چاپ مگنت یک فرآیند چاپ است که از مواد مغناطیسی برای تولید محصولاتی مانند مگنت‌های یخچالی استفاده می‌کند. این محصولات معمولاً به شکل مستطیل یا مربع طراحی شده و بر روی سطح آنها اطلاعات چاپ می‌شود. یکی از کاربردهای اصلی مگنت‌های چاپی، تبلیغات و تبلیغات کوچکی است که مشتریان می‌توانند در منازل و دفاتر خود قرار دهند تا به اطلاعات خاصی مانند شماره تماس، آدرس وبسایتیا لوگوی کسب و کار دسترسی داشته باشند.

یکی از انواع محبوب چاپ مگنت، چاپ مگنت فلزی است که از یک لایه فلزی نازک و مغناطیسی تشکیل شده و بر روی آن می‌توان اطلاعات چاپ کرد. این نوع مگنت‌ها عموماً برای تولید مگنت‌هاییخچالی با کیفیت و مقاوم استفاده می‌شوند. همچنین، مگنت‌های چاپی با پشت چسبنده نیز موجود هستند که می‌توانند به سادگی بر روی سطوح صاف مانند دفاتر یا درب‌های کابینت نصب شوند و اطلاعات مورد نظر را منتقل کنند.

چاپ مگنت یک ابزار تبلیغاتی موثر است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا پیام خود را به صورت دائمی و در دید مشتریان قرار دهند. این ابزار به دلیل قابلیت نصب و حمل آسان، هزینه کم تولید و امکان چاپ بر روی آن به شکل سفارشی، بسیار محبوب است و می‌تواند در تبلیغات محلییا حتی در کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ استفاده شود.

.

چاپ مگنت

مگنت ها در گذشته به عنوان ابزار تزیین وسایل فلزی بودند، اما با گسترش چاپ روی مگنت برای چاپ کردن عکس های خانوادگی بر روی یخچال ها صاحبان کسب و کار به فکر استفاده از این قابلیت نمودند و اقدام به چاپ تبلیغات خود در قالب کارت ویزیت مگنتی یا در سایزهای بزرگ مگنت های روی کامیون ها کردند.

چاپ کارت ویزیت مگنتی در دو روش چاپ مگنت تبلیغاتی افست و چاپ مگنت تبلیغاتی دیجیتال می توان انجام داد.

چاپ مگنت جزءِ مواردی است که امروزه در تبلیغات طرفداران بسیاری پیدا کرده است و البته کاربردِ ویژه ی خود را نیز دارد و به راحتی روی سطوح فلزی همچون یخچال، ماشین و ...چسبانده می شود.
شاید از بیشترین مواردی که ما را یاد چاپ مگنت می اندازد آن چیزهایی باشد که روی در یخچال می چسباندیم.
البته کاربرد چاپ مگنت خیلی بیشتری از این می باشد و اکنون می بینیم که از چاپ مگنت برای مواردی همچون تقویم های مگنتی، تخته وایت برد، تبلیغات روی ماشین و ...استفاده می شود.
بسیاری از کسب و کارها می توانند لوگو، آرم و نشان خود را با استفاده از چاپ مگنت روی ماشین و اتومبیل خود بچسبانند و از تبلیغات سیار استفاده کنند.
در 
چاپ مگنت افست تعداد تیراژی که برای چاپ مگنت مورد استفاده قرار می گیرد حداقل 1000 عدد می باشد.
اگر شما چاپ مگنت را برای تیراژ پایین تر مورد نظرتان می باشد، می توانید چاپ مگنت دیجیتال انجام دهید البته چاپ مگنت دیجیتال دارای تنوع در سایز وشکل ظاهری مگنت مانند چاپ مگنت افست نمی باشد.
همانطور که می دانیم از چاپ مگنت برای چسباندن در جاهای مختلف برای امور اطلاع رسانی، تبلیغاتی و یا دکوراتیو استفاده می کنیم؛ از طرفی چاپ لیبل و چاپ استیکر نیز تقریباً دارای کاربردی مشابه می باشند، که البته هر یک دارای معایب و یا مزایایی نسبت به چاپ مگنت هستند. برای اخذ مشاوره رایگان می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با کارشناسان واحد چاپ بانی چاپ ارتباط برقرار نمائید.

اجزای تشکیل دهنده مگنت

چاپ مگنت هم در چاپ افست و هم در چاپ دیجیتال دارای سه لایه می باشد:

  1. ورق گلاسه یا استیکر که طرح مگنت مورد نظر روی آن چاپ می شود.
  2. روکش سلفونی روی ورق گلاسه و یا روکش لمینت روی استیکر
  3. لایه مگنت

چاپ مگنت افست

در چاپ مگنت افست، طرح مورد نظر شما روی ورق گلاسه چاپ می گردد البته باید بگوییم که ورق گلاسه دارای مقاومت بیشتری نسبت به کاغذهای معمولی می باشد که البته بعد از انجام فرآیند چاپ، روی آن روکش سلفون از نوع مات یا براق با توجه به سلیقه مشتریان قرار می گیرد؛ که موجب می شود مقاومت آن بالاتر نیز برود.
قرار دادن روکش سلفون برای چاپ مگنت افست دارای مزیت های زیادی می باشد از جمله اینکه :
-چاپ مگنت را در برابر باد و باران و خط و خش مقاوم می کند.
-طرح چاپی با روکش سلفون دارای جلوه و برق زیبایی می شود.

چاپ مگنت

سایز چاپ مگنت افست

در چاپ مگنت افست نیز یکسری محدودیت سایز وجود دارد مثلاً حداقل سایز چاپ 5 در 5 سانتیمتر می باشد و حداکثر سایز 40 در 60 سانتیمتر است، این حداکثر سایزی که عنوان شد به این دلیل می باشد که حداکثر سایز ورق های مگنتی اینگونه می باشد.
از نکات مثبت در چاپ مگنت افست این است که اگر شما برش خاصی مورد نظرتان باشد می توانید در چاپ مگنت افست داشته باشید.
البته حداقل تیراژ برای چاپ مگنت افست 1000 عدد می باشد و اگر تیراژ پایین تر مورد نظرتان می باشد باید از چاپ مگنت دیجیتال برای اینکار استفاده نمایید.

چاپ مگنت دیجیتال

ممکن است شما به تعداد بالا چاپ مگنت احتیاج نداشته باشید و به تعداد محدودی چاپ مگنت مثلاً چاپ مگنت یک عددی و یا چاپ مگنت دو عددی مورد نیاز شما باشد؛ در چاپ مگنت دیجیتال، طرح مگنت شما روی استیکر چاپ می شود و سپس روی آن لمینت می شود.
در مرحله آخر نیز طرح مگنت چاپ شده روی ورق های مگنت چسبانده می شود.

سایز چاپ مگنت دیجیتال

سایز چاپ مگنت دیجیتال در سه سایز 20*30، 30*40 و 40*60 ارائه می شود؛ و اگر برش خاصی نیز برای چاپ مگنت مورد نظرتان می باشد در چاپ مگنت دیجیتال مقدور نمی باشد و اگر چاپ مگنت یک عددی و یا چاپ مگنت دوعددی مورد نظرتان است باید چاپ مگنت دیجیتال را انتخاب نمائید.

طراحی مگنت

اگر طرح مگنت شما مشخص نمی باشد می توانید برای سفارش طراحی مگنت تبلیغاتی خود را به طراحان با سابقه مجموعه بانی چاپ بسپارید از جمله نکات بسیار مهم در طراحی مگنت اینست که رنگ بک گراند طراحی مگنت بهتر است با زمینه ای که قرار است نتیجه چاپ مگنت در آن قرار بگیرد همخوانی داشته باشد.

چاپ مگنت چه مزایای دارد؟

-چاپ مگنت دارای کیفیت بالا در چاپ می باشد.
-چاپ مگنت منعطف می باشد و شکننده نیست.
-چاپ مگنت را می توان برای سطوح مختلف فلزی مورد استفاده قرار داد.
-چاپ مگنت در برابر عوامل محیطی دارای مقاومت می باشد.
-چاپ مگنت را می توان به راحتی از محلی که نصب شده است جداسازی نمود.
-چاپ مگنت نازک، جذاب و ظریف می باشد.
-چاپ مگنت تبلیغاتی مدرن و با صرفه اقتصادی می باشد.

چاپ مگنت چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفتیم امروزه و در تبلیغات مدرن از چاپ مگنت در موارد مختلف تبلیغاتی و یا حتی تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده از چاپ مگنت بستگی به میزان خلاقیت و ایده پردازی افراد دارد و هیچ محدودیتی ندارد.

چاپ کارت ویزیت مگنتی

کارت ویزیت یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم می باشد که باید اثرگذاری بالا داشته باشد یکی از موارد که این تأثیر را بالا می برد بکارگیری خلاقیت در چاپ کارت ویزیت می باشد.
چاپ کارت ویزیت مگنتی بسیار جلب توجه می کند و همچنین چاپ این نوع کارت ویزیت دارای قابلیت چسبندگی بر روی انواع بدنه های فلزی می باشد.

تخته وایت برد مگنتی

تخته وایت برد مگنتی از مواردی است که برای تبلیغات بسیار مناسب می باشد؛ از طرفی قابلیت چاپ بر روی این محصول نیز وجود دارد که می توان تخته وایت برد مگنتی منحصر به فرد ایجاد نمود.

دفتر یادداشت مگنتی

دفترچه یادداشت مگنتی را می توان در محل مناسب چسباند و از آن استفاده لازم را برد، این محصول را می توان روی کیس کامپیوتر، یخچال و ...چسباند و استفاده نمود.

تقویم های تبلیغاتی مگنتی

تقویم های مگنتی به عنوان یک ایده نو و جذاب در تبلیغات بسیار مؤثر واقع می شوند.

مگنت ماشین

برخی از شرکت ها و مجتمع ها دارای ماشین مخصوص خود هستند که می خواهند درهنگام تردد ماشین تبلیغات آنها روی آن قرار داشته باشد؛ که در این مواقع چاپ مگنت ماشین بسیار گزینه مناسبی است زیرا هم به راحتی روی ماشین نصب می شود و هم به راحتی از ماشین جدا می شود و به رنگ ماشین صدمه ای وارد نمی کند.
و همچنین تبلیغات با مگنت دارای جذابیت خاصی می باشد. از طرفی چاپ مگنت ماشین نوعی تبلیغات سیار محسوب می شود.

تابلوی اعلانات مگنتی

در جاهایی مانند بیمارستان، فروشگاه، پاساژ، سوپرمارکت و ... چاپ مگنت برای تبلیغات بهره برد.
از تابلو اعلانات مگنتی قابلیت جابجایی بسیار راحت را نیز دارد.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست