سفارش چاپ لیبل پشت چسب‌دار یک فرآیند است که در آن مشتریان برای تولید و چاپ لیبل‌هایی که به صورت پشت چسب‌دار بر روی محصولات یا بسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرند، درخواست می‌دهند. این فرآیند شامل انتخاب یک طرح یا طراحی مناسب برای لیبل، انتخاب مواد مناسب برای چاپ لیبل و تهیه لیبل‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های چاپ مختلف می‌شود.

برای سفارش چاپ لیبل پشت چسب‌دار، ابتدا مشتریان باید نیازها و مشخصات مورد نیاز خود را به یک شرکت چاپ ارائه دهند. این مشخصات شامل اطلاعاتی مانند اندازه و شکل لیبل، طرح و رنگ‌های مورد نظر، مواد مورد استفاده برای چاپ، و تعداد مورد نیاز از لیبل‌ها می‌شود. سپس، شرکت چاپ با استفاده از تجربه و تخصص خود، لیبل‌ها را طبق سفارش مشتری تولید و چاپ می‌کند.

سفارش چاپ لیبل پشت چسب‌دار می‌تواند به شرکت‌ها و برندهای مختلف کمک کند تا محصولات خود را بهتر معرفی و بازاریابی کنند. لیبل‌های پشت چسب‌دار که به طور معمول بر روی بسته‌بندی محصولات قرار می‌گیرند، به مشتریان کمک می‌کنند تا به سرعت و با سهولت محصول را تشخیص داده و اطلاعات مهمی را درباره آن دریافت کنند.

چاپ لیبل پشت چسبدار در دوحالت کلی با تیراژ کم و تیراژ بالا چاپ میشود. چاپ لیبل با تیراژ بالا به عنوان چاپ لیبل افست شناخته میشود. چاپ لیبل افست در دو نوع کلی انجام میشود چاپ لیبل شیت و چاپ لیبل رول چاپ لیبل را بصورت چهارگوش یا با قالب سفارشی ( برش در شکل دلخواه ) انجام میشود.

تفاوت چاپ لیبل شیت و چاپ لیبل رول

دو تفاوت عمده در این نوع چاپ وجود دارد 1- نحوه نصب لیبل 2- تیراژ لیبل تقریبا میتوان گفت تفاوت خاص دیگری برای این چاپ لیبل وجود ندارد. غالبا چاپ لیبل بصورت رول برای کارخانه ها انجام میشود و حداقل تیراژ آنها از 20 هزار عدد شروع میشود و همچنین لیبل رول چاپ شده توسط دستگاه بر روی کالا نصب میشود در صورتی که در چاپ افست لیبل شیت غالبا لیبل با دست بر روی کالا یا بسته بندی محصول  شما نصب میشود. تیراژ چاپ لیبل شیت از 1000 عدد شروع میشود . شما در تیراژ دلخواه و شکل دلخواه میتوانید چاپ لیبل بصورت شیت را سفارش دهید و برای تیراژ های زیر 20 هزار عدد و حتی برای لیبل های سایز کوچک نیز زیر 50 هزار عدد چاپ لیبل بصورت شیت بسیار مقرون بصرفه تر می باشد. در جایی که شما توسط دستگاه لیبل خود را نصب میکنید چاره ای جز انتخاب چاپ رول لیبل ندارید در غیر اینصورت بهتر است از چاپ لیبل شیت سفارش دهید.

labele roll

چاپ لیبل تیراژ پائین

چاپ لیبل در تیراژ کم یا پائین بصورت دیجیتال می باشد که برای سفارش های از یک عدد الی 200 عدد مقرون بصرفه می باشد، پس فراموش نکنید در زمان چاپ لیبل بصورت تعداد کم و تیراژ پائین حتما باید بصورت دیجیتال سفارش چاپ لیبل را انجام دهید. همچنین قابل ذکر است در سفارش چاپ دیجیتال لیبل امکان ضرب قالب وجود ندارد ( برش لیبل به شکل دلخواه ) فقط بصورت مربع و مستطیل باید سفارش چاپ لیبل در تیراژ کم را ثبت سفارش نمائید.

انواع چاپ لیبل پشت چسبدار

چاپ لیبل پشت چسبدار در انواع جنس های مختلف انجام میشود و کاربرد هر کدام از آنها متفاوت می باشد. چاپ لیبل کاغذ در دو نوع مات و براق می باشد. لیبل مات بیشتر برای نوشتن مناسب است ولی نوع براق بیشترین استفاده را دارد. به غیر از جنس لیبل پوشش های متفاوتی هم برای پس از چاپ لیبل وجود دارد. مثال : لیبل با سلفون براق ، لیبل با سلفون مات و همچنین لیبل با پوشش یو وی تفاوت این لیبل ها روی ظاهر آنها است و کاملا سلیقه ای انتخاب میشود ولی در تیراژ های بالا از نظر قیمتی لیبل یووی قیمتی به مراتب مناسب تر را دارد. البته قابل ذکر است خدمات دیگری همچون طلاکوب و نقره کوب یا یو وی موضعی از دیگر خدمات پس از چاپ می باشد که میتوانید در هنگام سفارش چاپ لیبل خود مد نظر داشته باشید.

معرفی نام انواع جنس لیبل : چاپ لیبل متالایز ، چاپ لیبل پی وی سی ، چاپ لیبل شیشه ای یا ترنسپرنت ، چاپ لیبل کاغذی که در پاراگراف بالا بصورت کامل توضیح داده شد.

قیمت چاپ لیبل

قیمت چاپ لیبل

برای اینکه از قیمت دقیق چاپ لیبل خود آگاه شوید باید چهار نکته را به کارشناس فروش اعلام کنید 1- سایز لیبل 2-تعداد لیبل 3-جنس لیبل 4- نوع برش لیبل ، شما با مشخص کردن این چهار مورد به کارشناس فروش کمک میکنید که بتوانید به راحتی قیمت سفارش چاپ لیبل شما را محاسبه کند.

چاپ لیبل دایره یا گرد

چاپ لیبل با اشکال دلخواه شما قابل چاپ و تولید می باشد. قابل ذکر است که پس از لیبل های چهارگوش پرمصرف ترین چاپ لیبل دایره می باشد، لیبل دایره را میتوان از قطر یک سانت الی 50 سانتی متر چاپ نمود و پس از آن نیز میتوان کلیه خدمات پس از چاپ لیبل که در ابتدای مقاله خدمتتون اعلام شد را انجام داد. از نظر قیمت چاپ لیبل گرد کمی بالاتر از قیمت چاپ لیبل چهارگوش می باشد.

label dayere

چاپ لیبل a5 تیراژ پائین

همانطور که از نام آن مشخص است و در بالا نیز توضیح داده شد چاپ لیبلa5 در تیراژ پائین بصورت دیجیتال چاپ میشود. یکی از پرمصرف سفارش ترین سایز ها در چاپ دیجیتال، چاپ لیبل سایز a5 می باشد و همچنین حداکثر سایز چاپ لیبل بصورت دیجتال سایزa3 می باشد.

سفارش آنلاین چاپ لیبل

در سایت بانی چاپ هر دو نوع چاپ دیجیتال و چاپ افست لیبل بصورت آنلاین قابل ثبت سفارش می باشد. همچنین شما میتوانید قیمت سفارش آنلاین چاپ لیبل با انواع خدمات پس از چاپ، جنس و اشکال سفارشی خود را بصورت آنلاین مشاهده و سپس ثبت سفارش نمائید.

برای مشاوره بیشتر در زمینه نحوه ثبت سفارش از طریق لینک های اجتماعی کنار صفحه در قسمت محصولات با کارشناسان بانی چاپ در ارتباط باشید.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست