سجاده و جانماز به عنوان اجزای مهمی از فرهنگ و هنر اسلامی، از زمان‌های قدیمی در زندگی مسلمانان حضور داشته‌اند. جانماز به‌عنوان یک وسیله دینی در نمازها و سجاده به‌عنوان یک مکان خصوصی برای طی کردن لحظات معبودی و تفکر در مسائل دینی و عرفانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سجاده در واقع فرشی است که مسلمانان روی آن نماز می خوانند. دلیل استفاده از جانماز این است که مسلمانان معتقدند که در جایی تمیز و پاکیزه باید با خدا راز و نیاز کنند و نماز بخوانند. در خانه همه ما ایرانیها یک سجاده و جانماز وجود دارد. جانماز را می توان با ارکان دیگر مثل رومیزی و رانر ست کرد. جانماز در جنس های مختلف ترمه و مخمل وجود دارد. سجاده و جانماز انواع مختلفی دارد. سجاده ها و جانمازها در طرح ها و جنس های متفاوتی تولید می شوند.

تولیدی سجاده مخمل

سجاده و جانماز، علاوه بر زیبایی و هنر، کاربردهای مهمی در زندگی مسلمانان دارند. این محصولات در اسلام به عنوان مکانی برای انجام نماز و ارتباط مستقیم با خداوند معتبر هستند. از آنجا که این فرآیند به صورت روزانه انجام می‌شود، سجاده و جانمازها به عنوان جزء ثابت و ارزنده در زندگی مسلمانان حضور دارند و از لحاظ روحی و معنوی نیز اهمیت زیادی دارند. این محصولات، با کمک طرح‌ها و جنس‌های متنوع، به مسلمانان این امکان را می‌دهند که با توجه به سلیقه و فضای داخلی خود، محصولی را انتخاب کنند که باعث تأمین راحتی و خشنودی در هنگام انجام عبادات شود.

با پیشرفت تکنولوژی چاپ، طرح‌های متنوع و جذابی بر روی سجاده و جانمازها چاپ می‌شوند. این طرح‌ها از ترکیبات هنر سنتی و مدرن بهره‌مند شده و امکان ایجاد یک تجربه زیبایی و هنری برای کاربران را فراهم می‌کنند. کاربرد این سجاده‌ها و جانمازها نه تنها به عنوان وسیله دینی بلکه به‌عنوان یک عنصر تزئینی در دکوراسیون منازل، مساجد و مکان‌های مذهبی نیز متداول است. این محصولات به لحاظ زیبایی و روحیه‌بخشی که به فضاها اضافه می‌کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

سجاده در واقع فرشی است که مسلمانان روی آن نماز می خوانند. دلیل استفاده از جانماز این است که مسلمانان معتقدند که در جایی تمیز و پاکیزه باید با خدا راز و نیاز کنند و نماز بخوانند. در خانه همه ما ایرانیها یک سجاده و جانماز وجود دارد. جانماز را می توان با ارکان دیگر مثل رومیزی و رانر ست کرد. جانماز در جنس های مختلف ترمه و مخمل وجود دارد. سجاده و جانماز مخمل انواع مختلفی دارد. سجاده ها و جانمازها در طرح ها و جنس های متفاوتی تولید می شوند. انواع سجاده شامل سجاده مخمل، سجاده ترمه ، سجاده مخمل ترمه، سجاده ابریشم، سجاده مخمل ترک و ... است. در مجموعه بانی چاپ انواع مدل سجاده و جانماز با پارچه مخمل و آستر ساتن و بصورت 2 تکه، 3 تکه، چهار تکه و ... بدون کیف و با کیف، جانماز ایستاده و ... تولید می شود. در کارخانه سجاده مخمل، دوخت سجاده مخمل کاملا تمیز و مرتب و طراحی سجاده و طراحی جانماز به صورت حرفه ای انجام می شود و به راحتی قابل شستشو هستند. سجاده های مخمل ماندگاری بالایی دارند و به هیچ وجه بور نمی شوند و به سادگی تمیز می شوند. سجاده ها در سایز بزرگ و کوچک و چاپ های مختلف برای هر سلیقه و جهت استفاده در هر مکانی چاپ و تولید می شوند.

ست سجاده عروس و داماد

جانماز عروس و داماد از جمله ست های موجود در محصولات چاپی سجاده و جانماز بانی چاپ است که خانم ها می توانند برای جهیزیه خود تهیه کنند. سجاده نماز زیبا با طرح دلخواه به همراه باکس جانمازی عروس از جمله محصولاتی هستند که می توانید به همراه سجاده داماد یا جانماز داماد و سجاده عروس مخمل به صورت ست و یا با طرح های متفاوت سفارش دهید. برای تهیه جهیزیه، جانماز ست عروس و داماد، لطیف ترین و بهترین جنس برای سجاده مخمل است. جانماز مخمل ترک و سجاده مخمل صورتی از جمله پرفروش ترین ها برای جهیزیه عروس هستند.

سجاده مسافرتی و سجاده کیفی

تمیزی و پاک بودن سجاده و جانماز نکته بسیار مهمی است که دغدغه همه افرادی است که از آن استفاده می کنند. هنگامی که سجاده مخمل کیف مخصوص به خودش را داشته باشد هم در پاکیزگی آن و در حمل آن تاثیر زیادی دارد. شما به راحتی می توانید سجاده و جانماز اختصاصی خود را که داخل کیفش قرار دارد را هنگام مسافرت یا رفتن به مکانی دیگر با خود ببرید. جانماز مسافرتی دارای زیپ است و حمل کردن آن بسیار راحت می باشد. این جانماز به منظور استفاده در مسافرت بسیار راحت و سبک ساخته می شود به گونه ای که تمام عناصر آن داخل یک کیف جا می شود. و یا خود آن به شکل یک کیف در می آید. سجاده کیفی مسافرتی نسبت به سایر سجاده ها فضای کمتری اشغال میکند، سبک تر است و مدت زمان طولانی تر تمیز باقی می ماند.

سجاده یک هدیه مذهبی

ایجاد مکانی آرام و زیبا و پاکیزه یکی از مشخصات عبادتگاه در تمامی ادیان بوده است و مسجدها، تکایا، اماکن مذهبی و نمازخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه در خانه ها از سجاده و جانماز نیز استفاده می شود. سجاده و جانماز یک هدیه مذهبی می باشند که می توانید به عنوان یک اثر ماندگار و زیبا به افراد هدیه دهید. شما می توانید برای زیبایی بیشتر سجاده و جانمازی را برای هدیه انتخاب کرده اید در باکس سجاده و یا باکس جانماز قرار دهید.

قیمت انواع سجاده و جانماز

قیمت سجاده و جانماز مخمل با توجه به طرح، جنس، ابعاد و مدل سجاده و جانماز متفاوت است. همچنین تعداد تکه های آن در قیمت موثر است که در مجموعه بانی چاپ در انواع دو تکه ،سه تکه،چهار تکه و مسافرتی و یا به همراه کیف تولید می‍شود. سجاده های 3 تکه بانی چاپ دارای یک تکه برای قرار گیری مهر در ابعاد 22*20 و یک عدد سجاده بزرگتر در ابعاد 45*45 و یک عدد جانماز در ابعاد 65*100 برای نشستن و بلند شدن در هنگام نماز خواندن است.انواع مدل های جانمازی که در سایت مشاهده می کنید به صورت عمده نیز موجود می باشد و خرید سجاده با طرح و سایز دلخواه و تعداد مورد نظر شما امکان پذیر است.

خرید سجاده و جانماز

برای مسلمانان خرید سجاده و جانماز یکی از مهمترین کارها جهت عبادت است. برای خرید سجاده مخمل و خرید جانماز مخمل شما به راحتی می توانید از طریق سایت بانی چاپ اقدام کنید و طرح های مختلف و قیمت جانماز مخمل و قیمت سجاده مخمل را مشاهده کنید سپس مدل سجاده و جانماز و تعداد مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید و به صورت اینترنتی هزینه آن را پرداخت کنید و در کم ترین زمان ممکن سجاده زیبا خود را تحوبل بگیرید. این سجاده ها تحت برند شمسه نگار و در مجموعه بانی چاپ به صورت انحصاری تولید و عرضه می گردد و با توجه به این که بانی چاپ بصورت مستقیم تولید کننده سجاده و جانماز مخمل می باشد قیمت این محصولات زیبا بسیار مناسب است.

طراحی سجاده و طراحی جانماز

در مجموعه بانی چاپ، سجاده با طرح های سنتی و همچنین مدرن چاپ می شود. در بین محصولات بسیار زیاد موجود در سایت می توانید سجاده فانتزی را نیز انتخاب کنید. سجاده هایی با طرح های شیک و زیبا که بسیار مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. شما می توانید برای مراکز و سازمان ها و ادارات سجاده و جانماز زیبا را با طرح دلخواه سفارش دهید.

خرید سجاده جشن تکلیف

همچنین مجموعه بانی چاپ امکان تولید و چاپ و فروش عمده جانمازی و انواع سجاده پسرانه، سجاده دخترانه برای جشن تکلیف را دارد. جشن تکلیف یک جشن به یاد ماندنی برای دخترها و پسرها ست که در این روز میتوانید سجاده نماز پسرانه  و دخترانه را به فرزندتان هدیه دهید. شما عکس سجاده زیبا  و عکس جانماز زیبا را می توانید از داخل سایت ببینید و از بین آنها انتخاب کنید. همچنین سجاده جشن تکلیف با طرح اختصاصی و سفارشی شما قابل تولید است.

فروش سجاده

معمولا سجاده ها و جانمازها در ابعاد مشخصی تولید می شوند اما سجاده مخمل بزرگ و سجاده مخمل کوچک جهت حمل و استفاده آسانتر برای مکانهای مختلف نیز چاپ و تولید می شود. جا جانمازی طلایی و جانماز مردانه از جمله محصولات پرفروش برند شمسه نگار هستند. انواع مدل جانماز مخمل و مدل سجاده مخمل در بخش دکوراتیو سایت موجود است که شما می توانید از بین تعداد بسیار زیاد آن طرح سجاده مخمل خود را پیدا کنید و سفارش دهید.

0 نظر


اهمیت سجاده و جانمازسایت شمسه نگارشمسه نگارتاریخچه سجاده و جانمازانواع سجاده و جانمازتفاوت های سجاده و جانماز چیست؟راهنمای خرید سرویس خواب دو نفرهراهنمای خرید سرویس خواب کودکسجاده ی نفیسسرویس روتختی چاپی با طرح دلخواهمرکز فروش سجاده نماز در تهرانسجاده و جانمازمیکس مدیاطرح مناسب پوستر سقفیکاغذ دیواری پوستریکاغذ دیواری تابلو نقاشیتفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیوارینقش پوستر دیواری در دکوراسیون منزلنقش رنگ در پوستر دیواریانواع سبک پوستر دیوارینصب پوستر دیواریسبک دیجیتال آرترومیزی چیست؟رانر چیست؟همه چیز درباره کوسن و بالشتانواع پافچاپ روی آینه و شیشهچاپ روی پرچم اختصاصیچاپ انواع پرچم به‌صورت حرفه‌ای و فوریسفارش چاپ پرچمچاپ لوگو روی پرچمدکوراسیون داخلی کلاسیکدکوراسیون داخلی منزل کوچکسفری به عمق هنرسبک های دکوراسیونمکتب های هنریچاپ زیرلیوانی و زیربشقابیتابلو کاشی کاریچاپ روی پارچهدستگاه چاپ فلت بدفرایند چاپ سابلیمیشن به زبان سادهچاپ سابلیمیشن