تقویم رومیزی با طرح اختصاصی و خاص یک وسیله فوق‌العاده جذاب و متمایز است که به مناسبت فرا رسیدن سال جدید طراحی شده است. این تقویم‌ها دارای طرح‌ها، رنگ‌ها و جزئیاتی هستند که به طور خاص برای جشن‌ها و جشنواره‌های سال نو طراحی شده‌اند. هر یک از این تقویم‌ها دارای جلد و صفحات داخلی منحصر به فردی است که با استفاده از آنها می‌توان ابتدای سال را با شکوه و به یادماندنی آغاز کرد.

تم‌ها و طراحی‌های تقویم رومیزی برای سال نو معمولاً شامل عناصری از فرهنگ و سنت‌های مرتبط با این مناسبت می‌شوند. این تقویم‌ها می‌توانند تصاویر نمادین از نوروز یا تعطیلات سال نو دیگر را شامل شوند و به این ترتیب،یک حس افتخار و شادی را به محیط میز کار یا مکان‌های دیگر افراز دهند. انتخاب طرح و جزئیات به ذوق و سلیقه مشتری بستگی دارد تا تقویم رومیزی ویژه و منحصر به فرد شود.

تقویم رومیزی با طرح اختصاصی نه‌تنها به عنوان یک ابزار برنامه‌ریزی مفید عمل می‌کند بلکه یک عنصر تزئینی زیبا و خاص به محیط اطراف افراد اضافه می‌شود. این تقویم‌ها با ایجادیک تجربه بصری خاص، می‌توانند به شکلی منحصر به فرد به جشن‌ها و فعالیت‌های مختلف در سال نو رنگ و جلوه بدهند و همچنین به عنوان هدایای تبلیغاتی یا هدیه به دوستان و همکاران مورد استفاده قرار گیرند.

اهمیت تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی برای کلیه صاحبان مشاغل به شمار می رود. خصوصا یکی از هدایای خاصی که در ایام قبل از سال نو به مشتریان و افراد مرتبط کاری می توان ارائه کرد تقویم رومیزی می باشد. شما می توانید با استفاده از طرح، عکس و متن دلخواه تقویم رومیزی اختصاصی خود را سفارش دهید. بطور کل با توجه به اینکه این محصول در محلی قرار میگیرد که همیشه در جلوی دید قرار دارد هرچه جذابیت بیشتری از نظر بصری داشته باشد بیشتر مورد توجه مخاطب قرار میگیرد. و از نظر پرستیژ کاری برای تبلیغات شما بسیار مهم است.
در طراحی این نوع تقویم میتوان از شاخصه های خاصی که ارتباط مستقیم با نوع شغل و یا محصول تولیدی شرکت یا شخص سفارش دهنده دارد استفاده نمود. بطور مثال اگر شرکتی وارد کننده گوشی تلفن همراه هست می تواند از شکل گوشی برای تقویم های رومیزی خود استفاده کرده و با رنگ و طرحی اختصاصی تقویم رومیزی خود را سفارش دهد. یا اگر فست فود یا رستوران زنجیره ای دارید می توانید از برش خاص در برگه های تقویمتان یا از پایه فانتزی خلاقانه برای آن استفاده نمایید.
بنابراین شما میتوانید با استفاده از طرح و شکل اختصاصی خود بدون هیچ نگرانی تهیه و تولید تقویم رومیزی خاص خود را به به ما بسپارید و به مشتریان و همکاران خود هدیه ای نفیس و بی نظیر ارائه دهید.

در نظر داشته باشید که طراحی این نوع محصول باید نشان دهنده اهمیت شغل یا محصول شما باشد تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب شما بگذارد. همچنین میتوانید از رنگهای خاص ( فویل کوب، طلاکوب یا نقره کوب) طرح برجسته، متریال خاص ( چرم، متالایز، پلاستیک از جنس پلکس گلاس ) برای بهتر دیده شدن محصول و هدیه شما استفاده نمود.
قالب و برش این نوع کالا مختص محصول و شغل شما بوده و مخاطب همیشه با دیدن این هدیه در محل کار و منزل خود ذهنیت مثبت همیشگی نسبت به فعالیت و محصول شما خواهد داشت.
در طراحی و سفارش تقویم رومیزی با طراحی خاص هیچ محدودیتی ندارید و سلیقه و نیاز شما کاملا قابل اجرا بوده و صد در صد نظر ما را تامین خواهد نمود.

تقویم رومیزی خلاقانه_6791 (1)

صفحات تقویم رومیزی چاپی با طرح اختصاصی مانند دیگر تقویم های رو میزی در فرمتهای مختلف مثل روزانه، هفتگی، و ماهانه قابل سفارش هست و میتوان محل یادداشت نیز در کنار صفحات آن بنا به سلیقه شما تعبیه نمود.

تقویم رومیزی های هفتگی به طبع  دارای صفحات بیشتری است و برای کارمندانی که به طور مداوم عادت دارند که یادداشت های خود را به صورت طولانی کنار باکس عدد تقویم بنویسند بسیار مناسب است.

در این صورت می توانند یادداشت روزانه خود را کنار عدد بنویسند و مانند یک crm همیشه یادداشت های سالانه خود را به همراه داشته باشند و هر زمان اراده نمودند به آن مراجعه کنند و اتفاقات خود را یادآوری نماید.

در تقویم رومیزی هفتگی بسیار مناسب است که با جنسی چاپ شود که بتوان بر روی آن نوشت به عنوان مثال اگر تقویم رومیزی هفتگی و پلنر شما از جنس کوتد و لمینیت باشد متاسفانه به علت لمینیت، امکان نوشتن بر روی آن نیست، پس بهترین روش استفاده از گلاسه مات برای برگ های آن است. یا اگر یک تقویم لوکس هفتگی یا تقویم لوکس پلنر می خواهید می بایست کاغذ های آن را از جنس گلاسه تهیه کنید و از تکنیک یووی موضعی برای قسمت های دیگر تقویم به جر باکس روزها استفاده نمایید.

تقویم رومیزی یادداشت دار خاص

در سفارش تقویم رومیزی یادداشت دار خاص می توانید نوع پایه تقویم رومیزی یادداشت دار خود را انتخاب نمایید و پس از آن در طراحی آن اقدام به شخصی سازی آن نمایید. تقویم رومیزی یادداشت دار در حالت عادی به صورت یک تقویم ساده ای است که دفترچه یادداشتی بر روی آن نصب شده است اما تقویم رومیزی یادداشت دار خاص می تواند از تکنیک طراحی برند شما بر روی برگه های یادداشت آن استفاده نماید و در کنار دفترچه یادداشت آن از برگه های جدا کننده یا برگه های فانتزی پشت چسب دار استفاده نمایید و یا هنگام انتخاب یادداشت آن دو دفترچه در ازای یک دفترچه انتخاب نمایید و بر روی پایه آن طلاکوب نیز داشته باشید، حتی می توانید یکی از دفترچه یادداشت های آن را از جنس کاغذ 140 گرم استفاده نمایید و چیزی شبیه کارت ویزیت شرکت شما باشد و در کنار آن دفترچه یادداشت با لوگوی شرکت شما با کاغذ تحریر 80 گرم به صورت سرچسب دار چاپ شود و قرار گیرد.

تقویم رومیزی یادداشت دار خلاقانه_2947 (1)

به طور کلی زمانی که تقویم رومیزی خاص را سفارش می دهید به علت هزینه بالاتر آن نسبت به دیگر تقویم های رومیزی کسب و کار شما را به مخاطبتان پر زرق و برق تر و شیک تر جلوه می دهد.
بطور معمول تهیه و تولید تقویم رومیزی خاص با طرح اختصاصی احتیاج به زمان بیشتری نسبت به تقویم های رومیزی معمولی دارد، بنابر این جهت سفارش این محصول این نکته را هم در نظر داشته باشید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟