مورد استفاده ازپوستردیواری های طرح نقشه جهان معمولاً برای شرکت ها و یا اتاق خواب های جوانان است. پوستر دیواری سبک و مدل های مختلفی دارد که به این منظور ممکن است شما برای خرید آن دچار سردرگرمی شده باشید، خرید پوستر دیواری مانند هر محصول دیگری نکاتی را به همراه دارد از جمله اینکه باید مشخص کنیم که پوستر دیواری در چه فضایی مورد استفاده قرار می گیرد و آیا طرح مورد نظر با آن فضا هماهنگی دارد؟ برای مثال قطعاً طرح ساندویچ برای فضای باشگاه مناسب نیست و باید در رستوران نصب شود.

انواع طرح پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی است که می‌تواند احساس و زیبایی فضا را به شکل چشمگیری تغییر دهد. انواع مختلفی از پوسترها و سبک‌ها برای انتخاب وجود دارند که هر یک به سلیقه و استفاده موردنظر متناسب هستند.

پوسترهای هنری و نقاشی: این نوع پوسترها از آثار هنری معروف الهام گرفته می‌شوند. تابلوهای نقاشی مشهور، آثار هنرمندان معاصر و حتی نقاشی‌های سه بعدی از این دسته به شمار می‌روند.

پوسترهای تجاری و تبلیغاتی: این نوع پوسترها به عنوان وسیله‌ای برای تبلیغات و ترویج محصولات یا خدمات استفاده می‌شوند. طراحی زیبا، شعارهای جذاب و تصاویر جذاب برای جلب توجه مشتریان به کار می‌روند.

پوسترهای موزیک و سینما: این نوع پوسترها مربوط به فیلم‌ها، هنرمندان موسیقی و کنسرت‌ها هستند. تصاویر هنرمندان، پوسترهای فیلم‌های محبوب یا حتی کاورهای آلبوم‌های موسیقی معروف از این دسته به شمار می‌روند.

پوسترهای تاریخی و مستند: این نوع پوسترها مرتبط با رویدادهای تاریخی، زندگی شخصیت‌های مشهور یا حتی تصاویر مستند از آثار تاریخی می‌توانند جزء این دسته قرار بگیرند. این نوع پوسترها یک بعد جذاب از گذشته را به فضاها منتقل می‌کنند.

با توجه به این متنوع بودن، انتخاب پوستر دیواری با توجه به سبک و موضوعی که با سلیقه شما هماهنگ است، می‌تواند تاثیر گذار و زیبایی بخش باشد و به دکوراسیون داخلی فضا شخصیت و زندگی ببخشد.

پوستر دیواری سبک و مدل های مختلفی دارد که به این منظور ممکن است شما برای خرید آن دچار سردرگرمی شده باشید، خرید پوستر دیواری مانند هر محصول دیگری نکاتی را به همراه دارد از جمله اینکه باید مشخص کنیم که پوستر دیواری در چه فضایی مورد استفاده قرار می گیرد و آیا طرح مورد نظر با آن فضا هماهنگی دارد؟ برای مثال قطعاً طرح ساندویچ برای فضای باشگاه مناسب نیست و باید در رستوران نصب شود. در ادامه شما را با سبک های مختلف پوستر دیواری آشنا می کنیم.

پوستر دیواری طرح طبیعت

این نوع طرح پوستر دیواری تقریباً مناسب برای هر فضایی می باشد و می تواند محیط را وسیع تر کند و حس و حال خوبی را در شما به وجود بیاورد به طوری که ممکن است با نصب کردن پوستر دیواری طرح دریا خاطراتی که در کنار دریا داشتید و همچنین حس آرامش به شما دست بدهد. پوستر دیواری طرح جنگل نیز می تواند بسیار آرامش دهنده باشد و منظره ای زیبا در اتاق ، منزل یا محل کار شما به وجود بیاورد.

پوستر دیواری طرح کلاسیک اروپایی

این نوع پوستر دیواری کلاسیک که بیشتر برای مکان های مسکونی کاربرد دارد ، رنگ و طرحش باید با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد، این نوع سبک از پوستر دیواری با توجه به طرح آن برای فضاهای کلاسیک یا مدرن مناسب است.

پوستر دیواری

پوستر دیواری طرح گل

این نوع پوستر دیواری ها نیز می تواند در منزل و یا محل کار شما مناسب باشد. انتخاب نوع گل و رنگ آن بستگی به علاقه شخصی شما دارد ، ممکن است شما به گل آفتابگردان یا قاصدک و گلی دیگر علاقه داشته باشید و با دیدن آن حس و حال خوبی به شما دست بدهد، در این صورت در خرید پوستر دیواری طرح گل شک نکنید.

پوستر دیواری طرح سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی که طرفدار فراوانی دارد جلوه خاصی به محیط می دهد از این جهت که این نوع پوستر دیواری ها به فضا عمق دهد و همچنین حس واقعی بودن آن بیشتر از سایر سبک های پوستردیواری است ،همچنین پوستر دیواری 3D بسته به طرحی که دارد در فضاهای مسکونی و فضاهای اداری بسیار پرکاربرد است. پوستردیواری سه بعدی یا 3D با ایجاد کردن خطای دید در بیننده حالت برجسته به خود می گیرد و واقعی به نظر می رسد.

پوستر دیواری های طرح آسمان و کهکشان

این پوستر دیواری آسمان بیشتر برای سقف به کار می روند و رنگ آن ها معمولاً آبی یا سورمه ای می باشد و به همین علت می تواند سقف را بلندتر از حالت معمول نشان دهد، پوستر دیواری سقفی می تواند در منزل و یا اتاق خواب فضای زیبایی را به وجود آورد. پوستر دیواری کهکشان و یا آسمان در مطب های دندانپزشکی بسیار کاربرد دارد چرا که بیمار زمانی که به سقف برای درمان نگاه می کند باید طرحی از آسمان را مشاهده کند و آرامش بگیرد، به همین علت به این نوع، پوستر دیواری دندانپزشکی نیز می گویند.

پوستر دیواری طرح شهر

پوستر دیواری های طرح شهر بیشتر در آژانس های مسافرتی و همچنین در املاک به کار می روند، این پوستر دیواری ها که فضایی از شهرهای جهان یا ایران را نشان می دهند، تصویر آن معمولاً توسط عکاسان معروف جهان خلق شده است.

پوستر دیواری طرح رقص سماع

رقص سماع که نخستین بار در شاهنامه از آن یاد شده رقصی عرفانی می باشد که رقصنده به حالت خلصه به دور خود می چرخد و تاریخچه ای طولانی در ایران دارد تهیه کاغذ دیواری پوستری رقص سماع می تواند فضایی ایرانی و عرفانی در محل مورد نظر به وجود آورد. تهیه این پوستر دیواری در منزل می تواند بر زیبایی محیط تاثیر فراوانی داشته باشد.

پوستر دیواری طرح شعر

اگر به شعر و ادبیات علاقمند هستید یا اگر به شاعر خاصی علاقه دارید این نوع پوستر دیواری انتخاب هوشمندانه ای است و می تواند حال و هوای شما را عوض کند، این نوع پوستردیواری ها در منزل ، محل کار و همچنین بسته به شعری که دارد می تواند در بعضی آموزشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع پوستردیواری ها برای فضای مدرن بسیار مناسب می باشد.

چاپ روی پوستر دیواری

پوستردیواری طرح انتزاعی

چاپ پوستر دیواری انتزاعی می تواند سبکی مدرن و امروزی به فضا بدهد طرح های انتزاعی معمولاً از رنگ و اشکال زیادی استفاده شده است که باید در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنیم. این نوع سبک نیز می تواند مناسب برای هر فضایی باشد.

چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری طرح دیوار

پوستر دیواری های طرح دیوار به طور مثال طرح آجر یا سنگ نیز امروزه کاربرد فراوانی دارد می توانیم در فضاهای مدرن از این نوستالژی استفاده کنیم.

پوستردیواری طرح میکس مدیا

پوستردیواری های طرح میکس مدیا بسیار خاص هستند و در فضاهای مدرن کاربرد فراوانی دارند این نوع پوستردیواری ها که از ترکیب اشکال و رنگ ها با یکدیگر به وجود می آید یکی از جدیدترین متدهای پوستر دیواری به شمار می رود که برای منزل یا محل کار مناسب است.

چاپ پوستر دیواری

پوستردیواری کودک

این نوع پوستر دیواری ها که از نام آن مشخص است می تواند در اتاق خواب کودک و یا مهدکودک ها به کار بروند این نوع سبک از پوستر دیواری معمولاً دارای رنگ های شاد و پر نشاط است و طرح های کودکانه ای مانند حیوانات ،جنگل و دختربچه ، پسربچه و ... دارد. استفاده از پوستر دیواری اتاق کودک نقش بسزایی در زیبا جلوه دادن اتاق کودکانمان دارد.

چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری کافی شاپ و فست فود

این نوع پوستر دیواری ها مشخصاً مناسب کافه می باشد ، به طور کلی پوستر دیواری ای که طرح آن کاملاً مشخص است فضای مورد استفاده از آن نیز به راحتی قابل تشخیص می باشد به طور مثال پوستر دیواری طرح همبرگر یا ساندویچ برای رستوران مناسب است یا پوستر دیواری طرح ورزش برای باشگاه های ورزشی مناسب می باشد.

پوستردیواری طرح نقشه جهان

مورد استفاده ازپوستردیواری های طرح نقشه جهان معمولاً برای شرکت ها و یا اتاق خواب های جوانان است ، دیدن مرز بین کشورها می تواند حس ماجراجویی شما را برانگیزد و باعث شود ساعت ها به این پوستر دیواری ها خیره شوید.

سخن آخر اینکه انتخاب رنگ و طرح پوستر دیواری باید بسیار هوشمندانه انجام شود که نتیجه دلخواه شما را دربرداشته باشد زیرا انتخاب نادرست می تواند تمام ایده دکوراسیون شما را از بین ببرد.

0 نظر


اهمیت سجاده و جانمازسایت شمسه نگارشمسه نگارتاریخچه سجاده و جانمازانواع سجاده و جانمازتفاوت های سجاده و جانماز چیست؟راهنمای خرید سرویس خواب دو نفرهراهنمای خرید سرویس خواب کودکسجاده ی نفیسسرویس روتختی چاپی با طرح دلخواهمرکز فروش سجاده نماز در تهرانسجاده و جانمازمیکس مدیاطرح مناسب پوستر سقفیکاغذ دیواری پوستریکاغذ دیواری تابلو نقاشیتفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیوارینقش پوستر دیواری در دکوراسیون منزلنقش رنگ در پوستر دیواریانواع سبک پوستر دیوارینصب پوستر دیواریسبک دیجیتال آرترومیزی چیست؟رانر چیست؟همه چیز درباره کوسن و بالشتانواع پافچاپ روی آینه و شیشهچاپ روی پرچم اختصاصیچاپ انواع پرچم به‌صورت حرفه‌ای و فوریسفارش چاپ پرچمچاپ لوگو روی پرچمدکوراسیون داخلی کلاسیکدکوراسیون داخلی منزل کوچکسفری به عمق هنرسبک های دکوراسیونمکتب های هنریچاپ زیرلیوانی و زیربشقابیتابلو کاشی کاریچاپ روی پارچهدستگاه چاپ فلت بدفرایند چاپ سابلیمیشن به زبان سادهچاپ سابلیمیشن