استندهای پاپ آپ راه حلی همه کاره و مقرون به صرفه برای ایجاد نمایشگرهای بصری جذاب هستند که می توانند به طور موثر محصولات، خدمات یا پیام ها را  تبلیغ کنند. استند پاپ آپ سازه ای آلومینیومی سبک و با استحکام می باشد؛ سایز استند پاپ آپ با توجه تعداد ماژول ها یا شبکه های آن تغییر می کند؛ و تبلیغات مورد نظر که بر روی مدیای پلات و لمینت چاپ گردیده است با استفاده از نوارهای مگنتی پشت چسب دار محکم و ایستاده بر روی آن نصب می شود.

 

استند پاپ آپ چیست؟

استند پاپ آپ تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی و نمایشگاهی است و در بسیاری از رویدادهای تجاری مانند نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها، نمایشگاه های آموزشی و دوره های آموزشی استفاده می شود. انواع استند پاپ آپ و استند نمایشگاهی تاشو به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد، به عنوان یکی از بهترین راه های نمایش محصولات، خدمات و برند برای مخاطبین استفاده می شود. از سایر کاربردهای استند پاپ آپ می توان به استفاده در فضاهای عمومی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و ایستگاه های اتوبوس، استفاده در جشنواره ها، نمایشگاه های هنری و فرهنگی و سایر رویدادهای عمومی، استفاده در فضاهای داخلی و خارجی شرکت ها برای معرفی برند و محصولاتشان به مشتریان و بازدیدکنندگان اشاره کرد. یکی از کاربردهای پاپ آپ های با کیفیت در کنسرت ها و جشنواره های مختلف جهت گرفتن عکس های یادگاری یا مصاحبه با شخصیت های معروف هنری و ورزشکاران یا سلبریتی ها می باشد. پاپ آپ مخصوص نمایشگاه یک صفحه بزرگ تبلیغاتی است که به وسیله این استند می توانید برند یا  محصول خود را به نمایش عموم بگذارید. پاپ آپ استند نمایشگاهی با چاپ گرافیکی سفارشی را می توانید از طریق مجموعه بانی چاپ، مرکز خرید استند پاپ آپ ثبت سفارش نمایید. خرید پاپاپ از طریق سایت و به صورت کاملا آنلاین میسر است.
کاربرد استند پاپ آپ در نمایشگاهها و سمینارها بسیار زیاد است. انواع استند پاپ آپ تبلیغاتی را می توانید در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید. تولید و چاپ استند پاپ اپ نمایشگاهی توسط بانی چاپ با بالاترین کیفیت صورت می گیرد. قیمت فروش انواع پاپ آپ نمایشگاهی به تنهایی و یا همراه چاپ در سایت به روز است و می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید. نحوه نصب پاپ آپ نمایشگاهی را می توانید در فیلمهای موجود در سایت مشاهده نمایید. خرید استند نمایشگاهی و یا سازه مگنتی با کیفیت بالا و جنس درجه یک از طریق سایت امکان پذیر است.
در واقع استند پاپ آپ نمایشگاهی نوعی سازه ی نمایشگاهی است که برای تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات استفاده می شود. استند پاپ آپ تولید شده در تهران به شما این امکان را می دهد، تا در بازه زمانی کوتاه و هزینه مقرون به صرفه، غرفه نمایشگاهی خود را بصورت زیبا چیدمان کنید.  استند پاپ آپ فلزی می تواند همانند یک دیوار به عنوان پس زمینه در غرفه نمایشگاهی شما قرار بگیرد. در کل، خرید استند پاپ آپ مدرن با قیمت اقتصادی به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار کارآمد باعث می شود تا محصولات، خدمات و برندهای شما به خوبی در دید مخاطبان قرار بگیرد. طراحی و چاپ پاپ آپ قابل تنظیم از جمله روش های موثر در تبلیغات و نمایش محصولات و خدمات شرکت ها است. سفارش چاپ پاپ آپ تبلیغاتی از جنس پلات و لمینت مات یا براق می باشد که در اندازه های مختلف استاندارد طراحی و چاپ میشود. این طرح ها در صورتی که جذاب و خلاقانه باشد قطعا بازخورد خوبی را برای شما در پس خواهد داشت. بانی چاپ، ساخت استند پاپ آپ را با توجه به سایز و نیاز شما برای شما انجام می دهد و فروش پاپ آپ نمایشگاهی را از طریق سایت برای شما میسر ساخته است. ابعاد پاپ آپ استندهای نمایشگاهی متنوع است و استند پاپ آپ فنری در سایزهای استاندارد تولید می شود. قیمت پاپ آپ مگنتی را می توانید در کنار هر محصول مشاهده نمایید.

استند پاپ آپ که به عنوان نمایشگر پاپ آپ یا غرفه پاپ آپ نیز شناخته می شود، نوعی نمایشگر نمایشگاهی قابل حمل است که معمولاً در نمایشگاه های تجاری، همایش ها، رویدادهای تبلیغاتی و سایر فعالیت های بازاریابی یا اطلاع رسانی استفاده می شود. این پایه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک وزن، جمع‌آوری آسان و جذابیت بصری برای جلب توجه به یک برند، محصول یا پیام باشند.

پایه های پاپ آپ معمولاً از یک قاب جمع شونده ساخته شده از مواد سبک وزن مانند آلومینیوم یا فایبرگلاس تشکیل شده است. این قاب به گونه‌ای طراحی شده است که به سرعت و به راحتی، اغلب با کمک یک مکانیسم یا اتصالات ساده، در جای خود ظاهر شود. پس از گسترش، قاب ساختاری را تشکیل می دهد که می توان چاپ، بنر یا سایر موارد چاپی را به آن وصل کرد. چاپ یک پایه پاپ آپ اغلب شامل گرافیک های چاپ شده با کیفیت بالا یا پانل های پارچه ای است که برند، تصاویر، پیام رسانی یا اطلاعات محصول را به نمایش می گذارد. این گرافیک ها را می توان به راحتی با استفاده از نوارهای مغناطیسی، بست های قلاب و حلقه یا سایر روش های اتصال به قاب وصل کرد.

استند پاپ آپ سازه ای آلومینیومی سبک و با استحکام می باشد؛ سایز استند پاپ آپ با توجه تعداد ماژول ها یا شبکه های آن تغییر می کند؛ و تبلیغات مورد نظر که بر روی مدیای پلات و لمینت چاپ گردیده است با استفاده از نوارهای مگنتی پشت چسب دار محکم و ایستاده بر روی آن نصب می شود.
پاپ آپ یک استند تبلیغاتی است که در نمایشگاه ها می توان از آن به عنوان پارتیشن برای جداسازی فضای غرفه استفاده نمود و البته بک گراند مناسبی نیز برای عکاسی در غرفه می باشد.
برای چاپ پاپ آپ در انواع ابعاد از دستگاه های چاپ فضای داخلی یا indoor استفاده می شود. در طراحی و چاپ پاپ آپ باید دقت لازم به عمل آید زیرا پاپ آپ هایی که در نمایشگاه استفاده می شوند دارای ابعاد بزرگ هستند که باید دارای ظاهر مناسب و چاپ خوبی باشند.
پاپ آپ ها می توانند بصورت تخت و یا منحنی ساخته شوند که این به سلیقه مشتری، نوع طراحی و غرفه نمایشگاهی بستگی دارد.
مدیایی که برای چاپ پاپ آپ استفاده می شود پلات و لمینت (کوتد لمینت) می باشد.
امروزه به دلیل بالا بودن هزینه غرفه سازی استفاده از استند پاپ آپ و استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی برای غرفه آرایی کاری با استند مقرون به صرفه محسوب می شود. 
در بالای استند پاپ آپ اگر از هالوژن برای نورپردازی استفاده شود طرح با روشنایی و زیبایی بیشتری در معرض دید عموم قرار می گیرد.
استند پاپ آپ ها دارای کیف مخصوص هستند که اجزای سازه در آن قرار می گیرد.
استفاده از روکش لمینت روی کاغذ کوتد موجب افزایش مقاومت کاغذ و جوهر آن در شرایط مختلف می شود.
این روکش لمینت می تواند مات یا براق با توجه به سلیقه مشتری باشد.

مزایای استفاده از استند پاپ آپ

-نصب و جمع آوری در زمان کوتاه و قرار گرفتن در کیف مخصوص خود
-حمل و نقل آسان (وزن سبک و حجم کم ) برای استفاده از آن در مکان های دیگر
-ابزاری تبلیغاتی مناسب برای معرفی کردن کسب و کار، برند تجاری و خدمات ارائه شده و با توجه به داشتن صفحه ای گسترده و زیبا، موجب جلب توجه بینندگان می شوند.
-قیمت مناسب و اقتصادی
-قابلیت ایستادن محکم در جای مورد نظر و کاربرد فراوان در غرفه آرایی
-دارای قابلیت نور پردازی برای افزایش جلوه بصری آن
-قابل شستشو
-با دوام، مستحکم و مقاوم در برابر شکستگی
-دارای قابلیت تعویض طرح چاپ شده بر روی آن با هزینه ای کم
-موجود بودن در سایزهای متنوع با توجه به نوع کاربرد

کاربرد استند پاپ آپ

-استفاده از استند پاپ آپ برای انجام اطلاع رسانی‌های عمومی و نمایش اعلان‌ها در مکان های پر رفت و آمد مانند سالن‌های فرودگاه ها، مترو، ترمینال و...
-استفاده از استند پاپ آپ در انواع کنفرانس ‌های سیاسی، مذهبی، علمی، خبری، سمینارها و سالن های همایش
-چاپ استند پاپ آپ برای دکوراسیون برنامه های تلویزیونی و استفاده از آن به عنوان تصویر بک گراند در نشست ها و برنامه های خبری.
-استفاده از پاپ آپ در غرفه های نمایشگاه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی
-چاپ پاپ آپ برای قرار گرفتن استند در مراکز خرید و تجاری برای تبلیغ و معرفی کردن برند، محصول و خدمات
-استفاده از استند پاپ آپ در غرفه های نمایشگاهی برای ایجاد دیوار کاذب و جداسازی قسمت ‌های مختلف آن

ابعاد استند پاپ آپ

ارتفاع تمام سازهای استند پاپ آپ از 220 تا 230 سانتی متر می باشد؛ استند پاپ آپ ها دارای انواع 5*3 ، 4*3 ، 3*3 ، 2*3 می باشند.
برای تعیین ابعاد سازه باید تعداد ماژولهای سازه تعیین شود مثلاً استند پاپ آپ 2*3 دارای 6 ماژول سازنده می باشد؛ البته نوع برند آن نیز در ابعاد سازه تاثیر دارد در ادامه ابعاد برخی از استند پاپ ها را بعد از نصب ذکر می کنیم:

استند پاپ آپ 2*3 دارای ارتفاع 230 یا 220 و عرض 200 یا  162 یا 205 سانتی متر است.
استند پاپ آپ 3*3 دارای ارتفاع 230 یا 220 و عرض 234 یا 242 سانتی متر است.
استند پاپ آپ 4*3 دارای ارتفاع 230 یا 220 و عرض 300 یا 317 سانتی متر است.
استند پاپ آپ 5*3 دارای ارتفاع 230 یا 220 و عرض 350 یا 362 سانتی متر است.

استند پاپ های کرو دارای عرض کمتری نسب به حالت فلت یا تخت که در بالا ذکر شده است دارند.

وزن استند پاپ ها از 6 کیلوگرم تا 30 کیلوگرم می باشد.

0 نظر