هاردباکس یک نوع جعبه سفت و سخت است. (rigid-paper-box) که بسیار محکم و با دوام می باشد. این جعبه از محصول داخل خود محافظت می کند و از هرگونه آسیب به آن جلوگیری می کند، بنابراین برای نگهداری، جابه جایی و به فروش رساندن محصولات از جعبه هاردباکس استفاده می کنند. هارد باکس یک کلمه انگلیسی به معنی جعبه سخت است. همان طور که از نام آن مشخص است، بسیار محکم و با دوام می باشد و به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.هاردباکس ها یا همان جعبه سخت ،نوعی بسته بندی است که با ساختار محکم و بادوام آن مشخص می شود. این جعبه‌ها یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین بسته‌بندی‌ها هستند که برای محافظت و نگهداری محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این جعبه‌ها از مواد مقاوم مانند، کاغذ،مقوای سنگین، یا حتی چوب ساخته شده‌اند که می‌توان آن را حمل کرد و امکان حمل و نقل ایمن محصولات را فراهم میکند و به دلیل مقاوم بودن آنها، معمولاً برای محصولات حساس به آسیب ،ضربه، خراش، مورد استفاده قرار میگیرد. . برخلاف کارتن های تاشو، هاردباکس ها قابل جمع شدن نیستند و حتی زمانی که استفاده نمی شوند شکل خود را حفظ می کنند. آنها اغلب برای محصولات لوکس، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بسته بندی هدایا به دلیل ظاهر ممتاز و ویژگی های محافظ استفاده می شوند .

جعبه های هاردباکس از مقواهای سفت و سختی که ضخیم تر و محکم تر از مقواهای استاندارد معمولی هستند تولید می شوند. جعبه سخت یا hardbox که معمولا از لایه ام دی اف و چوب یا مقوای ضخیم استفاده می کند. امروزه با توجه به گرایش مردم به زیبایی، سفارش و در نتیجه تولید این گونه جعبه ها رونق زیادی پیدا کرده است. جعبه های سخت بیشتر برای محصولات گران قیمتی که ارزش مالی بالایی دارند استفاده می شود. این به آن دلیل است که هزینه زیادی برای محصول خرج می شود و مهم است که محصول مشتری سالم بماند و بتوانند از جعبه آن نیز پس از استفاده محصول نیز استفاده کنند. به همین دو دلیل این مورد هزینه های مصرف کننده را نیز جبران می کند. زیرا دوام و سلامت محصول خریداری شده برای او مهم است.

هارد باکس چیست؟

برای بسیاری این سوال پیش می آید که جعبه هاردباکس چیست و چه تفاوتی با جعبه مقوایی و معمولی دارد. به جعبه های ضخیم که از یک روکش و آستر نازک مانند انواع کاغذ و چرم مصنوعی بهمراه مغزی انواع مقوا در ضخامت های 1 الی 3 میل یا ام دی اف 3 میل ساخته میشود جعبه هاردباکس می گویند. ساخت هاردباکس با توجه به نوع جنس مغزی که دارند بسیار سفت و سخت می باشد لذا به آن هاردباکس می گویند. چاپ و تولید هاردباکس بواسطه متریالی که در آنها استفاده میشود جز بسته بندی های لوکس به حساب می آیند.

هارد باکس جعبه بسیار ضخیم و با کیفیتی است که برای فروش محصولات لوکس، حمل اشیاء با ارزش و قیمتی استفاده میشود. برای مثال بسته بندی جعبه های موبایل، ساعت، عطر و ادکلن، طلا و جواهرات و… از این دسته هستند. جعبه سازی بانی چاپ امکان تولید انواع جعبه هارد باکس در تهران با امکان ارسال به سراسر ایران را دارد.

هاردباکس یا جعبه سخت یک نوع جعبه است که بسیار محکم و با دوام می باشد. ج عبه های هاردباکس به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که بادوام باشند و سطح بالایی از محافظت از محتویات داخل خود را دارد. این جعبه از محصول داخل خود محافظت می کند و از هرگونه آسیب به آن جلوگیری می کند، بنابراین برای نگهداری، جابه جایی و به فروش رساندن محصولات از جعبه هاردباکس استفاده می کنند. هارد باکس یک کلمه انگلیسی به معنی جعبه سخت است. همان طور که از نام آن مشخص است، بسیار محکم و با دوام می باشد و به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. هاردباکس از نظر ساخت انواع مختلفی دارد که از جمله آن می توان به جعبه هارد باکس مگنتی، جعبه کشویی، جعبه هاردباکس کبریتی، جعبه هاردباکس 3 تکه و جعبه هارد باکس 2 تکه، جعبه شش ضلعی و جعبه تلسکوپی اشاره کرد. هاردباکس از مقوای چند لایه ساخته می شود که می تواند با متریال های مختلف روکش شود. روکش هاردباکس جنس های مختلفی دارد. هاردباکس چرم یا جعبه چرم ، هاردباکس یا جعبه مخمل ، هاردباکس با روکش کاغذ رنگی، هاردباکس با روکش سلفون و روکش های دیگر از جمله متریال های روکش هاردباکس به شمار می روند. تمام این روکش ها مناسب برای انواع چاپ اعم از چاپ طلاکوب ، چاپ نقره کوب و چاپ فویل کوب هستند.  هارد باکس سلفون مات یکی از شناخته شده ترین روکش ها برای جعبه محسوب می شود و دارای تنوع رنگی بالا می باشد. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. داخل هاردباکس نیز بنا به نوع محصول و سلیقه شخصی جنس های مختلفی دارد. ارزان ترین جنس روکش داخله هاردباکس، مقوای سفید بدون روکش و چاپ است. همچنین از مخمل، ساتن، انواع مقوا اعم از مقوای کرافت و مقوای گلاسه برای ساخت داخل جعبه بهره می گیرند. توجه داشته باشید که ساخت داخل هاردباکس می تواند به صورت اختصاصی نیز برای شما طراحی و چاپ شود. سفارش سازی، طراحی و چاپ اختصاصی تاثیر چشم گیری در افزایش فروش شما دارد. زمانی که محصول خود را برای فروش، بسته بندی می کنید به خاطر داشته باشید که با استفاده از مواد، چاپ و طراحی سفارشی شده، در حال معرفی کردن کسب و کار و برند خود به دیگران و ایجاد سر و صدا برای شرکت خود هستید. به همین دلیل برای فروش بیشتر و مطرح شدن برند خود، از با کیفیت بودن متریال و چاپ جعبه غافل نشوید. اگرچه عوامل دیگری همچون جنس محصول، کیفیت محصول و در دسترس بودن آن، در فروش کالاهایتان موثر است، اما با استفاده از بسته بندی مناسب می توانید ارتباط معناداری با مخاطبان خود داشته باشید. بسته بندی مناسب محصول این امکان را برای مخاطبان فراهم می کند که متوجه شوند محصول شما چگونه در زندگیش جا می گیرد و چرا باید آن را تهیه کنند.

این محصولات اغلب به دلیل ظاهر متفاوت خود شناخته می شوند. همچنین می توان این جعبه ها را با ویژگی های خاص همانند برجسته سازی، فویل کوب، پوشش یو وی و یا تکنیک های چاپ تخصصی سفارشی کرد. همچنین از عناصری مثل مگنت، روبان و لولا و یا سایر عناصری که محصول را جذاب کند، می توان استفاده کرد.

تولید هاردباکس

جعبه سازی اولین مرحله بعد از مرحله تولید هر محصولی محسوب می شود. در گذشته جعبه های سخت در کارگاه به عنوان صنایع دستی به فروش می رسید و یک محصول با تولید انبوه نبود ولی در سال های اخیر استفاده از هاردباکس اهمیت زیادی پیدا کرده است. با گذشت زمان صنعت جعبه سازی و بسته بندی از روش سنتی خارج شده و به سمت مدرنتیه شدن پیش رفت. در دورانی که ایران برای ارتقا و نوسازی تکنولوژی جعبه سازی خود تلاش می کرد، کارخانه های جعبه سازی در سراسر جهان، ماشین آلات جعبه سازی مدرن و روش های جدید جعبه سازی را ارتقا دادند و گام های بلندی در این راستا برداشتند. سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این صنعت باعث شدند که جعبه سازی در ایران نیز متحول شود و از چهره سنتی خود فاصله بگیرد. سازندگان هاردباکس ایرانی با واردات ماشین آلات جدید، سطح و جایگاه جعبه سازی را ارتقا دادند. به طوری که امروزه در ایران شاهد آن هستیم که برای تولید جعبه هارد باکس رقابت تنگاتنگی برای شرکت های تولیدکننده به وجود آمده است.

تولید فوری هاردباکس

مجموعه بانی چاپ با به کارگیری متخصصان و ایجاد خط تولید قوی با استفاده از به روزترین دستگاه ساخت جعبه به تولید انبوه جعبه هاردباکس اقدام می کند. تولید هاردباکس مراحل مختلفی دارد و دستگاه های مختلفی برای تهیه یک هاردباکس مورد نیاز است. خط تولید جعبه هاردباکس می تواند به صورت دستی و ماشینی باشد که البته تولید دستی جعبه هاردباکس زمان و هزینه زیادی را در بردارد و یک روش سنتی برای این مورد محسوب می شود، به همین دلیل است که برای تولید تیراژ بالا جعبه از دستگاه ها و ماشین آلات استفاده می کنند. تولید جعبه محصول در تعداد و انواع و اقسام مختلف در این مجموعه امکان پذیر است. برای سفارش هاردباکس علاوه بر با کیفیت بودن جعبه تولید شده، زمان و هزینه آن نیز بسیار مهم می باشد، به طوری که مطمئن باشید در زمان مقرر همه هاردباکس های سفارشی به دست شما می رسد.

سفارش چاپ هاردباکس اختصاصی

جعبه های سفت و سخت یا هاردباکس معمولا برای محصولات لوکس و ارزشمند مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، جواهرات و یا اقلام خاص هدیه استفاده می شوند. می توان گفت مهم ترین مرحله برای فروش محصولات مرحله طراحی و چاپ روی بسته بندی می باشد، چرا که چاپ یکی از روش های بازاریابی و تبلیغات محصولات به دیگران است. این امر باعث معتمد شدن مخاطبان به محصولات و کسب و کار شما می شود. همچنین بسته بندی محصولات به وسیله هاردباکس از دیگر انواع بسته بندی برتری دارد، چرا که علاوه بر با دوام و مقاوم بودن، ظاهری زیبا و شیک دارد و حس لوکس بودن را به مخاطبان القا می کند، بنابراین در دید اول می تواند توجه مشتری را به سمت خود جذب کند. از این جعبه ها اغلب برای جذابیت بصری و ارزش گذاری بر محصول استفاده می شود. همچنین این هاردباکس ها برای خرده فروشی و یا هدیه دادن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برای انتخاب ادکلن علاوه بر داشتن رایحه خوب و متناسب با سلیقه ما داشتن بسته بندی مناسب و چاپ جعبه ادکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر نه فقط در محصولات لوکس بلکه در مواد غذایی نیز صدق می کند، اگر ماده غذایی خریداری شده دارای بسته بندی مناسب نباشد، مخاطب نمی تواند به آن اعتماد کند. بسیاری ازتولیدکنندگان مواد غذایی مشخصات محصول و کسب و کار خود را روی بسته بندی آن چاپ می کنند. برای نمونه می توان از تاثیری که چاپ جعبه خرما در فروش دارد اشاره کرد، قطعا مشتری خرمایی را که دارای بسته بندی معمولی و بدون هیچ گونه مشخصاتی است را خریداری نمی کند چرا که به بهداشت و سلامت محصول داخل آن اعتماد ندارد. انواع چاپ روی هاردباکس اعم ازچاپ طلاکوب، چاپ نقره کوب و چاپ سلفون مات و براق روی هاردباکس ممکن می باشد، البته این موضوع تا حدی به نوع متریال روکش هاردباکس نیز بستگی دارد.

هاردباکس اختصاصی

هاردباکس آماده فوری و ارزان

استفاده از طراحان و متخصصان حرفه ای باعث می شود که شما از پرداخت هزینه های اضافی و دوباره کاری جلوگیری کنید و محصولی با کیفیت چاپ و طراحی بالا داشته باشید. زمان تحویل هاردباکس بستگی به تعداد، شکل هاردباکس و متریال استفاده شده برای ساخت هاردباکس دارد. این در حالی است که اغلب اوقات برای تحویل هاردباکس به مشتری حدود یک ماه زمان لازم است. شرکت بانی چاپ به علت اینکه تولید کننده محصولات خود می باشد، زمان تحویل جعبه را به حداقل رسانده و بنا به نوع هاردباکس تحویل یک هفته ای نیز دارد. اگر برای تحویل گرفتن هاردباکس خود عجله داشته باشید، از تولید عادی خارج شده و فورس می شود. در این مورد به علت اینکه مخاطبان دیگری نیز انتظاردارند محصول خود را در موقع مقررتحویل بگیرند، کارکنان مجبورند زمان کاری بیشتری را برای تهیه کردن تمام محصولات صرف کنند. به همین علت یک هزینه جداگانه بابت فوری آماده کردن محصول به هزینه تولید اضافه می شود.

قیمت هاردباکس

قیمت هاردباکس بستگی به عوامل مختلفی اعم از تعداد، شکل هاردباکس و متریالی دارد که برای ساخت آن استفاده می شود. شکل و نوع هاردباکس تنوع بسیار بالایی دارد. هاردباکس در شکل های مختلفی اعم از هاردباکس شش ضلعی، هاردباکس مربعی، هاردباکس قلبی، هاردباکس دایره و یا هر شکلی که به سلیقه شما است، وجود دارد. برش هاردباکس با شکل های مختلف با یکدیگر متفاوت است و همین امر باعث تفاوت در قیمت آنها می شود. علاوه بر شکل، متریالی که در هاردباکس به کار گرفته می شود نیز متنوع است. یک هاردباکس می تواند روکش ها و متریال متنوعی داشته باشد. چرم، انواع پارچه،مخمل، گالینگور، سلفون، ساتن، جیر و غیره از انواع روکش هاردباکس هستند، که هر کدام قیمت خود را دارند.علاوه بر روکش هاردباکس داخل هاردباکس نیز از فوم، مقوا، ابر، پلکسی و غیره ساخته می شود. برای جاگذاری محصولات داخل جعبه هاردباکس و قالب در آوردن محصولات از فوم استفاده می کنند. فوم ها را به شکل محصول مورد نظر برش می دهند و برای آن قالب می سازند که محصول داخل قالب برود و تکان نخورد. هاردباکس سه تکه نیز یکی از انواع هاردباکس است که ازسه متریال مختلف ساخته شده است. تکه دوم حکم نگه دارنده در را دارد. جعبه مگنتی به وسیله کارگذاری یک مگنت حالت مغناطیسی به درب هاردباکس می دهد و باز و بسته شدن آن را راحت تر می کند. جعبه دستمال کاغذی، جعبه محصول، جعبه خرما و جعبه هاردباکس دیگر می تواند از ام دی اف نیز ساخته شوند. همچنین تولید هاردباکس با جعبه یا چاپ و تولید جعبه زونکن نیز از انواع دیگر محصولات هاردباکس هستند که مدل ها، ابعاد و چاپ های گوناگونی دارند.تمام این عوامل در قیمت هاردباکس تاثیرگذارند. جهت مشاهده انواع مدل و سایز های جعبه هاردباکس طلا و جواهر و ثبت سفارش کلیک نمائید.

محاسبه آنلاین قیمت هاردباکس

با توجه به اینکه پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت هاردباکس موثر است، محاسبه آنلاین قیمت هاردباکس امکان پذیر نیست. بعد از اینکه شما با ما ارتباط برقرار کردید و ما را از جزئیات سفارش خود آگاه ساختید، قیمت نهایی مشخص می شود. به علت تنوع بالای هاردباکس ، بیشتر مخاطبان برای سفارش خود در این زمینه دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند کدام هاردباکس برای محصولاتشان مناسب است. مشاوران، متخصصان و طراحان حرفه ای مجموعه بانی چاپ پاسخگوی تمام سوالات شما می باشند و شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. برای اطلاع ازاینکه چه هاردباکسی مناسب محصولاتتان است بهتر است به صورت تلفنی یا حضوری با مشاوران ما در ارتباط باشید و یا از طریق لینک های کنار صفحه پیام ارسال کنید.

0 نظر