تقویم رومیزی فانتزی یک نوع تقویم است که طراحی و زیبایی آن بر پایه موضوعات فانتزی و خیالی انجام می‌شود. این تقویم‌ها معمولاً شامل تصاویر و طرح‌هایی از جهان‌های خیالی، شخصیت‌های افسانه‌ای، موجودات اسطوره‌ای و فضایی، و صحنه‌های زیبا و دل‌انگیز هستند که مرتبط با داستان‌ها و دنیای فانتزی می‌باشند.

این تقویم‌ها بیشتر برای استفاده در محیط‌های شخصی و تزئینی مناسب هستند و برای افرادی که به دنیای فانتزی و افسانه‌ها علاقه‌مند هستند، جذابیت بیشتری دارند. طراحی‌های شگفت‌انگیز این تقویم‌ها معمولاً با استفاده از رنگ‌های جذاب، جزئیات دقیق، و تصاویر زیبا انجام می‌شود که تجربه استفاده از آنها را به یک سفر به دنیای خیالی و رویایی تبدیل می‌کند.

در کل، تقویم رومیزی فانتزی به عنوان یک ابزار زیبا و مفید برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی فعالیت‌های روزانه، همراه با لذت و شگفتی از زیبایی‌های دنیای فانتزی برای افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تقویم‌ها همچنین می‌توانند به عنوان هدیه‌هایی مناسب و دلپذیر برای دوستان و خانواده‌هایی که به دنیای خیالی علاقه‌مند هستند، ارائه شوند و لحظات شادی و سرگرمی را برای آنها به ارمغان بیاورند.

اهمیت تقویم رومیزی1403 

امروزه صنعت چاپ بسیار پیشرفت کرده است و موجب شده است که در زمینه ها گوناگون و تبلیغات شاهد آثار نوین و خلاقانه بسیاری باشیم.
طراحی و چاپ انواع تقویم و سررسید جزء مواردی می باشد که همیشه دارای اهمیت بوده است؛ زیرا هم دارای کاربرد وسیع جهت استفاده عموم می باشد و هم دارای جنبه تبلیغاتی بسیار بالا می باشد. تقویم فانتزی برای کسب و کارهای خاص بسیار می تواند توجه ها را جلب کند و تاثیر بسیاری بر برندینگ داشته باشد.
همچنین انواع سررسید و تقویم‌ها می تواند هدایای تبلیغاتی مفیدی برای ارائه به شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر باشد. در این میان نمی توان موارد استفاده تقویم رومیزی را نادیده انگاشت؛ زیرا در کلیه ادارات تمام میزهای کاری به یک تقویم‌ رومیزی احتیاج دارند و همچنین در کلیه منازل نیز حداقل به یک تقویم رومیزی نیاز است.
دلیل آن نیز مشخص است تقویم‌های رومیزی بسیار در دسترس هستند و برای آگاهی از تاریخ روز، اتفاقات و رویدادهای تاریخی، مناسبت‌ها و از طرفی انجام برنامه ریزی لازم، نگاه کردن به
تقویم رومیزی چاپی اختصاصی می تواند از ساده‌‌ترین و سریع‌ترین راه‌های ممکن باشد.
به همین دلیل تقویم رومیزی جزءِ پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی برای بیشتر شرکت‌ها و مجموعه ها قلمداد می شود؛ و با نزدیک شدن به سال جدید بسیاری از ادارات برای انجام امور تبلیغاتی خود اقدام به طراحی و چاپ تقویم رومیزی می کنند.

چرا تقویم رومیزی جزءِ هدایای تبلیغاتی پرکاربرد می باشد؟

-ارائه تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است.
-تقویم رومیزی جزء هدایای تبلیغاتی پرکاربرد برای تمامی افراد می باشد.
-تقریباً تمام میزهای کاری نیاز به یک تقویم رومیزی دارند.
-با درج لوگو و طرح‌ها و تصاویر تبلیغاتی روی تقویم رومیزی، می توانید نام تجاری و برند خود را در طول یکسال در جلوی چشم مخاطبین خود قرار دهید.

ابعاد تقویم رومیزی فانتزی

ابعاد تقویم رومیزی دارای تنوع بسیار می باشد و کاملاً به نظر و سلیقه سفارش دهنده تقویم رومیزی بستگی دارد اما بهتر است در انتخاب سایز تقویم رومیزی این موضوع را رعایت کنید که تقویم رومیزی نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد؛ هر دو نوع شکل ظاهری تقویم رومیزی چه مربعی و چه مستطیلی دارای طرفداران مربوط به خود می باشد. تقویم های رومیزی فانتزی می توانند در ابعاد مختلفی چاپ و تولید شوند.

تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری همانگونه که از نام آن مشخص می باشد در مکان‌هایی که مراجعه کننده و ارباب رجوع دارد روی میز کارکنان قرار می گیرد تا در معرض دید عموم قرار گیرند.
تقویم رومیزی اداری را می توان در اشکال مختلف طراحی و چاپ نمود.
نوعی از تقویم رومیزی روزشمار یادداشت‌دار طراحی و چاپ می شود که در سایز کوچک و هر روز تقویم در یک صفحه موجود است. این نوع تقویم اصولاً بر روی یک جا تقویمی بصورت پانچ شده قرار می گیرد. در این نوع تقویم نیز می توان درج لوگو را برای کلیه صفحات آن انجام داد.

انواع پایه تقویم رومیزی فانتزی

پایه‌های تقویم رومیزی فانتزی نیز در حالت کلی به دو نوع سخت و غیر سخت تقسیم بندی می شوند:

  1. در پایه سخت تقویم رومیزی از مقوای جلد سازی یا مقوای سخت در وسط پایه استفاده می شود و بر روی آن کاغذ گلاسه یا گالینگور قرار می گیرد. فنری که در این نوع مورد استفاده قرار می گیرد فنر دوبل است و صفحات را به پایه متصل می کند؛ از مزیت های مهم پایه سخت داشتن استقامت و ایستایی بالا می باشد.
  2. پایه غیر سخت تقویم رومیزی از مقوای ایندربرد ساخته می شود و اصولاً دارای گرماژی بین 300 تا 400 گرم است. روی خود پایه ایندربرد تقویم رومیزی هر طرحی که تمایل دارید چاپ افست انجام می شود. این نوع پایه نسبت پایه سخت دارای مقاومت کمتر است اما مزیتی آن هزینه پایین‌تر می باشد.

برگه کاور تقویم رومیزی

تقویم رومیزی شامل 12 صفحه دربرگیرنده هر ماه است؛ و اصولاً یک برگه نیز در ابتدای تقویم رومیزی قرار داده می شود و به این برگه آستر و یا برگه کاور صفحات می گویند.
در برگه کاور اصولاً از چاپ سیلک، طلا کوب، نقره کوب و کاغذ فانتزی استفاده می شود.

تقویم رومیزی فانتزی

تقویم رومیزی فانتزی از دو لحاظ فانتزی محسوب می شود: اول از لحاظ شکل ظاهری می تواند فانتزی باشد و یا از جهت محتوایی که در آن طراحی و چاپ می شود می تواند فانتزی باشد.
چاپ تقویم رومیزی فانتزی به دلیل اینکه متفاوت است می تواند تبلیغات مناسب تری برای برند شما باشد زیرا موجب جلب توجه و تمایز برند شما برای مخاطبین می شود.
تقویم رومیزی فانتزی اصولاً دارای برش‌های خاص و قالب خاص برای صفحات آن است و همچنین می توان برای پایه آن نیز از خلاقیت، طرح خاص و فانتزی استفاده نمود.

 تقویم رومیزی مدیریتی

این نوع تقویم‌های رومیزی برای اینکه برای میز مدیران استفاده می شود برای پایه آن هم می توان هم از پایه سخت استفاده نمود و هم از مواردی مانند پایه پلکسی، پایه گالینگور، پایه چوبی و پایه چرم استفاده کرد.
برای چاپ تقویم رومیزی مدیریتی معمولاً از گرماژ بالا بطور مثال از گلاسه 200 گرمی، 250 گرمی و 300 گرمی برای صفحات آن استفاده می شود. بعد از چاپ می توان از روکش سلفون برای صفحات گلاسه تقویم نیز استفاده نمود.
سایزی که برای تقویم رومیزی مدیران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اندازه 23 در 16 سانتیمتر می باشد.

تقویم رومیزی اختصاصی

اگر قصد چاپ تقویم رومیزی در تیراژ بالاتر و حداقل از 200 عدد را دارید بهتر است چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بهره مند شوید. در این حالت طرح و شکل تقویم رومیزی شما کاملاً مطابق خواسته شما طراحی و چاپ می شود.
شما می توانید روی برگه کاور، تبلیغات شرکت خود را همراه با لوگو و شعار تبلیغاتی بیاورید؛ و همچنین تبلیغات و لوگوی خود را در صفحات تقویم رومیزی نیز قرار دهید؛ همچنین روی پایه تقویم نیز می توان تبلیغات، لوگو و شعار تبلیغاتی را چاپ نمود.
رنگ‌بندی تقویم رومیزی اختصاصی باید بگونه ای باشد که با رنگ سازمانی شرکت شما هماهنگی لازم را داشته و تداعی کننده آن باشد.

چاپ اختصاصی صفحات تقویم رومیزی

صفحات تقویم رومیزی هر کدام دارای یک صفحه در رو و یک صفحه در پشت می باشد؛ شما در طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی می تواند از پشت و روی صفحات برای تبلیغات خود و معرفی برند و محصولات خود استفاده کنید.

چاپ لت اختصاصی تقویم

درست است که تعداد صفحات تقویم رومیزی 13 عدد است اما هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و می توانید لابه لای صفحات تقویم برای تبلیغات و معرفی برند و محصولات خود از طراحی و چاپ فانتزی و منحصر به فرد یک الی دو لت اختصاصی بهره مند شوید.

حک لوگو اختصاصی روی پلاک تقویم

شما می توانید برای افزایش جلوه تقویم رومیزی و شیک شدن آن از پلاکی استفاده نمائید که لوگوی شرکت روی آن حک گردیده است و سپس پلاک را روی پایه نصب کنید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟