سفارش چاپ تقویم رومیزی به عنوان یک خدمت چاپی مورد تقاضاست که به افراد و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا تقویم‌های خود را با طراحی و اطلاعات دلخواه درخواست کنند. این فرآیند شامل انتخاب تصاویر، طراحی‌ها، اطلاعات تاریخی و سایر جزئیاتی است که مشتریان برای تقویم خود می‌پسندند. سفارش چاپ تقویم رومیزی می‌تواند به مناسبت‌ها، تبلیغات، هدایا یا موارد دیگر متناسب با نیازهای هر شخص یا شرکت انجام شود.

مراحل سفارش چاپ تقویم رومیزی شامل گام‌هایی مانند انتخاب نوع کاغذ، اندازه تقویم، طراحی و چاپ جلد و نوع بسته بندی می‌شوند. مشتریان می‌توانند از انواع مختلف تقویم‌ها مثل تقویم‌های ماهانه، هفتگی یا دیواری استفاده کنند. همچنین، افزودن لوگو، شعار یا اطلاعات خاص به تقویم جزء گزینه‌های متداول سفارش است. با انجام این مراحل، تقویم رومیزی با طراحی شخصی و منحصر به فرد برای مشتریان آماده می‌شود.در نهایت، سفارش چاپ تقویم رومیزی یک فرصت است که افراد و شرکت‌ها می‌توانند به شکلی خلاقانه و مخصوص به خود، تقویمی داشته باشند که هم در برنامه‌ریزی زمانی مفید است و هم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا هدیه ویژه به کار گیرد.

سفارش هر تقویم رومیزی اصولی دارد که اگر آنها را بدانیم به نحوه تصمیم گیری نهایی مان و آسانتر کردن سفارش گذاریمان بسیار کمک شایانی خواهد کرد. تقویم رومیزی های بانی چاپ می تواند یکی از منحصر به فردترین نوع تقویم رومیزی را برایتان به ارمغان بیاورد. با خواندن مطالب زیر می توانید در انتخاب نوع چاپ تقویم رومیزی خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید و با آشنایی بیشتر با کارشناسان ارتباط بر قرار نمایید.

ابتدا برای سفارش تقویم رومیزی اختصاصی می بایست اصول اولیه سفارش را در نظر گرفت به عنوان مثال:

اصول سفارش تقویم رومیزی

تقویم رومیزی ها معمولا دارای مشخصات زیر می باشند:

  • سایز تقویم
  • نوع پایه تقویم
  • جنس صفحات
  • تعداد صفحات
  • نوع صحافی
  • نوع طراحی
  • سایز صفحات
  • و نوع چاپ روی پایه

برای سفارش هر کدام از این مشخصات ابتدا لازم است بدانید چه نوع تقویمی با چه سطح از طراحی را در نظر دارید. به عنوان مثال در صورتی که طراحی تقویم رومیزی شما به صورت پلنر باشد و یا هفتگی باشد طبیعتا تعداد صفحات شما بالاتر می رود.

نوع پایه تقویم رومیزی سفارشی

نوع پایه را به چه صورت انتخاب نمایید، پایه های جلد سخت یا گالینگور از پایه ایندربرد طبیعتا گرانتر هستند. تقویم های پایه چوبی معمولا با تعداد کمی تولید می شوند و با چاپ دیجیتال انجام می پذیرند و به علت صحافی سخت تر آن هزینه ی بالاتری نسبت به دیگر تقویم رومیزی ها دارند.

بهتر است هنگام سفارش تقویم رومیزی حتما به نوع کاربرد آن دقت نمایید، در صورتی که یک تقویم ساده و شرکتی بدون هزینه بالا نیاز دارید حتما می بایست کمی از توقعات خود را در مورد نوع پایه و نوع چاپ آن کم کنید.

صفحات تقویم نیز می تواند از انواع گلاسه و یا در نوع سفارشی و اختصاصی آن گلاسه فیلتر دار یا یووی تولید شود، معمولا تقویم های پلنر پتانسیل فیلتر دار کردن و یووی کردن بیشتری دارند، تقویم رومیزی طرح طبیعت معمولا در حالت اختصاصی و لوکس بخش طبیعت آن را از یووی استفاده می کنند تا کمی واقعی تر و جذاب تر به نظر رسد. به طور کلی گلاسه ها از گرماژ پایین به ترتیب در قیمت تقویم رومیزیتان تاثیر گذار هستند تا گرماژ بالا.

تقویم رومیزی های یادداشت دار

تقویم رومیزی های یادداشت دار اختصاصی هستند چرا که دفترچه یادداشتی تبلیغاتی با ذکر اسم برند شما در کنار یا بر روی پایه قرار خواهد گرفت که هزینه ای اضافی بر روی تقویم شما اعمال خواهد کرد گاها این تقویم ها پایه ای اضافی به همراه دو دفترچه یا استیکی نات های رنگی را در خود جای داده اند که به طبع هر کدام ازین گزینه ها کمی به قیمت نهایی شما می افزاید. ، تقویم رومیزی هایی که دارای باکس و تاشو هستند نیز به صورت سفارشی و اختصاصی در تعداد بالا تولید می شوند یکی از مزیت های این تقویم ها این است که برای بسته بندی نهایی و هدیه دادن نیازی به سفارش جعبه برای ان ندارید چرا که با تا شدن در باکس خود نوعی ظاهر کادویی خواهد گرفت.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟