قطعاً شما هم دوست دارید تابلویی را که انتخاب می کنید با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشد زیرا یک تابلو می تواند تمام فضای خانه را از حالت مدرنیته بودن خارج کند و یا برعکس ، به عنوان مثال اگر خانه شما فضایی سنتی دارد قطعاً یک تابلویی به سبک مدرن برای خانه شما مناسب نیست و البته در این میان تابلوهایی هم وجود دارند که چه برای دکوراسیون مدرن و چه کلاسیک مناسب هستند. و اگر مبلمان خانه به سبک لویی شانردهم باشد هرگز تابلوی کوبیسم و یا مدرن در کنار آن قرار نخواهد گرفت و تابلوهایی با قاب لوکس و مضمون کلاسیک با آن ها ست هستند، خصوصاً تابلو مخمل که بسیار می تواند با سبک های باروک و کلاسیک هماهنگ تر باشد کما اینکه تابلو کنواس نیز یکی از پایه های اصلی دکوراسیون کلاسیک بوده و امروزه برای هماهنگی با این نوع از دکوراسیون گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تابلوها یکی از ابزارهای برجسته در زمینه‌های هنری، طراحی داخلی و تبلیغات هستند. این آثار هنری در انواع مختلف و سبک‌های متعدد ظاهر می‌شوند که هرکدام با ویژگی‌ها و کاربردهای خود، تاثیرات مختلفی را در محیط خود ایجاد می‌کنند.

تابلوهای نقاشی: تابلوهای نقاشی با استفاده از رنگ‌ها، خطوط و شکل‌ها، جهان هنرمندان را به تصویر می‌کشند. این سبک تابلوها به عنوان آثار هنری و تزیینات دیواری در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تابلوهای چاپی: تابلوهای چاپی از تکنیک‌های چاپ مدرن استفاده می‌کنند و تصاویر دیجیتالی را با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده بر روی کنواس یا سطوح دیگر به تصویر می‌کشند. این نوع تابلوها برای تزیینات دیواری و تبلیغات گسترده استفاده می‌شوند.

تابلوهای مدرن و انتزاعی: تابلوهای مدرن و انتزاعی با استفاده از شکل‌ها و خطوط خلاقانه، جهان هنری را به نحوی جدید و نوآورانه نشان می‌دهند. این تابلوها در فضاهای هنری و مدرن خصوصاً مورد توجه قرار می‌گیرند.

تابلوهای سه‌بعدی: تابلوهای سه‌بعدی ازعناصر فیزیکی مانند بافت، اجسام و ابعاد برجسته استفاده می‌کنند تا اثرات عمیق و واقعیت را در تصاویر خلق کنند. این تابلوها به عنوان آثار دکوراتیو و هنری در فضاهای داخلی به کار می‌روند.

تبلیغات تابلو به عنوان یک رسانه هنری و تبلیغاتی، با تنوع در سبک‌ها، هر فضایی را می‌تواند زیباتر و جذاب‌تر کند. این تابلوها همچنین به عنوان ابزاری برجسته در تبلیغات فضایی و تجاری نقش اساسی ایفا می‌کنند.

انتخاب تابلو برای دکوراسیون منزل

قطعاً شما هم دوست دارید تابلویی را که انتخاب می کنید با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشد زیرا یک تابلو می تواند تمام فضای خانه را از حالت مدرنیته بودن خارج کند و یا برعکس ، به عنوان مثال اگر خانه شما فضایی سنتی دارد قطعاً یک تابلویی به سبک مدرن برای خانه شما مناسب نیست و البته در این میان تابلوهایی هم وجود دارند که چه برای دکوراسیون مدرن و چه کلاسیک مناسب هستند. و اگر مبلمان خانه به سبک لویی شانردهم باشد هرگز تابلوی کوبیسم و یا مدرن در کنار آن قرار نخواهد گرفت و تابلوهایی با قاب لوکس و مضمون کلاسیک با آن ها ست هستند، خصوصاً تابلو مخمل که بسیار می تواند با سبک های باروک و کلاسیک هماهنگ تر باشد کما اینکه تابلو کنواس نیز یکی از پایه های اصلی دکوراسیون کلاسیک بوده و امروزه برای هماهنگی با این نوع از دکوراسیون گزینه بسیار مناسبی می باشد. برای تشخیص اینکه چه تابلوهایی مدرن و چه تابلوهایی طرح کلاسیک دارند با ما همراه باشید.

تابلو بوم طرح مدرن

سبک مدرن با جنبشی در اوایل قرن 19 و 20 میلادی شکل پیدا کرد و در پی آن بسیاری از عناصر دکوراسیون کلاسیک حذف شدند و جای خود را به عناصر مفهومی تر و ساده تر از لحاظ تکنیکی بخشیدند، و دید اکثریت را راجع به دکوارسیون های تجملی کاملا تیره کرد، تابلوهای مدرن همان طور که از نام آن پیداست به تابلوهایی گفته می شود که سبک جدیدی دارند و اغلب در این دگوراسیون ها و تابلو ها از عناصر طرح دار و با جزییات پرهیز شده است، مانند تابلوهایی با نقاشی انتزاعی ، تابلو نوشته هایی که انگیزشی هستند ، تابلوهای چندتکه و تابلوهای ال.

تابلو چندتکه

تابلو بوم نقاشی انتزاعی

نقاشی انتزاعی به سبکی جدید از نقاشی گفته می شود که در آن تصویر مشخصی قابل مشاهده نیست و نباید آن را با هنر رئالیسم که همه چیز واقعی و مشخص است اشتباه گرفته شود در نقاشی های سبک انتزاعی، هنرمند از رنگ ها و اشکال زیادی برای خلق اثر خود استفاده می کند، که البته انرژی زیادی را از هنرمند می گیرد. تابلوهای طرح انتزاعی می تواند فضای زندگی یا محل کار شما را بسیار زیبا کند ، باید توجه داشته باشیم برای انتخاب این سبک باید به رنگ و طرح اثر توجه کنیم که با دکوراسیون ما هماهنگی داشته باشد.

تابلو انتزاعی

تابلو بوم نوشته های انگیزشی

تابلو نوشته های انگیزشی که بیشتر در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند، امروزه بسیار پرطرفدار شده است. اگر دوست دارید هر روز صبح با انرژی و انگیزش به برنامه هایتان ادامه دهید خرید این تابلوها بهترین گزینه می باشد.

تابلو نوشته

تابلو بوم میکس مدیا

میکس مدیا یکی از مدرن ترین انواع تابلو می باشد که طراح با ترکیب کردن رنگ ها ، اشکال و نوشته ها یک تابلوی جدیدی را به وجود می آورد که بسیار خلاقانه می باشد، در واقع طراح برای این نوع تابلو ها انرژی زیادی صرف کرده و از خلاقیت خود برای زیبا جلوه کردن هر چه بیشتر تصویر استفاده می کند. تابلوهای میکس مدیا می تواند بار احساسی و هنری یا معنا و مفهوم های متفاوتی داشته باشند. نکته جالب توجه اینجاست که ممکن است افراد مختلف از یک طرح برداشت های متفاوتی داشته باشند ، پیشنهاد ما این است که اگر از طرحی برداشتی مثبت دارید در خرید آن شک نکنید. تابلوهای میکس مدیا که طراح آن را طراحی می کند معمولاً از طرح های اختصاصی می باشد که در این صورت ارزش آن اثر دوچندان است.

تابلو میکس مدیا

تابلو بوم کوبیسم

کوبیسم یکی از سبک های مدرن محسوب  می شود که طرفداران خاص خودش را دارد بعضی از افراد طرفدار این سبک و برخی نیستند که این بستگی به علاقه شخصی افراد دارد. کوبیسم در اصطلاح لغوی به معنی حجم گرایی است هنرمند در این نوع نقاشی هنرمند تلاش می کند تا به عناصری که در نقاشی وجود دارد حجم بدهد در واقع واژه کوب به معنی مکعب می باشد که اگر به این نقاشی ها دقت کنیم دلیل این نام گذاری را به وضوح متوجه می شویم.

تابلو کوبیسم

تابلو بوم کلاسیک

اگر می خواهید با هزینه کم خانه خود را زیبا کنید خرید تابلوهای کلاسیک بهترین گزینه است ، این تابلوها معمولاً آثار نقاشان معروف جهان هستند که مجموعه ای از اتفاقات تاریخی ،نمایشنامه های معروف ، پرتره افراد مطرح و یا تصویری خیالی از یک داستان و رمان کلاسیک می باشد. برخی از این تابلوها را می توانید در دکوراسیون مدرن نیز استفاده کنید و زیبایی خانه خود را چندبرابر کنید.

تابلوهای کلاسیک می تواند حس و حال خوبی را به شما منتقل کند و شما را به یاد رمانی که خواندید ، رویداد تاریخی ای که به آن علاقه دارید، نمایشنامه هایی که خواندید مثل نمایشنامه های شکسپیر و ... بیندازد، این نقاشی ها معمولاً جزئیات زیادی دارند که بیننده می تواند ساعت ها به آن خیره شده و رویاپردازی کند.

هرچه اطراف این تابلوها خلوت تر باشد ، بیشتر جلوه می کند و جزئیات آن بیشتر مورد توجه بیننده قرار می گیرد ، در نظر داشته باشید که این تابلوها چه از نظر رنگ و چه از نظر طرح باید با دکوراسیون و فضای خانه شما هماهنگی و هارمونی داشته باشد ، همچنین ابعاد مناسب و نورپردازی از این قاعده مستثنی نیست.

تابلو شام آخر

تابلوهایی که آثار افراد مشهور مثل داوینچی ، ون گوگ ، پیکاسو و ... هستند میتوانند در دکوراسیون مدرن نیز مورد استفاده قرار بگیرند که اتفاقاً فضا را بسیار زیبا و شیک می کند.

تابلو بوم پرتره

به علت نبودن دوربین در گذشته نقاشان جهان پرتره افراد مطرح زمان خود را به تصویر می کشیدند به همین علت اگر به پرتره های کلاسیک نگاهی بیندازیم معمولاً نقاشی افراد مشهور مثل شاه، شاهزاده، شاهدخت و ملکه ، رئیس جمهور و ... را می بینیم، در صورتی که پرتره های مدرن به علت وجود دوربین عکاسی ، همه پرتره ها به صورت عکس است البته نمی توان گفت تمام نقاشی های پرتره سبک کلاسیک دارند اما می توان گفت تقریباً تمام عکاسی های پرتره سبکی مدرن دارند.

تابلو پرتره

0 نظر