چاپ روی پرچم اختصاصی یک فرآیند تولید پرچم‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد تا طرح‌ها، الگوها، متن، یا لوگوی خود را بر روی سطح پرچم چاپ کنید. این فرآیند چاپ با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن چاپ دیجیتال انجام می‌شود. اگر رویداد و مناسبتی را در پیش دارید ویا برای رونق کسب و کار خود به چاپ طرح اختصاصی خود روی پرچم نیاز دارید می توانید طرح خود را در اختیار ما گذاشته تا روی آن عملیات چاپ را انجام دهیم . چاپ سابلیمیشن پرچم بسیار متداول تر و با دوام تر و با کیفیت تر از پرینتر های معمول است. چاپ طرح های مختلف روی پرچم هیچ گونه محدودیتی نداشته و هر طرحی روی پرچم ها قابل چاپ هستند.جنس پرچم ها به طور کلی به دو صورت مخمل یا ساتن می باشد که ساتن نسبت به پارچه مخمل براق تر است ، چاپ شما می تواند دو رو و یا به صورت یک رو انجام شود . در هر دو مورد کیفیت چاپ و دوام آن بسیار بالاست به طوری که در مدت طولانی هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

چاپ روی پرچم اختصاصی به شما این امکان را می‌دهد که پرچم‌هایی با طرح و دیزاین خودتان داشته باشید. این می‌تواند شامل انتخاب رنگها، افزودن لوگو یا نشان تجاری، نوشته‌ها، تصاویر یا هر طرح دلخواه دیگری باشد که این امکان را به شما می‌دهد تا پرچم‌هایی با شخصیت خاص و منحصر به فرد تولید کنید که با هدف‌ها و مقصودهای مختلف هماهنگ شده باشند.

از چاپ روی پرچم اختصاصی در موارد مختلفی استفاده می‌شود از جمله تبلیغات و ترویج محصولات، افتخارات و رویدادهای ویژه، حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری، پشتیبانی از تیم‌ها و باشگاه‌ها، جشنواره‌ها، مراسمات دینی و ملی و حتی به عنوان تزئینات جشن تولد و مهمانی‌ها. از جمله ویژگی‌های مهم چاپ روی پرچم می‌توان به وضوح تصاویر و متن، مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد، دوام طرح و رنگ، و قابلیت جذب نگاه مخاطبین اشاره کرد. این پرچم‌ها معمولاً از جنس‌ها و مواد مقاوم برای مقابله با عوامل محیطی مانند باد، باران و نور خورشید استفاده می‌کنند. با چاپ روی پرچم اختصاصی، شما می‌توانید یک رسانه بصری قوی و جلب کننده داشته باشید که بتواند پیام‌ها و هویت شما را به نحو بهتر و با جلب توجه بیشتر به مخاطبان منتقل کند.

چاپ روی پرچم

چاپ روی پرچم ها معمولا در دو نوع انجام می شود چاپ با پرینترهای معمول مخصوص پارچه که مناسب پرچم های کوچک و رومیزی می باشد و چاپ سابلیمیشن که مناسب انواع سایز پرچم می باشد، چاپ سابلیمیشن پرچم بسیار متداول تر و با دوام تر و با کیفیت تر از پرینتر های معمول است.

اگر رویداد و مناسبتی را در پیش دارید ویا برای رونق کسب و کار خود به چاپ طرح اختصاصی خود روی پرچم نیاز دارید می توانید طرح خود را در اختیار ما گذاشته تا روی آن عملیات چاپ را انجام دهیم . چاپ طرح های مختلف روی پرچم هیچ گونه محدودیتی نداشته و هر طراحی روی پرچم ها قابل چاپ هستند.

جنس پرچم های اختصاصی

جنس پرچم ها به طور کلی به دو صورت مخمل یا ساتن می باشد که ساتن نسبت به پارچه مخمل براق تر است ، چاپ شما می تواند دو رو و یا به صورت یک رو انجام شود . در هر دو مورد کیفیت چاپ و دوام آن بسیار بالاست به طوری که در مدت طولانی هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

سفارشی سازی پرچم

علاوه بر طرح شما می توانید جنس پارچه پرچم خود را و همچنین مدل پایه ، تمام چاپ یا وسط چاپ بودن پرچم را سفارشی سازی کنید.

مزایای استفاده از پرچم های اختصاصی

  1. جلب توجه : پرچم ها توجه مشتری را به سرعت به سوی خود جلب می کنند و برای این منظور می توانند در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار گیرند، پرچم هایی که برای فضای بیرونی به کار گرفته می شوند معمولاً دارای پایه بلند و اصطلاحاً پرچم تشریفاتی هستند، پرچم های داخلی هم می توانند بلند و تشریفاتی باشند که این بستگی به فضای مورد نظر شما دارد ، همچنین برای استفاده داخلی پرچم رومیزی کاربرد بیشتری دارند.
  2. سهولت در جابه جایی: پرچم ها به علت وزن کمی که دارند به راحتی جابه جا می شوند در حالی که استفاده از موردی دیگر مانند بنر علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال می کند نیاز به نصب کردن دارد، برای پرچم نیازی به نصب وجود نداشته و فضای زیادی را اشغال نمی کند.
  3. قیمت مناسب : پرچم ها نسبت به سایر موارد برای تبلیغات از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند و هزینه کمتری را شامل می شوند همچنین نسبت به سایر محصولاتی که برای تبلیغات به کار گرفته می شوند ممکن است تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.
  4. نشان اعتماد: استفاده از پرچم های اختصاصی برند خودتان به کسب و کار شما رسمیت می بخشد به همین علت مشتریان راحت تر به شما اعتماد می کنند.
  5. رونق بخشیدن به کسب و کار: محل کار شما هرجا که باشد فرقی نمی کند پرچم ها قابل استفاده در هتل ها ، آژانس های هواپیمایی، آموزشگاه ها، رستوران ها ، بوتیک ها و ... می باشند، که علاوه بر هدف توسعه دادن به کسب و کار نشان خوش آمدگویی به مشتریان است.
  6. نگهداری آسان: پرچم ها معمولاً متحرک هستند و از پایه خود جدا می شوند که این امرشست و شوی پرچم ها را بسیار آسان کرده و شما می توانید به راحتی پرچم را از پایه جدا کنید و در صورت نیاز آنها را بشویید ( پرچم ها قابلیت شست و شو دارند و در مقابل مواد شوینده مقاوم هستند برای طولانی تر شدن عمر پرچم ها مانند هر پارچه دیگر بهتر است آنها را با مواد شوینده بدون آنزیم شستشو دهیم)

چاپ روی پرچم

سفارش لوگوی اختصاصی روی پرچم

همان طور که در مقاله های پیشین اشاره کردیم فرقی نمی کند لوگو یا برند شما شامل چه رنگ و شکل هایی باشد سفارش چاپ روی پرچم با هر طرح و رنگی امکان پذیر است. نشان کسب و کار شما روی پرچم ها اعم از ساتن و مخمل به صورت دو رو یا تک رو قابل چاپ هستند برای سفارش طرح اختصاصی خود کافیست با مجموعه بانی چاپ تماس گرفته و پس از فرستادن طرح مورد نظر و ارزیابی فایل شما توسط کارشناسان چاپ پرچم اختصاصی شما انجام شود.

0 نظر


اهمیت سجاده و جانمازسایت شمسه نگارشمسه نگارتاریخچه سجاده و جانمازانواع سجاده و جانمازتفاوت های سجاده و جانماز چیست؟راهنمای خرید سرویس خواب دو نفرهراهنمای خرید سرویس خواب کودکسجاده ی نفیسسرویس روتختی چاپی با طرح دلخواهمرکز فروش سجاده نماز در تهرانسجاده و جانمازمیکس مدیاطرح مناسب پوستر سقفیکاغذ دیواری پوستریکاغذ دیواری تابلو نقاشیتفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیوارینقش پوستر دیواری در دکوراسیون منزلنقش رنگ در پوستر دیواریانواع سبک پوستر دیوارینصب پوستر دیواریسبک دیجیتال آرترومیزی چیست؟رانر چیست؟همه چیز درباره کوسن و بالشتانواع پافچاپ روی آینه و شیشهچاپ روی پرچم اختصاصیچاپ انواع پرچم به‌صورت حرفه‌ای و فوریسفارش چاپ پرچمچاپ لوگو روی پرچمدکوراسیون داخلی کلاسیکدکوراسیون داخلی منزل کوچکسفری به عمق هنرسبک های دکوراسیونمکتب های هنریچاپ زیرلیوانی و زیربشقابیتابلو کاشی کاریچاپ روی پارچهدستگاه چاپ فلت بدفرایند چاپ سابلیمیشن به زبان سادهچاپ سابلیمیشن