ست اداری تبلیغاتی مجموعه‌ای از وسایل و ابزارهایی است که برای ارتقای نام و شهرت یک شرکت یا برند استفاده می‌شود. این مجموعه شامل اقلامی مثل بروشورها، پوسترها، کارت‌های تبلیغاتی، سربرگ‌ها و لوگوهاست. هدف اصلی استفاده از این وسایل، جلب توجه مشتریان به محصولات یا خدمات شرکت است و باعث افزایش فروش و در نتیجه رشد و توسعه کسب و کار می‌شود.

با استفاده از ست اداری تبلیغاتی، شرکت‌ها و برندها می‌توانند به نحو احسن استراتژی‌های تبلیغاتی خود را طراحی و اجرا کنند. این ابزارها به آن‌ها کمک می‌کنند تا پیام‌های خود را به شیوه‌ای جذاب و موثر به مشتریان منتقل کنند و در ذهن آن‌ها به عنوان یک برند قوی و قابل اعتماد حک شوند. همچنین، از طریق استفاده از ست اداری تبلیغاتی، ارتباط بین شرکت و مشتریان بهبود می‌یابد و احساسات مثبتی نسبت به برند ایجاد می‌شود که این می‌تواند به تقویت روابط دوطرفه و افزایش وفاداری مشتریان منجر شود.

ست اداری چیست ؟

طراحی ست اداری از مهم‌ترین اجزای طراحی یک شرکت می باشد که می تواند هر کدام از بخش های آن فاکتورهای مهمی در بازاریابی آن شرکت باشد و اگر بصورت حرفه ای به آن توجه شود چه بسا تاثیر زیادی برای تبلیغات آن شرکت خواهد داشت طراحی ست اداری شامل طراحی موارد زیر می باشد:

ست اداری شامل چیست ؟

پاکت نامه، از پاکت نامه برای ارسال مکاتبات اداری و مبادلات از جمله چک ، وجه نقد و یا رد و بدل قراردادها استفاده می شود که دارای ابعاد و طرح‌های متفاوت می باشد.

سربرگ، از سربرگ برای انجام مکاتبات اداری و رسمی استفاده می شود که دارای ابعاد گوناگون می باشد.

کارت ویزیت، برای معرفی شرکت و افراد شرکت و شماره تماس‌های و راه‌های ارتباطی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت دارای انواع با جنس‌ها و ابعاد متفاوت می باشد.

فولدر، پوشه است برای نگهداری کاغذ یا فلایر داخل آن و می توان محلی برای کارت ویزیت و CD نیز در داخل آن تعبیه نمود.

پاکت CD، بهتر است طرح پاکت سی دی با طراحی ست اداری همخوانی داشته باشد.

فلایر، کاتالوگ تک برگی است که برای تبلیغات و بازاریابی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

کاتالوگ، کتابچه ای است که به معرفی شرکت و محصولات و خدمات آن می پردازد و جنبه تبلیغاتی دارد.

بروشور، کتابچه ای است که برای معرفی محصولات و خدمات شرکت استفاده می شود و بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارد.

-در ست اداری موارد دیگر هم می تواند وجود داشته باشد که کلیه موارد باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

Officeset (1)

از واجب‌ترین نکته ها در طراحی ست اداری، طراحی یکنواخت اجزای ست اداری محسوب می شود یعنی در طراحی هر یک اجزای بالا که ذکر گردید باید موارد یکسانی از جمله نوع رنگ‌بندی و نوع طراحی و فونت‌ها و نوع گرافیک استفاده شود بطوریکه ست بودن آن کاملاً مشخص باشد.
این باعث می شود که زمانی که یک فرد وارد مجموعه شما گردید برندینگ آن مجموعه کاملاً نمایان باشد و اینکه شما از یک تیم طراحی متخصص در این زمینه بهره برده اید نیز مشخص باشد.
شرکت بانی چاپ با داشتن تیم متخصص و خبره در زمینه طراحی و گرافیک می تواند کلیه امور مربوط به طراحی ست اداری مجموعه شما را بر عهده بگیرد و کار چاپ ست اداری نیز برای شما به انجام برساند.
قبل از اینکه شما برای طراحی ست اداری اقدام کنید مجموعه شما باید دارای یک لوگوی حرفه ای و مناسب باشد برای طراحی لوگو نیز می توانید با مجموعه بانی چاپ تماس بگیرید.

نکات ضروری برای طراحی ست اداری

قبل از هر چیز باید برای طراحی لوگوی شرکت تصمیمات لازم را بگیرید و اگر لوگوی شرکت آماده است برای طراحی ست اداری اقدام کنید.

طراحی ست اداری باید با طراحی لوگو هم‌خوانی داشته باشد و در صورت امکان از رنگ بندی ‌های یکسان استفاده کنند.

در صورتی که شرکت دارای سایت است خیلی خوب است از اِلمان‌هایی که در سایت موجود است و همچنین رنگ بندی سایت برای طراحی ست اداری استفاده شود.

از اولیت در طراحی ست اداری انتخاب رنگ بندی‌های همخوان و مناسب در ست اداری می باشد.

فونت هایی که در طراحی ست اداری مورد استفاده قرار می گیرد باید با نوع کسب و کار هم‌خوانی کامل داشته باشد زیرا هر فونت ممکن است حس خاصی را به مخاطب القاء کند.

Officeset.1 (1)

مزایای استفاده از ست اداری

هر زمان که شما می‌خواهید مواردی که برای رفع احتیاجات خود به آنها نیازمندید را انتخاب کنید به اولین فاکتورهایی که توجه می کنید این است که چقدر می توانید به آن برند اعتماد کنید و هرچه بیشتر در آن برند هماهنگی ببینید حس بهتری به شما منتقل خواهد شد و با طراحی ست اداری حرفه ای نیز برای شما همین اتفاق می افتد افراد دیگر خیلی بیشتر و سریع‌تر به شما اعتماد می کنند.
یک ست اداری هماهنگ و حرفه‌ای موجب می شود که حتی شما از رقبایتان متمایز گردید.
مهمترین ویژگی و مزایای داشتن و طراحی ست اداری مناسب همین متمایز کردن شما از رقبایتان و ایجاد حس اعتماد مشتریان می باشد.
از دیگر مزایای داشتن ست اداری حرفه ای این است که هر یک از اجزای ست اداری در صورت طراحی صحیح می توانند به عنوان یک بازاریاب قدرتمند برای شما عمل کنند. بنابراین انتخاب و طراحی ست اداری را به هیچ وجه نباید دست کم فرض کرد.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست