سایزهای تقویم رومیزی معمولاً بر اساس ابعاد فیزیکی و اندازه‌های مختلفی تنظیم می‌شوند که از آنها به عنوان اندازه‌های تقویم استفاده می‌شود. این اندازه‌ها از نظر ارتفاع، عرض و ضخامت متغیر هستند و به اندازه کوچک و مهمانی تا ابعاد بزرگتر برای محیط‌های کاری و منازل مختلف تنظیم می‌شوند.

تقویم‌های با سایز کوچک معمولاً به عنوان تقویم رومیزی استفاده می‌شوند و بر روی میزها یا سطوح کوچک قرار می‌گیرند. این ابعاد مناسب برای مکان‌های محدود و کاربرانی هستند که به دنبال یک تقویم کوچک و جذاب برای یادآوری رویدادها هستند.

تقویم‌های با سایز متوسط معمولاً در محیط‌های دفاتر کارییا فضاهای مشابه استفاده می‌شوند. این اندازه‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا جزئیات رویدادها و تعطیلات را نمایش دهند و در عین حال از فضای محدود برروی میزهایا پایه‌ها به خوبی استفاده شوند.

تقویم‌های با سایز بزرگتر معمولاً در فضاهای عمومی مانند دفاتر اجتماعی، لابی‌هایا مکان‌های عمومی استفاده می‌شوند. این ابعاد به عنوان یک وسیله نمایش عمومی برای رویدادها و تقویم‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد تقویم رومیزی 1403

فرض کنید پشت میز کارتان نشسته اید و ناگهان تلفنتان زنگ می زند و می خواهید به سرعت یک قرار کاری را در تاریخی خاص ثبت نمایید، برای این کار یک تقویمی لازم دارید تا همیشه بر روی میز کارتان باشد تا دسترسی سریع به تاریخ ها را داشته باشید، از این رو تقویم رومیزی یک عضو جدا ناپذیر میز کارتان خواهد بود، تقویم رومیزی ها بهترین عضو یک شرکت هستند و به عنوان منشی عمل می کنند، خصوصا اگر از نوع تقویم رومیزی یادداشت دار یا تقویم رومیزی یادداشت دار هفتگی پلنر باشند ، چرا که این تقویم ها جای یادداشت کردن مستقیم شما را بر روی خود دارند و هر زمان که اراده کنید می توانید قرارهای کاری خود را در هفته یا ماه مشاهده کنید و برای آن ها برنامه ریزی نمایید. تقویم رومیزی در سایزهای مختلف، کاربردهای متفاوتی هم می تواند داشته باشد.

تقویم-رومیزی-یادداشت-دار_1572 (1)

انواع تقویم رومیزی ها

تقویم رومیزی چاپی می تواند به صورت تقویم رومیزی سالانه ، تقویم رومیزی هفتگی یا سفارش تقویم رومیزی ماهانه باشند. بستگی به نحوه استفاده مشتریان شما یا نحوه تبلیغات بر روی تقویم رومیزی شما دارد.

تقویم رومیزی ها مداوم در مقابل چشم های کارمندان هستند و حتی در زمان استراحت تصاویر تقویم را می توانند مشاهده نمایند، از این رو تبلیغات در تقویم های رومیزی، یکی از موفق ترین تبلیغات محسوب می شود.

انواع تقویم رومیزی از نظر سایز

تقویم رومیزی ها در انواع مختلف قابل چاپ می باشند. تقویم رومیزی اختصاصی سایز 23*14 می توانند فضای بیشتری برای تبلیغات شما داشته باشند چرا که در کنار صفحات آن در قسمت پایه تقویم رومیزی قابل چاپ طلاکوب لوگوی برند شما را نیز دارد. اما در تقویم رومیزی اختصاصی 23*11 قابلیت چاپ بر روی پایه را ندارند چرا که تمام فضای آن را صفحات تشکیل داده اند و تمام تبلیغات برند شما می تواند شامل صفحات آن شود، اما تقویم رومیزی خشتی می توانند یک گزینه مناسب کوچک و زیبا بر روی میز باشند، تقویم رومیزی خشتی با یک طراحی خاص و منحصر بفرد و زیبا می توانند به حدی زیبا باشند که بر روی میز های کار مدیران نیز جا داشته باشند چرا که سایز این نوع از تقویم ها نسبت به بقیه کوچکتر است و محبوب تر است و فضای کمتری را اشغال می کنند.

همانطور که در بالا گفته شد تقویم رومیزی یادداشت دار می تواند گزینه ی خوبی برای روی میز منشی ها باشد چرا که قابلیت یادداشت را بر روی خود دارند و هر زمان که اراده کنید می توانید برگه یادداشتی از آن جدا نمایید. مزیت یادداشت دار بودن این تقویم این است که شما قابلیت چاپ لوگو و آدرس خود را بر روی کاغذهای یادداشت این تقویم را نیز دارید، پس هر زمان این یادداشت ها هرکجا بروند برند شما را تبلیغ می نمایند.

تقویم رومیزی 24*13 می توانند از نظر سایزی معقول و منطقی تر باشند چرا که هم جایگاه چاپ لوگوی برند شما را بر روی خود دارند هم اینکه کوچک هستند و هنگام قرار گیری بر روی میز فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

تقویم-رومیزی-هفتگی_5902 (1)

سفارش خرید تقویم رومیزی 1403

برای سفارش تقویم رومیزی مد نظر خود می بایست به نوع برند و استفاده مخاطبین خود دقت نمایید، به عنوان مثال اگر مخاطب شما از صنف املاک است به علت اینکه در بیشتر مواقع مخاطبینتان نیاز به یادداشت کردن آدرس ها و مشخصات دارند می بایست از تقویم رومیزی یادداشت دار استفاده نمایید، اما اگر از صنف دارویی باشد، به علت اینکه میز کارمندان معمولا شلوغ هست می بایست تقویم رومیزی خشتی یا پلنر سفارش دهید چرا که قسمت یادداشت فضای بیشتری را اشغال می نماید بر روی میز کارمندان خیلی مناسب نمی باشد و مخاطبینتان ترجیح می دهند یادداشت های خود را روی تقویم بنویسند و برای یادداشت فوری از یادداشت تحریر A6 که به عنوان دفترچه یادداشت چاپ می شود استفاده نمایند. اگر بخواهید یک تقویم رومیزی خاص سفارش دهید و دفترچه یادداشت آن را جدا گانه سفارش دهید می توانید تقویم رومیزی اختصاصی را سفارش دهید و سپس از بخش چاپ، سربرگ یادداشت تحریر سایز A6 را سفارش دهید.

اگر مایل به خرید و سفارش تقویم رومیزی محدود و در تعداد کم هستید می توانید چاپ دیجیتال تقویم رومیزی 1403  را انتخاب نمایید چرا که در تعداد پایین این چاپ بسیار مقرون به صرفه است و اگر مخاطبین کمی دارید مانع هدر رفتن تقویم ها شود.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟