چاپ تقویم رومیزی اداری یک خدمات چاپی است که برای محیط‌های اداری و تجاری طراحی و انجام می‌شود. این تقویم‌ها به منظور استفاده در دفاتر، اتاق‌های کار و فضاهای اداری دیگر تهیه می‌شوند و معمولاً شامل اطلاعات مفیدی مانند ماه‌ها، روزهای هفته، تعطیلات و توضیحات دیگر مرتبط با تاریخ می‌شوند.

این تقویم‌ها به دلیل کاربری و چاپ با کیفیت، یک ابزار مهم برای مدیریت زمان در محیط کاری اداری هستند. طراحی‌های مختلف این تقویم‌ها امکان انتخاب طرح و موضوعی را فراهم می‌کنند که به محیط و سلیقه اداری متناسب باشد. همچنین، امکان اضافه کردن لوگو و اطلاعات شرکت به این تقویم‌ها باعث تقویت هویت بصری و تبلیغات شرکت می‌شود.

با توجه به کیفیت چاپ و انعطاف‌پذیری در انتخاب طرح، چاپ تقویم رومیزی اداری به عنوان یک ابزار مدیریتی و تبلیغاتی کارآمد در محیط‌های کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تقویم‌ها همچنین به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسبی برای مشتریان و همکاران شناخته می‌شوند که در همان زمان به ترویج برند و شناسایی شرکت کمک می‌کنند.

وقتی به پایان سال نزدیک می شویم مدیران و صاحبین کسب و کارها به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی می افتند و البته یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی همین تقویم های رومیزی اداری 1403 می باشد؛ شما کمتر میزی را در ادارات می بینید که نیازی به تهیه تقویم رومیزی نداشته باشد.
طراحی و چاپ تقویم رومیزی یک گام مؤثر در تبلیغات می باشد زیرا شما می توانید تبلیغات برند خود را در صفحات آن بگنجانید و همچنین می توانید که از یک برگ آن بصورت کامل برای تبلیغات شرکت‌تان استفاده نمائید این برگه آغازین تقویم می تواند باشد که به آن برگه کاور نیز می گویند و همچنین می توانید از پشت صفحات هم برای تبلیغات شرکت استفاده کنید.
طراحی تقویم ‌های رومیزی اصولاً بگونه ای انجام می شود که دارای 13 برگ می باشند؛ اما هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و می توانید به صفحات موجود برگه اضافه نمائید. همچنین می توان صفحات یادداشت را به تقویم اداری رومیزی اضافه کرد.
اندازه های استاندارد چاپ
تقویم رومیزی اداری 11*22 و 13*21 سانتیمتر می باشد اما در این زمینه نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید در اندازه دلخواه خود سفارش طراحی و  چاپ را بدهید.
تقویم های رومیزی اداری می توانند برای کلیه میزها در تمام مکان‌ها از جمله: کارخانجات، شرکت‌ها، مؤسسات، آموزشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و حتی منازل مورد استفاده قرار گیرند.

تبلیغات چیست؟

سرجیو زایمن مدیر بازاریابی کوکاکولا می گوید که " تبلیغات همه چیز را در بر می گیرد؛ تمام کارهایی که انجام می دهید و یا انجام نمی دهید و فقط یک هدف دارد: فروش کالای بیشتر با قیمت بالاتر و به تعداد بیشتری از افراد"
اما این چگونه ممکن است؟
فراموش نشود که برای موفقیت در یک کار اصول زیادی رعایت شود. اگر اصول مهم در تبلیغات نادیده انگاشته شود حتماً در فروش تأثیر منفی خود را برجای می گذارد؛ و  می توان گفت تبلیغات و بازاریابی شامل اصول زیر می باشد:

-انتخاب صحیح نام تجاری و آوردن مناسب آن در تبلیغات
-شناخت صحیح بازارهدف و سلایق و ویژگی های افراد آن و تنظیم خصوصیات محصول با آن
-بسته بندی مناسب
-ایجاد احساس مطبوع از کالا در ذهن مخاطب
-شعارهای تبلیغاتی صحیح و تأثیر گذار
-مشتری مداری و خدمات و ضمانت صحیح
-نحوه رفتار پرسنل آن مجموعه با مخاطبین
-حمایت مالی مناسب در تبلیغات
-ارائه هدایای تبلیغاتی که تقویم رومیزی می تواند جزء مؤثرترین آنها باشد.
-مطالبی که در تبلیغات عنوان می شود.

و موارد متعدد دیگر که برای موفقیت برند شما باید روی آنها کار شود و نادیده انگاشته نشود.

چاپ تقویم رومیزی به عنوان یک ابزار قدرتمند در تبلیغات و بازاریابی

از قدرت تبلیغات مؤثر نباید در کمک به رشد هر کسب وکار غافل شد؛ البته تبلیغات باید بگونه ای باشد که در زمان مناسب انجام شود و متمایز از سایر برندهای رقیب باشد تا مورد توجه مخاطبین واقع گردد.
با طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص فرصت طلایی مناسبی در زمینه تبلیغات برند خود بدست می آورید زیرا با اینکار در طول یکسال تنها یکبار برای تبلیغات سرمایه گذاری کرده اید، اما تبلیغات خود را می توانید در عرض یکسال در جلوی چشم مخاطبین خود قرار دهید.
از طرفی تقویم های رومیزی بسیار پر کاربرد می باشند و مورد نیاز تقریباً تمام افراد می باشند. با چاپ تقویم رومیزی زیبا، هدیه منحصر به فرد و کاربردی را برای مخاطبین خود تهیه نمائید.
از طرف دیگر وقتی شما تبلیغات و لوگوی خود را روی
سفارش تقویم رومیزی خود چاپ می کنید، افراد دیگر با هر بار نگاه کردن به تقویم رومیزی ناخوداگاه به برند شما توجه‌شان جلب می شود و این موجب افزایش اعتبار برند شما می شود و در زمان لازم حتماً به یاد برند شما خواهند افتاد.

مزیت‌های چاپ تقویم رومیزی

-تقویم رومیزی تاریخ هر روز را به ما نشان می دهند و موجب می شود که ما بتوانیم از اطلاعات آنروز، از شرح وقایع گرفته تا مناسبت‌های مهم روز اطلاع داشته باشیم و طبق آن و همچنین براساس امور کاری و خانوادگی خود برنامه ریزی لازم را برای آنروز و یا هفته ها و ماه‌های آینده داشته باشیم.
-تقویم رومیزی جزء هدایای تبلیغاتی بسیار ارزشمند و کاربردی محسوب می شود.
-هزینه طراحی و چاپ تقویم رومیزی به عنوان ابزاری در جهت تبلیغات، بسیار اقتصادی و به صرفه می باشد.
-در چاپ تقویم رومیزی می توان از عکس‌های تبلیغاتی شرکت و یا کارخانه‌ برای تبلیغات استفاده کنیم.
-تقویم رومیزی را می توانیم بصورت منحصر به فرد طراحی و چاپ کنیم و روی آن از کلمات انگیزشی و تبلیغاتی خاص برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده کنیم.
-در روی تقویم رومیزی برای اینکه طرح شیک و شکیل‌تری ارائه گردد می توان از ضرب طلاکوب یا نقره کوب استفاده نمود.
-مورد استفاده از تقویم رومیزی برای کل روزهای سال می باشد.
-تقویم رومیزی به راحتی می تواند در اختیار هر فردی قرار گیرد.
-برای تعداد تیراژ تقویم رومیزی با توجه به سرمایه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید می توانید اقدام نمائید.
-چاپ تقویم رومیزی اختصاصی می تواند نسبت انواع چاپ تقویم رومیزی عمومی، خلاقانه تر و جذاب‌تر باشد و دارای جنبه تبلیغاتی بیشتر می باشد.

استفاده از تصاویر جذاب در طراحی تقویم رومیزی

استفاده از تصاویر در کلیه کارهای تبلیغاتی دارای اهمیت بسیار بالا می باشد زیرا تصاویر و گرافیک جزء اولین مواردی است که موجب جلب توجه مخاطبین شما می شود. در واقع شما هرچه برای انتخاب تصاویر بر روی تقویم رومیزی اداری وقت صرف کنید یعنی برای جلب توجه مشتریان به نام تجاری خود بیشتر وقت صرف نموده اید.
از طرفی به محصولاتی که در هر ماه روی صفحات طراحی و چاپ می نمائید توجه داشته باشد تا مناسب فروش آن ماه و فصل باشد.

ذکر راه‌های ارتباطی در تقویم رومیزی

از مواردی که نباید فراموش شود ذکر راه‌های ارتباطی با شما می باشد زیرا در اثر تبلیغاتی که شما از برند خود روی تقویم‌های تبلیغاتی چاپ نموده اید ممکن است برای مخاطبین خود جالب شوید و یا اینکه به خدمات و یا محصولات شما نیاز پیدا کنند و در اینصورت برای برقراری ارتباط با شما نیاز به راه‌های ارتباطی با شما پیدا می کنند؛ و بهتر است در کلیه صفحات تقویم رومیزی به راه‌های ارتباطی خود اشاره بنمائید.

چاپ تقویم رومیزی 1403

چاپ تقویم رومیزی در دو صورت عمومی و اختصاصی انجام می شود که که در چاپ تقویم رومیزی عمومی اصولاً شکل و قالب صفحه مشخص می باشد. اما در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی همه موارد دست مشتریان می باشد و طبق دلخواه آنها سایز تقویم رومیزی مشخص می شود.
البته استفاده از سایزهای استاندارد به این دلیل که موجب می شود پرتی کار کمتر شود پیشنهاد می شود؛ نا گفته نماند که انتخاب سایزهای خاص موجب می شود که شما بیشتر و ویژه‌تر به نظر آیید.
اگر در تیراژ پایین می خواهید تقویم رومیزی تهیه کنید می توانید از قالب‌های تقویم رومیزی عمومی استفاده نمائید و لوگوی خود را بصورت طلاکوب و یا نقره کوب یا بصورت داغی روی تقویم حک کنید.
اما اگر چاپ تقویم رومیزی حداقل از تیراژ 200 عدد دارید و از چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بهره ببرید و تبلیغات و تصاویر مورد نظر برند خود را در صفحات آن بگنجانید.

طلاکوب روی تقویم رومیزی اداری

طلاکوب روی تقویم رومیزی با دستگاه طلاکوب انجام می شود و اگر شما نیاز به سفارش تقویم رومیزی در تعداد کم دارید برای اینکه هم کاری شکیل که معرف برند شما می باشد ارائه دهید و هم متقبل هزینه زیادی نشوید از ضرب طلاکوبِ لوگو روی پایه تقویم رومیزی یا هر جای مناسب دیگری استفاده نمائید.
چاپ طلاکوب توسط دستگاه کلیشه و بسته شدن آن روی دستگاه طلاکوب انجام می شود. مواردی که طلاکوب می شود اصولاً لوگو و نشانی می باشد و چاپ طلاکوب برای سفارش در تعداد کم مناسب می باشد.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟