لایت باکس های بدون قاب پارچه ای همه کاره، از نظر بصری جذاب و ابزارهای موثری برای تبلیغات، برندسازی و نمایش محتوا در محیط های داخلی و خارجی هستند. آنها روشی مدرن و پیچیده برای جلب توجه مخاطب و برقراری ارتباط موثر پیام ها ارائه می دهند. لایت باکس های فریم لس که اخیراً وارد بازار شده اند با لایت باکس های قدیمی تفاوت هایی از نظر زیبایی و کارایی دارد. لایت باکس فریم لس برای حداقل فریم طراحی شده اند و تصویر چاپی به گوشه های قاب آن می چسبد؛ چاپ لایت باکس فریم لس پارچه ای بر روی پارچه های مخصوص  و چاپ بک لایت پارچه ای انجام می شود. پارچه ای که برای چاپ لایت باکس استفاده می شود قابلیت عبور نور را دارد و هم چنین در برابر شرایط جوی دارای مقاومت است. تعویض طرح چاپی در لایت باکس های فریم لس در زمان کوتاهی انجام می شود. ابعاد لایت باکس ها نیز بصورت سفارشی و دلخواه انتخاب می شوند هر چند که لایت باکس‌های بزرگ دارای جذابیت بیشتری هستند.

لایت باکس های فریم لس که اخیراً وارد بازار شده اند با لایت باکس های قدیمی تفاوت هایی از نظر زیبایی و کارایی دارد؛ لایت باکس فریم لس برای حداقل فریم طراحی شده اند و تصویر چاپی به گوشه های قاب آن می چسبد؛ چاپ لایت باکس فریم لس پارچه ای بر روی پارچه های مخصوص  و چاپ بک لایت پارچه ای انجام می شود.
تعویض طرح چاپی در لایت باکس های فریم لس در زمان کوتاهی انجام می شود. ابعاد لایت باکس ها نیز بصورت سفارشی و دلخواه انتخاب می شوند هر چند که لایت باکس‌های بزرگ دارای جذابیت بیشتر هستند.
پروفیل‌های آلومینیومی لایت باکس فریم لس در ابعاد 6 متر تولید می شدند اما اکنون پروفیل های آلومینیوم لایت باکس پارچه‌ای تا 10 متر نیز موجود شده است؛ و همچنین دارای ضخامت 7.5 سانتی متر برای لایت باکس یک طرفه و 12 سانتی متر برای لایت باکس دوطرفه می باشد.
نوع استفاده از لایت باکس فریم لس پارچه ای می تواند بصورت استند، دیواری و آویز از سقف باشد.

لایت باکس بدون قاب پارچه ای یک نمایشگر است که معمولاً برای تبلیغات، بازاریابی یا نمایش گرافیک در تنظیمات مختلف مانند فروشگاه های خرده فروشی، نمایشگاه های تجاری، رویدادها و دفاتر استفاده می شود. این شامل یک قاب ساخته شده از مواد سبک وزن مانند آلومینیوم است که با یک چاپ پارچه ای پوشیده شده است که از پشت توسط چراغ های ال ای دی روشن میشود. در اینجا نحوه کار و برخی از ویژگی های آن آمده است:

طراحی بدون قاب: برخلاف لایت باکس‌های سنتی که قاب‌های قابل مشاهده در لبه‌ها دارند، لایت‌باکس‌های بدون قاب پارچه‌ای دارای طراحی یکپارچه هستند که در آن گرافیک پارچه روی قاب کشیده می‌شود و ظاهری مدرن و مینیمال به آن می‌دهد.

گرافیک پارچه: گرافیک چاپ شده روی پارچه اغلب با کیفیت و پر جنب و جوش است و امکان نمایش چشم نواز از تصاویر، لوگو ها، شعارها یا هر محتوای بصری دیگری را فراهم می کند. پارچه معمولاً بادوام است و می تواند در برابر استفاده و جابجایی مکرر مقاومت کند.

مونتاژ آسان و قابلیت حمل: لایت باکس های بدون قاب پارچه ای برای مونتاژ سریع و بدون دردسر طراحی شده اند، که اغلب دارای یک نصب بدون ابزار با اجزای ساده متصل هستند. آنها همچنین سبک و قابل حمل هستند و حمل و نقل و نصب آنها را در مکان ها یا رویدادهای مختلف آسان می کند.

تطبیق پذیری: این لایت باکس ها در اندازه ها و اشکال مختلف هستند که امکان انعطاف پذیری در گزینه های نمایش را فراهم می کند. بسته به نیازهای خاص و فضای موجود، آنها می توانند مستقل، دیواری یا حتی از سقف به صورت معلق آویزان باشند.

سفارشی‌سازی: لایت‌باکس‌های بدون قاب پارچه‌ای را می‌توان برای مطابقت با ترجیحات فردی و نیازهای برند سفارشی کرد. از اندازه و شکل قاب گرفته تا طراحی و محتوای گرافیکی، کسب و کارها و سازمان ها می توانند لایت باکس را برای انتقال موثر پیام خود و جلب توجه طراحی کنند.

تابلو لایت باکس پارچه ای

تابلو لایت باکس پارچه ای یکی از متفاوت ترین لایت باکس ها محسوب می شوند در این تابلوهای تبلیغاتی نورانی چاپ بک لایت پارچه ای روی بدنه آلومینیومی لایت باکس نصب می شود. پارچه های مخصوص چاپ در تابلوهای لایت باکس باید سیلیکون دوزی شوند تا بتوانند در لبه های لایت باکس بدون اینکه چروک شوند و یا خط تا بر روی آنها ایجاد گردد جای بگیرند.
پروژکتورهای اس ام دی ( SMD ) که برای سیستم نورانی در پشت چاپ بک لایت قرار می گیرد خیلی کم مصرف است و موجب به صرفه گردیدن استفاده از تابلوهای لایت باکس می شود.
تابلو لایت باکس های پارچه ای دارای ضخامت 7.5 سانتی متر می باشد و مقاومت قابل قبولی در برابر شرایط جوی مانند باد و باران، رطوبت و آفتاب دارد به همین دلیل در فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لایت باکس فریم لس یک طرفه

بدنه لایت باکس پارچه ای از جنس آلومینیوم می باشد و مزیتی که لایت باکس پارچه ای دارد اینست که می توان از آن برای تبلیغات محیطی استفاده نمود و قابل تهیه در ابعاد بزرگ و ماکسیمم 250 (عرض) در 1000 (طول) سانتیمتر می باشد البته امکان تهیه از آن در ابعاد سفارشی نیز موجود می باشد.
پارچه ای که برای چاپ لایت باکس استفاده می شود قابلیت عبور نور را دارد و هم چنین در برابر شرایط جوی دارای مقاومت است.
این پارچه با دستگاه های پیشرفته چاپ یووی انجام می شود که ضد آب و ضد خش می باشد. در لبه بدنه آلومینیومی لایت باکس شیاری قرار می گیرد که نوارهای سیلیکونی دوخته شده در اطراف پارچه چاپ شدۀ لایت باکس، از داخل این شیارها می گذرد.
برای تعویض چاپ می توانید چاپ مجدد دوخته شده را با چاپ قبلی جایگزین نمود.
تعویض چاپ به راحتی است و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

ویژگی‌های تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای

-ابعاد لایت باکس پارچه ای فریم لس از 30 در 40 سانتی متر الی 250 در 1000 سانتی متر می باشد.
-پارچه لایت باکس پارچه فریم لس از نوع پارچه تکستایل می باشد.
-هزینه لایت باکس فریم لس پارچه ای بستگی زیادی به ابعاد لایت باکس پارچه‌ای دارد.
-این نوع لایت باکس پرتابل است و به راحتی قابل حمل بوده و قطعات آن باز و جدا می شوند.
-لایت باکس فریم لس پارچه ای صفحه پشتی ندارد و روی دیوار نصب می گردند.
-اگر لایت باکس فریم لس پارچه ای بصورت استند استفاده شود هزینه صفحه زمینه و دو عدد پایه روی استند به هزینه لایت باکس اضافه می گردد.

طریقه نصب لایت باکس پارچه ای یکطرفه

همانطور که عنوان کردیم لایت باکس فریم لس پارچه ای را می توان بصورت استند استفاده نمود و یا آنرا از سقف آویزان کرد که در اینصورت حتی می توان از لایت باکس پارچه ای با چاپ دوطرفه استفاده نمود و یا می توان آنرا مانند تابلو به دیوار زد.
در ابتدا برای اینکه بتوانید لایت باکس فریم لس پارچه ای را استفاده نمایید باید:
-آنرا مونتاژ کنید؛ مونتاژ کردن آنها فرآیند ساده ای می باشد و هر فردی بدون داشتن تخصص نیز می تواند آنرا انجام دهد.
-بعد از مونتاژ لایت باکس برای نصب لایت باکس فریم لس پارچه ای روی دیوار می توان از گونیاهای فلزی کوچک استفاده کرد؛ و سپس چاپ را در شیار روی فریم قرار داد.

استفاده از لایت باکس فریم لس پارچه چه مزیت‌هایی دارد؟

-از بزرگترین مزیت های آن اینست که مصرف انرژی در آن پایین می باشد.
-این لایت باکس سبک و قابل حمل است.
-این لایت باکس ها دارای کیفیت بالای آلومینیوم می باشند و دارای استحکام و دوام بالا هستند.
-چاپ این لایت باکس آلومینیومی دارای کیفیت بالا با چاپ بک لایت می باشد.
-تعویض چاپ در لایت باکس فریم لس پارچه ای به سادگی و سریع انجام می شود.
-تبلیغات با لایت باکس پارچه ای ارزان و به صرفه است.
-نصب کردن لایت باکس آسان است.
-قابل قرار دادن آن هم در فضای داخلی یا in door و هم به دلیل استحکام بالایی که دارد می توان آنرا در فضای Out door  یا خارجی نیز قرار داد.
-تنها لایت باکسی است که می توان از آن در ابعاد بزرگ و حتی 2.5*10 متر تهیه نمود.

در چه جاهایی می توان از لایت باکس پارچه ای فریم لس استفاده نمود؟

-تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای با پارچه تکستایل برای تبلیغات در فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، ترمینال‌ها، متروها، نمایشگاه‌ها و فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.
-تابلو لایت باکس پارچه ای تکستایل در آژانس‌های مسافرتی، مراکز درمانی، فرودگاه‌ها و ...مورد استفاده قرار می گیرد.
-از تابلو لایت باکس پارچه ای می توان در داروخانه ها، دفاتر فروش و فروشگاه‌ها استفاده کرد.
-از تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای می توان برای معرفی محصولات یک مجموعه استفاده نمود.
-تابلولایت باکس فریم لس پارچه ای تکستایل برای اطلاع رسانی در مجموعه های ورزشی، آموزشی و کلینیک ها استفاده می شود.
-از تابلو لایت باکس پارچه می توان برای اطلاع رسانی نمایش‌ها، همایش ها و سمینارها استفاده نمود.
-تابلو لایت باکس پارچه‌ای تکستایل در امور دکوراتیو اعم از سقف مجازی، آسمان مجازی و تابلو های تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی‌‌های فایل طراحی لایت باکس فریم لس پارچه ای

دارای روزلوشن حداقل 100 DPI باشد.
فرمت فایل باید بصورت JPEG  یا TIFF باشد.
فایل باید بصورت CMYK طراحی شده باشد.

0 نظر