این چاپ بسیار متداول و لوکس محسوب می شود چرا که فویل های مورد استفاده نسبتا گران هستند و ایجاد آنها مستلزم دستگاه مخصوص و زمان اضافی بر چاپ است.چاپ فویل کوب به چاپ طلاکوب نیز معروف است در انواع رنگ ها قابل ضرب است و بسته رنگ فویل و رنگ زمینه انتخاب می شود، فویل کوب می تواند مکملی برای چاپ افست تقویم شما باشد. در این چاپ ابتدا ورق فویل بر روی زمینه و مقوای مد نظر شما قرار می گیرد و با استفاده از دستگاه های استامپینگ مانند دستگاه طلاکوب دستی یا دیجیتالی در تیراژ پایین و در تیراژهای بالا دستگاه پنوماتیک یا طلاکوب هیدرولیکی به دو روش سرد یا گرم بر روی زمینه حک می شود. در نمونه سرد آن هیچ برجستگی ای بر روی سطح شما ایجاد نمی شود و در نمونه گرم آن که در اصطلاح به هات استامپینگ معروف است فویل شما به صورت فرورفته روی سطح نمایش می دهد که سطح مورد نظر شما را بسیار زیبا تر می کند.

چاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزی یک فرآیند تزئینی خاص است که با استفاده از نقره و طلا بر روی تقویم‌های رومیزی انجام می‌شود. در این فرآیند، نقره و یا طلا به عنوان جزء اصلی تزئینات، به شکل‌ها و طرح‌های مختلف بر روی سطح تقویم کوبیده می‌شوند. این نقره کوب و طلاکوب باعث افزایش زیبایی و ارزش تقویم می‌شود.

تقویم‌های رومیزی با چاپ نقره کوب و طلاکوب عمدتاً به‌عنوان تقویم‌های لوکس و تزئینی محسوب می‌شوند. این فرآیند تزئینی به طراحی‌های شگفت‌انگیز، تصاویر زیبا و جزئیات دقیق بر روی تقویم افزوده می‌شود. نقره کوب و طلاکوب به تقویم‌ها ابعادی هنری و مجلل می‌بخشد که آنها را جذاب‌تر و منحصر به فرد می‌کند.

در نهایت، تقویم رومیزی با چاپ نقره کوب و طلاکوب یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک تقویم با طراحی‌های خاص و ارزش افزوده هستند. این تقویم‌ها علاوه بر کاربری عملی و زمان‌بندی، به عنوان یک اثر هنری نیز مورد توجه قرار می‌گیرند و می‌توانند به عنوان هدیه‌های خاص برای مواقع خاص و مهم مورد استفاده قرار گیرند.

چاپ طلاکوب یا فویل کوب

چاپ طلاکوب و یا نقره کوب بسیار متداول و لوکس محسوب می شود چرا که فویل های مورد استفاده نسبتا گران هستند و ایجاد آنها مستلزم دستگاه مخصوص و زمان اضافی بر چاپ است. استفاده از طلاکوب و نقره کوب بر روی تقویم رومیزی فقط در سفارش های اختصاصی برای ارائه به افراد خاص مورد استفاده قرار می گیرد .

چاپ فویل کوب به چاپ طلاکوب نیز معروف است در انواع رنگ ها قابل ضرب است و بسته رنگ فویل و رنگ زمینه انتخاب می شود، فویل کوب می تواند مکملی برای چاپ افست تقویم شما باشد. در این چاپ ابتدا ورق فویل بر روی زمینه و مقوای مد نظر شما قرار می گیرد و با استفاده از دستگاه های استامپینگ مانند دستگاه طلاکوب دستی یا دیجیتالی در تیراژ پایین و در تیراژهای بالا دستگاه پنوماتیک یا طلاکوب هیدرولیکی به دو روش سرد یا گرم بر روی زمینه حک می شود. در نمونه سرد آن هیچ برجستگی ای بر روی سطح شما ایجاد نمی شود و در نمونه گرم آن که در اصطلاح به هات استامپینگ معروف است فویل شما به صورت فرورفته روی سطح نمایش می دهد که سطح مورد نظر شما را بسیار زیبا تر می کند.

تقویم-رومیزی-طلاکوب-(5)_6700 (1)

فویل های مورد استفاده در دستگاه های فویل کوب به دو صورت پیگمنتی و متالایز هستند. رنگ فویل ها می تواند به رنگ های طلایی، نقره ای، قرمز، آبی، رزگلد، نارنجی و سیاه باشد.

چاپ نقره کوب و طلاکوب یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات برای سفارش تقویم رومیزی است. در این حالت تقویم رومیزی ها با عکس های متفاوت به صورت از پیش تعیین شده و به صورت عمومی برای انواع سلیقه ها چاپ می شوند و فقط بر روی پایه آن لوگو و آدرس و اطلاعات شرکتی شما به صورت نقره کوب و طلاکوب چاپ خواهد شد.

نکات سفارش نقره کوب و طلاکوب بر روی تقویم رومیزی آماده

نقره کوب و طلاکوب بر روی پایه تقویم رومیزی اگرچه در دید اول بسیار ساده به نظر می رسد اما نکاتی دارد که باید هنگام سفارش آن ها را رعایت کنید. خصوصا اگر لازم دارید اطلاعات زیادی را بر روی پایه تقویم خود چاپ نمایید.

در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در نظر بگیرید و پس از آن اقدام به انتخاب تقویم مورد نظر خود کنید، اگر اطلاعات شما زیاد است می بایست تقویمی انتخاب کنید که هم از نظر سایز بزرگتر است و هم برگه های کوتاه تری دارد، برای انتخاب این نوع می توانیم تقویم رومیزی اختصاصی 23*14 را انتخاب نمایید. که این بستگی به سلیقه شما دارد که در کدام قسمت پایه تمایل داشته باشید اطلاعات خود را درج نمایید. به عنوان مثال در تقویم رومیزی اختصاصی 20*15 می توانید به صورت افقی اطلاعات تماس و لوگوی برند خود را طراحی کنید و سفارش طلاکوب بگذارید. اما در تقویم رومیزی اختصاصی 24*13 می بایست به صورت عمودی در کنار صفحات اطلاعات خود را درج نمایید. این امر کاملا بسته به سلیقه شماست.

تقویم-رومیزی-طلاکوب-(3)_6498 (1)

طراحی تقویم رومیزی اختصاصی

برای این کار می بایست ابتدا از لیست تقویم های رومیزی، تقویم رومیزی مد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از آن اقدام به طراحی برای تقویم رومیزی خود نمایید برای اینکار می توانید از طریق بخش طراحی تقویم رومیزی اقدام به سفارش طراحی تقویم رومیزی اختصاصی خود نمایید. در مرحله ی دوم پس از اینکه روی پایه تقویم خود طراحی نمودید، برای بخش هایی که قصد دارید طلاکوب و یا نقره کوب شود فایلی جدا گانه تهیه نمایید و به عنوان مثال بنا به سلیقه ی خود لوگوی خود را بر روی پایه تقویم در قسمتی که لوگوی شما چاپ افست داشته طلاکوب یا نقره کوب نمایید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟