برای تبلیغات انواع تابلوهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد؛ یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی، تابلو لایت باکس و یا جعبه نوردار می باشد. از تابلو لایت باکس هم می توان درمحیط‌های داخلی و هم در فضاهای خارجی استفاده نمود. این نوع تابلوها در تبلیغات کاربرد فراوان دارند زیرا با توجه نورپردازی که از پشت روی تصور چاپ شده انجام می شود، تبلیغات دارای جذابیت زیاد و موجب جلب توجه بیشتر مخاطبین می شود.جنس بدنه تابلو لایت باکس ها آلومینیوم است؛ برای شفافیت و درخشندگی این تابلوها از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود.

 انواع تابلوهای گوناگون برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد؛ یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی، تابلو لایت باکس و یا جعبه نوردار می باشد. از تابلو لایت باکس هم می توان درمحیط‌های داخلی و هم در فضاهای خارجی استفاده نمود. این نوع تابلوها در تبلیغات کاربرد فراوان دارند زیرا با توجه نورپردازی که از پشت روی تصور چاپ شده انجام می شود، تبلیغات دارای جذابیت زیاد و موجب جلب توجه بیشتر مخاطبین می شود.
جنس بدنه تابلو لایت باکس ها آلومینیوم است؛ برای شفافیت و درخشندگی این تابلوها از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود.

تابلو لایت باکس دارای بدنه ای با ضخامت یک تا 13 سانتی متر می باشد. برای نورپردازی تابلو لایت باکس از سیستم نورپردازی SMD یا همان LED استفاده می شود.
برای چاپ تابلو لایت باکس، چاپ بک لایت یووی بیشترین نوع چاپ آن می باشد زیرا هم در برابر آب و هم در برابر شرایط محیطی مقاومت دارد و هم دارای وضوح مناسبی است.
برای تبلیغات محیطی تابلو لایت باکس پارچه ای گزینه بسیار مناسبی می باشد. می توانید تابلوهای لایت باکس را در مکانهای مختلفی قرار دهید. این محل ها، ممکن است دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان، پنجره ها، نمای ساختمان یا سایر محل های پر تردد باشد. حتی می توان تابلو لایت باکس را از سقف آویزان کرد.

تابلو لایت باکس (Lightbox) یا جعبه نورانی، یک قاب به‌شکل جعبه یا تابلو است که داخل آن نور مستقیم یا نور پس‌زمینه استفاده می‌شود تا به تصاویر یا متن‌ها درون آن جلب توجه شود. این تابلوها به دلیل قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بالا و جذابیت نوری‌شان، در انواع مختلف صنایع و محیط‌ها استفاده می‌شوند.

انواع تابلو لایت باکس

-تابلو لایت باکس بدون قاب
-تابلو لایت باکس اسنپ فریم
-تابلو لایت باکس کریستال
-تابلو لایت باکس اسنپی اسلیم
-تابلو لایت باکس مگنتی یک طرفه و دوطرفه
-تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای یک طرفه و دوطرفه
-تابلو لایت باکس نور از کف
-تابلو لایت باکس ایستاده تبلیغاتی

کاربرد تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس ها را در همه جا می توان استفاده کرد از جمله : شرکتها، مؤسسات، فروشگاه‌ها، کلینیک ها، بیمارستان‎ها، نمایشگاه‌ها ، تبلیغات محیطی و ...

راه اندازی تابلو لایت باکس است که با یک آداپتور ساده به برق وصل می شود. بعد از آن لامپ های تابلو لایت باکس روشن شده و آماده استفاده است.

تابلو لایت باکس فریم لس

جنس بدنه این تابلولایت باکس از آلومینیوم است. نمای این تابلو لایت باکس ها بگونه ای است که طرح چاپی کاملاً به گوشه قاب تابلو لایت باکس متصل می گردد و هیچ حاشیه ای ندارد. در تابلو لایت باکس فریم لس خیلی راحت می توان طرح چاپی را تعویض نمود. برای چاپ تابلو لایت باکس فریم لس نیز از چاپ بک لایت استفاده می شود.
تابلو لایت باکس فریم لس سبک است و به راحتی قابلیت جابجایی دارد.

تابلو لایت باکس اسنپ فریم

این نوع لایت باکس دارای یک قاب آلومینیومی می باشد که دارای پهنای 3 سانتی متر می باشد. مانند بقیه لایت باکس‌ها دارای سیستم نورپردازی اس ام دی، مصرف برق پائین، امکان تعویض سریع چاپ، دارای آداپتور برای اتصال به برق و ... می باشد.
پشت لایت باکس اسنپ فریم صفحه ای از جنس ام دی اف قرار می گیرد که اگر برای محیط خارجی می خواهید لایت باکس را استفاده کنید این صفحه از جنس پی وی سی خواهد بود.

تابلو لایت باکس کریستالی

تابلو لایت باکس کریستالی از انواع لایت باکس های جذاب می باشد و معمولاً دارای دو لایه از ورقه ‌های پلکسی است که می توان روی آن طراحی های جذاب را با چاپ بک لایت اجرا نمود.
تعویض طرح چاپی در این نوع تابلو لایت باکس نیز به راحتی توسط خود شما انجام می شود. این نوع تابلو لایت باکس مناسب برای محیط داخلی می باشد.

تابلو لایت باکس اسنپی اسلیم

این نوع لایت باکس نیز مشابه لایت باکس اسنپ فریم دارای قاب آلومینیومی است که این قاب دارای پهنای حداکثر 15 میلیمتر می باشد. اندازه این نوع لایت باکس ها از 30*40 سانتی متر تا 120*180 سانتی متر می باشد.

تابلو لایت باکس مگنتی

فریم تابلو لایت باکس مگنتی از جنس آلومینیوم انودایز شده می باشد. این بدین معنی است که لایه نازک اکسیدی بر روی قاب لایت باکس قرار می گیرد. چاپ بکار رفته در لایت باکس مگنتی از نوع چاپ بک لایت می باشد که در 4 طرف این چاپ چهار نوار از جنس آهنربا ( مگنت ) قرار می گیرد و موجب می شود طرح چاپی به راحتی به بدنه تابلو لایت باکس بچسبد.
این نوع تابلو لایت باکس در نوع دوطرفه آن نیز موجود است و می توان تصویرهای چاپی را در دو طرف آن چسباند و از سقف آویزان نمود.

تابلو لایت باکس فریم لس پارچه ای

تابلو لایت باکس پارچه ای، فریم لس است و جنس بدنه آن از آلومینیوم می باشد؛ نوع چاپ آن چاپ بک لایت پارچه ای می باشد. تابلو لایت باکس پارچه ای نیز می تواند بصورت دو طرفه باشد.
ویژگی های زیر تابلو لایت باکس پارچه ای را از سایر تابلو لایت باکس‌ها متمایز نموده است:

تابلو لایت باکس پارچه ای مناسب برای تبلیغات محیطی و outdoor می باشد.

تابلو لایت باکس پارچه ای در ابعاد بزرگ (بزرگتر از ابعاد لایت باکس های دیگر) نیز تهیه می شود.

مزایای استفاده از لایت باکس در تبلیغات

تابلو لایت باکس ها به راحتی قابلیت جابجایی دارند و برای محیط‌های مختلف مناسب هستند؛ بیشترین مکان‌هایی که این تابلوها مورد استفاده قرار می گیرند، داخل متروها، سالن های سینما، نمایشگاه‌ها، مراکز تجاری و ... می باشد.

تابلو لایت باکس‌ها کم مصرف هستند و مصرف برق بالایی ندارند.

تعویض چاپ این تابلوها به راحتی انجام می شود و برای این کار نیاز به فرد متخصص نمی باشد.

تابلوها لایت باکس را می توان بصورت نصب بر روی دیوار، ایستاده و آویزان استفاده نمود.

لامپ های اس ام دی که در تابلو لایت باکس موجود می باشند و نور را روی طرح چاپی می تابانند سبب جذب بیشتر مخاطبین و جلب توجه بیشتر آنها می گردند و موجب شده اند که تابلوها در شب هم به راحتی قابل رؤیت باشند.

تابلو لایت باکس ها دوام و مقاومت بالایی دارند و آن دسته از تابلولایت باکس‌هایی که مستقیماً زیر اشعه خورشید قرار نمی گیرد دارای دوام بیشتر می باشد.

جهت خرید و سفارش انواع هارد باکس کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش چاپ کاتالوگ کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش تابلو لایت باکس کلیک نمایید.

0 نظر