تقویم رومیزی تبلیغاتی نوعی ابزار تبلیغاتی است که علاوه بر ارائه اطلاعات تاریخی، شامل تبلیغات و پیام‌های تبلیغاتی مختلف نیز می‌شود. این تقویم‌ها معمولاً به منظور تبلیغ محصولات، خدمات یا برندها تهیه و استفاده می‌شوند. انواع مختلفی از تقویم رومیزی تبلیغاتی وجود دارد که به طور گسترده در بازار استفاده می‌شوند.

یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی، تقویم‌های مخصوص شرکت‌ها و برندها است که شامل لوگو، شعار و اطلاعات مربوط به آن برند می‌شوند. این تقویم‌ها به عنوان یک ابزار موثر برای ترویج برند و ارتباط مستقیم با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، تقویم‌های تبلیغاتی مخصوص رویدادها و مناسبت‌های ویژه نیز وجود دارند که معمولاً با تم مرتبط با آن رویداد طراحی می‌شوند و برای تبلیغات و فعالیت‌های مربوط به آن مناسبت استفاده می‌شوند.

همچنین، تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی مخصوص مشاغل و خدمات مختلف نیز وجود دارند که شامل اطلاعات مفیدی در مورد محصولات یا خدمات ارائه شده توسط آن مشاغل می‌شوند. این تقویم‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی استفاده می‌شوند و به دلیل کاربری عمومی و مفید بودنشان، معمولاً به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به رشدی که اخیراً در صنعت چاپ و نشر وجود دارد شاهد آثار بیشتر فرهنگی بوده ایم که تهیه و نشر می گردد. تولید و تهیه تقویم نیز در این راستا هر ساله انجام می شود و تولیدکنندگان خلاق، محصولی جدید را به بازار ارائه می دهند. تقویم های رومیزی می توانند نقش تبلیغاتی داشته باشند و برند شما را در معرض دید افراد زیادی قرار دهند. در این محتوا می خواهیم به بررسی طراحی و چاپ تقویم رومیزی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بپردازیم.

تقویم رومیزی 1403

تقویم‌ رومیزی بصورت تقویم‌ کوچکی اصولاً با 13 صفحه از جنس گلاسه می باشد؛ که صفحه اول آن به عنوان جلد و یا صفحه کاور تقویم رومیزی است و می توان تبلیغات مجموعه‌ی ارائه دهنده و معرف آن را روی این صفحه قرار داد و 12 صفحه تقویم دار که مربوط به هر ماه در یکسال می باشد که البته در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در کلیه این صفحات می توان تبلیغات آن مجموعه را قرار داد.
از بزرگترین مزایایی که تقویم رومیزی دارد که موجب کاربرد فراوان آن نیز شده است اینست که شما بدون نیاز به ورق زدن به صفحات تقویم رومیزی می توانید تاریخ یکماهه را متوجه شوید؛ این موضوع موجب می شود که سرعت عمل شما بالا رود و برای مشاهده تاریخ نیازی به اکشن اضافی نداشته باشید.
علاوه بر اینکه استفاده از تقویم رومیزی در ادارات بسیار کاربرد دارد؛ امروزه در منازل نیز استفاده از تقویم رومیزی مورد استقبال قرار گرفته است.
علاوه بر اینها تقویم رومیزی یکی از ابزار بسیار مؤثر در تبلیغات می باشد زیرا تبلیغات می تواند در جای جای آن قرار بگیرد. با طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تبلیغات شما در یکسال برای مخاطبین شما جلب خواهد کرد.
همانطور که عنوان شد سفارش 
تقویم رومیزی چاپی اصولاً بصورت ماه‌شمار می باشند؛ به اینصورت که هر ماه در یک برگه چاپ می شود و در پشت می تواند تصاویر تبلیغاتی و یا تصاویر زیبا قرار بگیرد.
البته می توان برگه های تبلیغاتی به صفحات تقویم رومیزی اضافه نمود و محدودیتی در13 برگه تقویم رومیزی وجود ندارد.
علاوه بر صفحات، تقویم رومیزی دارای یک بخش دیگر با نام پایه تقویم رومیزی می باشد که این پایه تقویم رومیزی می تواند بصورت ‎های متفاوتی ساخته شود.

پایه تقویم رومیزی

پایه تقویم رومیزی می تواند در یکی از سه حال زیر باشد:

  1. پایه مقوای ایندربرد
    این نوع پایه تقویم رومیزی از سایر پایه‌های تقویم رومیزی دارای هزینه به صرفه‌تر می باشد و همچنین چاپ روی این پایه تقویم رومیزی مستقیماً روی مقوای ایندر برد انجام می شود این نوع پایه دارای استحکام کمتری نسبت به سایر پایه‌های تقویم رومیزی می باشد.
  2. پایه جلد سخت
    برای این نوع پایه تقویم رومیزی از جلد سخت استفاده می شود و در انتها روی آن برگه گلاسه همراه با سلفون کشیده می شود و کلیه مواردی که قرار است روی پایه چاپ شود روی این برگه گلاسه چاپ می شود و روی مقوای جلد سخت چسبانده می شود.
  3. پایه پلکسی
    این نوع پایه خاص می باشد و برای موارد خاص و تقویم‌های رومیزی مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تقویم رومیزی فانتزی

تقویم رومیزی فانتزی از انواع تقویم رومیزی می باشد که می تواند جذابیت زیادی را برای مخاطبین خود ایجاد نماید؛ اول اینکه موضوع تقویم رومیزی می تواند دارای جذابیت بوده و فانتزی باشد؛ و حالت دوم اینکه تقویم رومیزی دارای برش خاص و قالب خاص بوده و همچنین پایه تقویم رومیزی می تواند بصورت خاص برش بخورد.

تقویم رومیزی اداری 1403

این نوع تقویم رومیزی در ادارات کاربرد فراوان دارد و میزهای ادارات به یک تقویم رومیزی احتیاج دارند و اصولاً در ادارت میزی را نمی بینیم که نیازی به تقویم رومیزی نداشته باشد. البته با توجه به درخواست مشتریان میزهای موجود در ادارات هر کدام دراشکال و ابعاد متنوع طراحی و چاپ می شوند.
برای چاپ تقویم‌ رومیزی اختصاصی ادارات می توان، از طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بهره برد.
در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، تبلیغات برند شما در کلیه صفحات تقویم رومیزی قرار می گیرد که موجب می شود تبلیغات شما در حدود یکسال در مقابل چشم مخاطبین شما قرار بگیرد.
از طرفی شما می توانید تبلیغات خود را روی پایه و صفحه اول تقویم رومیزی که به آن صفحه کاور می گویند و همچنین در پشت صفحات تقویم دار قرار دهید.
از مواردی که خوب است برای تبلیغات خود در تقویم رومیزی قرار دهید شعارهای تبلیغاتی، شماره‌ها و راه‌های ارتباطی با مجموعه‌ی شما، لوگوی برند شما، عکس های مربوط به مجموعه‌ی شما، عکس‌های محصولات و ... می باشد.
برای قرار دادن عکس مربوط به مجموعه و محصولات شما بهتر است که از بهترین گرافیک برای اینکار استفاده شود زیرا عکس و گرافیک تأثیر زیادی در نظر مشتریان شما می گذارد.
برای قرار دادن عکس محصولات اگر استفاده و فروش فصلی دارند به این موضوع توجه کنید که در جا و ماه مناسب در تقویم رومیزی گذاشته شوند.

تقویم رومیزی یادداشت دار

تقویم رومیزی یادداشت‌دار یکی از انواع تقویم رومیزی می باشند و علاوه بر برگه‌های گلاسه که مربوط به صفحات تقویم دار می باشند دارای برگه های تحریر نیز هستند که مخصوص نوشتن یادداشت‌های شخصی و کاری برروی آن می باشند.
این نوع تقویم رومیزی به دو صورت هستند یا بصورت هفتگی که شامل 54 برگه گلاسه و برگه های یادداشت تحریرمی باشند.
یا می تواند بصورت ماهانه و دارای 13 برگه گلاسه برای صفحات تقویم دار و همچنین صفحات یادداشت تحریر می باشد.

تقویم رومیزی مدیریتی

یکی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی می تواند تقویم رومیزی مدیریتی باشد که با لحاظ کردن مواردی خاص آنرا از سایر تقویم‌های رومیزی متمایز می کند.
این موارد خاص می تواند قرار دادن پایه پلکسی، پایه گالینگور، پایه چرم، پایه سخت و پایه چوبی برای تقویم رومیزی باشد؛ و یا می‌تواند از برگه های گلاسه 300 گرمی برای چاپ تقویم رومیزی مدیریتی استفاده نمود.
برای تقویم رومیزی مدیریتی برای اینکه صفحات آن دارای مقاومت بیشتر باشند می توان روی آن روکش سلفون قرار داد.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟