صندلی پاف با ارائه یک تجربه راحتی منحصر به فرد و امکان انطباق با سلیقه‌ها و فضاهای مختلف به عنوان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در دنیای مبلمان به شمار می‌آید. پاف یا پوف نوعی مبل بدون پشتی و دستی است و جنبه تزئینی و زیبایی دارد. امروزه استفاده از پاف در دکوراسیون داخلی بسیار مؤثر می باشد و در بسیاری از منازل، آرایشگاه‌ها و حتی اماکن اداری مورد استفاده قرار می گیرد.اما نکته ای که در هنگام سفارش پاف دارای اهمیت است، ست نمودن چاپ پاف با دکوراسیون داخلی می باشد؛ بسیاری افراد تمایل به چاپ روی پاف دارند تا این طرح بتواند با طرح چاپ روی پرده آنها یا طرح چاپ رومیزی، چاپ رانر، چاپ کوسن و یا حتی چاپ تابلو در دکوراسیون داخلی آنها هماهنگی داشته باشد. در خیلی از موارد نیز از چاپ تصویر دلخواه روی پاف برای اتاق خواب استفاده می شود.

پاف یا پوف نوعی مبل بدون پشتی و دستی است و جنبه تزئینی و زیبایی دارد. امروزه استفاده از پاف در دکوراسیون داخلی بسیار مؤثر می باشد و در بسیاری از منازل، آرایشگاه‌ها و حتی اماکن اداری مورد استفاده قرار می گیرد.
اما نکته ای که در هنگام سفارش پاف دارای اهمیت است، ست نمودن چاپ پاف با دکوراسیون داخلی می باشد؛ بسیاری افراد تمایل به چاپ روی پاف دارند تا این طرح بتواند با طرح چاپ روی پرده آنها یا طرح چاپ رومیزی، چاپ رانر، چاپ کوسن و یا حتی چاپ تابلو در دکوراسیون داخلی آنها هماهنگی داشته باشد. در خیلی از موارد نیز از چاپ تصویر دلخواه روی پاف برای اتاق خواب استفاده می شود.

صندلی پاف، یکی از مبلمان‌های راحتی و جذاب در دنیای معاصر است که به شیوه‌های متعدد در زندگی ما وارد شده است. پاف یک نوع مبلمان است که به شکل گنبدی یا تخته‌ای واستوانه‌ای و شکل های دیگر طراحی شده است. استفاده از مواد نرم و پرپشت در ساختار پاف باعث ایجاد احساس راحتی و لذت برای استفاده ‌کننده می‌شود. این مبلمان با طراحی منحصر به فرد و قابلیت تطبیق با انواع دکوراسیون‌ها، یک انتخاب جذاب برای زیبایی و راحتی فضاها است.

پاف ها بدون پشت طراحی می‌شود و به شکل یک کیسه پر از مواد نرم به نظر می‌آید. پاف ها با طراحی‌های متنوع و جذاب، قابلیت تنظیم با هر دکور و سلیقه‌ای را دارند و به دلیل وزن سبک و ساختار انعطاف‌پذیر، حمل و جابه‌جایی آنها بسیار آسان است. پاف به دلیل طراحی انعطاف‌پذیر و جذاب خود در انواع فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبلمان برای خانه، فضاهای تجاری مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، مکان‌های عمومی و حتی در فضاهای باز مانند حیاط‌ها و تراس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای چاپ تصویر دلخواه روی پاف و ست نمودن دکوراسیون داخلی می توانید با مجموعه بانی چاپ از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و یا واتساپ ارتباط برقرار نمائید.

پاف مکعب مستطیل

این پاف با توجه به ابعاد و مساحت سطحی ای که دارد در موارد متفاوتی استفاده می‌شود از جمله پاف نشیمن در کنار سرویس مبلمان، میز برای مبلمان (جلو مبلی)، پاف استراحت پا، پاف میز آرایش، پاف پایین تخت خواب، میز کنار تخت خواب، پاف کنار جاکفشی، پاف محیط های اداری و سالن های انتظار.

پاف گرد

این قبیل پاف نیز مانند پاف مکعب مستطیل به علت مساحت سطحی بزرگ بسیار کاربردی است؛ و برای محیط هایی با متراژ بالا مناسب و زیبا است.

پاف مکعب مربع

این پاف علاوه بر کاربردهای مختلف در همۀ محیط ها، به دلیل داشتن اضلاع یک اندازه می‌توان آن را در هر نقطه از محیط با هر زاویه ی دیدی قرار داد.

پاف مراکشی

این پاف نسبت به سایر پاف‌ها مدرن‌تر و کندویی شکل می باشد؛ و مناسب برای محیط های فانتزی است. پاف مراکشی را در ابعاد مختلف می‌توان هم صرفا برای تزئین و هم برای نشیمن استفاده نمود.
شما می توانید برای سفارش انواع پاف و چاپ طرح دلخواه روی پاف با مجموعه بانی چاپ از طریق کانال‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار کرده و سفارش چاپ پاف را اعلام نموده و مشاوره رایگان دریافت نمائید.

پاف بدون پایه

این پاف نسبت به سایر پاف‌ها ارتفاع کمتری دارد. از این پاف در ابعاد مختلف به عنوان پاف جلو مبلی استفاده می‌شود؛ انواع دیگر آن پاف جعبه‌ای یا صندوقی و پاف شاه نشین است.

پاف جعبه ای یا صندوقی

پاف‌های بدون پایه از دو بخش بدنه و درب (سطح اصلی) تشکیل شده است. علاوه بر نشستن روی آن، می‌توان وسایل کوچک، ابزار مختلف، کنترل‌ها، اسباب کودکان، خوراکی و... را در آن قرار داد. این پاف برای افرادی که به مرتب بودن محیط اطرافشان اهمیت می‌دهند بسیار مناسب است.

پاف شاه نشین

این پاف همانطور که از نامش مشخص است جایگزین پشتی‌های شاه نشین می باشد. مناسب برای انواع محیط های سنتی، با طرح های کهن و ایرانی که از مبلمان استفاده نمی‌کنند. این پاف‌ها را می‌توان هم به عنوان نشیمن هم به عنوان تکیه گاه (مانند پشتی های شاهنشین) یا فقط برای نشیمن استفاده کرد. 

0 نظر


اهمیت سجاده و جانمازسایت شمسه نگارشمسه نگارتاریخچه سجاده و جانمازانواع سجاده و جانمازتفاوت های سجاده و جانماز چیست؟راهنمای خرید سرویس خواب دو نفرهراهنمای خرید سرویس خواب کودکسجاده ی نفیسسرویس روتختی چاپی با طرح دلخواهمرکز فروش سجاده نماز در تهرانسجاده و جانمازمیکس مدیاطرح مناسب پوستر سقفیکاغذ دیواری پوستریکاغذ دیواری تابلو نقاشیتفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیوارینقش پوستر دیواری در دکوراسیون منزلنقش رنگ در پوستر دیواریانواع سبک پوستر دیوارینصب پوستر دیواریسبک دیجیتال آرترومیزی چیست؟رانر چیست؟همه چیز درباره کوسن و بالشتانواع پافچاپ روی آینه و شیشهچاپ روی پرچم اختصاصیچاپ انواع پرچم به‌صورت حرفه‌ای و فوریسفارش چاپ پرچمچاپ لوگو روی پرچمدکوراسیون داخلی کلاسیکدکوراسیون داخلی منزل کوچکسفری به عمق هنرسبک های دکوراسیونمکتب های هنریچاپ زیرلیوانی و زیربشقابیتابلو کاشی کاریچاپ روی پارچهدستگاه چاپ فلت بدفرایند چاپ سابلیمیشن به زبان سادهچاپ سابلیمیشن