تابلوهای بک لایت نوعی از تابلوهای تبلیغاتی هستند که دارای نور پس زمینه هستند. این تابلوها به وسیله نور منتشر شده از پشت آنها روشن می‌شوند که این نور به طور مستقیم از پشت تابلو به سمت جلوی تابلو نفوذ می‌کند و متن، تصاویر یا هر چیز دیگری که روی تابلو قرار دارد را برجسته می‌کند. تابلو لایت باکس ها در اصطلاح (تابلو های پشت نور) و بک لایت های پشت نور backlight  یکی از محصولات بسیار خاص بانی چاپ است چرا که این تابلو بر خلاف دیگر لایت باکس ها دارای ردیف های ال ای دی در کف قاب است، و دیگر محصولات لایت باکس ها با ردیف های ال ای دی در دورتادور قاب تولید می شوند، تفاوت تابلوهای بک لایت نور از کف با لایت باکس های نور از دور این است که بک لایت ها نور از کف به علت نصب ال ای دی های بیشتر درخشان تر و یکدست تر است، بک لایت های نور از کف کاملا مناسب محیط های آرایشگاه ها و املاک ها و محیط های بیرونی در محیط شب می باشند چرا که با درخشندگی بسیار زیاد باعث می شود طرح شما بسیار لوکس تر به نظر بیاید.

تابلو لایت باکس نور از کف

تابلو لایت باکس ها در اصطلاح (تابلو های پشت نور) و بک لایت های پشت نور backlight  یکی از محصولات بسیار خاص بانی چاپ هستند چرا که این تابلوها بر خلاف دیگر لایت باکس ها دارای ردیف های ال ای دی در کف قاب است و دیگر محصولات لایت باکس ها با ردیف های ال ای دی در دورتادور قاب تولید می شوند. تفاوت تابلوهای بک لایت نور از کف با لایت باکس های نور از دور این است که بک لایت ها نور از کف، به علت نصب ال ای دی های بیشتر درخشان تر و یکدست تر هستند، بک لایت های نور از کف کاملا مناسب محیط های آرایشگاه ها و املاک ها و محیط های بیرونی در محیط شب می باشند چرا که با درخشندگی بسیار زیاد باعث می شود طرح شما بسیار لوکس تر به نظر بیاید.

تابلوهای بک لایت معمولاً از جنس پلکسی یا چراغی ساخته می‌شوند که قابلیت نورپردازی دارد. این تابلوها معمولاً در فضاهای عمومی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، استودیوها، تئاترها، و برخی مکان‌های عمومی برای جلب توجه و انتقال پیام به مخاطبان استفاده می شوند. تابلوهای بک لایت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا نشانه گذاری در انواع مکان ها و صنایع مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از کاربردهای اصلی آنها عبارتند از:

تبلیغات فضای بازو داخلی: تابلوهای بک لایت در خیابان‌ها، میدان‌ها، فضاهای عمومی، ورودی‌های مغازه‌ها و ساختمان‌ها برای تبلیغات و نشان‌دهی استفاده می‌شوند. این تابلوها به دلیل روشنایی بالا و جذابیت بصری، توجه عابرین و مشتریان را جلب می‌کنند.

نمایشگاه‌ها و رویدادهای تبلیغاتی: در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها، رویدادهای فرهنگی و تبلیغاتی، تابلوهای بک لایت برای نمایش نام شرکت، لوگوها و پیام‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند زیرا ظاهر درخشان آنها می توانند برند را به نحوی برجسته کنند.

نمایش محصولات در فروشگاه‌ها: در فروشگاه‌ها و مراکز خرده فروشی، تابلوهای بک لایت برای نمایش محصولات، پیشنهادات و تخفیف‌ها استفاده می‌شوند. این کاربرد باعث می‌شود تا محصولات به طرز جذابی به چشم بیایند و مشتریان را به خرید ترغیب کنند.

ساختمان‌نما و دکوراسیون داخلی: در ساختمان‌ها و فضاهای داخلی، تابلوهای بک لایت می‌توانند به عنوان بخشی از دکوراسیون استفاده شوند. آنها می‌توانند نقش یک پس‌زمینه روشن و جذاب برای مکان‌هایی مانند لابی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، و فضاهای زیبایی داشته باشند.

به طور کلی، تابلوهای بک لایت به دلیل جذابیت بصری، روشنایی بالا و قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، یک ابزار موثر برای تبلیغات و نشان‌ دهی در صنایع مختلف محسوب می‌شوند.

لایت باکس تابلو بک لایت پشت نور

لایت-باکس-نور-از-کف_7084

مزایای لایت باکس نور از کف

یکی از مزایای لایت باکس های پشت نور نسبت به لایت باکس های نور از دور این است که در زمانی که ال ای دی ها بعد از گذشت ساعت های بسیار زیاد دچار اختلال در روشن شدن و سوختگی شوند مانند دیگر لایت باکس ها خاموش نمی شوند چرا که ال ای دی ها به علت رشته ای بودن تنها با سوختن یک اتصال رشته ی متصل به آن خاموش خواهند شد، و دیگر رشته ها خاموش نمی شوند این باعث می شود تغییر چندانی در کیفیت نور کلی لایت باکس ایجاد نکند و تنها مقداری از شدت نور لایت باکس کاسته شود، اما ال ای دی های به کار رفته در بک لایت های بانی چاپ با بهترین کیفیت تولید می شوند و در صورت خرابی پس از استفاده طولانی مدت قابل تعمیر می باشند.

لایت-باکس-نور-از-کف-35_5307

لایت باکس های نور از کف قابلیت تعویض متریال چاپی را نیز دارا می باشند، شما می توانید تنها با یکبار سفارش این نوع از لایت باکس سال ها آن را داشته باشید و فقط در صورت لزوم چاپ آن را تعویض نمایید.

کاربرد لایت باکس های نور از کف

این لایت باکس ها معمولا در محیط های داخلی و بیرونی و در طرح های تیره به کار می رود.

لایت-باکس-نور-از-کف-3.3_2830

سفارش تابلو بک لایت نور از کف

این تابلو های درخشان در انواع سایز ها مانند 1*2 , 5/1*2 , 2*2 , 5/2*5/2,  3*3  ,4*2  ,5*2 , 6*2   ,7*2  , 5*2 , 5*3  6*3 , 7*3 , 8*3  3*4 , قابل تولید و سفارش گذاری است. این ابعاد بستگی به فضای محیط و طرح شما دارد.

با خرید اینترنتی لایت باکس از سایت بانی چاپ، راه حلی سریع و آسان برای تبلیغات شما فراهم می شود. شما می توانید با فرایندی ساده و مطمئن خرید آنلاین خود را انجام دهید و به راحتی و با تضمین کیفیت، لایت باکس مورد نظر خود را تهیه کنید.

ساخت و چاپ تابلو بک لایت نور از کف

این تابلو های بک لایت از پروفیل آلومینیومی با کیفیت بالا که به آن تابلو لایت باکس بدون قاب می گویند ساخته شده است. LED ها در سراسر پنل فلزی داخلی تابلو نصب می شوند که این متریال باعث می شود ال ای دی ها خنک نگه داشته شوند و سپس بر روی آن ها متریال بک لایت پارچه ای کشیده می شوند. لایت باکس های با کیفیت بانی چاپ با بهترین نوع سیم کشی و ال ای دی ها و آلومینیوم اکستروژن ها ساخته می شوند که قبل از ارسال، تست و عیب یابی می شوند تا محصول بدون نقص به دست شما برسد.

لایت-باکس-نور-از-کف.2_3019

تضمین کیفیت تابلو بک لایت نور از کف

تابلو های نور از کف در گذشته به صورت فلورسنت نوردهی می شدند. لایت باکس های نور از کف فلورسنت هنوز هم در برخی از شهرستان ها قابل مشاهده هستند. این فلورسنت ها که به مهتابی نیز معروف می باشند یکی از بزرگترین مشکلات آن ها داشتن استارت در تک به تک مهتابی ها بود که در صورت سوختن یکی از مهتابی ها و یا حتی اختلال در استارت مهتابی باعث می شد یکی از آن ها روشن نشود و به این ترتیب با سوختن مهتابی در پشت تابلو کاملا نقص مشهود بود.

لامپ فلورسنت_9101

از دیگر مشکلات فلورسنت ها مصرف بالای برق بود که در هر مهتابی چیزی به عنوان میانگین 20 وات برق مصرف میشد و اگر تابلو دارای مهتابی بیشتری بود به عنوان مثال در آن 10 لامپ فلورسنت و یا مهتابی به کار می رفت جمعا 200 وات برق مصرفی تابلو بود، اما هر ال ای دی 0.25 وات با قرار گرفتن در رشته 10 تایی، مصرفی حدود 2.5 وات تولید می کند که اگر این رشته ها به 10 عدد برسد 25 وات قابل مصرف دارد که نسبت به مصرف برق فلورسنت با این مقیاس بسیار عدد کمی است.

0 نظر