سررسید یک نوع تقویم است که اغلب برای نمایش تاریخ و رویدادهای مهم بر روی میزها یا دیوارها استفاده می‌شود. این تقویم‌ها معمولاً به شکل یک برگه بزرگ و پهن طراحی می‌شوند و فضای کافی برای یادداشت کردن وظایف و رویدادهای مهم را فراهم می‌کنند. سررسیدها معمولاً شامل ایام، ماه‌ها و هفته‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند تا زمان را به خوبی مدیریت کنید و برنامه‌های خود را به آسانی برنامه‌ریزی کنید.

یکی از مزایای استفاده از سررسیدها این است که می‌توانند به شما کمک کنند تا برنامه‌های خود را برای مدت زمان طولانی‌تری برنامه‌ریزی کنید. با داشتن یک سررسید در دسترس، می‌توانید به راحتی به تاریخ و زمان دسترسی پیدا کنید و از انجام وظایف و رویدادهای مهم خود مطمئن شوید. همچنین، سررسیدها می‌توانند به عنوان یک ابزار مفید برای برنامه‌ریزی زمانی در محیط کار و منزل استفاده شوند و به شما کمک کنند تا به دقت بیشتری برنامه‌ریزی کنید و به تعهدات خود عمل کنید.

به علاوه، سررسیدها معمولاً دارای طراحی‌ها و استایل‌های مختلفی هستند که می‌توانند به سلیقه و سبک شما بپردازند. از طرح‌های رنگارنگ و زیبا تا طرح‌های مینیمال و ساده، هر کسی می‌تواند سررسیدی را پیدا کند که به سلیقه و نیازهایش بیشترین تطابق را داشته باشد. این تنوع در طرح‌ها به شما امکان می‌دهد تا یک سررسید را انتخاب کنید که بهترین بازتاب را از شخصیت و سلیقه شما داشته باشد و از آن لذت ببرید.

سررسید دارای معانی مختلفی می باشد و ما در اینجا منظورمان از سررسید همان سالنامه است که به نوعی دفتری اطلاق می گردد که دارای تاریخ است و می توان کارهای روزانه را در آن یادداشت نمود.
در ایران استفاده از سررسید به عنوان دفتری که موارد لازم در آن یادداشت می شود بسیار پرکاربرد و رایج می باشد.
چاپ سررسید را می توان بصورت اختصاصی برای هر برند و کسب و کار انجام داد تا هم بتوان از آن برای اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده نمود و هم به عنوان دفتر یادداشت استفاده کرد.

یک سررسید اروپایی یا تقویم می تواند هدیه تبلیغاتی بسیار مناسبی باشد؛ بسیاری از برندها اقدام به چاپ سررسید اختصاصی در تیراژهای بالا می کنند تا با اینکار هم محصولات خود را معرفی کنند و هم مشتریان بالقوه و بالفعل خود را افزایش دهد.

شما می توانید طراحی و چاپ سررسید|تقویم اختصاصی خود را به بانی چاپ بسپارید تا با کیفیت حرفه و نازل‌ترین قیمت و کوتاه‌ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید؛ برای اخذ مشاوره رایگان با کارشناسان بانی چاپ تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

سررسید یا سالنامه

سررسید یا سالنامه دفتر یا کتابی می باشد که در مورد تاریخ روز و وقایع مهمی که در آن تاریخ اتفاق افتاده است اطلاعاتی را در اختیارما قرار می دهد.
یک سررسید می تواند وقایع مهم اقتصادی، سیاسی یا اجتماعی را نیز پوشش دهد و یا تنها به یک موضوع را عنوان نماید. در هر روز چکیده ای از اتفاقات مهم که شامل تصمیمات اتخاذ شده، اتفاقات تاریخی در آن روز و تولد یا وفات افراد مهم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن افراد آورده می شود.
نوشتن سالنامه در موارد حقوقی، انبارداری، تولیدی یا بازرگانی ممکن است دارای جنبه قانونی باشد.
سالنامه مشتمل برنامه‌ها و یادداشت‌هایی است که شما در طول سال انجام می دهید؛ و به همین علت نیز به آن سالنامه گفته می شود البته از سالنامه مفهوم دیگری هم بدست می آید و آن نیز اینست که یک سالنامه بیانگر چکیده ای از واقع مهم در یک سال در قالب یک دفترچه می باشد.
سالنامه هر فرد کاملاً شخصی است و مناسب ثبت وقایع مهم، برنامه کاری و قرارملاقات های آن فرد است.

انواع سررسید و سالنامه

در گام نخست بخاطر داشته باشد که یک سررسید باید تقویم را همراه خود داشته باشد. از نظر شکل ظاهری و ابعاد سالنامه (ابعاد سالنامه را قطع سالنامه نیز می گویند) به انواع مختلف تقسیم بندی می شود:

سالنامه وزیری با ابعاد 16.5*23 سانتی متر

سالنامه اروپایی با ابعاد 13.5*21 سانتی متر

سالنامه سلطانی با ابعاد 34*49 سانتی متر

سالنامه رحلی بزرگ 24*33 سانتی متر

سالنامه رحلی کوچک 21*28.5 سانتی متر

سالنامه رقعی 14.5*21 سانتی متر

سالنامه پالتویی 10.5*21 سانتی متر

سالنامه خشتی 21.5*22 سانتی متر

سالنامه جیبی 10*14.5 سانتی متر

مزایای استفاده از طراحی و چاپ سررسید اختصاصی

می دانیم که از مهمترین وظایف مدیران در هر سازمان تولید بهترین و مفیدترین محصولات و یا حتی خدمات می باشد که البته کمترین هزینه ممکن را با شرط رعایت کیفیت لازم در برداشته باشد.
اگر سازمان شما برای ارائه به مشتریان بالقوه و بالفعل و همچنین پرسنلش حداقل 1000 تیراژ سررسید درخواست دارد بهترین گزینه جهت سفارش، طراحی و چاپ سررسید اختصاصی می باشد و اقدام به شخصی سازی آن کنید تا در جهت تبلیغات بتواند برای شما بسیار سودمند عمل کند.
برای اینکه سررسید را اختصاصی کنید همچنین می توانید با لیزر جلد آنرا داغکوب یا طلا کوب کنید، لیزر معمولاً بر روی جلدهای چرم طبیعی و چرم مصنوعی انجام می پذیرد.

سالنامه خشتی

سالنامه خشتی به قطعی از سررسید گفته می شود که در درازا و پهنا مانند کتاب می باشد و دارای ابعاد 19*19 یا 23*23 سانتی متر است، سررسید خشتی نسبت به دیگر سررسیدها به دلیل سایز متفاوت کمی گرانتر می باشد.
جهت چاپ سررسید خشتی در هر فرم چاپی 12 صفحه جا می گیرد اما در سررسید اروپائی، وزیری و رقعی در هر فرم 16 صفحه جا می شود و در قطع پالتویی نیز 32 صفحه جا می گیرد.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟