سررسید مدیریتی یک نوع برگه است که برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان استفاده می‌شود. این برگه معمولاً شامل تقویم ماهانه یا هفتگی است که در آن می‌توانید وظایف و فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی کنید. سررسید مدیریتی کمک می‌کند تا موعد انجام وظایف را به خوبی برنامه‌ریزی کرده و از این طریق به بهبود مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری کمک کند.

دریک سررسید مدیریتی، معمولاً فضایی برای یادداشت کردن وظایف روزانه، هفتگی یا ماهانه وجود دارد. این شامل وظایفی مانند جلسات، وظایف خانگی، وظایف مربوط به کار یا هر نوع فعالیت دیگری است که باید در طول روزها یا هفته‌ها انجام شود. با داشتن یک سررسید مدیریتی، می‌توانید به راحتی برنامه‌ریزی کنید و از فرصت‌های موجود برای انجام کارها بهترین استفاده را ببرید.

با استفاده از سررسید مدیریتی، می‌توانید به دقت و سازماندهی وظایف خود را برنامه‌ریزی کنید و از این طریق به بهبود مهارت‌های مدیریت زمان خود بپردازید و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

برای به نمایش گذاشتن کلاس کاری مدیران یکی از مواردی که مورد نیاز است، ست مدیریتی بسیار شیک و متمایز می باشد و یکی از اجزای ست مدیریتی، تقویم و سررسید شیک و مدیریتی است.
همانطور که می دانیم یکی از مهمترین وظایف مدیران، برنامه ریزی کارهای شرکت و حتی برنامه ریزی برای تک تک پرسنل می باشد؛ و قرار ملاقات‌های مدیران نیز بسیار دارای اهمیت می باشند.
یک مدیر موفق برای انجام امور برنامه ریزی و زمان‌بندی لازم را دارد و از وقایع و رویدادها نیز اطلاع کامل دارد و برنامه های خود را تنظیم می نماید و بهترین ابزاری که برای رسیدن به این اهداف مناسب مدیران است همین چاپ سررسید مدیریتی می باشد.

تفاوت سررسید مدیریتی با سایر سررسیدها

سررسیدها با توجه به کاربردی که دارند طراحی و چاپ می شوند و نمی توان یک مدل سررسید را بر همه نوع کاربردی طراحی و چاپ کرد.
مسلماً وقتی شما می خواهید برای یک مدیر، هدیه ای را در نظر بگیرید ارائه تنها یک سررسید ساده نمی تواند گزینه مناسبی باشد زیرا هم بچشم نمی آید و هم برای مدیران و صاحبین کسب و کارها هدیه کوچکی است. بهتر است هنگام تهیه سررسید میزان شأن و شخصیت مدیران نیز درنظر گرفته شود.
سررسیدهای مدیریتی به این دلیل که مدیران اصولاً در جلسات کاری متعدد حضور دارند دارای برگه‌ها و جلد گران قیمت می باشد. شاید به همین دلیل می باشد که به آنها سررسید نفیس نیز می گویند.
علاوه بر اینکه در سررسید مدیریتی از برگه های نفیس‌تر استفاده شده است، ست سررسید مدیریتی اصولاً دارای قطعات دیگر مانند خودکار، روان نویس، ماشین حساب، فلش، اسپیکر، پاوربانک، برگه هایی که قابلیت جدا شدن دارند، جعبه چوبی برای قرار دادن قطعات در آن و ... نیز می باشد.

انواع سررسید مدیریتی

سررسید های مدیریتی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به شرایط یک سازمان یکی از آنها انتخاب و طراحی و چاپ می شوند.
سررسید مدیریتی ارگانایزر
سررسید مدیرتی چرمی
سررسید مدیریتی ترمو
سررسید مدیرتی قفل دار رمزی
سررسید مدیریتی مگنتی
و ...

در این مقاله می خواهیم سررسید ارگانایزر مدیریتی را توصیف نمائیم:

سررسید ارگانایزر چیست؟

ارگانایزر نوعی از سررسیدهای گسترش یافته می باشد و خود کلمه ارگانایزر به معنی سازماندهی کننده یا نظم دهنده می باشد و می توان هدیه بسیار مفیدی برای مدیران و صاحبین کسب و کارها باشد.
چاپ سررسید سفارشی و سررسیدهای ارگانایزر مدیریتی طبق سلیقه‌ی شخصی و متناسب با فعالیت‌های مختلف سازمان‌ها طراحی می شود.
بعضی سررسیدهای ارگانایزر دارای صفحه و یک قفل هستند، بعضی از سررسیدها دارای ماشین حساب، جای کارت، دفترچه تلفن، خودکار، محل قرار گیری تبلت، کیف و یا انواع و اقسام وسایل مورد نیاز برای امور اداری هستند.
جنس ارگانایزر با توجه به سلیقه و بودجه ای مشتریان دارند می تواند از جنس چرم، چرم مصنوعی و ترمو، پلاستیک، لمینت، مقوای گلاسه گرم بالا یا مخملی و یا هر چیز دیگری باشد.
ارگانایزر چرمی هم می تواند از چرم طبیعی و هم از چرم مصنوعی باشد. چرم طبیعی دارای قیمت بالاتر از چرم مصنوعی می باشد اما دارای محدودیت رنگ می باشد در چرم مصنوعی قیمت پایین‌تر می باشد اما از وسعت دایره رنگ بیشتری بهره مند هستیم.
اما به هرحال با انتخاب سررسید چرم ارگانایزر چه مصنوعی و چه طبیعی موجب می شود که شما انتخاب شیک و منحصر به فرد داشته باشد

چاپ سررسید ارگانایزر

چاپ سررسید ارگانایزر مدیریتی دارای قیمت مناسب می باشد که می تواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای صاحبین کسب و کارها می باشد.
از موضوعات مهمی در چاپ سررسید مدیریتی وجود دارد چاپ لوگو در سررسید ارگانایزر مدیریتی است؛ برای چاپ لوگو روش‌های مختلفی وجود دارد و اگر می خواهید لوگوی شما واضح‌تر و شکیل‌تر به نظر آید طلاکوب کردن آن انتخاب بسیار مناسبی می باشد و اگر به طرح‌های کلاسیک علاقه مند هستید می توانید از چاپ برجسته استفاده کنید. از دیگر مواردی که می توانید استفاده کنید قطعات فلزی و پلاک برای حک لوگو روی آن می باشد.
شاید شما فکر کنید که برای تهیه سررسید مدیریتی و نفیس کلی باید هزینه متقبل شود اما سررسید مدیریتی ارگانایزر دارای قیمت مناسب و به صرفه می باشد و از طرفی سررسید ارگانایزر به نوعی از سررسید گفته می شود که که دارای جنس بسیار محکم و مقاوم است؛ و در طراحی سررسید مدیریتی ارگانایزر دقت لازم صورت گرفته است.
سررسید مدیریتی یکی از قدرتمندترین ابزار تبلیغاتی می باشد و سررسید ارگانایزر مدیریتی می تواند معرف شما، محصولات شما و یا خدمات شما باشد و حتی اگر شما حضور نداشته باشید کار خود را انجام دهد.
همانطور که گفته شد سررسید مدیریتی دارای اقلام همراهی مانند ماشین حساب، دفترچه تلفن، جای کارت، پاور بانک، فلش، جعبه و ... می باشد.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟