تقویم رومیزی چوبی یک نوع تقویم است که از چوب به عنوان ماده اصلی ساخته شده است. این تقویم‌ها معمولاً شامل یک صفحه چوبی با طرح‌ها و نشانه‌های مختلف ماه‌ها و روزهای سال هستند. چوبی بودن این تقویم‌ها حسی طبیعی و گرم را به محیط میز کار یا محل زندگی می‌دهد و از طریق طراحی‌ها و تزئینات مختلف، می‌توانند به تزئینات زیبا در منزل یا محل کار تبدیل شوند.

تقویم رومیزی چوبی معمولاً دارای دوام و مقاومت بالایی است. چوب به عنوان یک ماده طبیعی، معمولاً به دلیل مقاومت و استحکام خود برای استفاده در تولید ابزارهای چوبی انتخاب می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که تقویم رومیزی چوبی، به مدت طولانی در معرض استفاده قرار گیرد و از طریق تعویض صفحات تقویم هر ساله، به‌روزرسانی شود.

با توجه به جلوه زیبا و طبیعی چوب، تقویم رومیزی چوبی نه‌تنها به عنوان یک ابزار برنامه‌ریزی عملی، بلکه به عنوان یک تزئین زیبا در منزل، محل کار یا هر محیط دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تقویم‌ها با طراحی‌های مختلف و نگاه طبیعی‌شان، جلوه خاصی به محیط می‌دهند و به عنوان یک عنصر دکوراسیونی زیبا و کاربردی مورد توجه قرار می‌گیرند.

تقویم رومیزی خاص

تقویم رومیزی موجب زیبایی و زینت میز کاری می شود. وجود تقویم رومیزی در دفتر کارتان یک ضرورت نیز محسوب می شود؛ امروزه برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی مدل‌های متنوع وجود دارد که هر فرد با توجه به سلیقه ای که دارد می تواند نوع، جنس و مدل دلخواه خود را انتخاب کند. این مدل ها می تواند شامل تقویم رومیزی با انواع گرماژ گلاسه باشد و یا خیلی خاص و ویژه همانند تقویم رومیزی چوبی باشد.
در دنیای امروز که تبلیغات دارای اهمیت ویژه ای است و از هر فرصتی برای تبلیغات استفاده می شود، از موارد پرکاربرد برای معرفی برند یک شرکت و سازمان ارائه تقویم‌های رومیزی برای تبلیغات می باشد. تقویم ها می توانند با پایه های مختلف، مقوایی، چوبی و... تولید شوند.
شما می توانید با
خرید تقویم‌ رومیزی برای تبلیغات خود و ارائه هدایای تبلیغاتی مناسبی استفاده نمائید که با درج تبلیغات و لوگو شرکت روی آن  می توانید این تبلیغات را برای مدت طولانی در جلوی چشم مشتریان بگذارید؛ چنین هدایای تبلیغاتی مانند یک کارت ویزیت عمل می کند و در طول یکسال موجب شناخته تر شدن آن برند می شود. اگر هم زمانی فرد نیاز به تهیه کالایی از صنف شما بنماید ناخودآگاه نام برند شما در ذهنش تداعی می گردد و هر چه میزان کیفیت تقویم رومیزی شما بیشتر باشد حس اعتماد مخاطبین به شما نیز افزایش می یابد.

مزایای طراحی و چاپ تقویم رومیزی

-دارای کاربرد فراوان و قابل استفاده برای هر میزی
-یکی از موارد زینتی میز
-استفاده گسترده در ادارات و مراکز تجاری بر روی میزکاری
-دارای 13 برگ و یا 26 صفحه است که می تواند جای مناسبی برای تبلیغات در اختیار بگذارد.
-قابلیت طراحی و چاپ اختصاصی تقویم رومیزی
-قابلیت طلاکوب و نقره کوب کردن لوگو یا هر طرح دیگر روی تقویم رومیزی

تقویم چوبی رومیزی نیز از انواعی است که طرفداران زیادی دارد، ما در اینجا می خواهیم تقویم رومیزی چوبی را بررسی کنیم:

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی جزء تقویم‌های رومیزی شیک می باشد؛ تقویم رومیزی چوبی در ابعاد متنوع، همچنین طرح و رنگ دلخواه مطابق سلیقه هر مشتری سفارش داده می شود.
همچنین می توان تک تک اجزای تقویم رومیزی چوبی را اختصاصی سفارش داد. قسمت‌هایی مانند پایه تقویم رومیزی چوبی، قسمت رویی هر صفحه، پشت صفحه، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توان بر طبق خواسته تبلیغاتی مشتریان ارائه نمود.
همچنین می توان شعار تبلیغاتی، لوگو و تصاویر تبلیغاتی را در صفحات پشتی، جلویی و حتی پایه تقویم رومیزی چوبی طراحی و چاپ نمود.

ساخت تقویم رومیزی چوبی

ساخت چنین تقویم های رومیزی با استفاده از چوب ام دی اف 3 میلی متر دورو انجام می شود و به وسیله لیزر طرح طراحی می گردد و با دستگاه لیزر روی چوب ام دی اف اعمال می گردد و بعد از اینکه چوب برش خورد تمیز می شود.
به دلیل اینکه دستگاه لیزر مقداری گرده چوب را روی چوب‌های آماده بجا می گذارد بعد از اینکه تکه های جدا جدا به وسیله چسب بهم چسبانیده شد در بخش صحافی قرار می گیرد. در مرحله آخر نیز برگه های تقویم به آن اضافه می شود.

تقویم رومیزی پلکسی پایه چوبی

این نوع تقویم رومیزی نیمه چوبی، متشکل از کاغذ، پلکسی و پایه چوبی با طرحی بسیار شکیل و زیبا است. از طرفی همرنگ شدن بدنه شفاف پلکسی با پس زمینه های مختلف موجب افزایش زیبایی و کنتراست تصاویر می گردد..

چرا تقویم رومیزی چوبی را انتخاب می کنیم؟

تقویم رومیزی سالیان زیادی است که به عنوان یک هدیه به مناسبت سال نو و سایر مناسبت‌ها برای ارائه به مدیران و صاحبین کسب و کارها مرسوم گردیده است؛ به همین دلیل در شکل ظاهری تقویم رومیزی و نوع و جنس آن تنوع زیادی وجود دارد اما تقویم رومیزی چوبی به دلیل اینکه جنس ام دی اف دارد، در همان ابتدا جلب توجه می کند و این جلب توجه دارای اهمیت زیادی است زیرا این تقویم رومیزی هرچه بیشتر بتواند جلب توجه کند به این معنی است که موفق‌تر بوده و تبلیغات شما روی آن بیشتر دیده می شود.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟