لایت باکس نوعی تابلوی تبلیغاتی است که با قاب و بدون استفاده از قاب هم ساخته می‌شود و از متریال‌های چاپی مختلفی برای چاپ لایت باکس استفاده می‌شود. در واقع لایت باکس یک جعبه دارای چراغ (فلورسنت و مهتابی که قدیمی هستند و به خاطر ضعفی که داشت در حال حاظر از نور  SMD استفاده می‌شود) است که امروزه در صنعت تابلو‌ سازی و بازار تبلیغات مورد استقبال قرار گرفته است. بدنه لایت باکس اغلب با جنس آلومینیوم یا پلاستیک یا چوب طراحی و تولید می‌شود و نوع چاپ تصاویر چاپ UV است. این نوع چاپ نسبت به چاپ‌های دیگر واضح تر و با دوام تر است. ضخامت بدنه لایت باکس تبلیغاتی از یک تا سیزده سانت ساخته می‌شود. لایت باکس ‌به خاطر جلوه خاصی که با مواردی مثل کیفیت چاپ و نوع متریال و نوری که از پشت به آن تابیده می‌شود در تبلیغات دارند؛ طرفدارهای خاصی به خود جلب کرده است.

تولید کننده لایت باکس

چنانچه بخواهید لایت باکس خود را مستقیم از تولید کننده بخرید، این محصول هزینه ی بسیار مناسبی دارد و اما اگر بخواهید این محصول را از واسطه خریداری نمایید تهیه ی لایت باکس حرفه ای می تواند برای شما هزینه بردار باشد. مجموعه بانی چاپ از اولین تولید کننده های لایت باکس های مدرن در ایران می باشد که بصورت صنعتی و کارخانه ای اقدام به تولید انواع لایت باکس در ایران نموده است. برخی از انواع این لایت باکس ها پیش از سال 1395 از چین وارد ایران می گردیده است؛ این لایت باکس ها بسیار طول عمر بالایی دارند و با توجه به ضخامتی بسیار کمی که دارند زیبا می باشند و طرفداران زیادی دارند. یکی دیگر از مزایای این نوع لایت باکس ها تعویض چاپ راحت و نصب بسیار ساده آنها می باشد که به راحتی توسط هر شخصی قابل انجام می باشد.

سازنده لایت باکس با گارانتی

با توجه به اینکه مجموعه بانی چاپ خود سازنده این لایت باکس ها می باشد آنها را نیز گارانتی می نماید تا در صورت خرابی تعمیر لایت باکس را بصورت رایگان انجام دهد. تابلوسازها در سراسر ایران می‌توانند با تماس با این مجموعه نمایندگی فروش این لایت باکس ها را بر عهده بگیرند.

سفارش لایت باکس

جهت سفارش لایت باکس می بایست ابتدا مشخص نمائید که در محیط خارجی یا محیط داخلی می‌خواهید از آن استفاده نمائید و سپس جهت سفارش لایت باکس می بایست سایز آن را مشخص نمائید.
فقط در نظر داشته باشید جهت سفارش لایت باکس با سایز بزرگتر از 120*180 سانتی متر تنها انتخاب شما جهت سفارش فقط لایت باکس پارچه ای می باشد .

سفارش یک لایت باکس با توجه به نیاز مشتریان شامل در نظر گرفتن عوامل مختلفی است که بر فرآیند تصمیم گیری آنها تأثیر می گذارد. در اینجا ترتیب معمول ملاحظات برای خرید یک لایت باکس است که برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان طراحی شده است:

شناسایی هدف و استفاده مورد نظر: مشتریان ابتدا باید هدف اصلی را که برای آن لایت باکس نیاز دارند تعیین کنند. خواه برای نمایش آثار هنری، مشاهده اسلایدها، عکاسی محصول یا هر برنامه خاص دیگری باشد، روشن کردن کاربرد مورد نظر به محدود کردن گزینه ها کمک می کند.

ارزیابی اندازه مورد نیاز: بر اساس کاربری مورد نظر، مشتریان باید اندازه منطقه کاری مورد نیاز خود را در نظر بگیرند. به عنوان مثال، هنرمندانی که روی نقاشی‌های بزرگ کار می‌کنند ممکن است به یک لایت باکس بزرگ‌تر نیاز داشته باشند، در حالی که کسانی که روی طرح‌های کوچک تمرکز می‌کنند ممکن است یک لایت باکس کوچک‌تر را انتخاب کنند.

کنترل و ارزیابی روشنایی: بسته به نوع لایت باکس، مشتریان ممکن است به یک لایت باکس با تنظیمات روشنایی قابل تنظیم نیاز داشته باشند. هنرمندانی که روی ردیابی ظریف کار می کنند ممکن است به تنظیمات کم نور نیاز داشته باشند، در حالی که عکاسان ممکن است برای عکاسی محصول به نور روشن تری نیاز داشته باشند.

قابلیت حمل: برای مشتریانی که نیاز به جابجایی یا کار در مکان‌های مختلف دارند، قابلیت حمل و نقل به یک عامل مهم تبدیل می‌شود. لایت باکس های قابل حمل، اغلب سبک وزن هستند. انعطاف پذیری و راحتی را ارائه می دهند.

بررسی ویژگی های اضافی: مشتریان ممکن است ترجیحات خاصی برای ویژگی های اضافی امکان نصب لایت باکس روی پایه داشته باشند. ارزیابی این ویژگی‌ها تضمین می‌کند که لایت باکس با گردش کار و الزامات آن‌ها هماهنگ است.

تعیین محدودیت های بودجه: ملاحظات بودجه نقش مهمی در تصمیم گیری خرید دارند. مشتریان باید نیازهای خود را با بودجه موجود متعادل کنند تا لایت باکسی را پیدا کنند که بهترین استفاده را از آن داشته باشند.

تحقیق در مورد برندها و مدل ها: انجام تحقیقات کامل در مورد برندها و مدل های مختلف به مشتریان کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرند. خواندن نظرات، مقایسه مشخصات و جستجوی توصیه‌های همتایان یا متخصصان در این زمینه می‌تواند به انتخاب محصول مناسب کمک کند.

ارزیابی طول عمر و دوام: مشتریان باید کیفیت ساخت، مواد مورد استفاده و طول عمر مورد انتظار لایت باکس را ارزیابی کنند تا مطمئن شوند که الزامات دوام آنها را برآورده می کند. سرمایه گذاری روی یک محصول باکیفیت و بادوام می تواند در درازمدت با کاهش نیاز به تعویض مکرر در هزینه ها صرفه جویی کند.

پس از بررسی همه ملاحظات، مشتریان می توانند برای خرید سبد انتخابی اقدام کنند. پس از دریافت محصول، آنها باید عملکرد آن را آزمایش کنند و مطمئن شوند که انتظارات آنها را برآورده می کند. در صورت بروز هرگونه مشکل، آنها می توانند برای دریافت کمک با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند یا در صورت لزوم، محصول را برگردانند یا تعویض کنند با پیروی از این ترتیب ملاحظات متناسب با نیازهای خاص آن‌ها، مشتریان می‌توانند با اطمینان جعبه‌ای را انتخاب کنند که فرآیند خلاقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد، بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و نیازهای حرفه‌ای آنها را برآورده می‌کند.

تولید لایت باکس فوری

تولید لایت باکس فوری و در  اسرع وقت  بین 2 الی 4 روز  انجام می‌شود. لایت باکس های تولید شده قابل ارسال به سراسر ایران می باشند.

سایز و ساخت لایت باکس

ساخت لایت باکس ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:
1- ساخت لایت باکس با ورق های پلگسی
2- ساخت لایت باکس بدون ورق های پلگسی.
حداکثر سایز لایت باکس های ساخته شده توسط ورق های پلگسی 120*180 سانتی متر می باشد و حداقل سایز 20*30 سانتی متر و حتما جهت حفظ کیفیت می بایست از ورق های تایوانی استفاده شود در صورت استفاده و تولید توسط ورق های ایرانی پس از مدتی دچار بوری و از دست رفتن کیفیت آنها می‌شود ولی برای ساخت لایت باکس های غیر پلگسی بصورت یک تکه تا سایز 5/2 متر در 10 متر امکان پذیر می باشد.

قیمت لایت باکس

قیمت لایت باکس بستگی به سایز و نوع لایت باکس دارد. قابل ذکر است لایت باکس های تولید شده توسط پلگسی به نسبت قیمت بالاتری دارند و همچنین استحکام، جلوه و زیبایی بیشتری نیز دارند.

مدل انواع لایت باکس

برای مشاهده مدل انواع لایت باکس می بایست از منو اصلی وارد صفحه انواع مدل لایت باکس شوید و یا با کلیک بر روی لینک در بالای همین صفحه مدل انواع لایت باکس‌ها را مشاهده و سپس انتخاب نمائید. برای مشاهده نمونه لایت باکس های نصب شده بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

خرید لایت باکس

شما پس از انتخاب نوع و سایز لایت باکس می توانید لایت باکس مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه نموده و سپس خرید لایت باکس خود را نهایی نمائید. جهت خرید لایت باکس تعداد بالا می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

لایت باکس مدرن

لایت باکس های با ضخامت های بین 1 الی 6 سانتی متر جزء لایت باکس های مدرن محسوب می‌شوند که می‌توان اکثر آنها را همانند قاب عکس به راحتی بر روی دیوار نصب نمود.

لایت باکس های تبلیغاتی

با توجه به اینکه لایت باکس های تبلیغاتی باید مدت زمان زیادی روشن باشند و در بیشتر مواقع برای آنها روزانه و یا ماهانه هزینه اجاره پرداخت می‌شود حتماً باید همیشه روشن و در حال استفاده باشد و به راحتی قابلیت تعویض چاپ داشته باشند و در صورتی که کیفیت قابل قبولی نداشته باشند اصلا گزینه مناسبی جهت انتخاب نیستند.
یکی از بهترین لایت باکس های تبلیغاتی، لایت باکس اسنپ فریم می باشد چون هم از استحکام بسیار بالاتری برخودار هستند و هم تعویض چاپ به مراتب راحت تری نیز نسبت به سایر لایت باکس ها دارند.

لایت باکس ارزان

با توجه به اینکه لایت باکس های تولید شده توسط مجموعه بانی چاپ دارای کیفیت بالایی هستند و نسبت به طول عمر بالایی که دارند جزء لایت باکس های ارزان محسوب می‌شوند. در صورتی که کیفیت برای شما در اولویت دوم باشد و ارزان بودن لایت باکس در اولویت اول می توانید با مراجعه به بازار پامنار و انتخاب شاخه و ریسه های ال ای دی اقدام به تولید لایت باکس ارزان نمائید.

لایت باکس دیواری

انواع لایت باکس های تولید شده توسط مجموعه بانی چاپ به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شوند و حتی در صورتی که روزی تصمیم داشتید لایت باکس نصب شده روی دیوار را می‌توانید توسط استند لایت باکس بصورت ایستاده نیز استفاده نمائید.

چاپ لایت باکس

چاپ لایت باکس با 2 نوع متریال کلی چاپ و تولید می‌شود:
1- متریال های خشک (بیشتر نصب بصورت ساندویچ می باشد یعنی بین دو ورق پلگسی قرار می‌گیرد و یا بر روی پلگسی قرار داده می‌شود.
2- متریال های نرم ( همانند فلکسی، پی وسی نرم و یا پارچه های بک لایت) که حتما باید ابتدا سیلیکون دوزی شود و یا توسط نصاب بر روی لایت باکس کشیده شوند.

طراحی و چاپ لایت باکس

مجموعه بانی چاپ پس از تولید لایت باکس و با توجه به نیاز مشتریان اقدام به راه اندازی تیم طراحی و چاپ لایت باکس نموده که هم نیاز مشتریان خود را برطرف نماید هم با داشتن مجموعه ای کامل به تولید خود سرعت ببخشد.

در مجموعه بانی چاپ، تابلو لایت باکس ها با کیفیت بالا و طراحی جذاب تولید می شوند. از طراحی های زیبا و خلاقانه گرفته تا قابلیت های نورپردازی منحصر به فرد، محصولات ما این امکان را به شما خواهند داد تا تبلیغات خود را به خوبی به نمایش بگذارید.

شما به راحتی می توانید تابلو لایت باکس مورد نظر خود را با انتخاب و سفارش آنلاین، دریافت کنید. همچنین کارشناسان بانی چاپ همواره آماده هستند که به شما در انتخاب و راهنمایی بهترین گزینه بر اساس نیازهای شما کمک کنند. چنانچه می خواهید تبلیغات خود را به یک سطح جدید از لوکس بودن و جذابیت برسانید، یک لایت باکس با کیفیت می تواند بهترین گزینه باشد. با نورپرازی منحصر به فرد و خاص و کیفیت بالا، لایت باکس های ما، تبلیغات شما را به شکلی درخشان و باشکوه به نمایش می گذارد.

موارد استفاده از لایت باکس

لایت باکس ها هم برای تزئینات استفاده می شوند و هم کاربرد وسیعی در تبلیغات دارند؛ دلیل آن هم مشخص است به دلیل نور پردازی که در روز و شب روی طرح چاپی انجام می شود موجب می گردد که تبلیغات شما هم دارای جذابیت بیشتری برای مخاطبین باشد و هم خوانایی بالایی داشته باشد.
از لایت باکس ها هم می توان در محیط‌‌ های سربسته یا Indoor و هم در فضاهای سرباز یا outdoor استفاده نمود بطور مثال کاربرد لایت باکس در موارد زیر می باشد:

-استفاده از لایت باکس برای رستوران‌ها و فست فودها
-استفاده از لایت باکس در مطب پزشکان و دندانپزشکان
-استفاده از لایت باکس در فروشگاه ها، مراکز فروش و پاساژها
-استفاده از لایت باکس در معابر پر تردد
-استفاده از لایت باکس در ایستگاه‌های اتوبوس
-استفاده از لایت باکس در درمانگاه‌ها و کلینیک ها
-استفاده از لایت باکس پارچه‌ای برای تابلو سردر مغازه ها 
-استفاده از لایت باکس برای داروخانه ها
-استفاده از لایت باکس در فرودگاه‌ها برای تبلیغات

0 نظر