هاردباکس آماده، به یک جعبه سخت از پیش ساخته و از پیش مونتاژ شده اشاره دارد که به راحتی برای استفاده فوری در دسترس است. برخلاف جعبه‌های سخت سفارشی که با ابعاد، طرح‌ها و برند خاص طراحی شده‌اند، جعبه‌های آماده در اندازه‌ها، شکل‌ها و پرداخت‌های استاندارد تولید می‌شوند وگزینه‌های مناسبی برای بسته‌بندی‌های مختلف هستند.

در مورد هاردباکس آماده مسئله کمی فرق می کند، با توجه به اینکه هاردباکس های آماده سفارش و اختصاصی مناسب ابعاد محصول شما تولید نمی شود اما می تواند بسیار مناسب زمان هایی باشد که شما بسیار عجله دارید و یا هارد باکس برای تمامی محصولات تولیدی خود به صورت یکپارچه و تعداد بالا دارید، در این صورت می توانید آیتم هارد باکس آماده را که از پیش تولید شده و آماده تحویل است را سفارش دهید و تنها مایل باشید که لوگوی برند خود را با چاپ طلاکوب، نقره کوب یا چاپ سیاه و سفید روی هاردباکس آماده سفارش داده شده حک نمایید که در آن صورت نهایتا با هزینه کمتری و زمان بسیار کمتری می توانید این امر را سفارش دهید.

ویژگی های کلیدی هارد باکس های آماده

استاندارد سازی: جعبه های آماده از ابعاد و مشخصات استاندارد پیروی می کنند و امکان ادغام آسان در فرآیندهای بسته بندی را بدون نیاز به سفارشی سازی فراهم می کنند.

دسترسی سریع: به عنوان جعبه از پیش ساخته شده، جعبه های سخت آماده به راحتی برای خرید و استفاده فوری در دسترس هستند و زمان تولید سفارشی را حذف می کنند.

تطبیق پذیری: این جعبه ها همه کاره هستند و می توانند برای بسته بندی طیف وسیعی از محصولات از جمله لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، اقلام لوکس، هدایا و غیره استفاده شوند.

مقرون به صرفه بودن: جعبه های آماده اغلب در مقایسه با گزینه های سفارشی مقرون به صرفه هستند زیرا در مقادیرعمده تولید می شوند و هزینه های ساخت و راه اندازی را کاهش می دهند.

تضمین کیفیت: با وجود اینکه جعبه‌های سخت آماده از قبل ساخته شده‌اند، تحت بررسی‌های کنترل کیفیت قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای صنعت را برای دوام، یکپارچگی ساختاری و جذابیت بصری مطابقت می‌دهند.

به طور کلی، جعبه‌های سخت آماده یک راه‌حل بسته‌بندی راحت و کارآمد برای مشاغلی که به دنبال گزینه‌های بسته‌بندی مطمئن و زیبایی‌شناختی بدون پیچیدگی‌ها و زمان‌های تولید سفارشی هستند، ارائه می‌دهد.

هاردباکس آماده در واقع هاردباکس از پیش ساخته شده و تولید شده است که می تواند برای مواقعی باشد که شما نتوانید برای سفارش هاردباکس اختصاصی خود وقتی صرف کنید یا اینکه تعداد بسیار کمی از این نوع هاردباکس را نیاز داشته باشید در این صورت می توانید هاردباکس آماده را سفارش دهید و سپس از انواع چاپ و طلاکوب بر روی آن بهره بگیرید.

هارد باکس ها یا همان جعبه سخت و یا هارد کیس ها کاربرد های گسترده ای دارند، هارد باکس ها به نوعی جعبه های سختی هستند که برای نگهداری کالاهای لوکس و یا کالاهایی که در معرض خطر شکستی یا ... قرار دارند و همچنین کالاهایی که در وزن بالا هستند استفاده می شود، این هارد باکس ها غالبا مناسب اندازه و کاربرد محصول تولید و چاپ می شوند که به آن هارد باکس سفارشی یا هاردباکس اختصاصی می گویند. گاهی هاردباکس ها در قالب کالیته هاردباکس یا کالیته هارد کیس ارائه می شوند که این کالیته ها بسیار مناسب نمونه محصولات سنگین و سخت و یا شکستنی مانند سنگ، شیشه ، متریال های ساختمانی و ناخن می باشند.

در مورد جعبه هاردباکس آماده (ارزان و فوری) مسئله کمی فرق می کند، با توجه به اینکه هاردباکس های آماده سفارش و اختصاصی مناسب ابعاد محصول شما تولید نمی شود اما می تواند بسیار مناسب زمان هایی باشد که شما بسیار عجله دارید و یا هارد باکس برای تمامی محصولات تولیدی خود به صورت یکپارچه و تعداد بالا دارید، در این صورت می توانید آیتم هارد باکس آماده را که از پیش تولید شده و آماده تحویل است را سفارش دهید و تنها مایل باشید که لوگوی برند خود را با چاپ طلاکوب، نقره کوب یا چاپ سیاه و سفید روی هاردباکس آماده سفارش داده شده حک نمایید که در آن صورت نهایتا با هزینه کمتری و زمان بسیار کمتری می توانید این امر را سفارش دهید.

انواع هارد باکس آماده

هارد باکس آماده ولنتاین

هاردباکس آماده کادویی

هارد باکس آماده هدایای تبلیغاتی عید

هارد باکس آماده طلا و جواهر

هارد باکس آماده ساعت

گرچه این آیتم موارد بیشتری را در بر می گیرد اما از انواع هارد باکس آماده موارد بالا طرفداران بیشتری دارند که برای اطلاع دقیق در مورد انواع هارد باکس آماده می توانید تماس بگیرید و از طریق کارشناسان بانی چاپ از انواع هارد باکس آماده موجود در انبار کسب اطلاعات نمایید.

هارد باکس آماده ساعت و یا طلا و جواهر معمولا به صورت ساده تری قابل تهیه هستند چرا که یک سایز استاندارد را شامل می شوند و انواع مختلفی ندارند، به عنوان مثال برای ساعت معمولا از ابعاد رایج حدودی 35*5*3 و یا 9*7*14 استفاده می شود که در سایز اول معمولا فوم مخملی و در سایز دوم یک بالشتک مخمل اضافی در داخل آن تعبیه می شود. جعبه هاردباکس طلا و جواهر نیز استاندارد های خاص خود را دارد که شامل چند سایز مختلف می شود به عنوان مثال جعبه انگشتر یا جعبه دستبند و جعبه نیم ست و یا جعبه ست کامل تهیه می شود که می توان این جعبه ها را سفارش داد و آن را در کمترین زمان اختصاصی کرد.

هارد باکس آماده جواهر - جعبه انگشتر

اختصاصی کردن هارد باکس اختصاصی

برای اختصاصی کردن هارد باکس آماده تنها می بایست لوگوی خود را با طراحی مد نظر خود در قالب نرم افزارهای وکتوری مانند کرل یا ایلستریتورارسال نمایید و نوع چاپ خود را که شامل طلاکوب یا نقره کوب یا چاپ سیاه و سفید است را به کاشناسان فروش اعلام نمایید تا در اسرع وقت هارد باکس آماده شما را با چاپ اختصاصی تان حاضر و ارسال نمایند.

قیمت هارد باکس آماده

قیمت هارد باکس آماده کاملا بسته به سایز جعبه هارد باکس و نوع اختصاصی کردن آن است، اینکه در چه ابعاد و چه تعداد و یا چه اندازه و نوع چاپی مد نظر شماست هزینه متغییر است، همچنین وسایل اضافی ای مانند بالشتک یا فوم مخمل کوب شده داخل جعبه هارد باکس نیز بر قیمت هارد باکس آماده شما تاثیر گذار است. در واقع قیمت نهایی ای که در این نوع هارد باکس به دست می آید به مراتب کمتر از هارد باکس اختصاصی است.

هزینه هاردباکس آماده

زمان تحویل هارد باکس آماده

به طور کلی هارد باکس آماده به این دلیل تولید و تهیه شده اند که زمان تحویل بسیار کمی داشته باشند، صرفه جویی در زمان و در پی آن هزینه یکی از الویت های این نوع از هارد باکس است، زمان تحویل هارد باکس آماده تنها به زمان طلاکوب و چاپ روی آن بستگی دارد، چرا که در هر تعدادی که مایل هستید می توانید هارد باکس آماده سفارش دهید و تنها با طلاکوب کردن روی آن با کمترین زمان تعداد زیادی از هارد باکس را در اختیار داشته باشید.

0 نظر