سررسید جیبی یک نوع سررسید با ابعاد کوچکتر و مناسب برای جا گذاری در جیب است. این سررسیدها به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن، به شکل مناسبی در جیب‌های لباس‌ها یا کیف‌ها جا می‌شوند و از آن‌جایی که همواره در دسترس هستند، برای یادداشت‌برداری یا نوشتن به راحتی قابل استفاده هستند. این سررسیدها عمدتاً از کاغذهای با کیفیت استفاده می‌شوند و معمولاً یک جلد ساده دارند.

سررسیدهای جیبی اغلب برای مواقعی مناسب هستند که نیاز به یک وسیله نوشتاری قابل حمل و کم‌حجم داریم. این محصولات علاوه بر استفاده شخصی، برای هدیه دادن یا به عنوان جلد نوت‌بوک‌های کوچک نیز استفاده می‌شوند. با طراحی ساده و کاربری آسان، سررسید جیبی به عنوان یک ابزار نوشتاری کم‌حجم و کارآمد در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سررسیدها در مواقع ناگهانی و به شکل غیررسمی می‌توانند یک راهکار نوشتاری سریع و کارا باشند.

سررسید جیبی

سررسید جیبی که با نام تقویم جیبی نیز نامیده می شود؛ دارای ابعاد 10*15 و 10.5*14.8 سانتیمتر است؛ و در کل می توان گفت اندازه‌ی این سررسید در حدود کاغذ A5 می باشد؛ حسن سررسید جیبی ارزانی، کاربرد فراوان و مناسب برای استفاده سریع و مختصر نویسی است.
سررسید جیبی برای ارائه هدایای تبلیغاتی بصورت انبوه نیز گزینه‌ی بسیار مناسبی می باشد؛ به این دلیل که دارای قیمت کم و مقرون به صرفه است.
سررسید جیبی پلاک دار با کاغذ کرم و دارای قابلیت حک لیزر، داغی روی جلد و اضافه نمودن اطلاعات شرکت بصورت صفحات رنگی در ابتدا، اواسط و انتهای سررسید و با قابلیت حک آرم در صفحات داخلی سررسید، جهت هدایای تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

سررسید جیبی تبلیغاتی

سررسید جیبی تبلیغاتی مانند یک سررسید ساده می باشد با این تفاوت که آرم، لوگو و اطلاعات شرکت سفارش دهنده را همراه خود دارد و بیشتر در انتهای هر سال توسط شرکت‌های مختلف به مشتریان ارائه می گردد تا هم به عنوان یک هدیه‌ی لذت بخش برای شروع سال جدید باشد و هم موجب به یادماندن برند در ذهن مخاطبین شود.
سررسید جیبی تبلیغاتی هدیه ای عام می باشد که به دلیل هزینه پائین، ماندگاری بالا، استفاده مدام از آن، امکان چاپ اطلاعات شرکت و انجام تبلیغات روی آن و مورد نیاز بودن برای همه به عنوان یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان می باشد.

چاپ سررسید اختصاصی جیبی تبلیغاتی بر اساس درخواست مشتری شخصی سازی نیز می شود.

مزیت تقویم جیبی

-تقویم جیبی برای افرادی که در حال حرکت و مدام در راهند گزینه بسیار مناسبی می باشد.
-تقویم رومیزی خیلی راحت به کیف پول و کیف دستی متصل می گردد.
-تقویم جیبی برای یادآوری قرار ملاقات‌ها و رویدادها بسیار ایده آل می باشد.
-تقویم جیبی ابزاری ضد ضربه بر خلاف گوشی های هوشمند و کامپیوترهای کوچک است.
-فرمت هفتگی یا ماهانه برای تقویم جیبی طراحی و چاپ می شود؛ در فرمت هفتگی فضای نوشتاری بیشتری برای یادداشت‌ها فراهم می شود.
-طراحی و چاپ سررسید جیبی می تواند موجب کاهش هزینه های تبلیغات شما گردد.
-هزینه های طراحی و چاپ سررسید جیبی بسیار کمتر از سررسیدهای دفتری می باشد.

تقویم جیبی مناسب کدامیک از افراد می باشد؟

-تقویم جیبی خیلی مناسب برای ارائه به عنوان هدایای تبلیغاتی در تعداد انبوه می باشد.
-تقویم جیبی مناسب برای افرادی هست که زندگیِ شخصی و کاری خود را از هم جدا کرده اند و به یک تقویم جیبی برای ثبت قرار ملاقات‌ها و برنامه های هفتگیِ کاری خود و همچنین تقویم جداگانه ای برای ثبت فعالیت‌های خانواده مانند جشن‌ها، مجالس و ... نیاز دارند.
-والدین در خانه که نیاز به راهی دردسترس و آسان دارند تا وقایع متعدد مانند زمان کلاس بچه ها، موارد مورد نیاز برای خرید و ... را در آن یادداشت کنند.
-مناسب افرادی که تمایل دارند برای اطلاع از تاریخ و وقایع روز همیشه یک تقویم بصورت فیزیکی همراه داشته باشند.
-سالمندانی که عاشق تقویم و سررسید هستند و تنها به داشتن تقویم رومیزی و تقویم دیواری قانع نیستند.
-فروشگاه‌هایی که برای تبلیغ خود تقویم جیبی به مشتریان رایگان هدیه می دهند.
-شرکت‌ها و سازمان‌هایی در انتهای سال به پرسنل خود سررسید جیبی هدیه می دهند.

نکات مهم در سفارش چاپ سررسید جیبی

-همانطور که می دانیم همیشه اولین موردی که در چاپ سررسید جیبی دارای اهمیت می باشد بحث هزینه آن می باشد؛ هیچ وقت در سفارش سررسیدها و تبلیغات خساست بخرج ندهید؛ زیرا خساست در تبلیغات منجر به شکست می شود.
-در طراحی و چاپ سررسید جیبی، تناسب داشتن با کسب و کار و مواردی که می خواهید تبلیغات کنید را در نظر بگیرید.
-نوع محصولاتی که می خواهید تبلیغات آنرا انجام دهید انتخاب نمائید. مثلاٌ برای معرفی محصولات صنعتی بهترین انتخاب سررسیدهای دفتری می باشد.

سررسید جیبی کیف پول دار

درون این سررسیدهای جیبی قسمتی بصورت مخفی و کم پیدا می باشد که مناسب قرار دادن پول و یادداشت‌های کوچک می باشد.

سررسید جیبی خودکاردار

در کنار این نوع سررسیدها خودکاری قرار دارد که برای استفاده آسان‌تر از سررسید می باشد.

0 نظر


تقویم 1403سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟