طراحی کاتالوگ

چیدمان بر اساس
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...

طراحی کاتالوگ یکی از مهمترین قسمت های چاپ کاتالوگ است، چرا که زمانی یک کاتالوگ با استاندارد های کیفی چاپ می شود که دارای یک طراحی حرفه ای باشد، اینکه یک طراح بداند که کاتالوگ مورد نظر خود از ابتدا با چه نوع چاپی انجام می شود، یا اندازه ی کاتالوگ در چه سایزی است، گرماژ نهایی کاتالوگ و اینکه کاتالوگ مد نظر در چه راستایی چاپ می شود و نوع آن چیست، به عنوان مثال طراحی کاتالوگ صنعتی با طراحی کاتالوگ فشن بسیار متفاوت است و یک طراحی باید با ساختار طراحی انواع کاتالوگ آشنا باشد و با رعایت اصول طراحی کاتالوگ اقدام به این کار کند ( مثال فاصله های برش در طراحی کاتالوگ با صحافی چسب گرم با طراحی کاتالوگ منگنه کاملا متفاوت است. )

پرسش خود را مطرح نمایید در صورت تایید مدیر سایت، به آن پاسخ داده خواهد شد

به این دسته بندی امتیاز دهید

سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای

برای سفارش طراحی کاتالوگ با توجه به نیاز خود بر روی یکی از محصولات با کلیک نمائید و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید طراحی کاتالوگ نمائید. کاتالوگ یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است می تواند در سراسر جهان دست به دست بچرخد و معرف نوع برند و سطح کاری شرکت شما باشد. یک طراحی حرفه ای برای کاتالوگ شرکت شما می تواند تمامی محصولات شما را به صورت کاملا حرفه ای در معرض نمایش بگذارد از این رو طراحی بخش بسیار مهمی از مراحل تهیه کاتالوگ می باشد. کاتالوگ شما نمای تجارت شماست. زمانی که تصمیم به تهیه کاتالوگ برای کسب و کار خود را دارید باید در نظر داشته باشید چه نوع طراحی بیشتر مناسب محصولات شماست. بانی چاپ، مرکز حرفه ای طراحی کاتالوگ در تهران است. قیمت طراحی کاتالوگ محصولات در سایت به روز است. قیمت های طراحی کاتالوگ با توجه به تعداد صفحات و پیچیدگی آن متفاوت است.

کاتالوگ معمولا به دو قالب صنعتی و تبلیغاتی تقسیم بندی می شود. استفاده کاتالوگ بیشتر در زمینه بازاریابی و فروش است. کاتالوگ وسیله ای ارتباطی و تبلیغاتی است که اطلاعاتی نظیر تاریخچه شرکت و یا برند را ارائه می دهد. سیاستگذاری های کار و ... همچنین در صورت محصول محور بودن به شرح و معرفی محصولات می پردازد و اگر خدمات محور باشد نسبت به معرفی آن خدمات می پردازد. کاتالوگ معمولا در قالبی شکیل و جذاب ارائه می شود که تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب می گذارد. کاتالوگ نسبت به بروشور از متن کمتر استفاده می کند و در کل هدف ارتباط اولیه و شناساندن شرکت و یا برند به مخاطبین خود است و در ادامه بعد از انتقال هویت و رویکرد مجموعه به بازاریابی و فروش می پردازد. معرفی محصول و یا خدمات در کاتالوگ معمولا کلی گویی های اولیه است. گرافیک در کاتالوگ بسیار مهم و تاثیرگذار است چرا که یک کاتالوگ زیبا و شکیل که تمام اجزا آن مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده باشد برای مخاطب جذاب بوده و میل بازبینی و بررسی را در وجود مخاطب بر می انگیزد. چنانچه سفارش طراحی کاتالوگ دارید می توانید آن را به مجموعه بانی چاپ بسپارید تا یک کاتالوگ حرفه ای را جهت چاپ دریافت کنید. نمونه کاتالوگ حرفه ای که توسط طراحان بانی چاپ انجام شده است را می توانید در گالری تصاویر مشاهده نمایید. برای دریافت نرخ طراحی کاتالوگ می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به طور اصولی طراحی کاتالوگ حرفه ای، اصول اولیه و پایه ای دارد که می توان گفت به استاندارد بین الملی تبدیل شده است. در ابتدای کاتالوگ می بایستی نام و معرفی برند قرار داشته باشد و در ادامه نسبت به تاریخچه آن از زمان تاسیس اشاره شود. در ادامه ارائه بیان امتیاز ها و گواهینامه ها در کاتالوگ می تواند ارزش گذاری مناسبی در ذهن مخاطب ایجاد کند. بعد از این موارد معمولاً جدید ترین خدمات و یا محصولات ارائه می شود که درصد بیشتری از مخاطبان آن صفحه رو بازدید می کنند. باقی محصولات بایستی به شکل کوتاه، مختصر و مفید ارائه شود. در پایان نیز می بایستی اطلاعات تماس درج شود. نمونه طراحی کاتالوگ تبلیغاتی را می توانید در دسته بندی طراحی کاتالوگ در سایت و گالری تصاویر مشاهده نمایید. هزینه طراحی کاتالوگ تبلیغاتی را نیز می توانید با تماس با کارشناسان بانی چاپ دریافت نمایید.

نمونه طراحی کاتالوگ حرفه ای را می توانید در سایت مشاهده نمایید. کاتالوگ دفترچه ای، را می توانید از طریق سایت سفارش دهید. بانی چاپ، سایت طراحی کاتالوگ به صورت کاملا حرفه ای است. قیمت طراحی هر صفحه کاتالوگ در سایت درج شده است و شما می توانید براساس تعداد صفحه مورد نظرتان قیمت را دریافت نمایید. 

 

طراحی فوری کاتالوگ

طراحی کاتالوگ فوری یکی از سرویس های ویژه ای است که مجموعه بانی چاپ برای کمک به امور جاری و تبلیغاتی مشتریان خود در نظر گرفته است. طراحی کاتالوگ فوری در مجموعه بانی چاپ توسط طراحان ویژه، طراحی می شود. روند طراحی کاتالوگ محصولات به این شکل است که بعد از نهایی شدن با مشتری ارتباط برقرار شده و اطلاعات کلی کاتالوگ جهت طراحی نمونه های اولیه دریافت می شود. اطلاعاتی نظیر نام مجموعه، لوگو مجموعه، تاریخچه مجموعه، تصاویر، متن و باقی مواردی که بایستی در کاتالوگ درج شود. در صورتی که نسبت به محتوای کاتالوگ تردد داشته باشید می توانید با مشاورین ما به صورت رایگان تعامل نموده و در این رابطه تصمیم مناسبی بگیرید. برای سرعت بخشیدن به امر طراحی فوری کاتالوگ بهتر است مطالب مندرج در کاتالوگ را دسته بندی و از نظر ویرایش و املا مورد بررسی قرار دهید. این موضوع باعث می شود بعد از طراحی ابتدایی تمرکز سفارش دهنده فقط و فقط بر موارد گرافیکی باشد که در پیش برد و نهایی شدن طراحی در زمان کوتاه کمک شایانی می کند. به این شکل طراحی یک روزه کاتالوگ صورت می پذیرد.

طراحی فوری کاتالوگ به دلیل سرعت بخشید به کار و انجام طراحی سریع کاتالوگ به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد. طراحی آنلاین کاتالوگ این ویژگی را دارد که خریدار بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی سفارش طراحی کاتالوگ می دهند. تمام مراحل ثبت سفارش تا پایان و نهایی شدن طرح کاتالوگ به صورت آنلاین صورت می پذیرد. مکاتبات و تبادل فایل ها، تصاویر و طرح ها در جهت سهولت روند کاری از طریق تلگرام و یا ایمیل صورت می پذیرد. بعد از ثبت سفارش آنلاین طراحی کاتالوگ و دریافت سفارش به صورت کامل، نهایتاً طی یک روز کاری طراحی صورت گرفته و اتدهای اولیه به خریدار ارائه می شود.

طراحی کاتالوگ فوری

مراحل طراحی فوری کاتالوگ به این شکل است که بعد از ثبت سفارش و دریافت اطلاعات از سفارش دهنده، طی مدت یک روز کاری 3 عدد طرح متفاوت جلد و صفحات داخلی متناسب با سفارش طراحی و ارائه می شود. بعد از مشخص و نهایی شدن طرح اولیه جلد و صفحات داخلی مرحله دوم طراحی فوری کاتالوگ که همان طراحی لی اوت است، انجام می شود. بعد از اتمام طراحی کاتالوگ فوری، طرح به صورت یکپارچه برای سفارش دهنده ارسال می شود تا بعد از بازبینی نظر و یا تایید طرح خود را عنوان نمائید. بعد از نهایی شدن طراحی و تایید طرح همه صفحات توسط خریدار فایل های با کیفیت کاتالوگ در اختیار مشتری قرار می گیرد. در صورتی که خریدار بخواهد از سرویس چاپ فوری کاتالوگ مجموعه بانی چاپ استفاده کند، فایل ها به صورت مستقیم و به سرعت در اختیار واحد چاپ فوری مجموعه قرار می گیرد تا نسبت به چاپ فوری کاتالوگ اقدام نمایند.

اصول طراحی کاتالوگ ویژه گی های مختص به خود را دارد که رعایت کردن آنها در ثمربخش بودن و بازخورد سرمایه نقش ویژه ای را ایفا می کند. طراحی کاتالوگ موجب بالاتر رفتن سطح و کیفیت دیداری کاتالوگ شده و در ذهن مخاطب ماندگار می شود. طراحان بخش طراحی کاتالوگ مجموعه بانی چاپ به صورت تخصصی آموزش طراحی کاتالوگ را گذرانده اند. کاتالوگ در واقع یکی از ابزارهای تبلیغاتی پرکاربرد دنیای مدرن است. تا قبل از به وجود آمدن کاتالوگ شرکت ها و کسب و کارها از پوستر و تراکت بهره می بردند. با به وجود آمدن طراحی کاتالوگ و ایجاد دید مقایسه ای در ذهن مخاطب وارد عصر جدیدی در دنیای تبلیغات شدیم. طراحی کاتالوگ معمولا با رویکرد تبلیغات، بازاریابی و فروش صورت می پذیرد. طراحی کاتالوگ تقسیم بندی های مختلفی دارد، مانند: طراحی کاتالوگ صنعتی، طراحی کاتالوگ تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ چند محصولی، طراحی کاتالوگ خدماتی و ... . تعرفه طراحی کاتالوگ متناسب با تعداد صفحات و نوع سفارش طراحی محاسبه می شود. درصفحه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کاتالوگ در حالت های مختلف موجود است. طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و صنعتی باید کاملا به صورت حرفه ای انجام شود که بازدهی بالایی داشته باشد. سفارش طراحی کاتالوگ در تهران را به مجموعه بانی چاپ بسپارید تا کاتالوگ با کیفیتی دریافت نمایید که به راحتی بتواند مخاطبین شما را تحت تاثیر قرار دهد. تعرفه قیمت طراحی کاتالوگ را نیز میتوانید در سایت و کنار محصول مورد نظر خود مشاهده نمایید.

نمونه طراحی کاتالوگ در بخش گالری تصاویر نمونه کارهای طراحی کاتالوگ موجود است که می توانید با مشاهده آن ها از کیفیت طراحی مجموعه اطمینان خاطر کسب کنید. طراحان مجموعه متناسب با نوع سفارش کاتالوگ و ویژگی های مورد نیاز از نرم افزارهای تخصصی مختلفی در امر طراحی استفاده می کنند. این موضوع با در نظر گرفتن حفظ کیفیت و سرعت در انجام طراحی مشخص می شود. انجام طراحی کاتالوگ خاص به صورت فوری امکان پذیر نیست چرا که نیاز به تفکر و ایده پرداز ویژه ای دارد. طراحی کاتالوگ خاص به شکل ویژه ای در مجموعه بانی چاپ صورت می پذیرد. به این شکل که با مطالعه و تحلیل نیازمندی و مورد استفاده کاتالوگ برای مجموعه سفارش دهنده ایده پردازی شده و تمام مراحل اجرای ایده نیز بررسی می شود. به دلیل همکاری تیم طراحی و تیم اجرایی در این زمینه باعث این موضوع می شود که محصول و کاتالوگ نهایی از کیفیت برخوردار باشد. طراحی کاتالوگ فوری در کنار چاپ فوری با توجه به تعداد صفحات در چند ساعت نیز امکان پذیر می باشد. طراحی فوری و سریع در کنار خروجی باکیفیت را ما به شما اطمینان می دهیم.

آنچه باید در یک کاتالوگ خوب منظور شود :

  1. خلاصه ای از معرفی نام و عملکرد کارخانه تولیدی و شناساندن فعالیت ها در شروع مباحث کاتالوگ .
  2. معرفی امتیازات و رتبه های تولید (استاندارد ـ ایزوهای موجود و….)
  3. معرفی هرچه بیشتر در خصوص دیدترین و بهترین ساخته ها و خدمات.
  4. دادن اطلاعات و راهنمایی صحیح به پیام گیر ها به جهت مشخصات فنی ـ خدمات ارایه شده ـ قابلیت های خاص و وجه تمایز آن نسبت به تولیدات مشابه ، چه در تولیدات گذشته کارخانه و یا آنچه در بازار فعلی موجود می باشد.
  5. وجود تصاویر و متن نوشتاری در کاتالوگ میزان تصمیم گیری و انتخاب صحیح را برای مخاطب سهل و آسان می کند و اوست که با دیدن و خواندن موارد فوق به زمان انتخاب و تصمیم گیری خود سرعت می بخشد.
  6. کاتالوگ دید مقایسه ای به وجود می آورد. بدین صورت که پیامگیر و یا مخاطبین از بین چند محصول معرفی شده به جهت مدل ـ کیفیت ـ کاربری ـ استحکام و از همه مهمتر هزینه برنامه ریزی شده جهت خرید و غیره، بتواند یکی را که با شرایط او سازگار است انتخاب و خریداری کند.
  7. با درج آدرس، تلفن و آدرس اینترنتی، می توان شناخت بیشتر را برای مخاطب فراهم کند.

از ویژگی های کاتالوگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. قابل حمل بوده و مطالعه آن در زمان فراغت.
  2. خلاصه گویی و پرهیز از هر نوع افراط در توضیح بیشتر موارد درج شده در کاتالوگ.
  3. ارتباط برقرار کردن بدون واسطه با پیام گیر.
  4. ترکیب تصویر با متن در جهت شناخت بیشتر مخاطب.
  5. به جهت فرصت مناسب برای مطالعه داشتن، انتخاب دقیق و سنجیده را برای مخاطب مهیا می کند.
  6. کاتالوگ ها به جهت انتقال اطلاعات و موارد ذکر شده در بالا نسبت به پوستر و تراکت فراتر و سنجیده ترعمل می کند.

تبليغات يك محصول از نظر مشتريان و هم از نظر توليد كنندگان نكته ای ضروری مي باشد. تا زمانيكه محصول توليد شده جذاب و يا از نظر كيفيت مطلوب نباشد، مصرف كنندگان آن محصول را برای خريد انتخاب نخواهند نمود. امروزه تبليغات بسياری از شرکت ها در بازار ديده مي شود در نتیجه برندهای مطرح سعی می کنند تبليغات محصولات‌شان در راستای كسب سودهای كلان متفاوت ارائه نمایند. همان طور که می دانیم محصولات فقط از نظر كيفی نمي توانند برای مخاطب جذابيت ايجاد نمايند بلكه توليد كنندگان نيز مي بايست نكات ديگری را برای جذب بيشتر مخاطبین خود مد نظر قرار دهند كه بطور مثال تاثير كاتالوگ محصولات، تبليغات مناسب، بسته بندی شيك، عكاسی حرفه ای تبليغاتی و غيره را نمي‌توان نادیده گرفت. طراحی کاتالوگ به صورت حرفه ای را باید طراحان مجرب انجام دهند. طراحی کاتالوگ صنعتی و تبلیغاتی نیز باید کاملا حرفه ای انجام شود. برای دستیابی به یک طراح کاتالوگ تهران می توانید با مجموعه بانی چاپ، شرکت طراحی چاپ کاتالوگ در تماس باشید. کارشناسان ما سفارش طراحی انواع کاتالوگ و طراحی کاتالوگ اداری را با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهند. 

شرکت طراحی کاتالوگ حرفه ای

در این سبک از طراحی کاتالوگ، از جلد تا صفحات داخلی به صورت حرفه ای و اختصاصی  برای کسب و کار شما انجام می گیرد. طراحی جلد کاتالوگ یکی از مهمترین قسمت ها در طراحی کاتالوگ است. در این قسمت کارشناسان طراحی با تکیه بر تخصص و دانش خود آغاز به طراحی کرده و کاری یونیک به شما تحویل می­‌دهند. طراحی حرفه ­ای جلد و طراحی صفحات داخلی با هارمونی خاص خود طراحی می­گردد. یک تم مشخص برای شما در نظر گرفته می­‌شود و سپس متن و تصاویر شما در آن جای گذاری می شود. طراح اگر ایده خاصی نسبت به طرح داشته باشد حتما به شما مشاوره خواهد داد تا خروجی کار از کیفیت خوبی برخوردار گردد. طرح جلد کاتالوگ براساس نیاز و نظر شما طراحی می شود. طراحی با اصول کاتالوگ و طراحی حرفه ای کاتالوگ را باید حتما طراح باتجربه و حرفه ای انجام دهد تا کاملا به نتیجه مطلوب برسید. خرید طراحی کاتالوگ را می توانید از بانی چاپ انجام دهید. 

کاتالوگ ها از مهمترین ابزار تبلیغات محسوب می شوند، درواقع ابزار سیاست گذاری فروش و ایجاد تمایل برای خرید در مخاطبان می باشند. هدف از طراحی کاتالوگ ها  ارائه ی اطلاعات کلی و مختصر در مورد محصولات ویا خدمات و تاریخچه شرکت و برند و.. به مخاطبان است. درواقع آنچه که کاتالوگ ها را از دیگر ابزار های تبلیغاتی متمایز و منحصر به فرد میسازد، محتوای هر کاتالوگ است. چاپ نیز در انتها و خروجی کیفیت کاتالوگ نیز تاثیر گذار است به عنوان مثال در صورتی که چاپ دیجیتال کاتالوگ را به علت محدودیت در تعداد کاتالوگ انتخاب می نمایید می بایست در نظر بگیرید این چاپ ممکن است از چاپ افست کاتالوگ که تعداد بالاتری را شامل می شود کمی کیفیت پایینتری داشته باشد. طراحی کاتالوگ با بهترین کیفیت را به طراحان بانی چاپ بسپارید. طراحی کاتالوگ دیجیتال به صورت غیرچاپی نیز قابل انجام است. در بانی چاپ طراحی کاتالوگ دیجیتال برای ارایه فایل طراحی در قالب نمایش در مانیتور و استفاده در فضای مجازی است و چاپی نمی باشد.

بانی چاپ بعنوان یک شرکت طراحی کاتالوگ حرفه ای و تبلیغاتی بر این باور است که یکی از مهمترین مواردی که مشتری میتواند برای بهتر شدم کاتالوگ خود به یک شرکت طراحی کاتالوگ کمک کند ارائه عکس و تصویر های با کیفیت است و در صورتی که وجود ندارد میتواند به آتلیه عکاسی بانی چاپ درخواست تصویربرداری از محصول کند.در واقع بخش عمده ی طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی را عکس های حرفه ای محصولات و یا خدمات تشکیل می دهند. همچنین طراحی کاتالوگ سنگ نیز برای ارائه و معرفی نیاز به تصاویر باکیفیت دارد. بنابراین عکس های مورد استفاده در کاتالوگ ها باید با کیفیت و منحصر به فرد باشند. تصاویری که عکاسی می شوند کیفیت بالاتری نسبت به عکس های اینترنتی دارند. اما اگر به دلایل مختلف مجبور به استفاده از عکس های اینترنتی شدیم باید عکس ها را با سایز لارج ذخیره کنیم و برای انتخاب عکس جلد کاتالوگ باید در قسمت عکس های گوگل به گزینه ی tools سپس،گزینه ی larger than و بعد از آن سایز مورد نظر را انتخاب میکنیم. طراحان کاتالوگ تبلیغاتی با دانش و تخصص خود کمک شایانی در انتخاب و طراحی تصاویر می کنند. به عنوان مثال: اگر در کاتالوگی مربوط به لوازم آرایشی تولید داخل ایران عکس بانوان خارجی باشد، بازتاب خوبی برای کاتالوگ تبلیغاتی نخواهد داشت درحالی که یک طراح کاتالوگ تبلیغاتی میتواند عکس مناسب را ارائه دهد. نوع چینش تصاویر در زمینه ها و ترکیب آنها با رنگ های خاص و مناسب خود در انتقال پیام به مخاطب و جلب نظر آن ها بسیار موثر است. به عنوان مثال: در کاتالوگ های تبلیغاتی علاوه بر تصویر خود محصول یا خدمات به فضا و محیط و زمینه ی تصاویر هم توجه می شود. بنابراین عکسی که برای تبلیغ یک آب پرتقال طراحی می شود دریک فضای دوستانه و یا محیط خانوادگی به نمایش گذاشته می‌شود. درحالی که در کاتالوگ های صنعتی بیشترین تمرکز بر محصول است تا خود محصول را بزرگ و با همه ی جزئیاتش به نمایش گذاشته شود.

 طراحی کاتالوگ و نوع پوشش

طراحی و کیفیت کلی جلد کاتالوگ شما یکی از مهمترین نکات در چاپ کاتالوگ است و به نوعی اصلی ترین استراتژی تبلیغاتی است که باعث جذب مشتری می شود. پس از انتخاب طرح کاتالوگ خود، باید نوع کاغذ مورد استفاده را انتخاب کنید. نوع کاغذ مورد استفاده برای صفحه اول کاتالوگ باید ضخیم تر از کاغذی باشد که برای صفحات داخلی استفاده می شود. علاوه بر این، معمولاً از رنگ‌های روشن‌تر روی جلد برای جلب توجه به کاتالوگ استفاده می‌شود. حتی می توانید از پوشش های براق یا سلفون مات بهمراه یو وی موضعی نیز برای توجه بیشتر استفاده کنید. نمونه طراحی کاتالوگ را می توانید در سایت بانی چاپ و بخش طراحی کاتالوگ مشاهده نمایید.

انواع طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها را می توان با توجه به ویژگی های چاپ و طراحی مختلف دسته بندی کرد. طراحی کاتالوگ های تک صفحه ای یا چند صفحه ای امکان پذیر است و بستگی به میزان اطلاعاتی دارد که می خواهید ارائه دهید. انواع کاتالوگ تک برگی و چند برگی می توانند به شرح زیر باشند: یک صفحه، دو صفحه تا 200 صفحه بسته به نوع درخواست و برند شما هستند. انواع کاتالوگ شامل کاتالوگ های تک لت، دو لت، کاتالوگ های سه لت و کاتالوگ های چند صفحه ای یا دفترچه ای است.

تفاوت کاتالوگ حرفه ای با طراحی کاتالوگ صنعتی:

تفاوت این نوع طراحی با طراحی صنعتی در نوع سبک کار می­‌باشد. کاتالوگ های صنعتی ابزاری برای شرکت­‌های فنی و مهندسی هستند. شامل اطلاعات تخصصی و فنی هستند که در جداول نشان داده می شوند از لحاظ اطلاعاتی برای مخاطبینی طراحی می­شوند که خود از این دانش آگاهی لازم را دارند. طراحی خلاقانه و لوکس و یا صنعتی با دقت بیشتر و زمان بیشتری طراحی می شوند و در برخی موارد مثلا در کاتالوگ های لوکس، هر صفحه طراحی مجزا اما با هارمونی نسبت به صفحات دیگر دارد. 

نمونه طراحی کاتالوگ

برای تبلیغات و افزایش فروش یک شرکت یکی از راه‌های مؤثر ارائه کاتالوگ به مشتری می باشد. کاتالوگ یا کالا نما شامل خدمات و محصولات ارائه شده توسط آن شرکت و مجموعه می باشد و موجب می شود که کار فروشنده‌های آن مجموعه بسیار راحت تر شود. طراحی کاتالوگ قیمت متفاوتی دارد و همه اینها بستگی به سایز، تعداد صفحات کاتالوگ، گرماژ کاغذ و ... دارد. نمونه طراحی کاتالوگ صنعتی را می توانید در قسمت گالری تصاویر سایت بانی چاپ مشاهده نمایید. انواع طراحی برای کاتالوگ از جمله طراحی کاتالوگ پارچه و یا طراحی کاتالوگ لوازم خانگی را می توانید از طراحان ما درخواست نمایید. 
طراحی کاتالوگ حرفه ای از مواردی است که موجب بالا رفتن میزان انتخاب شدن مجموعه شما توسط مشتریان می گردد. اگر طراحی استاندارد و مناسبی برای کاتالوگ تان انجام دهید مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.
در طراحی کاتالوگ از مواردی که بسیار اهمیت دارد رنگ‌بندی کاتالوگ، قراردادن عکسهای مناسب و با کیفیت برای طراحی کاتالوگ، انتخاب تیترهای مناسب و همچنین انتخاب فونت مناسب برای طراحی کاتالوگ می باشد.
شما نمی توانید از تعدد فونت های زیاد در طراحی کاتالوگ استفاده کنید و برای اینکه در نهایت طرحی زیبا را بتوانید به مشتریان‌تان ارائه دهید همه موارد ذکر شده در بالا باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. جهت دریافت تعرفه و نرخ طراحی کاتالوگ می توانید از طریق واتس اپ و تلگرام یا تماس با طراحان ما اقدام فرمایید.

رنگ بندی کاتالوگ:

رنگ بندی طراحی کاتالوگ باید طبق اصول خاصی انجام پذیرد و هر رنگی باید مفهوم خاصی را ارائه دهد و از اصول روانشناسی رنگ ‌ها در مورد آن استفاده شود. تنها به روانشناسی رنگ ها بسنده نکنید و سعی کنید با توجه به محتوای کاتالوگ از رنگ های مرتبط استفاده کنید. در کاتالوگ های تبلیغاتی مطالب و تصاویر دارای اغراق زیاد هستند و زیباتر از آنچه که هستند به نمایش گذاشته می شوند. طراحان کاتالوگ های تبلیغاتی محدودیت های کمتری برای کار با طرح ها ،رنگ آمیزی ها و... دارند. بنابراین در کاتالوگ های تبلیغاتی تنوع بیشتری نسبت به کاتالوگ های صنعتی وجود دارد.

استفاده از عکس های مناسب در طراحی کاتالوگ

مخاطبین بیشتر از اینکه متن کاتالوگ را مطالعه کنند به عکس های کاتالوگ توجه می کنند بنابراین نباید از کیفیت و جذابیت عکس ها غافل شد. عکس ها باید کاملاً مرتبط با متن و بسیار با کیفیت باشد.

انتخاب تیترها مناسب طراحی کاتالوگ

در انتخاب تیترها باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده شود. تیترها نیز جزء مواردی هستند که موجب جلب توجه مخاطب شما می شود. بنابراین باید از تیترهای جذاب و کلمات مناسب استفاده کرد. از رنگ های مناسب برای تیترها استفاده شود تا موجب جلب توجه بیشتر تیتر گردد. انتخاب رنگ تیتر با رنگ پشت زمینه کاتالوگ موجب می شود که تیترها خیلی به چشم نیاید.

انتخاب فونت مناسب برای طراحی کاتالوگ

برای طراحی کاتالوگ انتخاب فونت های مناسب دارای اهمیت است زیرا فونت ها نیز جزئی از شکل و شمایل کاتالوگ محسوب می شوند. معمولاً در طراحی کاتالوگ در تهران فونت های گروه B  استفاده می شود اما برای اینکه کاتالوگ جذابیت بیشتری پیدا کند با تأیید مشتری می توان از فونت های جدید امروزی نیز استفاده کرد.

فونت‌ها:

همانطور که گفته شد در طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی تنوع و آزادی عمل بیشتری برای طراحان این حوزه وجود دارد. به طور مثال: طراحان می توانند از هر فونتی ( حتی فونت های فانتزی) وابسته به سلیقه ی مخاطبان خود و نوع محصول و خدماتی که قصد تبلغ آن را دارند، استفاده کنند.

کاغذها:

در طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و بروشورها از کاغذ های متنوعی در ( جنس و رنگ و ابعاد و..) می توان استفاده کرد. استفاده از کاغذ های مختلف وابسته به هدف کاتالوگ، نوع محصول و مخاطبان است. به عنوان مثال در کاتالوگ های تبلیغاتی از رنگ های خلاقانه و فانتزی و جنس های مختلف کاغذ با طرح های مرتبط با محصول و خدمات کاتالوگ تبلیغاتی استفاده کرد. به عنوان مثال: برای طراحی کاتالوگ تبلیغاتی برای یک تولیدی مانتو یا لباس می‌توان جنس کاغذ جلد را پارچه ای طراحی کرد. ابعاد کاتالوگ تبلیغاتی وابسته به هدف کاتالوگ متغیر است، اما سایز استاندارد آن A4 می باشد. طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی باید به گونه ای صورت گیرد تا یک دید مقایسه ای از هر جهت ( کیفیت، قیمت طراحی کاتالوگ، استحکام، مدل، کاربری و..) برای مخاطبان ایجاد کند تا امر تصمیم گیری و انتخاب را برای آن ها تسهیل کنند. طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی، اگر توسط طراحان متخصص این حوزه صورت گیرد، در نهایت کاتالوگی زیبا و کامل در اختیار خواهیم داشت.

خلاقیت در طراحی کاتالوگ

خلاقیت در طراحی کاتالوگ نباید فراموش شود، هرچه خلاقیت در طراحی کاتالوگ بیشتر باشد موجب می شود که برای مخاطبین جذاب‌تر شود.

خرید اینترنتی طراحی کاتالوگ حرفه ای

خرید اینترنتی کاتالوگ ها در تصمیم گیری ها کمک زیادی به صاحبان یک شرکت می کنند زیرا همه اطلاعات جمع آوری و در یکجا پیاده سازی شده اند و تبدیل به یکی از ابزارهای تبلیغات و بازاریابی شده اند. صاحبان مشاغل بر حسب اهداف خود به دنبال داشتن یک کاتالوگ از محصول و یا خدمات خود هستند. مثلا صاحب یک کسب و کار به دنبال خلاقیت و دیگری به دنبال سرعت در انجام و یا حرفه ای بودن کار هستند.

برای طراحی کاتالوگ اختصاصی باید به یک آژانس طراحی گرافیک کاتالوگ آن را سفارش دهید تا به شما کمک کند تا کاتالوگی منحصر به فرد و جذاب برای کسب و کار خود ایجاد کنید. شرکت بانی چاپ با به عنوان بهترین شرکت طراحی کاتالوگ با سابقه‌ای ممتاز و تیمی متخصص، طراحی کاتالوگ‌های اختصاصی و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

طراحی و صفحه آرایی کاتالوگ را باید طراحان حرفه ای انجام دهند تا بدون عیب و نقص باشد. شما می‌توانید با سفارش طراحی کاتالوگ به تیم حرفه ای طراحان ما از یک کاتالوگ حرفه ای و خاص بهره‌مند شوید. تضمین می‌شود که کاتالوگ شما با استفاده از دیزاین‌های خلاقانه و منحصر به فرد، به یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان تبدیل شود. با انتخاب بانی چاپ، اطمینان داشته باشید که طراحی کاتالوگ شما به یک ابزار با ارزش تبدیل خواهد شد که به بهبود نمایش و شناخت برند شما کمک خواهد کرد. تعرفه سفارش طراحی کاتالوگ را می توانید در سایت مشاهده نمایید.

استفاده از کاتالوگ می تواند در تبلیغ و فروش محصولات بسیار موثر باشد و به شما این امکان را می دهد که خدمات و محصولات خود را با ظاهری زیبا و با دسته بندی مناسب برای مشتریان ارائه دهید. چاپ کاتالوگ ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده ایجاد می کند. از مزیت چاپ کاتالوگ محصولات توسط بسیاری از شرکت ها این است که برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده می شود و ابزاری قدرتمند برای توسعه بازار برای ارائه و بازاریابی محصول است. هزینه طراحی کاتالوگ و سایر خدمات طراحی کاتالوگ را می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان بانی چاپ دریافت کنید. همچنین تعرفه طراحی جلد کتاب را می توانید دریافت کنید. 

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. شما میتوانید با مشاهده نمونه چاپ کاتالوگ در وبسایت بانی چاپ در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم بگیرید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت چاپ کاتالوگ در تهران و در هر نقطه از ایران که هستید می توانید از خدمات ما بهره مند شوید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در این کار راهنمایی کنیم. اگر به دنبال چاپ کاتالوگ ارزان در تهران هستید چاپخانه بانی چاپ با کمترین هزینه و با استفاده از مجهزترین تجهیزات چاپ بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین نوع کاغذ پاسخ گوی نیاز شماست. در صفحه محاسبه آنلاین هزینه چاپ کاتالوگ می توانید قیمت کاتالوگ مورد نظر خود را در چند ثانیه بیابید.

چنانچه نیاز به ساخت طراحی کاتالوگ دیجیتال دارید می توانید درخواست آن را ثبت نمایید. قیمت طراحی کاتالوگ دیجیتال را نیز می توانید با تماس با کارشناسان بانی چاپ دریافت نمایید.

شش نکته در ثبت سفارش:

1- قبل از ثبت و سفارش، سایز و جهت کاتالوگ خود را انتخاب نمائید.(منظور از جهت عمودی یا افقی بودن است)

2- پس از ثبت و سفارش، کارشناس طراحی یک صفحه جلد و یک صفحه داخلی از طرح را، در دو اتود برای شما ارسال می‌­کند و پس از تایید اتود، مابقی صفحات، طراحی می ­شوند.

3- زمان طراحی حداقل دو روز و حداکثر چهار روز می باشد. در صورتی که تاییدیه اتود را دیر اعلام نمائید و یا اطلاعات را کامل در اختیار طراح نگذارید، مسئولیت هرگونه دیرکرد به عهده بانی چاپ نمی باشد.

4- مشخصات خود را به صورت کامل برای تیم بانی چاپ ارسال نمائید. این مشخصات شامل: لوگو، عنوان شرکت، درباره شرکت، گواهینامه ها و مدارک، متون، اشکال یا رنگ سازمانی و غیره.

5- پس از تاییدطرح، درصورتی که بخواهید طرح کاتالوگ خود را چاپ کنید، تیم طراحی بانی چاپ یک نسخه از طرح را برای قسمت چاپ و یک نسخه را برای شما ارسال می­ کند.

6- پس از طراحی، چاپ کار خود را از قسمت چاپ پیگیری کنید.

سوالاتی که در زمینه طراحی کاتالوگ پیش می آید:

آیا در این سطح از طراحی هم از تمپلیت آماده استفاده می شود؟

خیر، در این سطح از طراحی از هیچگونه قالب آماده استفاده نمی شود.

در چه ابعادی کاتالوگ را سفارش دهم ؟

کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی است که متناسب با اهداف شما طراحی و چاپ می گردد. ابعاد کاتالوگ نیز از این قائده استثنا نمی باشد. شما می‌توانید قبل از سفارش طراحی، از کارشناسان بخش گرافیک بانی چاپ مشاوره رایگان دریافت نمائید.

آیا طرح لایه باز طرحم را هم ارسال می کنید؟

خروجی های استاندارد برای شما ارسال می گردد و شما در هیچ مرحله ای دچار مشکل نخواهید شد. این مسئله امروز به یک قانون تبدیل شده است که طراح به هیچ وجه طرح لایه باز را ارسال نخواهد کرد بلکه خروجی های متناسب با اهداف کاری شما را برای شما ارسال می نماید.

چطور از هزینه چاپ با خبر شوم؟

شما می توانید با استفاده از لینک  های داخل سایت و کلیک روی عکس، هزینه چاپ کاتالوگ خود را آنلاین محاسبه نمائید.

طراحی و چاپ یک کاتالوگ حرفه ای چقدر زمان می برد؟

 برای طراحی کاتالوگ بین دو الی چهار روز کاری وقت نیاز است و برای چاپ آن متناسب با سفارش شما زمان نیاز است که مابین سه الی هفت روز کاری است.

می خواهم کاتالوگ بی نقصی داشته باشم، آیا امکان کنترل غلط املایی در متن ها وجود دارد؟

فایل های متنی خود را به صورت ورد برای واحد طراحی ارسال نمائید تا درصد خطا در تایپ متون کاهش پیدا کند.

آیا شما متن را ویراستاری می کنید؟

 ویراستاری و تغییر در متون با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

مراحل ثبت و انجام سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای در بانی چاپ

1- تماس با کارشناسان طراحی و ثبت سفارش: از طریق راه های ارتباطی درج شده، جهت مشاوره و یا سفارش با کارشناسان طراحی تماس بگیرید. با راهنمایی کارشناسان، مشخصات سفارش شما ثبت می ­شود.(هزینه -زمان انجام سفارش–سبک طراحی–فرمت طراحی)

2- ارسال پیش فاکتور و پرداخت هزینه: پیش فاکتور جهت بررسی و تایید خدمت شما ارسال می­ گردد. پس از تایید، مبلغ بیعانه را به حساب مشخص شده، واریز نمایید.(مبالغ زیر 200.000 تومان بصورت کامل باید تسویه گردد.)

3- ارسال اطلاعات برای کارشناس طراحی: اطلاعات مورد نظر جهت طراحی را به واحد طراحی ارائه کنید. اطلاعاتی از جمله نام کسب و کار، عنوان و زمینه شغلی، رنگ سازمانی، خواسته های خود و هر گونه اطلاعاتی که به طراحی بهتر و ایده پردازی بر کار شما تاثیر دارد.

4- ارسال اتود طراحی و تاییدیه طراحی و دریافت فایل: طراحی، توسط کارشناس در زمان تعیین شده انجام و مطابق تعهد در دو اتد اولیه به شما ارائه می­ گردد. درصورت تایید، فایل اصلی با خروجی های استاندارد ارسال می گردد.(Jpg- Pdf - png)

5- بررسی مجدد و ارسال فایل: درصورت نیاز به ادیت طرح، ویرایش انجام و تقدیم شما می گردد. در مرحله اول اگر طرح مورد پسند واقع نشد، ابتدا توسط کارشناسان طراحی، دلیل موضوع بررسی می شود و با هماهنگی شما در جهت به نتیجه رساندن سفارش، طراحی مجدد می شود و تقدیم حضورتان می گردد.

جهت خرید و سفارش طراحی لوگو کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش طراحی استند کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش طراحی جعبه کلیک نمایید.