رول آپ چیست؟ رول آپ تبلیغاتی، یک ابزار کارآمد و جذاب برای تبلیغات در مکانهای عمومی مانند نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری است. پایه رول آپ ساخته شده از جنس آلومینیوم است که به راحتی نیز قابل حمل است. علت نامگذاری رول آپ قرار گرفتن چاپ رول آپ درون پایه آن است. یعنی چاپ بصورت رول جمع و باز شونده درون پایه قرار میگیرد و در زمان جابجایی آسیب نمیبیند و دست و پا گیر هم نیست. استند رول آپ به راحتی و توسط یک نفر قابل نصب و جابجایی است. رول چاپ استند تبلیغاتی غالبا با ارتفاع 200 سانتی متر هستند ولی عرض های متفاوتی دارند. با استفاده از این ابزار تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی نام و نشان تجاری خود را به مخاطبان خود نشان دهید و توجه انها را به کار خود جلب کنید. رول آپ نمایشگاه کاربرد تبلیغاتی و اطلاع رسانی دارد لذا در نمایشگاه، همایش، کنگره و سایر مناسبت ها بسیار پرکاربرد و ضرروری هستند. استفاده از استند رول آپ ارزان در تبلیغات، یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و افزایش بهره‌وری است. مزیت استند رول آپ نسبت به استند ایکس این است که فضای کمتری اشغال می کند و ایستایی بهتر و در پایان زیبایی بیشتری نسبت به استند های ایکس دارد. استند رول آپ را می توانید به صورت فقط سازه استند رول آپ، چاپ + استند یا صرفا فقط چاپ به همراه نصب را ثبت سفارش نمایید. چاپ استند رول آپ به راحتی بالا و پایین می رود و در نهایت با یه کیف برزنتی به راحتی میتوان آن را حمل کرد.

ویژگی های استند رول آپ

پایه‌های رول آپ معمولاً از یک بنر گرافیکی جمع‌شونده تشکیل شده‌اند که برای ذخیره و حمل و نقل آسان در یک واحد پایه جمع می‌شود.

قابل حمل بودن: یکی از بارزترین ویژگی های استند رول آپ ها قابلیت حمل آن ها است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که سبک و جمع و جور باشند و امکان حمل و نقل آسان از یک مکان به مکان دیگر را فراهم کنند. این ویژگی آنها را برای مشاغلی که در نمایشگاه‌های تجاری یا رویدادهایی که تحرک ضروری است، ایده‌آل می‌کند.

راه اندازی آسان: پایه های رول آپ برای راه اندازی سریع و بدون دردسر طراحی شده اند. گرافیک استند را می توان به راحتی از واحد پایه بالا کشید و در عرض چند ثانیه در جای خود محکم کرد و نیاز به مونتاژ یا ابزار پیچیده را از بین می برد.

گرافیک با کیفیت بالا: گرافیک استند رول آپ معمولاً بر روی مواد بادوام مانند وینیل یا پارچه با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال با وضوح بالا چاپ می شود. این کار رنگ های زنده، تصاویر واضح و متن واضح را تضمین می کند و به طور موثر توجه رهگذران را به خود جلب می کند.

دوام: پایه های رول آپ علیرغم ساختار سبکی که دارند به گونه ای طراحی شده اند که بادوام و ماندگار باشند. واحد پایه معمولاً از آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده است که پایداری و مقاومت در برابر سایش و پارگی را فراهم می کند.

رول آپ

استند رول آپ یکی از پرکابردترین نوع استند تبلیغاتی است ، بهتر است بگوییم که کاربردی ترین استند نمایشگاهی، استند رول آپ است. یک سازه آلومینیمی مستحکم با کیفیت چاپ بالا میتواند زیبایی دو چندانی به تبلیغات شما بیافزاید و مخاطبان را به سمت خود جذب کند.
فرض کنید شما مسافرهستید و یاشرایطی دارید که قادر به حمل و نصب هر سازه ای نیستید، باید به دنبال سازه تبلیغاتی متحرک باشید ما به شما استند رول آپ را پیشنهاد میکنیم .

استند رول آپ دارای سازه آلومینیمی است که از لحاظ استحکام بی نظیر است و این مزیت را دارد که چاپ در قسمت پایین سازه جمع میشود و به راحتی بالا و پایین می رود ودر نهایت با یه کیف برزنتی به راحتی میتوان حمل کرد. 
محیط نمایشگاه فضایی بسیار موثر برای نمایش تبلیغات و عرضه محصولات است به راحتی می توانید از این استند تبلیغاتی استفاده کنید.

60-160 با چاپ درجه یک_9943

سازه رول آپ

از یک سازه ایستاده آلومینیومی در رنگ های مشکی و نقره ای تشکیل شده که چاپ داخل آن در قسمت پایین سازه نصب می شود و به راحتی میتوان چاپ آن را باز و بسته کرد .

چاپ رول آپ

جهت چاپ رول آپ می توان از متریال پروپیلن استفاده کرد نوعی پی وی سی است که به اختصار چاپ پ پ نامیده می شود. کیفیت چاپ بالا و وضوح تصویر بسیار خوبی دارد ولی چون پایه جوهر آن آب است در اثر برخورد با آب به راحتی پاک می شود. البته در خروجی چاپی رول آپ طراحی حرفه ای رول آپ یکی از مهمترین فاکتورهاست.
اگر به دنبال چاپ مقاوم تر و ضد آب هستید ما به شما چاپ سولیت را پیشنهاد میکنیم که یک نوع پی وی سی است و نسبت به پ پ ضخامت بیشتری دارد.

نصب رول آپ

رول آپ دارای 2 قسمت است :
1.سازه رول آپ
2.چاپ رول آپ
سازه رول آپ به صورت ایستاده ، دوطرفه ایستاده ، رول آپ گردان و در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود . فراموش نکنیم که جهت استند رول آپ گردان باید موتور را برای چرخش چاپ به آن اضافه کنیم که باعث افزایش قیمت آن می شود.
قسمت چاپ هم که اطلاعات و تبلیغات شما نقش می بندد.
سازه رول آپ به راحتی تمام قطعات آن باز و بسته می شود ، دارای یک پایه ایستاده فلزی و دو پایه فلزی جهت نگه داشتن سازه بر روی زمین است که به راحتی خم شده و زیر سازه قرار میگیرد علاوه بر این دارای یک میله آلومینیومی است که مانند یک اهرم پشت سازه قرار می گیرد که یک سر آن بالای چاپ و یک سر آن روی پایین سازه قرار میگیرد تا چاپ را نگه  دارد .

زمانی که سازه و میله را نصب کردید به راحتی چاپ را به سمت بالا کشیده و اهرم پشت آن را نصب می کنید.

ابعاد رول آپ

نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره کنیم ارتفاع رول آپ است، ارتفاع تمامی رول آپ ها استاندارد و 2 متر می باشد در واقع عرض رول آپ متغیر است.
 یکی از پرفروش ترین ابعاد رول آپ 85*200 می باشد ولی شما با توجه به فضای تبلیغاتی خود می توانید در ابعاد 60*160 - 85*200 – 120*200 – 150*200 – 200*200 - 250*200 و 300*200 سفارش بدهید .
در صورت تمایل می توانید رول آپ دوطرفه یا گردان که در ابعاد 85*200 می باشد هم سفارش بدهید.

کاربرد رول آپ

جهت تبلیغ و عرضه محصولات در داروخانه ها ، فروشگاه ، مراکز تجاری ، کلینیک ، بیمارستان ، همایش ها و ...
جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی در همایش ها ، سمینارها، سالن کنفرانس ،دانشگاه، آموزشگاه ها ، اداره ها و بانک ها و ....
جهت تبلیغات در نمایشگاه که یکی ازپرکاربردترین موارد به شمار می رود.

در دنیای پویای بازاریابی و تبلیغات، کسب‌وکارها دائماً به دنبال راه‌های نوآورانه برای جلب توجه مخاطبان هدف خود هستند. پایه های رول آپ که به عنوان بنرهای جمع شونده نیز شناخته می شوند، به عنوان ابزاری همه کاره و موثر در نظر گرفته می شود. این نمایشگرهای قابل حمل و از نظر بصری جذاب در نمایشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌ها، فضاهای خرده‌فروشی، کنفرانس‌ها و رویدادهای تبلیغاتی مختلف در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند. استند رول آپ یکی از پرکابردترین نوع استند تبلیغاتی است، بهتر است بگوییم که کاربردی ترین استند نمایشگاهی، استند رول آپ است. یک سازه آلومینیمی مستحکم با کیفیت چاپ بالا میتواند زیبایی دو چندانی به تبلیغات شما بیافزاید و مخاطبان را به سمت خود جذب کند.فرض کنید شما مسافرهستید و یاشرایطی دارید که قادر به حمل و نصب هر سازه ای نیستید، باید به دنبال سازه تبلیغاتی متحرک باشید ما به شما استند رول آپ را پیشنهاد میکنیم .استند رول آپ دارای سازه آلومینیمی است که از لحاظ استحکام بی نظیر است و این مزیت را دارد که چاپ در قسمت پایین سازه جمع میشود و به راحتی بالا و پایین می رود ودر نهایت با یه کیف برزنتی به راحتی میتوان حمل کرد. 

مشخصات فایل چاپی

1. ابعاد دقیق
بهتر است در طراحی خود از قسمت چپ و راست و بالا 5 سانتی متر و از قسمت پایین 12 سانتی متر حاشیه امن در نظر بگیرید ،در واقع نوشته و لوگو نباشد و از طرح زمینه استفاده کنید.
2. فرمت فایل : به صورت یا لایه بسته
3.کالر مد
4.نحوه ارسال فایل : از طریق واتس آپ یا تلگرام

نحوه ارسال رول آپ

استند رول آپ در ابعاد کوچک تر مانند 85*200 – 60*160 به راحتی با پیک موتوری و در ابعاد بزرگ تر با سواری ، آژانس جهت ارسال درون شهری و جهت شهرستان یا خارج از کشور از طریق راه های ارتباطی زمینی و هوایی مثل پست ، تیپاکس ، باربری و فرودگاه اقدام کنید.

0 نظر