لایت باکس های ایستاده راه حلی همه کاره و چشم نواز برای تبلیغات و تابلوهای داخلی ارائه می دهند، و به کسب و کارها و سازمان ها پلت فرمی بسیار قابل مشاهده برای نمایش پیام های خود و افزایش حضور برندشان ارائه می دهند. استند لایت باکس ایستاده به دلیل داشتن طرح متفاوت در تبلیغات، ابعاد بزرگ و داشتن روشنایی تبدیل به ابزاری با ارزش برای انجام تبلیغات و بازاریابی شده است. با تهیه لایت باکس برای تبلیغات خود می توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما توسط بسیاری از افراد مشاهده می شود. در هر مکانی که تبلیغات خود را قرار می دهید مانند مغازه ها و خرده فروشی ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، لابی ها، نمایشگاه‌ها و یا هر جای دیگر که می خواهید تبلیغات کنید امکان جلب توجه مشتری را به شما می دهد.

لایت باکس ایستاده نوعی نمایشگر نورانی است که به تنهایی بدون نیاز به نصب روی دیوار یا سازه های پشتیبانی اضافی به صورت عمودی می ایستد. معمولاً از یک قاب محکم تشکیل شده است که اغلب از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده است و یک صفحه گرافیکی پارچه ای یا اکریلیک روی آن کشیده شده است. در داخل قاب، یک یا چند منبع نور، اغلب چراغ‌های ال ای دی وجود دارد که از طریق پانل شفاف می‌درخشند و روشنایی یکنواخت را در سراسر سطح آن فراهم می‌کنند.

لایت باکس های ایستاده معمولاً در محیط های مختلف تجاری و خرده فروشی برای تبلیغات، برندسازی و نمایش پیام های تبلیغاتی، اطلاعات محصول یا آثار هنری استفاده می شوند. آنها اغلب در مکان های مورد نظر روی زمین قرار می گیرند تا توجه مشتریان یا بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند.

این لایت‌باکس‌ها در اندازه‌ها، شکل‌ها و سبک‌های مختلف برای مطابقت با نیازهای مختلف نمایشگر عرضه می‌شوند. برخی ممکن است نمایشگرهای یک طرفه یا دو طرفه داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است دارای پنل های گرافیکی قابل تعویض برای سفارشی سازی و به روز رسانی آسان باشند. علاوه بر این، برخی از لایت باکس های ایستاده ممکن است دارای ویژگی هایی مانند قاب های محکم یا بسته شدن مغناطیسی برای تغییرات گرافیکی سریع و راحت باشند.

لایت باکس ایستاده تبلیغاتی نیازی به نصب بر روی دیوار را ندارد، همچنین سرهم کردن و نصب آن بسیار ساده می باشد. به طور کل تمامی محصولات لایت باکس مانند لایت باکس بدون قاب، لایت باکس کریستالی، لایت باکس فریم لس پارچه ای، لایت باکس اسنپ فریم و لایت باکس مگنتی را می توان فقط با نصب پایه بر روی آن به صورت ایستاده در آورد. پایه های این لایت باکس ها به صورت آهنی است و در برخی مواقع به صورت سفارشی با ورق آلومینیوم ساخته می شوند.

اگر تصمیم به نصب این نوع از تابلو لایت باکس ها در محیط خارجی را دارید بهتر است از لایت باکس پارچه ای استفاده نمایید.

به طور کلی لایت باکس های پارچه ای به علت نوع چاپ و متریال پارچه ای که دارند کاملا مناسب محیط های بیرونی و در اصطلاح outdoor هستند. در صورتی که تمایل دارید لایت باکس های ایستاده خود را در محیط های داخلی نصب نمایید بهتر است از دیگر انواع لایت باکس که در بالا به آن اشاره شد استفاده نمایید، در کل انواع لایت باکس ها به جز لایت باکس های پارچه ای از چاپ پلکسی و یا بک لایت طلقی استفاده می شود.

لایت باکس ایستاده یک طرفه

چاپ بک لایت طلقی معمولا به علت دوام کمی که در مقابل نور دارد در محیط های داخلی استفاده می شود. چنانچه در محیط مورد نظر خود رفت و آمد به گونه ای است که از دو طرف لایت باکس دید دارد می توانید از انواع لایت باکس دوطرفه مانند لایت باکس پارچه ای و یا لایت باکس مگنتی استفاده نمایید، در صورتی که نصب لایت باکس شما به صورت یکرو نیاز است می توانید از انواع لایت باکس های دیگر که به صورت یکطرفه می باشند استفاده نمایید.

در لایت باکس ایستاده به ندرت از نوع لایت باکس نور از کف استفاده می شود چرا که این نوع از سیستم نور دهی لایت باکس را سنگین تر و حمل آن را سخت تر می کنند پس از سیستم نوردهی از دور با لامپ های SMD استفاده می شود که هم سبکتر هستند هم برق کمتری مصرف می کنند.

نوعی لایت باکس که آنرا با استفاده از پایه و بدون نیاز به دیوار در محیط بصورت ایستاده قرار می دهند، لایت باکس ایستاده می باشد. در این نوع لایت باکس ها برای سیستم نور از لامپ‌های کم مصرف اس ام دی بلوکی با کیفیت بالا استفاده می شود. قاب لایت باکس ایستاده فلزی و دارای پایه آهنی است. چاپ مورد استفاده در لایت باکس ایستاده تبلیغاتی چاپ بک لایت می باشد.
این نوع لایت باکس هم به عنوان استند تبلیغاتی در نمایشگاه ها و سمینارها به کار می رود هم به عنوان استند تبلیغاتی داخل داروخانه ها و مطب ها و راهروهای سالن های همایش کاربرد دارد.
می توان گفت یکی از مؤثرترین تابلوهای تبلیغات شهری تابلو لایت باکس ایستاده می باشد. دلیل آن هم مشخص است استفاده همزمان از ترکیب نور و رنگ و ابعاد بزرگ آن موجب جذب مخاطبین بیشتر می شود.

لایت باکس با پایه

تأثیر استفاده از لایت باکس ایستاده در تبلیغات

استند لایت باکس ایستاده به دلیل داشتن طرح متفاوت در تبلیغات، ابعاد بزرگ و داشتن روشنایی تبدیل به ابزاری با ارزش برای انجام تبلیغات و بازاریابی شده است.
با تهیه لایت باکس برای تبلیغات خود می توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما توسط بسیاری از افراد مشاهده می شود. در هر مکانی که تبلیغات خود را قرار می دهید مانند مغازه ها و خرده فروشی ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، لابی ها، نمایشگاه‌ها و یا هر جای دیگر که می خواهید تبلیغات کنید امکان جلب توجه مشتری را به شما می دهد.
برای اینکه بتوانید تبلیغات قدرتمند و متمایزی داشته باشید مجموعه بانی چاپ با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و با سابقه در طراحی و گرافیک و ساخت لایت باکس و سایر امور تبلیغاتی می تواند شما را یاری دهد.

مزایای تابلو لایت باکس ایستاده

-تابلو لایت باکس ایستاده در انواع سایزها و طرح های متنوع قابل ارائه می باشد.
-یک انتخاب عالی و چشم نواز به عنوان تابلوی تبلیغاتی است.
-لایت باکس ایستاده، دارای پایه عمودی و ظاهری جذاب برای مخاطبین می باشد. با ابعاد بزرگ و نمای مناسبی که دارد، احتمال اینکه مورد توجه قرار نگیرند بسیار کم است.
-دوام تابلوهای لایت باکس ایستاده بسیار بالا است و به ندرت برای آنها مشکلی پیش می آید.
-استفاده از لایت باکس ایستاده هم برای فضای بیرونی و هم برای فضای داخلی مناسب می باشد.
-از این نوع لایت باکس می توان در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها و جاهای بزرگ‌تر برای جلب توجه بیشتر مخاطبین استفاده کرد.

مکان هایی که لایت باکس ایستاده استفاده می شود:

-تابلوهای فرودگاه برای تبلیغات و اعلان‌ها گوناگون
-نمایشگاه و اعلان اطلاعات در نمایشگاه ها
-تابلوهای ایستگاه قطار و جداول زمانبندی
-تابلوهای شرکتی در مجتمع‌های تجاری
-اماکن ورزشی و استخر
-تابلوهای منوی غذایی
-رستوارن و فست فود
-تبلیغات کنسرت‌ها
-تبلیغات شهری
-داروخانه
-مغازه
-مترو

کاربرد لایت باکس ایستاده

-برای اینکه بخواهیم دید مخاطبین را به حداکثر برسانیم یکی از راه‌های بسیار مناسب استفاده از تابلو لایت باکس ایستاده می باشد.
-زمانی که از تابلو لایت باکس دوطرفه در پنجره مغازه استفاده شود این امکان به وجود می آید که هم مشتریان داخل و هم مخاطبین خارج تبلیغات شما را مشاهده کنند.
-به دلیل اینکه لایت باکس ها برای امور تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی هستند و می توانند پیام شما را بخوبی به مشتریان انتقال دهند در جاهای بزرگ مانند مجتمع‌های تجاری و نمایشگاه‌ها واقعاً پر کاربرد می باشند.
-هر شرکتی که دنبال افزایش فروش و جلب توجه مخاطبین خود است، بهتر است در انجام تبلیغات خود از لایت باکس ‌ها استفاده نماید زیرا این نمایشگرها که دارای روشنایی هستند نسبت به تبلیغات غیر روشن جلب توجه بیشتری برای مخاطبین ایجاد می کنند.
-می توان گفت خرید لایت باکس یک سرمایه گذاری بدون ریسک و با بازگشت سریع سرمایه و بازدهی بالا می باشد.

انواع لایت باکس

مجموعه‌ی بانی چاپ با داشتن سابقه طولانی در طراحی، چاپ و تبلیغات می تواند پاسخگوی نیاز مشتریانش در ارائه کلیه خدمات و ابزار تبلیغاتی باشد. در زمینه لایت باکس هم به عنوان یکی از پیشروان ارائه دهنده انواع لایت باکس از مرحله طراحی تا چاپ و ساخت سازه لایت باکس با نازل‎ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با ارائه کیفیت حرفه ای می باشد.

انواع لایت باکس های که بانی چاپ ارائه می دهد عبارتند از :

لایت باکس بدون قاب یا فریم لس

لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس اسنپ اسلیم

لایت باکس کریستال

لایت باکس مگنتی از نوع یک طرفه و دو طرفه

لایت باکس فریم لس پارچه ای از نوع یک طرفه و دو طرفه

لایت باکس ایستاده

لایت باکس نور از کف

0 نظر