قیمت چاپ تقویم رومیزی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به طور ساده توضیح داده می‌شوند. اولین عامل، ابعاد و اندازه تقویم است. تعیین ابعاد تقویم، نوع کاغذ مورد استفاده و تصمیمات طراحی تاثیر مهمی بر قیمت دارد. اگر تقویم بزرگتر یا با جزئیات بیشتری باشد، هزینه آن افزایش می‌یابد.

عامل دیگر، تعداد صفحات تقویم نیز مهم است. تقویم‌هایی با صفحات اضافی برای هر ماه، یادداشت‌ها یا تصاویر بیشتر، قیمت بالاتری دارند. همچنین، نوع چاپ و تکنولوژی مورد استفاده نیز تاثیرگذار است. چاپ دیجیتال معمولاً ارزان‌تر از چاپ افست است، اما کیفیت آن نیز متفاوت است.

در نهایت، تیراژ چاپ نیز نقش مهمی در قیمت دارد. تعداد تقویم‌هایی که سفارش داده می‌شود، می‌تواند تاثیر مستقیمی بر هزینه داشته باشد. به طور کلی، هرچه تقویم بزرگتر، پیچیده‌تر یا با تعداد صفحات بیشتر باشد، هزینه چاپ آن افزایش می‌یابد.

قیمت سفارش و چاپ تقویم رومیزی به موارد متعددی بستگی دارد که در زیر بصورت خلاصه آنها را بیان میکنیم:

  1. تعداد سفارش: با توجه به اینکه چاپ تقویم رومیزی برای تولید، یک سری قیمت های ثابت مانند چاپ دارد لذا هر چه سفارش بیشتر باشد قمیت نهایی برای هر تقویم رومیزی کاهش می یابد.
  2. سایز برگه: سایز برگه های تقویم رومیزی بسیار از نظر قیمتی اهمیت بیشتری نسبت به پایه تقویم رومیزی دارد چون پایه تک می باشد ولی برگه های تقویم رومیزی حداقل سیزده برگ می باشد لذا بهتر است که حتما از سایز های استاندارد انتخاب نمائید.
  3. نوع کاغذ و گرماژ برگه: غالبا برای تقویم های 13 برگی که ماهانه هستند و تقریبا 90 درصد بازار را در برمیگرند گلاسه 200 گرم استفاده می شود، ولی در صورتی که میخواهید تقویم های هفتگی که در حدود 56 صفحه هستند سفارش دهید حتما باید از گرماژ پائین تر مانند گلاسه 135 گرم یا حتی تحریر 80 و 100 گرم استفاده نمائید.
  4. خدمات پس از چاپ: انتخاب یا عدم انتخاب خدماتی مانند طلاکوب بر روی پایه ، یووی موضعی یا برجسته سازی روی پایه و برگه های تقویم رومیزی نیز در قیمت نهایی تقویم رومیزی تاثیر گذار است.
  5. برش خاص: در صورتی که بخواهید شکل نهایی و برش برگه یا پایه تقویم رومیزی شما مشابه لوگو یا محصول شما باشد میتوانید برای آن درخواست ساخت قالب نمائید این نیز یکی از مواردی است که میتواند بر روی قیمت سفارش تقویم رومیزی شما تاثیر بگذارد.
  6. پوشش روی برگه: در برخی موارد که مشتری میخواهد تقویم با کیفیت تری داشته باشد میتواند انتخاب سلفون مات یا براق را نیز به سفارش خود اضافه نمایید در صورتی که بخواهید کمی تقویم رومیزی شما لوکس تر هم به نظر بیایید میتوانید یووی موضعی را نیز به آن اضافه نمائید.

لیست قیمت انواع تقویم رومیزی

برای مشاهده تعرفه و لیست قیمت میتوانید به صفحه سفارش تقویم رومیزی مراجعه نمائید، انواع مدل تقویم رومیزی در سایز های استاندارد را میتوانید در صفحه خرید تقویم رومیزی مشاهده نمایید. تمامی مدل ها همراه با عکس و توضیحات می باشند. شما با انتخاب هر مدلی که مورد پسند تان باشد میتوانید با انتخاب تعداد و سایر خدمات پس از چاپ قیمت نهایی تقویم رومیزی خود را در لحظه مشاهده نمائید و تصمیم بگیرید که کدام مدل تقویم رومیزی برای کسب و کار شما مناسب می باشد و همچنین میتوانید مشاهده نمائید که قیمت تولید تقویم رومیزی در تعداد پائین و بالا چقدر تفاوت کمی نسبت به یکدیگر دارند.

تولید عمده تقویم رومیزی

بهترین قیمت برای سفارش تقویم رومیزی سفارش عمده تقویم رومیزی می باشد لذا قیمت هایی مانند چاپ در تعداد 300، 500 و 1000 عدد تفاوتی با یکدیگر ندارند لذا بهتر است حداقل سفارش خود را برای تقویم رومیزی بر روی 1000 عدد قرار دهید در کل میتوان گفت مشابه تمام محصولات چاپی هر چه تعداد سفارش بالاتر باشد قیمت تمام شده هر یک عدد کمتر میشود این مورد چیزی هست که تقریبا هر کسی یکبار سفارش چاپ داشته است به آن آگاه است. بانی چاپ توان تولید روزانه 5000 عدد تقویم رومیزی را دارد.

بهترین زمان برای سفارش تقویم رومیزی

تمام چاپخانه ها و صحافی ها تا آخرین روزهای پایانی سال اقدام به چاپ و تولید تقویم رومیزی میکنند ولی شما نباید اصلا این ریسک را انجام دهید و سفارش تقویم رومیزی خود را در ماه اسفند ثبت کنید. بهترین زمان برای سفارش تقویم رومیزی در ماه آذر و حداکثر دی ماه است به چند دلیل: 1- قیمت کاغذ به علت استفاده زیاد در روزهای پایانی سال افزایش نداشته است و قیمت تقویم رومیزی شما مناسب تر خواهد بود. 2- با توجه به ترافیک کاری قطعا با خوشقولی در تحویل مواجه میشوید و به راحتی میتوانید به برنامه ریزی خود جهت توزیع تقویم برسید.3- مجددا به علت حجم کاری کمتر، تقویم رومیزی با کیفیت تری را دریافت خواهید کرد.

قیمت مناسب تقویم رومیزی

برای اینکه قیمت چاپ تقویم رومیزی مناسب داشت باشید قطعا باید تقویم رومیزی با برگه و پایه با سایز استاندارد را انتخاب نمائید در برخی موارد نادر که پیشنهاد نمیشود نیز میتوانید پایه تقویم رومیزی خود را بجای جلد سخت از کاغذ های ضخیم ایندربرد انتخاب نمائید تا هم سرعت بالاتری در تحویل را مشاهده نمایید و هم با قیمت پائین تری بتوانید سفارش خود را دریافت نمائید.

انواع تقویم رومیزی

  1. تقویم رومیزی ماهانه (این نوع تقویم رومیزی تقریبا 90 درصد بازار را در برمیگیرد که غالبا 13 برگ هستند)
  2. تقویم رومیزی هفتگی (این مدل از تقویم رومیزی بسیار کارآمد می باشد و میتوان از آن به عنوان پلنر استفاده نمود ولی قیمت تمام شده تقریبا 4 برابری نسبت با تقویم رومیزی ماهانه دارد)
  3. تقویم رومیزی یادداشت دار ( این مدل تقویم های رومیزی را میتوان بصورت ماهانه و یا هفتگی چاپ کرد)
  4. تقویم رومیزی همراه با جای کارت و خودکار ( این مدل تقویم رومیزی نیز کاربرد خوبی دارد و در جایی که مشتری یا مخاطب شما از چند جای مختلف تقویم رومیزی دریافت کرده باشد ترجیح خواهد داد این مدل را روی میز خود قرار دهد)
  5. تقویم رومیزی روزانه (این تقویم رومیزی ها نیز بخاطر تعداد صفحات بالا قیمت تمام شده بالاتری نیز دارد ولی با کمی تغییر در جنس کاغذ و چاپ آن نسبت به سایرتقویم رومیزی ها میتوان آن را با یک قیمت معقول و منطقی دریافت نمود)
0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟