انتخاب جعبه برای تقویم رومیزی تان بسیار بسته به نوع تقویم رومیزی ای که سفارش می دهید باشد، به عنوان مثال اگر شما از یک تقویم رومیزی با پایه طلاکوب استفاده نموده اید حتما می بایست از جعبه طلاکوب جهت تقویم رومیزی تان انتخاب نمایید، چرا که جعبه هر محصول معرف داخل آن است، اما اگر از چاپ افست تقویم رومیزی تان استفاده کردید و چاپ روی پایه تقویم تک رنگ بود جعبه مقوایی ای که برای آن در نظر می گیرید نیز می بایست از همان نوع چاپ و رنگ استفاده شده باشد.در واقع جعبه مقوایی برای تقویم رومیزی می تواند علاوه بر اینکه یک نوع از کاور محافظ است نوعی شناسنامه نیز به حساب می آید که کیفیت محصول داخلش رو به همراه اهمیتی که شما برای هدیه تبلیغاتی به مخاطبتان قائل شدید را نمایش می دهد.

تقویم رومیزی با جعبه یک نوع تقویم است که همراه با یک جعبه یا قاب اختصاصی عرضه می‌شود. این نوع تقویم، علاوه بر این که اطلاعات تاریخی را در خود جای می‌دهد، دارای یک جعبه جذاب و کاربردی است که تقویم را در خود نگهداری می‌کند. جعبه می‌تواند به صورت مستطیل یا مربع باشد و طراحی آن معمولاً با توجه به سبک و مضمون تقویم انجام می‌شود.

این تقویم‌ها با جعبه علاوه بر توجه به جزئیات زمانی، اغلب از لحاظ ظاهری نیز جذاب و زیبا هستند. طراحی جعبه و تقویم معمولاً به دلیل اهمیت استفاده در مکان‌های کاری، منازل یا هدیه‌دهی به دیگران با دقت و ذوق انجام می‌شود. این تقویم‌ها همچنین از جعبه به عنوان یک وسیله حفاظتی برخوردارند که می‌تواند از آسیب یا آلودگی تقویم جلوگیری کند و آن را تا زمان استفاده به خوبی نگهداری کند.

با توجه به جلب توجه با طراحی جعبه و کاربری کمکی که ارائه می‌دهد، تقویم رومیزی با جعبه به عنوان یک وسیله زیبا و کاربردی برای برنامه‌ریزی روزانه، هدیه‌دهی و تزئین محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید تقویم رومیزی با جعبه

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که تقویم رومیزی ای که سفارش داده اید را به علت نداشتن بسته بندی ندانید که چطور به دست مخاطبتان برسانید؟ تقویم رومیزی تبلیغاتی معمولا به علت چند برگ بودن و پایه برای هدیه دادن به محفظه ای نیاز دارند تا در هنگام ارسال و تحویل علاوه بر اینکه آسیب نبینند ظاهر نامنظم و شلخته ای به خود نگیرند، در خیلی از موارد این تقویم ها را به همراه پلاستیک های چسب دار و یا پلاستیک های وکیوم شده تحویل می دهند.

حال فرض کنید که تقویم رومیزی های شما یک تقویم رومیزی خاص هست و مخاطب شما شرکت مهمی است که علاوه بر کارمندان به مدیران نیز مایل هستید از تقویم رومیزی نیز در کنار دیگر هدایا به عنوان اهدا استفاده نمایید، در این صورت قاعدتا نمی شود یک چاپ تقویم رومیزی اختصاصی را داخل یک پلاستیک به همچنین مخاطب هایی ارائه کنید، پس می بایست یک جعبه برای تقویم رومیزی چاپی تان در نظر بگیرید.

انواع جعبه تقویم رومیزی

انتخاب جعبه برای تقویم رومیزی تان بسیار بسته به نوع تقویم رومیزی ای که سفارش می دهید باشد، به عنوان مثال اگر شما از یک تقویم رومیزی با پایه طلاکوب استفاده نموده اید حتما می بایست از جعبه طلاکوب جهت تقویم رومیزی تان انتخاب نمایید، چرا که جعبه هر محصول معرف داخل آن است، اما اگر از چاپ افست تقویم رومیزی تان استفاده کردید و چاپ روی پایه تقویم تک رنگ بود جعبه مقوایی ای که برای آن در نظر می گیرید نیز می بایست از همان نوع چاپ و رنگ استفاده شده باشد.

بسیار پیش می آید که شرکت ها علاوه بر فانتزی و تمام تبلیغاتی بودن تقویم رومیزی هایشان به وسیله طراحی اختصاصی ای که دارند ، جعبه تقویم خود را نیز عینا از همان طراحی استفاده کرده اند و در واقع کاملا ست و مناسب تهیه کرده اند تا هنگام هدیه دادن حس ست بودن و حرفه ای بودن را به مخاطب القا نمایند.

اهمیت جعبه برای تقویم

در واقع جعبه مقوایی برای تقویم رومیزی اختصاصی می تواند علاوه بر اینکه یک نوع از کاور محافظ است نوعی شناسنامه نیز به حساب می آید که کیفیت محصول داخلش رو به همراه اهمیتی که شما برای هدیه تبلیغاتی به مخاطبتان قائل شدید را نمایش می دهد. در واقع خیلی نامناسب و سطح پایین است که بخواهیم تقویمی را سفارش دهیم که در نهایت در پلاستیک یا پاکت به مخاطبمان عرضه می کنیم، این کار یک سطح خوب و حرفه ای از برند شما و بودجه ی شما نمایش نمی دهد، بزرگی می گوید اهمیت یک کسب و کار به سطح کیفی تبلیغات آن بسته است در صورتی که بخواهید تبلیغاتی داشته باشید که در نهایت با کم کردن هزینه های به ظاهر اضافی بخواهید آن را از نظر هزینه سبک کنید این حس به مخاطبتان القا می شود که در سلیقه و در خرج هزینه کمی خسیس هستید و این امر در صنعت مارکتینگ اصلا خوب و به نفع شما نیست. پس بهتر است برای دادن یک هدیه تبلیغاتی بودجه ای مناسب و کافی را در نظر بگیرید که بتوانید یک تبلیغات موثر به همراه پرستیژ کاری بالا را داشته باشید.

انواع طرح جعبه برای تقویم

در واقع داشتن یک جعبه برای تقویم نه تنها هزینه اضافی نیست بلکه یک مکمل برای این محصول تبلیغاتی است، شما می توانید با طرح متفاوت جعبه کادو تبلیغات خود را در قالب کادو به مخاطبتان ارائه دهید، شرکت بانی چاپ جعبه های مقوایی آماده را جهت تولید و چاپ برند شما در نظر گرفته است، این امر باعث می شود که محصول شما با سرعت بیشتری به دست شما برسد. در واقع حتی با کمی طراحی خاص برای جعبه می توانید جعبه تقویم خود را تبدیل به یک جعبه کادو بدون نیاز به کاغذ کادو نمایید و سپس بر روی آن برند خود را با چاپ طلاکوب و یا نقره کوب و یا چاپ تک رنگ سفارش دهید.

تولید جعبه برای تقویم رومیزی

در واقع در صورتی که شما تقویم رومیزی خود را از قبل تهیه کرده اید و چاپ طلاکوب بر روی پایه آن را نیز انجام داده اید اما نمی دانید که با چه بسته بندی ای به دست مخاطبتان برسانید می توانید از طریق مجموعه بانی چاپ تنها جعبه مقوایی تقویم رومیزیتان سفارش دهید، می توانید طرح آن را نیز اختصاصی نمایید و یا به صورت ساده و فقط با چاپ لوگو آن را شخصی سازی نمایید.

برای ثبت سفارش می توانید از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش بانی چاپ ارتباط برقرار نمایید.

این مزایا باعث می شود دست شما در تهیه هدایای تبلیغاتی تان باز باشد تا به روشی که خواستید تبلیغات خود را به دست مخاتبتان برسانید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟