درقلمرو بازاریابی مدرن، اقلام تبلیغاتی به ابزاری ضروری برای کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند که هدفشان افزایش دیده شدن برند و جذب مشتری است. در میان این اقلام تبلیغاتی، ساک های دستی به عنوان وسیله ای شیک و موثر برای تبلیغ برندها، محصولات و خدمات ظاهر شده اند. فراگیر بودن ساک های دستی در زندگی روزمره، همراه با ماهیت کاربردی و مد روز آنها، آنها را به یک تابلو ایده آل برای پیام های بازاریابی تبدیل می کند. ساک دستی هایی که توسط هر مجموعه تدارک دیده می شوند ابزار تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و قدرتمندی است؛ زیرا مورد استفاده تقریباً همه می باشد و این موجب می گردد که تبلیغات شما همچون یک بیلبورد متحرک گردد و در انظار بسیاری از مردم به نمایش گذاشته شود.چیزی که مسلم است موجب شناخته تر شدن نام برند و لوگوی شما می گردد و این مسأله تأثیر بسیار مثبتی بر روند فروش آن شرکت خواهد داشت.ساک دستی های تبلیغاتی یکی از روش هایی می باشد که موجب می شود تبلیغات برای برند و محصولات شما بصورت دست به دست و زبان به زبان نیز انجام بگیرد.ساک دستی ها برای خرید شخصی، ارائه هدیه های سفارشی و همچنین نوع ساک دستی مارک دار در نمایشگاه ها استفاده می شود.

ساک های دستی با لوگو اقلام تبلیغاتی همه کاره ای هستند که طیف وسیعی از جمعیت شناسی را پوشش می دهند. آن‌ها در اشکال، اندازه‌ها و مواد مختلف وجود دارند و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند تا آن‌ها را با توجه به تصویر برند و مخاطبان هدف خود سفارشی کنند. از ساک های دستی سازگار با محیط زیست گرفته تا ساک های دستی خاص و شیک، گزینه ها نامحدود هستند. این تطبیق پذیری تضمین می کند که کسب و کارها می توانند یک ساک دستی تبلیغاتی انتخاب کنند که با هویت برند آنها همسو باشد و پیام آنها را به طور مؤثر منتقل کند.

مزیت اصلی استفاده از ساک های دستی تبلیغاتی در توانایی آنها برای افزایش دیده شدن برند نهفته است. از آنجایی که افراد این ساک ها را در مکان های عمومی مختلف حمل می کنند، به عنوان تبلیغات عمومی رایگان عمل می کنند و برند را در معرض مخاطبان متنوع قرار می دهند. این دید به ویژه در مناطق شهری شلوغ، مراکز خرید و رویدادهایی که در آن لوگوی با طراحی خوب و استراتژیک می تواند توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند، ارزشمند است.

تاریخچه ساک دستی

در دنیای به روزرسانی های گوشی های هوشمند و به روزرسانی های نرم افزاری, کیف خرید می تواند یک فناوری قدیمی و بدون تغییر به نظر برسد. اما در واقع کیسه های خرید خود دنیایی از تغییرات را تجربه کرده اند و نرخ ابتکار فقط در حال افزایش است. برای نشان دادن چگونه صنعت تکامل یافته است, در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه کیسه خرید می اندازیم.

قبل از اواخر دهه 1800 حتی کیف های خرید وجود نداشت. خریداران یا کالاهای خود را به خانه در سبد حمل می کنند یا فروشگاه ها خرید ها را درب منازل تحویل می دادند.

فرانسیس وول, یک معلم مدرسه در پنسیلوانیا, یک ماشین برای تولید کیسه خرید کاغذی را اختراع کرد. اینها کیف هایی به سبک پاکت کاغذی بودند و ظرفیت حمل زیادی نداشتند. در سال 1871 مخترع مارگارت نایت دستگاهی را طراحی کرد که می توانست در عوض کیسه های ته تخت بزرگ تری تولید کند و در سال 1883 چارلز استیلول کیسه کاغذی قهوه ای با تهِ چین دار و تاشو را ایجاد کرد که امروزه هنوز هم می شناسیم.

فروشگاه ها بزرگ تر شدند و شروع به عرضه طیف وسیع تری از کالاها کردند, یک راه حل مناسب باید برای حمل بهتر اقلام برای مشتریان باید صورت می گرفت.

ساک خرید یا ساک دستی ای که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد برای اولین بار یک خوار و بار فروش اهل مینه سوتای آمریکا به اسم والتر اچ دبنر زمانی که تمام محصولات خود را به مشریان با پاکت کاغذی تحویل میداد متوجه شد که چقدر حمل چند عدد ازین کیسه های مقوایی برای مشتریانش سخت است، پس تصمیم گرفت با بند برای آن ها دسته ایجاد کند، این کار رفته رفته با استقبال زیاد مخاطبین و مردم شهر قرار گرفت و امروزه سرتاسر دنیا ازین وسیله کاربردی استفاده می کنند و کم کم صاحبین مشاغل تصمیم گرفتن که ساک های خرید رو با نام برند خودشون ثبت کنند تا هر کسی که از فروشگاهی خرید کرده با نمایش ساک دستی خود با لوگوی برند مقصد آن را برای بقیه نیز به اشتراک بگذارد.

در دهه 1950 تولید کاغذ ارزان تر شده بود و خرده فروشان می توانستند با هر خرید به صورت رایگان یک کیسه خرید در اختیار مشتریان قرار دهند. در حدود همان زمان, فروشگاه های بزرگ متوجه شدند که کیسه خرید می تواند به برندینگ آنها چقدر کمک کند پس ساک دستی سفارشی با لوگو چاپی رایج شد. حمل کیف خرید از یک فروشگاه برند سطح بالا به نوعی نماد وضعیت لوکس برای مصرف کنندگان تبدیل شد و نشان گراین بود که فرد از وضعیت خوبی برخوردار است یا سلیقه خوبی دارد یا هر دو. در دهه 1960 ساک دستی ها به عنوان یک اثر هنری دیده می شدند و تا سال 1978 حتی در موزه طراحی کوپر هیویت اسمیتسونیان نیز نمایش داده می شدند.

در واقع ساک دستی یکی از کاربردی ترین عناصر تبلیغاتی است که به راحتی می توانید با تولید یک مدل با کیفیت از آن برند خود را شخصی سازی کنید و لوکس جلوه دهید، این عناصر تبلیغاتی هر چه با کیفی بالاتر ساخته شوند می توانند مدت زمان بیشتری در اختیار مخاطبینتان باشند و سطح شهر را بچرخند و برند شما را به نمایش عموم بگذارند.

چاپ افست و دیجیتال

متریال ساک دستی های تبلیغاتی بنا بر وزن محصولات تعیین می شود، به عنوان مثال ضعیف ترین متریال ها و پایین ترین قیمت ها را ساک دستی کرافت دارد، پس از آن ساک دستی گلاسه بدون روکش در دسته ساک دستی های عمومی و قابل قبول قرار می گیرد و از آن ساک دستی با روکش سلفون و حتی لمینیت و ساک دستی های کتان قرار می گیرد، هرچه متریال شما سنگین تر باشد جنس ساک دستی شما می بایست محکم تر باشد.

ساک دستی های تبلیغاتی، بگ تبلیغاتی و یا شاپینگ بگ برای بسیاری از فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا کاربردهای بسیاری دارد و همچنین می تواند برای تبلیغات شما بسیار مؤثر واقع گردد. در طراحی ساک دستی نام برند و لوگوی شما لحاظ می شود که این موجب دیده تر شدن نام و لوگوی برند شما در مکان های گوناگون می گردد.
چاپ ساک دستی های تبلیغاتی به دلایل گوناگون انجام می گیرد که هم می تواند برای مغازه داران و صاحبین انواع فروشگاه ها از جمله انواع پوشاک، طلا و جواهر، زیورآلات، ساعت فروشی و ...مورد استفاده قرار گیرد و در هنگام خرید کالای مورد نظر در آن قرار داده شود و به مشتری تحویل داده شود؛ و هم در شرکت ها و سازمان ها برای قرار دادن موارد مختلف از جمله کاتالوگ، بروشور، تراکت، فولدر، هدایای تبلیغاتی و سایر مواردی که متعلق به شرکت است مورد استفاده قرار می گیرد.
البته یکی از استفاده های عمده از چاپ ساک دستی تبلیغاتی برای شرکت ها در نمایشگاه ها است؛ زمانی که بازدیدکنندگان به غرفه شما مراجعه می کنند و می خواهید به آنها یک پک تبلیغاتی مناسب تحویل دهید که در آن احتمالاً برای اینکه خاطره ای شیرین از خود را در ذهن بازدیدکنندگان از غرفه بگذارید، هدایای تبلیغاتی را نیز در این پک گنجانده اید و در اینجا کاربرد ساک دستی تبلیغاتی بسیار مشخص می شود زیرا بهترین جا برای پک تبلیغاتی شما می باشد که دست مخاطبین خود قرار دهید.
برای چاپ ساک دستی تبلیغاتی از چاپ افست استفاده می شود.
این نوع ساک دستی های تبلیغاتی با جنس های مقوایی، پارچه ای و برزنتی تولید می گردند. ما در اینجا می خواهیم در مورد انواع ساک دستی های مقوایی صحبت کنیم.

ساک دستی تبلیغاتی خاص

این ساک دستی ها به صورت اختصاصی با طرح اختصاصی و خاص شما قابل چاپ و تولید می باشند.

اهمیت ساک دستی در تبلیغات

ساک دستی هایی که توسط هر مجموعه تدارک دیده می شوند ابزار تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و قدرتمندی است؛ زیرا مورد استفاده تقریباً همه می باشد و این موجب می گردد که تبلیغات شما همچون یک بیلبورد متحرک گردد و در انظار بسیاری از مردم به نمایش گذاشته شود.
چیزی که مسلم است موجب شناخته تر شدن نام برند و لوگوی شما می گردد و این مسأله تأثیر بسیار مثبتی بر روند فروش آن شرکت خواهد داشت. ساک دستی های تبلیغاتی یکی از روش هایی می باشد که موجب می شود تبلیغات برای برند و محصولات شما بصورت دست به دست و زبان به زبان نیز انجام بگیرد. ساک دستی ها برای خرید شخصی، ارائه هدیه های سفارشی و همچنین نوع ساک دستی مارک دار در نمایشگاه ها استفاده می شود.

چاپ افست و دیجیتال

انواع چاپ ساک دستی کاغذی

  1. چاپ ساک دستی گلاسه
    این نوع کاغذ برای چاپ ساک دستی دارای استحکام مناسب می باشد که روی آن سلفون مات و یا براق قرار می گیرد.
    همچنین می توان روی آن یووی موضعی، طلاکوب یا نقره کوب استفاده نمود.
  2. چاپ ساک دستی کرافت
    ساک دستی های کرافت دارای رنگ نخودی رنگ می باشد که اصولاً بصورت تک رنگ، دو رنگ و چهار رنگ چاپ آن انجام می شود و به دلیل رنگ بندی که دارد با رنگ های کرم، قهوه ای و طلایی دارای زیبایی خاصی می شود.
    از نکات مثبت جنس کرافت برای ساک دستی اینست که قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست می باشد؛ و از نکات مثبت مهم دیگرش هزینه اقتصادی و مناسب آن می باشد.

برای چاپ ساک دستی از این دو نوع جنس کاغذ فوق استفاده می شود.

مجموعۀ بانی چاپ با داشتن سال ها تجربه در زمینه چاپ، تبلیغات و طراحی می تواند آماده سازی ساک دستی را برای شما از مرحله طراحی ساک دستی تا چاپ ساک دستی با نازل ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد؛ برای اخذ مشاوره رایگان و ارائه سفارش خود می توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نمایید؛ و یا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

طراحی ساک دستی خلاقانه و فانتزی

همانطور که عنوان کردیم ساک دستی تبلیغاتی می تواند همانند یک ابزار تبلیغاتی پرقدرت برای شما عمل کند؛ بنابراین بهتر است برای طراحی ساک دستی از خلاقیت به میزان کافی استفاده شود زیرا موجب می شود تبلیغات شما خیلی بیشتر و بهتر دیده شود.
مسلماً فاکتور خلاقیت موجب تمایز شما از سایرین می گردد منجر به جذابیت آن می گردد.
برای دیدن نمونه کارهای طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی بانی چاپ به گالری نمونه کارهای مجموعه بانی چاپ مراجعه نمایید.

0 نظر