طراحی تابلو لایت باکس

چیدمان بر اساس
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...

در طراحی لایت باکس و تابلو با توجه به نوع استفاده و پشت نور بودن آن پس از چاپ و نصب حتما باید در طراحی آن از المان و تصاویر با کیفیت استفاده کرد. لایت باکس ها با توجه به منبع نوری که دارند توجه مخاطبان بیشتری رو به سمت خود جلب می کنند. هزینه طراحی لایت باکس در دو نوع معمولی و حرفه ای انجام و دریافت میشود.

پرسش خود را مطرح نمایید در صورت تایید مدیر سایت، به آن پاسخ داده خواهد شد

به این دسته بندی امتیاز دهید

طراحی لایت باکس

طراحی لایت باکس تبلیغاتی و یا لایت باکس نمایشگاهی به واسطه بکارگیری نور در پس زمینه طرح، در محیط های عموی، مراکز خرید، فرودگاه ها، مترو ها، نمایشگاه های مختلف و ... به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی لایت باکس های تبلیغاتی به واسطه نور خود لایت باکس که طرح را روشن می کند جلوه متفاوتی نسبت به باقی اشیاء محیط دارد و در محیط خودنمایی می کند. مخصوصا در محیط های سربسته که مقدار نور محیط کنترل شده است و نور لایت باکس فضای محیط را تحت تاثیر خود قرار می دهد و نظر مخاطب را به طرح شما جلب می کند. بدون شک هرچه طراحی لایت باکس حرفه ای تر باشد تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد.

طراحی تابلو لایت باکس

بعضی از لایت باکس ها هم وجود دارد که در بخش های مشخصی از شهر در فضاهایی خواص جهت تبلیغات مورد اجاره قرار می گیرد. به طور معمول درطراحی لایت باکس هم به مانند طراحی پوستر و بیلبورد نوع طراحی و انجام آن به صورت حرفه ای تاثیرگذاری مشخصی دارد. چرا که این رسانه هم به مانند رسانه های مشابه خود از استاندارد طراحی و سطح کیفی بالایی برخوردار است که توسط باقی برند ها و شرکت های قبلی در ذهن مخاطب ایجاد شده اند. بنابراین طراحی حرفه ای لایت باکس باعث بازخورد مناسب و طراحی با سطح کیفی پایین در این زمینه باعث شکست و بازخورد منفی نسبت به برند شما می شود. چرا که در نگاه مخاطب نشانه کیفیت پایین است. به همین دلیل طراحی لایت باکس تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

Lightbox design

طراحی لایت باکس از نظر استفاده به چهار بخش کلی تقسیم می شود:

1- طراحی لایت باکس های تبلیغاتی

2- طراحی لایت باکس های نمایشگاهی

3- طراحی لایت باکس های سردرب فروشگاه یا شرکت

4- طراحی لایت باکس های تزئینی و دکوراتیو

طراحی لایت باکس تبلیغاتی

طراحی لایت باکس تبلیغاتی بیشترین مورد استفاده از طراحی لایت باکس است. به طور مثال حتما در محیط هایی مانند مراکز خرید، متروها، سینماها، فروشگاه ها، آسانسور مراکز تجاری و یا اداری و ... تابلوهای لایت باکسی را مشاهده کردین که از طرح های تبلیغاتی یک شرکت یا محصول و یا خدمات و یا فیلم سینمایی استفاده شده است. معمولا این موارد به این شکل است که آن مجموعه با نصب لایت باکس در محیط هایی که بیشترین تردد مخاطب را دارد فضای تبلیغاتی را ایجاد می کند و با اجازه روزانه و ماهانه لایت باکس به شما، فرصت تبلیغ مناسبی را در اختیارتان قرار می دهند. طراحی لایت باکس های تبلیغاتی ویژگی های مخصوص به خود را دارد. به طور مثال در زمان طراحی باید در نظر داشته باشیم که پشت طرح نور قرار می گیرد و رنگ ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد و همچنین در زمان طراحی بایستی به کیفیت تصاویری که استفاده می کنیم و یا فایلی که ایجاد می کنیم دقت داشته باشیم چرا که در طراحی لایت باکس کوچکترین بی کیفیتی یا ایراد در فرآیند طراحی به چشم می آید، بنابراین بایستی طراحی لایت باکس توسط طراحی انجام شود که پیش از این سابقه طراحی تابلو تبلیغاتی را داشته باشد.

همانطور که عنوان شد طراحی لایت باکس تبلیغاتی در زمینه تبلیغات استفاده گسترده ای دارد که هر مجموعه و برندی به شکل مخصوص به خود از آن استفاده می کند. به طور مثال حتی یک برند فست فود از طراحی تابلو لایت باکس در فضای رستوران خود می تواند استفاده های مختلفی داشته باشد . منو غذاها به شکل لایت باکس طراحی می شود و یا حتی تصاویر هیجان انگیزی در مورد غذاها در محیط با استفاده از لایت باکس طراحی و نصب می شود. حتی می توان در فضایی مناسب از رستوان طراحی تبلیغات و یا فقط تصویر خود برند را با استراتژی اثرگذاری بیشتر در مخاطب طراحی و نصب کرد.
طراحی لایت باکس در فضاهای خاصی مانند فرودگاه ها، مراکز خرید و ... جنبه رسانه تبلیغاتی دارد. یعنی به مانند بیلبورد به صورت مدت زمان های مشخص شده در قبال هزینه ای متعارف در اختیار برند و شرکت متقاضی جهت نصب طراحی اجاره داده می شود. 

طراحی لایت باکس نمایشگاهی

طراحی لایت باکس نمایشگاهی تاثیر ویژه ای بر بازدیدکنندهای نمایشگاهی دارد. چرا که در محیط شلوغ و پرهیاهوی نمایشگاه نور و طرح لایت باکس نظر بازدیدکنندگان را جلب می کند. شرکت کنندگان در فضای نمایشگاه به دو بخش تقسیم می شود. شرکت کنندگانی که از پارتیشن ها و یا غرفه های پیش ساخته نمایشگاهی استفاده می کنند و یا شرکت کنندگانی که به صورت اختصاصی از غرفه سازی می کنند. در طراحی لایت باکس های نمایشگاهی تصویر سازی ذهنی از غرفه در زمان طراحی بسیار لازم است تا متناسب با آن طراحی لایت باکس نمایشگاهی انجام شود. به طور مثال در مورد شرکت کنندگانی که غرفه سازی انجام می دهند ارائه پلن و یا پیش نمایش غرفه ساخته شده به ما کمک می کند طراحی انجام دهیم که با غرفه ساخته شده هارمونی و هماهنگی داشته باشد و ظاهر شکیل و تاثیرگذارتری داشته باشد. محتوای طرح های لایت باکس های نمایشگاهی معمولا محتوای تبلیغاتی است. این تبلیغاتی می تواند معرفی برند و یا محصول یا خدمات باشد. یا حتی در بعضی از موارد فقط از تصویری مرتبط با زمینه کاری برند استفاده می شود.

طراحی لایت باکس سردرب فروشگاه یا شرکت

طراحی لایت باکس های سردرب فروشگاه یا شرکت حالت های مختلفی دارد. به طور مثال به جای پلاک جلوی واحد شرکت شما می توانید از تابلو لایت باکس استفاده بفرمائید که متناسب با تابلو پلاک جلوی واحد شرکت طراحی می شود. بدون شک و تردید استفاده از تابلو پلاک لایت باکس تاثیر ویژه ای در ذهن مشتری ها و مراجعین شرکت شما دارد. طراحی تابلو پلاک لایت باکس معمولا با استفاده از لوگو شرکت شما و همچنین در صورت تمایل اشارع به زمینه فعالیت شرکت شما صورت می گیرد. طراحی لایت باکس سردرب فروشگاه و یا سردرب مغازه به صورت لایت باکس معمولا با توجه با زمینه فعالیت و هویت فروشگاه و یا مغازه انجام می شود. به طور مثال در طراحی تابلو سردرب فروشگاه لوازم یدکی خوردو جدا از مانور بر روی نام فروشگاه تلاش می شود از المان هایی که نشانگر زمینه فعالیت است نیز استفاده شود.

طراحی لایت باکس های تزئینی و دکوراتیو

طراحی لایت باکس های تزئینی و دکوراتیو امروزه یکی از جدیدترین تکنیک های طراحی دکوراسیون است که از آن در طراحی دکوراسیون منازل و محیط های اداری، فرهنگی، مذهبی و ... استفاده می شود. طراحی لایت باکس به عنوان تابلو های تزئینی در طراحی دکوراسیون فضاها به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد که برای بیننده جلوه ویژه ای به طرح یا تصویر می دهد. طراحی لایت باکس های دکوراتیو می تواند هنری و مفهومی باشد و یا حتی می توان در طراحی آن از تصاویر دلخواه شما استفاده کرد، به این ترتیب برای شما حس بهتری خواهد داشت.

قیمت طراحی لایت باکس

قیمت طراحی لایت باکس بسته به سایز و نوع طراحی دارد. هزینه طراحی تابلو لایت باکس نیم حرفه ای ارزانتر از هزینه طراحی لایت باکس حرفه ای است. تفاوت طراحی نیم حرفه ای و حرفه ای در میزان وقت صرفه شده و سطح تجربه و دانش طراح در طراحی است. هزینه طراحی در مواردی که سفارش بیش از یک طرح لایت باکس داشته باشید توافقی است که می توانید به صورت تلفنی و یا تلگرامی استعلام بگیرید. چنانچه سفارش طراحی تابلو لایت باکس را دارید و به دنبال سایت طراحی لایت باکس هستید، مجموعه بانی چاپ می تواند انواع تابلوهای تبلیغاتی شما را با توجه به نیاز و سلیقه شما طراحی و چاپ و تولید کند. از طریق سایت و یا تماس با کارشناسان ما می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

تفاوت انواع جنس چاپ های بک لایت:

نوع اول –چاپ بک لایت پی وی سی عرض 100 و150 سانتی متر 
این نوع بک لایت که به آن فیلم بک لایت نیز گفته میشود جنس نسبتا خشکی دارد. برای مثل اگر آن را تا کنید، رد تا روی آن باقی می ماند(همانند کاغذ). این نوع بک لایت برای لایت باکس هایی مناسب هستند که غالبا از پلگسی ساخته شده اند. این نوع چاپ ضد آب نمی باشد و مخصوص فضای داخل می باشد. در صورتی که میخواهید از این متریال برای فضای خارج (محیط های باز) استفاده کنید حتما می بایست آنرا بهمراه لمینت سفارش دهید.

نوع دوم – بک لایت پارچه ای تا عرض 220 سانتی متر
این نوع چاپ بک لایت هم یک نوع پارچه پشت نور می باشد که با دستگاه یو وی چاپ می شود و کیفیت فوق العاده ای دارد. این متریال مانند برعکس نوع اول اصلا خشک نیست و همانطور که از نامش پیداست همانند پارچه می باشد. از این چاپ بک لایت برای لایت باکس هایی استفاده می شود که قرار است روی آن کشیده بشود و نوع نصب یا استفاده از آن به دو حالت می باشد. 1- نصب بوسیله کلیپس یا درواقع کشیدن روی لایت باکس همانند فلکسی 2- نصب از طریق سیلیکون دوزی دورتادور چاپ. با توجه به اینکه این نوع چاپ ضد آب می باشد و همچنین دارای مقاومت بالایی می باشد میتوان از آن در محیط های خارجی و داخلی بدون دغدغه استفاده نمود.

نوع سوم – بک لایت پی وی سی نرم عرض 300 سانتی متر
این متریال را میتوان گفت که اصلاح شده جنس فلکس می باشد ولی دارای کیفیتی به مراتب بالاتر می باشد چون نقاط ظعف چاپ فلکس را ندارد. از این نوع متریال میتوانید برای محیط های داخلی و خارجی استفاده نمائید. این متریال را میتوان با دستگاه یو وی و اکوسالونت چاپ نمود. از نظر ویژگی های نصب این متریال بسیار مشابه چاپ نوع دوم بک لایت می باشد که در پاراگراف بالا بصورت کامل توضیح داده شده است.

توجه : لطفا در هنگام سفارش بسیار دقت نمائید که چه نوع چاپی برای لایت باکس مورد نظر شما مناسب می باشد. در صورتی که آگاهی ندارید می توانید انواع لایت باکس را در سایت بانی چاپ مشاهده نمائید یا اینکه با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

قیمت طراحی بک لایت

نوع اول : بک لایت پی وی سی (خشک) عرض 100 متری (در محصول درج شده است) و عرض 150 سانتی متر (در محصول درج شده است) نوع چاپ بصورت پشت چاپ و رو چاپ می باشد و در صورت دلخواه به دو صورت لمینت سرد و لمینت گرم امکان لمینت شدن دارد چاپ بک لایت با لمیینت عرض 100 متری (در محصول درج شده است) و عرض 150 متری (در محصول درج شده است)

نوع دوم : بک لایت پارچه پشت نور عرض 220 سانتیمتری، (در محصول درج شده است) چاپ با دستگاه یووی انجام می شود که از نظر کیفیت بهترین نوع چاپ در دنیا می باشد.

نوع سوم : بک لایت پی وی سی (نرم) عرض 300 سانتیمتری، (در محصول درج شده است) زمان تحویل : یک روز کاری ( ارسال به سراسر کشور) قیمت چاپ بک لایت برای متراژ بیش از 20 متر توافقی می باشد. 

هزینه را چگونه پرداخت کنم؟

پس از ثبت سفارش، هزینه درقالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می شود. پس از واریز مبلغ به شماره کارت یا حساب، کار طراحی شما آغاز می‌شود. 

شکل و قالب را می‌­توان در این قسمت تغییر داد؟

بله شما می‌توانید فایل طراحی خود را به گونه ای که می‌پسندید سفارش دهید. 

آیا اصل فایل طراحی را برایم ارسال می­‌کنید؟

در هیچ کجای دنیا، اصل فایل را ارسال نمی‌کنند بلکه خروجی های استاندارد طرح را با فرمت های مختلف ارسال می‌کنند. تیم طراحی بانی چاپ نیز خروجی فایل را با فرمت های استاندارد برای شما ارسال می نماید. اگر فرمت خاصی مد نظر دارید به طراح اعلام نمائید تا در پایان کار آن خروجی را نیز دریافت نمائید.

چگونه ثبت سفارش را انجام دهم؟

شما می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل ثبت و انجام سفارش لایت باکس در مجموعه بانی چاپ     

1- تماس با کارشناسان طراحی و ثبت سفارش: از طریق راه های ارتباطی درج شده، جهت مشاوره و یا سفارش با کارشناسان طراحی تماس بگیرید. با راهنمایی کارشناسان، مشخصات سفارش شما ثبت می ­شود.(هزینه -زمان انجام سفارش–سبک طراحی–فرمت طراحی)

2- ارسال پیش فاکتور و پرداخت هزینه: پیش فاکتور جهت بررسی و تایید خدمت شما ارسال می­ گردد. پس از تایید، مبلغ بیعانه را به حساب مشخص شده، واریز نمایید.(مبالغ زیر 200.000 تومان بصورت کامل باید تسویه گردد.)

3- ارسال اطلاعات برای کارشناس طراحی: اطلاعات مورد نظر جهت طراحی را به واحد طراحی ارائه کنید. اطلاعاتی از جمله نام کسب و کار، عنوان و زمینه شغلی، رنگ سازمانی، خواسته های خود و هر گونه اطلاعاتی که به طراحی بهتر و ایده پردازی بر کار شما تاثیر دارد.

4- ارسال اتود طراحی و تاییدیه طراحی و دریافت فایل: طراحی، توسط کارشناس در زمان تعیین شده انجام و مطابق تعهد در دو اتود اولیه به شما ارائه می­ گردد. درصورت تایید، فایل اصلی با خروجی های استاندارد ارسال می گردد.(Jpg- Pdf - png)

5- بررسی مجدد و ارسال فایل: درصورت نیاز به ادیت طرح، ویرایش انجام و تقدیم شما می گردد. در مرحله اول اگر طرح مورد پسند واقع نشد، ابتدا توسط کارشناسان طراحی، دلیل موضوع بررسی می شود و با هماهنگی شما در جهت به نتیجه رساندن سفارش، طراحی مجدد می شود و تقدیم حضورتان می گردد.

جهت خرید و سفارش طراحی لوگو کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش طراحی کاتالوگ کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش طراحی استند کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش طراحی جعبه کلیک نمایید.