تقویم دیواری یک نوع تقویم است که معمولاً بر روی دیوارها یا سطوح دیواری قرار می‌گیرد و اطلاعات زمانی را نمایش می‌دهد. این تقویم‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی می‌شوند و معمولاً از کاغذ چاپ شده با کیفیت استفاده می‌کنند. یکی از نقاط قوت این نوع تقویم‌ها این است که اطلاعات زمانی به صورت بزرگ و روشن نمایش داده می‌شود که برای مردمی که به دنبال یک راه سریع برای مشاهده تاریخ و رویدادها هستند، بسیار مناسب است.

تقویم دیواری‌ها معمولاً به دو صورت ماهانه یا سالیانه طراحی می‌شوند. تقویم ماهانه هر صفحه آن یک ماه از سال را نشان می‌دهد و این اجازه را می‌دهد که رویدادها و وظایف مربوط به هر ماه به خوبی برنامه‌ریزی شوند. اما تقویم‌های سالیانه کل سال را در یک صفحه نمایش می‌دهند و برخی از افراد از این نوع تقویم‌ها برای برنامه‌ریزی طولانی‌مدت و تمام سال استفاده می‌کنند.

تقویم‌های دیواری همچنین در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی مانند تقویم‌های زمینه‌دار، هنری، گرافیکی و چندرنگ و... عرضه می‌شوند. این تنوع در طرح‌ها اجازه می‌دهد که افراد بر اساس سلیقه‌ها و استفاده‌های خود، تقویمی را انتخاب کنند که بهترین تطابق را با سلیقه و نیازهایشان داشته باشد.

تقویم های دیواری ممکن است در هر مکانی از جمله ادارات، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، محل کار و در هر خانه و گوشه ای از دیوار مشاهده گردد؛ تقویم ها را نمی توان از زندگی حذف نمود زیرا هر فردی بصورت روزانه و مداوم با تقویم، تاریخ و مناسبت‌ها سروکار دارد؛ تبلیغات روی تقویم دیواری سفارشی بازخورد بسیار مثبت دارد به این دلیل که روی دیوار و در معرض دید عموم قرار می گیرد و موجب می شود که تعداد افراد زیادی اتفاقی و یا هدفمند با تبلیغات شما برروی تقویم دیواری مواجه شوند.

تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی

وقتی که سال رو به اتمام هست همه کسب و کارها و افراد دنبال تقویم و سررسید برای سال جدید هستند؛ به همین دلیل بسیاری از مشاغل با توجه به اینکه سفارش تقویم دیواری مورد نیاز عموم مردم و کسب و کارها می باشد از این فرصت استفاده می کنند و در هدایای تبلیغاتی خود تقویم را که در انواع مختلف تقویم رومیزی، تقویم دیواری، سررسید و یا سالنامه می باشد، همراه با تبلیغات و معرفی برند و کسب و کار خود آماده و ارائه می‌دهند.

تقویم دیواری حصیری

از انواع تقویم‌های دیواری که موجود است تقویم دیواری حصیری می باشد؛ جنس این نوع تقویم از حصیر می باشد و اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تقویم دیواری فانتزی

در طراحی و چاپ تقویم دیواری فانتزی از همه گونه خلاقیت استفاده می شود. زیرا فاکتوراصلی آن همان خلاقیت می باشد؛ فراموش نشود که می توان از موارد جالب و جذاب دیگر نیز الهام گرفت ویا از تصاویری و طرح ها نوین استفاده نمود.

تقویم دیواری چوبی

از جنس‌های دیگری که می توان با آن تقویم دیواری تهیه نمود چوب می باشد؛ روی تقویم دیواری چوبی قابلیت چاپ لیزر، پلاک اختصاصی و طلاکوب وجود دارد؛ از جنس چوب می توان تقویم رومیزی چوبی نیز تهیه نمود.

تقویم دیواری مقوایی

بیشترین نمونه های تقویم دیواری که استفاده می‌شود همان تقویم دیواری مقوایی است؛ و البته تقویم دیواری مقوایی نیز در اندازه و گرماژهای متفاوت تولید و عرضه می گردند؛ کاغذ گلاسه ای که برای این نوع تقویم دیواری در نظر گرفته می شود از گرماژ 135 گرم به بالا می باشد.
برای تقویم‌های دیواری طرح‌های مختلفی را می توان در نظر گرفت از جمله طرح‌های مذهبی، طرح‌های باستانی، طرح مناظر و یا گل و یا اگر سفارش
چاپ تقویم دیواری اختصاصی داشته باشید با تبلیغات شرکت‌تان طراحی و چاپ می گردد.
برای چاپ تقویم های دیواری از جنس کاغذ گلاسه می توان از نوع‌هایی مانند تقویم دیواری تک برگ، تقویم دیواری چهار برگ و یا تقویم دیواری دوازده برگ استفاده کرد.

تقویم دیواری تک برگ

تقویم دیواری تک برگ از جنس کاغذ گلاسه، جزء ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی می باشد؛ این نوع تقویم دیواری را همچنین می توان در وضعیت اختصاصی چاپ نمود و از تبلیغات برند و کسب و کار خود روی آن استفاده بنمائید تا از آن در زمینه تبلیغات نیز بهره برده باشید.

تقویم دیواری چهار برگ

تقویم دیواری چهار برگ از جنس کاغذ گلاسه می باشد و دارای چهار برگ است یعنی در واقع هر سه ماه که شامل یک فصل می باشد در یک برگ آن قرار می گیرد؛ این نوع تقویم را نیز می‌توان بصورت اختصاصی چاپ نمود و از تصاویر و متن اختصاصی در صفحات مختلف آن استفاده کرد. حسن اینگونه تبلیغات اینست که در معرض دید عموم قرار می گیرد زیرا روی دیوار قرار دارد و همچنین طول زمانی که در معرض دید قرار می گیرد زیاد است یعنی یکسال و شاید هم بیشتر!

تقویم دیواری دوازه برگ

این نوع تقویم دیواری نیز دارای دوازده برگ می باشند؛ یعنی هر ماه در یک برگ وجود دارد؛ در این نوع تقویم ها نیز می تواند تبلیغات در صفحات آن قرار بگیرد و همچنین دارای شیرازه های فنری یا پلاستیکی هستند.

چاپ تقویم دیواری اختصاصی

این نوع تقویم دیواری براساس سلیقه مشتری تعیین سایز، نوع و گرماژ می شود؛ و همچنین برای تهیه تقویم دیواری اختصاصی هیچگونه محدودیتی در نوع، سایز و گرماژ آن وجود ندارد؛ نکته مثبت آن اینست که می توان لوگو و شعارهای تبلیغاتی و تصاویر اختصاصی در تمام صفحات آن قرار بگیرد.

چاپ تقویم دیواری

مجموعه بانی چاپ با داشتن سابقه طولانی در زمینه طراحی و چاپ، ارائه دهنده کلیه موارد در زمینه طراحی تقویم دیواری اختصاصی و چاپ تقویم دیواری و کلیه امور گرافیکی، تبلیغاتی و چاپ می باشد.
برای اخذ مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق کانال‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟