فویل کوب یا طلا کوب یک روش طراحی است که از آن در صنعت چاپ و بسته بندی برای زیباسازی و تزئین جعبه‌های هاردباکس استفاده می شود این نوع طراحی‌های ویژه معمولاً در محصولات لوکس مانند جواهرات، عطرها، ساعت ها وکتاب‌های فاخر مورد استفاده قرار می‌گیرند. طلا کوب یک روش، برای افزایش جذابیت و ارزش بسته‌بندی‌ها و جعبه‌های هاردباکس است که در بسیاری از صنایع، به ویژه در صنایع لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. حکاکی طلا یا فویل روی جعبه های هارد باکس باکیفیت فرآیندی دقیق است که حسی از تجمل گرایی را به بسته بندی می بخشد.

 

فویل کوب یا در اصلاح طلاکوب با نقره کوب قابلیتی است که برای خاص تر جلوه دادن محصول خروجی به کار می رود. فویل کوب ها به صورت فویل های  در نوع هاردباکس معمولا بهترین و زیباترین روش به حساب می آید چرا که محصولاتی که در هارد باکس قرار می گیرند غالبا ارزشمند و با قیمت بالا هستند. جعبه های هاردباکس به صورت فویل کوب بسیار جذاب و زیبا هستند. طلاکوب روی هاردباکس یکی از بهترین حک ها است چرا که این داستان باعث میشود هاردباکس شما ظاهر دوبرابری لوکس و شیک به خود بگیرد، طلاکوب روی هاردباکس می تواند به صورت طلاکوب لوگو روی هاردباکس باشد یا به صورت طلاکوب لوگو و آدرس شرکت یا مغازه شما روی هاردباکس باشد. معمولا هاردباکس های آماده برای طلاکوب بهترهستن البته که می توانید با چاپ اختصاصی خود روی سفارش جعبه هاردباکس اختصاصی بخش از آن را طلاکوب یا فویل کوب نمایید.

فویل کوب بر روی هاردباکس یا در اصلاح طلاکوب با نقره کوب قابلیتی است که برای خاص تر جلوه دادن محصول خروجی به کار می رود ، فویل کوب ها به صورت فویل های در نوع هاردباکس معمولا بهترین و زیباترین روش به حساب می آید چرا که محصولاتی که در هارد باکس قرار می گیرند غالبا ارزشمند و با قیمت بالا هستند. پس طلاکوب کردن می تواند راهی برای نمایش ارزشمند بودن کالای داخل هاردباکس ها باشد. فویل کوب در قسمت خاصی از جعبه انجام می شود که جلوه ای مجلل و از نظر بصری جذاب به جعبه هاردباکس می دهد. فویل بین دستگاه و جعبه قرار می گیرد و با گرما و فشار به جعبه می چسبد و زیبایی خاصی را به جعبه می افزاید.

این روش معمولا روش گران تری نسبت به چاپ معمولی می باشد، از فویل کوب برای تکمیل طرح در کنار چاپ و یا به تنهایی بر روی محصول نیز استفاده می شود. معمولا زمانی این روش برای تکمیل طرح استفاده می شود که طراحی هاردباکس اختصاصی را داشته ایم و در کنار آن تکه ای نیاز داریم را با رنگ انتخابی خود به روش فویل کوب به صورت درخشان در می آوریم.

چاپ طلاکوب به صورت تنها می تواند به صورت چاپ لوگو یا سایر مشخصات مانند چاپ آدرس و شماره تلفن بر روی هاردباکس باشد.

انواع روکش هاردباکس

روکش هارد باکس معمولا از جنس گالینگور، چرم، مخمل، روکش جیر، روکش ترمو، انواع پارچه، کاغذ گلاسه سلفون دار و ... می باشد. این متریال ها بهترین گزینه برای فویل کوب کردن نیز می باشند و با انتخاب رنگ روکش و نوع فویل کوب به زیبا تر شدن و خاص تر شدن هارد باکس سفارشی می توانیم کمک نماییم.جهت مشاهده انواع جعبه هاردباکس آماده (ارزان و فوری) کلیک نمایید.

طلاکوب روی جعبه جواهر

برای تولید جعبه طلا و جواهرات بسته به نوع کاربرد از مدل های مختلف هارد باکس استفاده می نمایند. از فویل کوب می توان برای برجسته سازی لوگو، نام محصول و سایر عناصر تزئینی بر روی سطح جعبه استفاده کرد. درخشش و انعکاسی که فویل کوب ایجاد می کند به ارزشمندی بیشتر محصول می انجامد. به عنوان مثال به طور معمول برای جعبه های سرویس جواهر از هارد باکس مگنتی ، برای ساعت از جعبه هارد باکس سه تکه یا هاردباکس کشویی و انگشتر از جعبه هاردباکس معمولی استفاده می نمایند. امروزه بسته بندی کالاها بسیار رایج شده و به منظور افزایش جذابیت بسته بندی محصول و دست یافتن به ظاهر ممتاز و خاص تمامی شیوه ها را به کار می گیرند تا محصول خروجی و نهایی که به دست مشتری می رسد دارای بهترین نوع بسته بندی باشد. در واقع بسته بندی محصول هویت برند و محصول شما را تعیین می کند و معرف محصول شما به عرصه ی تبلیغات و بازار رقابتی است.

فویل کوب روی هاردباکس

به طور حتم هر کسب و کاری برای ارتقای سطح فروش خود نیاز به بسته بندی و چاپ روی بسته بندی با کیفیت بالا دارد. می توان گفت چاپ فویل کوب با هزینه مناسب، ظرافت و پرستیژ را به بسته بندی و بازاریابی کسب و کار شما می بخشد. حال به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا باید از چاپ فویل کوب برای بسته بندی کالاهای خود استفاده کنیم.

1.    افزایش شهرت برند و کسب و کار شما، استفاده از فویل طلایی در مواد چاپی خود می تواند شهرت کسب و کار و برند شما را افزایش دهد. ما طلا را با عنصری لوکس و ارزشمند تلقی می کنیم، بنابراین با استفاده از آن در بسته بندی، مشتریان کسب و کار شما را لوکس خواهند دید.

2.    جلب توجه، این رنگ توانایی جذب کردن دیگران را دارد. طلایی رنگی متمایز و درخشنده است که باعث می شود کالای شما از کالای رقبا متمایز شود.

3.    جذابیت در طراحی، فویل هر طرحی را گران و لوکس می کند حتی اگر چاپ آن هزینه زیادی نداشته باشد. از آنجایی که استفاده از چاپ فویل کوب بسیار خوب به نظر می رسد، مشتریان آن را نمی توانند نادیده بگیرند و حتی در زمانی که به بسته بندی کالای شما نیاز نداشته باشند نا خود آگاه آن را در گوشه ای نگهداری می کنند.

4.    کاربرد متنوع، از چاپ فویل می توان برای ایجاد یک سطح چشم نواز استفاده کرد که توجه خواننده را به مهم ترین اطلاعات روی صفحه جلب کند. یا می توان کل طرح لوگو و برند را با استفاده از چاپ فویل کوب انجام داد و حس لوکس و مدرن را به هارد باکس داد.

جعبه هارد باکس طلا و جواهر

جعبه طلا و جواهر می بایست نشانه گر محصول داخل خود باشند، برند های معتبر طلافروشی معمولا برای خاص تر و شخصی سازی برند خود سفارش هاردباکس طلاکوب لوکس را می دهند که این کار به افزایش اعتبار برندشان بسیار کمک می کند. هارد باکس طلا و جواهر معمولا از نوع هاردباکس درب از بالا یا هارد باکس ساده و هارد باکس مگنتی یا هارد باکس کشویی است که روکش آن از جنس مخمل یا جیر است و داخل آن را با فوم های باکیفیت و پارچه های ساتن پر می کنند تا جلوه ی جواهرات داخل آن را بسیار بیشتر و چشم نواز تر کند.

0 نظر