لایت باکس اوت دُر، که اغلب به عنوان جعبه نور در فضای باز یا تابلوی نورپردازی در فضای باز شناخته می شود، یک راه حل تبلیغاتی است که برای محیط های بیرونی طراحی شده است. معمولاً از یک قاب مقاوم در برابر آب و هوا تشکیل شده است که یک پانل شفاف با عناصر نورپردازی مانند چراغ های ال ای دی  را در خود جای داده است تا یک صفحه نمایش بصری جذاب و جلب توجه ایجاد کند. لایت باکس نوعی سازه استند تبلیغاتی می باشد که اصولاً جنس بدنه آن از آلومینیوم آنودایز شده می باشد که در پشت آن سیستم نور پردازی قرار می گیرد. سیستم نورپردازی که در پشت استند لایت باکس قرار می گیرد با استفاده از لامپ‌های کم مصرف LED  و یا SMD کار می کند که دارای مصرف انرژی بسیار پایین است.از مزایای مهم استفاده از لایت باکس برای تبلیغات اینست که در پشت طرح چاپ تبلیغاتی شما که اصولاً از جنس چاپ بک لایت می باشد نور تابانده می شود که موجب می شود تبلیغات شما جلوه بیشتری داشته باشدو از طرفی در شب‌ها با توجه به نورپردازی که در لایت باکس انجام می شود؛ تبلیغات به وضوح دیده می شود.

لایت باکس چیست؟

لایت باکس نوعی سازه استند تبلیغاتی می باشد که اصولاً جنس بدنه آن از آلومینیوم آنودایز شده می باشد که در پشت آن سیستم نور پردازی قرار می گیرد.
سیستم نورپردازی که در پشت استند لایت باکس قرار می گیرد با استفاده از لامپ‌های کم مصرف LED  و یا SMD کار می کند که دارای مصرف انرژی بسیار پایین است.
از مزایای مهم استفاده از لایت باکس برای تبلیغات اینست که در پشت طرح چاپ تبلیغاتی شما که اصولاً از جنس چاپ بک لایت می باشد نور تابانده می شود که موجب می شود تبلیغات شما جلوه بیشتری داشته باشد و از طرفی در شب‌ها با توجه به نورپردازی که در لایت باکس چاپی انجام می شود؛ تبلیغات به وضوح دیده می شود.

لایت باکس درفضای باز معمولا برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود. کسب و کارها از آنها برای نمایش لوگوها، پیام های برند، تبلیغات یا اطلاعات محصول خود استفاده می کنند.

لایت باکس ها برای علائم راهنمایی و راهیابی در فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند و افراد را به مکان های خاص راهنمایی می کنند.

برندسازی: شرکت‌ها اغلب از لایت باکس فضای باز استفاده می‌کنند تا دیده شدن برند خود را افزایش دهند و تأثیری به یاد ماندنی بر روی رهگذران بگذارند.

موارد استفاده از لایت باکس اوت دُر

ویترین فروشگاه: خرده فروشان از لایت باکس در فضای باز برای نمایش برندهای خود و جذب مشتری استفاده می کنند.

فضاهای عمومی: لایت باکس ها در پارک ها، مراکز خرید و سایر مکان های عمومی برای اهداف اطلاعاتی و جهت دهی استفاده می شوند.

رویدادها: رویدادهای خارج از منزل، مانند جشنواره ها و نمایشگاه ها، ممکن است از لایت باکس برای اطلاعیه ها و نمایش های حمایت مالی استفاده کنند.

کیفیت و دوام لایت باکس اوت دُر

کیفیت و دوام لایت باکس های فضای باز به عواملی مانند مصالح ساختمانی، مقاومت در برابر آب و هوا و فناوری روشنایی مورد استفاده بستگی دارد. جعبه های نور بیرونی با کیفیت بالا معمولاً دارای ویژگی های زیر هستند:

مقاومت در برابر آب و هوا: آنها برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله باران، برف و نور خورشید طراحی شده اند.

مواد بادوام: مواد محکم مانند آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ اغلب برای اطمینان از طول عمر و مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شود.

نورپردازی: جعبه های نور مجهز به نورپردازی ال ای دی کم مصرف، ماندگاری بالایی دارند و در طول زمان روشنایی ثابتی را ارائه می دهند.

پانل های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش: پانل های نیمه شفاف اغلب برای مقاومت در برابر زردی یا محو شدن به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید درمان می شوند.

لایت باکس فضای خارجی

همانطور که از نام آن مشخص است از این نوع لایت باکس برای تبلیغات در فضای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد؛ که اصطلاحاً به آن لایت باکس Outdoor، اوت دُر و یا فضای خارجی می گویند.
نکاتی که در لایت باکس ‌های Outdoor باید مورد استفاده قرار گیرد، نوع چاپ و بدنه لایت باکس می باشد که باید در برابر باد و باران، نور آفتاب و شرایط محیطی دارای مقاومت باشد.

لایت باکس پارچه ای

تابلو لایت باکس پارچه ای از پرکاربردترین انواع تابلو لایت باکس می باشد زیرا چاپ بخوبی به خورد پارچه می رود و کیفیت مناسبی را برای انظار دیگران بوجود می آورد.
از طرفی لایت باکس پارچه ای از انواع لایت باکس outdoor می باشد و می توان از آن در فضای خارجی استفاده نمود. برای ساخت تابلو لایت باکس پارچه ای درابتدا باید چاپ بک لایت پارچه ای روی تکستایل مخصوص چاپ بک لایت قرار می گیرد.
پارچه مخصوص چاپ بک لایت باید دور دوزی شود تا در لبه های لایت باکس بدون ایجاد خط تا و چروک قرار گیرند.

برای نورپردازی در تابلو لایت باکس پارچه ای از پروژکتورهای SMD استفاده می شود که بسیار کم مصرف هستند.
تابلو لایت باکس پارچه‌ای دارای ضخامت 7.5 سانتیمتر می باشد. از طرفی تابلو لایت باکس پارچه ای محدودیت سایز و ابعاد ندارد و در سایزهای متفاوت و متنوع  قابل انجام می باشد و برای سایزهای بزرگ تابلو لایت باکس پارچه ای گزینه مناسبی است.

تابلو لایت باکس پارچه ای دارای محاسن دیگری نیز می باشد مانند اینکه دارای وزن سبک و قابلیت چاپ دوطرفه را دارد از طرفی می توان آنرا بصورت آویز و دیواری و استند بکار برد.
از تابلو لایت باکس پارچه ای می توان به عنوان تابلوهای دکوراتیو و یا تابلوهای تبلیغاتی در امکان تجاری، آموزشی، آژانس‌های مسافرتی، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، ترمینال، مترو و ...استفاده کرد.

نوری که از پشت به تابلو لایت باکس‌های پارچه ای تابیده می شود موجب جذابیت بیشتر و اثر بخشی تابلو لایت باکس می شود.
برای تعویض تابلو لایت باکس پارچه ای می توان پس از انجام مراحل چاپ بک لایت پارچه ای و دوردوزی پارچه، چاپ قبلی را از لبه آلومینیومی بیرون کشید و چاپ جدید را مانند روش قبلی در لبه های لایت باکس آلومینیومی قرار داد.

سفارش لایت باکس ساده و لایت باکس حرفه ای

ما در مجموعه بانی چاپ، با استفاده از تکنولوژی روز و مواد و متریال با کیفیت، لایت باکس هایی را تولید می کنیم که تبلیغات شما را به طور جذابی متفاوت نمایش می دهد. نور داخل لایت باکس باعث می شود تصاویر و متن های تابلوی تبلیغاتی شما زنده تر شده و تبلیغات شما را در میان رقبا برجسته می کند. همچنین لایت باکس های ما به شما این امکان را می دهد تا تصویر و محتوا را به آسانی تغییر دهید و محتوای جدید دریافت کنید. با همان ساختار و ابعاد قبلی می توانید به سرعت و به صورت همزمان با نیازهای خود، تبلیغاتتان را به روز کنید.

مزایای استفاده از چاپ لایت باکس پارچه ای

-استفاده از چاپ بک لایت پارچه ای با مقاومت و ماندگاری بالا در برابر آب، نور مستقیم خورشید، باد و باران و شرایط محیطی
-چاپ آسان و دارای فریم لب به لب برای تصویر
-چاپ دیجیتال بسیار با کیفیت
-قابلیت نصب بصورت استند ایستاده، آویز و دیواری
-قابلیت چاپ دو طرفه لایت باکس پارچه ای
-تابلو لایت باکس پارچه ای دارای وزن سبک و قابل حمل می باشد.
-تعویض چاپ آسان و بدون نیاز به آموزش خاص برای اینکار
-چاپ لایت باکس پارچه ای در سایز محدودیت ندارد و در ابعاد مختلف و بزرگ قابل اجرا می باشد.
-تابلو لایت باکس پارچه ای از سیستم روشنایی SMD با مصرف پایین انرژی بهره می برد.

0 نظر