تقویم رومیزی خلاقانه

کد مقاله: 248


تقویم رومیزی خلاقانه

طراحی انواع تقویم با دید تبلیغاتی یکی از مهمترین انتخاب‌های شرکت‌ها برای تبلیغات می باشد؛ طراحی تقویم و سررسید در کنار طراحی‌های مربوط به ست اداری مانند طراحی کارت ویزیت، طراحی سربرگ، طراحی کاتالوگ و ...هم در جنبه کاربردی‌شان و هم جنبه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.تقویم‌های رومیزی کوچک بسیار کاربردی هستند و اصولاً مثلثی شکل هستند؛ این تقویم ها فضای زیادی را اشغال نمی کند اما می تواند حاوی اطلاعات زیادی از جمله تبلیغات کسب و کار شما باشد.از طرف دیگر از بزرگترین حسنی که این تقویم ها دارد اینست که بسیار در دسترس هستند و نگاه کردن و خواندن این تقویم ها برای کسانی که فرصت کافی ندارد بسیار مفید می باشد.

نکات مهم در طراحی تقویم رومیزی خلاقانه

طراحی انواع تقویم با دید تبلیغاتی یکی از مهمترین انتخاب‌های شرکت‌ها برای تبلیغات می باشد؛ طراحی تقویم و سررسید در کنار طراحی‌های مربوط به ست اداری مانند طراحی کارت ویزیت، طراحی سربرگ، طراحی کاتالوگ و ...هم در جنبه کاربردی‌شان و هم جنبه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.
تقویم‌های رومیزی کوچک بسیار کاربردی هستند و اصولاً مثلثی شکل هستند؛ این تقویم ها فضای زیادی را اشغال نمی کند اما می تواند حاوی اطلاعات زیادی از جمله تبلیغات کسب و کار شما باشد. بسیار مهم است که تقویم رومیزی به صورت خلاقانه طراحی و چاپ شود تا نقش تبلیغاتی خود را به خوبی ایفا کند.
از طرف دیگر از بزرگترین حسنی که این تقویم ها دارد اینست که بسیار در دسترس هستند و نگاه کردن و خواندن این تقویم ها برای کسانی که فرصت کافی ندارد بسیار مفید می باشد.
به علاوه در تقویم رومیزی خلاقانه، لوگو، اطلاعات تماس و نام تجاری هر برند نیز در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی آورده می شود. و این موضوع سبب می شود که شما در ذهن بینندگان این تقویم ها قرار بگیرید؛ در مواقع مورد نیاز به احتمال زیاد با شما تماس گرفته خواهد شد.
شاید تا به حال تقویم های رومیزی زیادی دیده باشید، کدامیک تا به حال در ذهن شما ماندگار گردیده است؟ مسلماً طرح‌های تقویم‌های رومیزی خلاقانه و با ایده های جالب ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبین دارد.
بهتر است به
تقویم‌ رومیزی سفارشی خلاقانه به عنوان یک فرصت طلایی برای بازاریابی نگاه کنیم و تا جایی که ممکن است ایده‌های جالب و خلاقانه در آن بکار ببریم تا موجب جذب بیشتر مخاطبین گردد.
در ادامه چند نکته مهم در طراحی تقویم رومیزی خلاقانه عنوان می کنیم و امیدواریم که برای کار شما مفید واقع گردد.

برای طراحی تقویم رومیزی یک موضوع مناسب را در نظر بگیرید:

این بدین معنی می باشد که برای اقدام به طراحی تقویم رومیزی خوب است که یک ایده مناسب داشته باشید و استفاده درست از رنگ‌ها، تصاویر، گرافیک و فونت‌ها بنمائید؛ طوری که هم زیبا و خلاقانه باشد و هم تداعی کننده برند شما باشد.

تصاویری که در تقویم رومیزی بکار می روند را با دقت انتخاب کنید:

تصاویر در هر جایی که استفاده می شوند مهم می باشند؛ و باید دارای کیفیت و وضوح بالا باشند و همچنین هر چه از عکس‌های جالب‌تر انتخاب کنید موجب جذابیت‌ بیشتر طرح شما می گردد.
سعی کنید از عکس‌‎های آرامش بخش، ساده و زیبا استفاده نمایید و از طرح‌های شلوغ که موجب آشفتگی ذهن مخاطبین می شود اجتناب کنید.
همچنین عکس‌هایی انتخاب نمائید که موجب آگاهی بیشتر از برند شما شود.

تعداد صفحات تقویم رومیزی و نوع طراحی آنرا مشخص کنید:

با توجه به اینکه در تقویم رومیزی در هر صفحه آن چه تعداد ماه قرار می گیرد تعداد صفحات تقویم رومیزی مشخص می شود. اگر هر ماه دارای یک صفحه باشد تقویم رومیزی دارای 13 برگ است؛ و اگر هر 3 ماه معادل یک فصل در یک صفحه تقویم رومیزی قرار گیرد تقویم رومیزی دارای 5 برگ خواهد بود.
بعد از اینکه تصمیم برای تعداد برگه های تقویم رومیزی گرفتید باید تصمیم بگیرید که می خواهید چاپ دوطرفه داشته باشید یا خیر؟ اگر پاسخ شما مثبت است باید تعیین کنید که می خواهید از مواد سازگار با محیط زیست استفاده کنید یا خیر؟

فضای طراحی تقویم را بدرستی مدیریت کنید:

با توجه به اندازه‌ی تقویمی که تصمیم به طراحی و چاپ آن گرفتید، باید محتوا و تصاویر آن بدرستی انتخاب و طراحی گردد؛ صفحات نباید بیش از حد خالی یا ساده و نه بیش از حد شلوغ باشد؛ تا طراحی صفحات تقویم زیبا و چشم نواز باشد.

پیام خود را تعریف و بسته بندی کنید:

می توان در تقویم رومیزی پیام‌های زیادی را به مخاطبین ارائه داد اما فراموش نکنید هدف اولیه شما تبلیغات برندتان است که باید این موضوع در طراحی شما بلد شود.

تقویم را تبدیل به نمونه کار کنید:

سعی کنید هر یک صفحات تقویم دارای طراحی منحصر به فردی باشد که نمونه کار شما را نشان دهد. این طرح ها باید خیره کننده باشد تا جلب توجه مشتری اتفاق افتد.
اینکار را اگر برای شرکت‌هایی که طیف وسیعی از خدمات و محصولات را دارند انجام دهید بسیار مفید می باشد؛ تقویم ها می توانند استراتژی مهمی برای بازاریابی شرکت ها ایفا نمایند.

نمادگرایی داشته باشید.

تصاویر توصیفی و با کیفیت بالا بدون داشتن توضیحات اضافی، جزء بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مخاطبین می باشد.

از روش خاص برش برای شکل ظاهری تقویم رومیزی خلاقانه استفاده کنید:

سعی کنید از برش‌های خاص و متفاوت با تقویم های رومیزی خلاقانه دیگر برای شکل ظاهری تقویم رومیزی استفاده کنید تا از بقیه رقبا متمایز گردید و کار شما بیشتر نظر آید.

سعی کنید نحوه طراحی بگونه ای باشد که توجه بیشتر روی برند و نام تجاری شما معطوف گردد:

در طراحی تقویم رومیزی از تصاویر بسیار جذاب استفاده کنید و طوری طراحی را انجام دهید تا بعد از اینکه تصاویر توجه مخاطبین شما را جلب کرد تمرکز آنها روی برند و نام تجاری شما قرار گیرد.
اگر طراحی تقویم رومیزی شما بگونه ای باشد که به فروش بیشتر شما کمک می کند این بدان معناست که شما طراحی حرفه ای و درست را انجام داده اید.

پایداری و مقاومت تقویم

در تقویم رومیزی پایداری و استحکام آن واقعاً دارای اهمیت می باشد؛ سعی کنید متریالی که در ساخت تقویم رومیزی انتخاب می کنید، مقاومت تقویم را زیادتر کند و بتواند در طول یکسال به راحتی بر روی میز مخاطبین شما دوام آورد.

روش چاپ مناسب

برای چاپ تقویم رومیزی روش چاپ مناسب در نظر بگیرید؛ برای اینکار بهتر است از کارشناسان چاپ، بانی چاپ مشورت بگیرید برخی از کارها با کاغذ مات و برخی با کاغذ براق جذابیت بیشتری دارد و برای صحافی صفحات نیز روش درست را انتخاب کنید و اصولاً سیم فنری دوبل روش مناسبی می باشد.

سعی کنید ایده های خود را در طراحی تقویم رومیزی پیاده سازی کنید:

ممکن است شما ایده ای داشته باشد که خلاقانه است مثلاً قرار دادن فضای خالی برای یادداشت گذاشتن در صفحات تقویم رومزی، سعی کنید این ایده ها را کارشناسان طراحی و چاپ مطرح کنید و در صورت تأیید گرفتن پیدا سازی کنید چون بکاربردن خلاقیت در ساخت و تولید تقویم های رومیزی بسیار می تواند مثبت باشد.

جهت خرید و سفارش چاپ فولدر کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش چاپ کاتالوگ کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش انواع زونکن و کلاسور کلیک نمایید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟