پوسترهای دیواری با طرح نقاشی، از جمله انواع پوسترهای دکوراتیو هستند که معمولاً برای تزئین دیوارها و فضاهای مختلف استفاده می‌شوند. این پوسترها اغلب از تصاویر و نقاشی‌های هنری بهره می‌برند که می‌توانند موضوعات گوناگونی از جمله مناظر طبیعی، شهرها، تابلوهای هنری، نقاشی‌های سنتی یا مدرن، نقاشی‌های تجربی و غیره را به تصویر بکشند. این روزها داشتن یک پوستر دیواری مدرن در دکوراسیون داخلی متداول شده و طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است که هر یک به طرح و سبک خاصی از پوستر دیواری تمایل دارند.از گذشته تاکنون سبک‌های زیادی در نقاشی به وجود آمده و هنوز هم شاهد ظهور شاهکارها و سبک‌های جدیدی هستیم که به تعدادی از آن‌ها در طراحی کاغذ دیواری تابلو نقاشی اشاره می‌شود. از جمله آن‌ها کلاسیسیسم، نئوکلاسیسیسم، امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، پست-امپرسیونیسم، نئوامپرسیونیسم، سورئالیسم، آبستره، اکپرسیونیسم انتزاعی، مینی‌مالیسم، گرافیتی، پاپ آرت، باروك، ساختار گرایی، مینیاتور عثمانی، مدرنیسم (نوگرایی)، آبستره اکسپرسیونیسم، سمبولیسم و آرنوو، پست مدرنیسم (فرا نوین)، هنر ابتدایی و آوانگارد است.

این روزها داشتن یک پوستر دیواری مدرن در دکوراسیون داخلی متداول شده و طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است که هر یک به طرح و سبک خاصی از پوستر دیواری تمایل دارند. از میان انواع پوسترهای دیواری، نقاشی کلاسیک، پوستر نقاشی سه بعدی و سایر سبک‌های نقاشی خریداران زیادی دارد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم با سبک‌های گوناگون نقاشی پوستر دیواری در دکوراسیون داخلی آشنا شویم.

پوسترهای دیواری با طرح نقاشی به عنوان یک وسیله دکوراتیو، می‌توانند به شکل چشمگیر و زیبا، فضای داخلی یک اتاق، منزل یا محل کار را تزئین کنند. این پوسترها معمولاً در ابعاد مختلف و با کیفیت بالا تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک عنصر تزئینی مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون فضاها استفاده شوند.

کاغذ دیواری تابلو نقاشی از رنگ‌های زنده و جذاب برخوردار است. این رنگ‌ها به ویژه در طرح‌های هنری و نقاشی‌های طبیعی، فضا را شاداب و زنده می‌کنند و حس زیبایی و تازگی را به فضا اضافه می‌کنند.
پوسترهای دیواری با طرح نقاشی، گزینه‌ای مناسب برای افراد علاقمند به هنر و زیبایی است که می‌خواهند فضای اطراف خود را به شکل‌های هنری و جذاب تزئین کنند. این پوسترها، به عنوان یک عنصر دکوراتیو، می‌توانند تاثیر چشمگیر و خیره‌کننده‌ای بر روی احساسات و حالت روحی افراد داشته باشند و زمینه‌ای جذاب برای تأمل و استراحت فراهم کنند.

شرکت بانی چاپ (شمسه نگار) ارائه دهنده هر گونه خدمات چاپ و گرافیک و همچنین چاپ کاغذ دیواری|پوستر دیواری با طرح اختصاصی و دلخواه شما می باشد برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد.

سبک‌های نقاشی

از گذشته تاکنون سبک‌های زیادی در نقاشی به وجود آمده و هنوز هم شاهد ظهور شاهکارها و سبک‌های جدیدی هستیم که به تعدادی از آن‌ها در طراحی کاغذ دیواری تابلو نقاشی اشاره می‌شود. از جمله آن‌ها کلاسیسیسم، نئوکلاسیسیسم، امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، پست-امپرسیونیسم، نئوامپرسیونیسم، سورئالیسم، آبستره، اکپرسیونیسم انتزاعی، مینی‌مالیسم، گرافیتی، پاپ آرت، باروك، ساختار گرایی، مینیاتور عثمانی، مدرنیسم (نوگرایی)، آبستره اکسپرسیونیسم، سمبولیسم و آرنوو، پست مدرنیسم (فرا نوین)، هنر ابتدایی و آوانگارد است.

سبک کلاسیک

طرح کاغذ دیواری کلاسیک شامل طرح‌هایی است که در اصل با توجه به المان‌ها و عناصر موجود در طبیعت و هم‌چنین اشیا در گذشته خلق شده‌اند. در این زمینه، می‌توان به یکی از نقاشی‌های معروف از نیکولا پوسن با نام ستایش گوساله طلایی اشاره کرد. سبک پوستر دیواری کلاسیک، از آثاری استفاده می‌نماید که در واقع از دوره رنسانس آغاز و تا قرن نوزدهم ادامه داشته است.

رومانتیسیسم

سبک رومانتیک، یکی از مکاتب هنری است که در ایران جزیی از سبک کلاسیک شناخته می‌شود و افراد در هنگام خرید کاغذ دیواری با نام تصاویر کلاسیک از آن یاد می‌کنند. همان‌طور که از نام این مکتب پیداست، آثار هنری با بیان احساسات خلق می‌شوند و با سفارش یکی از نقاشی‌های این سبک، یک پوستر دیواری اروپایی خواهید داشت.

کوبیسم

یکی از نام آشناترین سبک‌ها کوبیسم است که با نام حجم گرایی هم شناخته می‌شود و در اصل نقاشی‌هایی با استفاده از اشکال هندسی هستند. کاغذ دیواری نقاشی کوبیسم برای فضاهایی مناسب است که به دنبال ایجاد فضایی مدرن در دکوراسیون خود هستند. پوستر سه بعدی یکی از شکیل‌ترین کارهاست که اگر به کوبیسم علاقه‌مند باشید، در خرید پوستر دیواری سه بعدی امکان سفارش دارد.

رئالیسم

واقع گرایی در نقاشی‌هایی دیده می‌شود که هر چیزی را دقیقا همان‌طور که هست به نمایش در می‌آورد و این سبک در پوسترهای نقاشی هم بسیار پر طرفدار است. از معروف‌ترین نقاشی‌های این حوزه، نقاشی رنگ روغن گوستاو با نام سنگ شکنان است. خرید پوستر طبیعت در این حوزه رواج داشته و اگر خرید پوستر ارزان مد نظر باشد هم به علت آماده بودن نقاشی‌ها از قبل، گزینه بسیار مناسبی می‌تواند باشد.

مینیاتور ایرانی

دوستداران طرح‌های سنتی، کاغذ دیواری نقاشی ایرانی را بر همه انواع کاغذ دیواری پوستری ارجح دانسته و پوستر دیواری های نقاشی کلاسیک و سنتی را در اولویت خرید خود قرار می‌دهند. در دکوراسیون اشرافی و دکوراسیون مجلل کلاسیک هم از طرح سنتی ایرانی و نقاشی مینیاتور ایرانی به وفور استفاده می‌شود.

پوستر دیواری نقاشی آبرنگ

کسانی که دکوراسیون لایت را می‌پسندند از پوستر دیواری آبرنگی بیشتر خوششان می‌آید و حتی امکان خرید از قسمت پوستر دیواری سه بعدی با مدل‌های گوناگون نقاشی آبرنگی را خواهند داشت. سبک‌های مختلف هنری هم قابل سفارش در قالب نقاشی آبرنگی هستند که از این میان آبرنگ شهرها و یا طبیعت به صورت رئالیسم بیشتر فروخته می‌شود.

تولید کاغذ دیواری پوستری

پوسترهای دیواری با طرح نقاشی معمولا از دسته کارهایی هستند که باید به صورت سفارشی آماده شوند؛ بنابراین بهتر است علاقه‌مندان به این نوع وسیله‌های دکوراتیو از قبل طرح خود را انتخاب کنند. بعد از انتخاب نقاشی مناسب دکوراسیون داخلی، باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد تا بتوان روی کاغذ دیواری به عنوان پوستر چاپ کرد. چاپ پوستر دیواری نقاشی در چند لت مانند کاغذ دیواری انجام می‌پذیرد و در نهایت و قرار دادن آن‌ها کنار هم روی دیوار تصویر واحدی به دست می‌آید.

0 نظر


اهمیت سجاده و جانمازسایت شمسه نگارشمسه نگارتاریخچه سجاده و جانمازانواع سجاده و جانمازتفاوت های سجاده و جانماز چیست؟راهنمای خرید سرویس خواب دو نفرهراهنمای خرید سرویس خواب کودکسجاده ی نفیسسرویس روتختی چاپی با طرح دلخواهمرکز فروش سجاده نماز در تهرانسجاده و جانمازمیکس مدیاطرح مناسب پوستر سقفیکاغذ دیواری پوستریکاغذ دیواری تابلو نقاشیتفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیوارینقش پوستر دیواری در دکوراسیون منزلنقش رنگ در پوستر دیواریانواع سبک پوستر دیوارینصب پوستر دیواریسبک دیجیتال آرترومیزی چیست؟رانر چیست؟همه چیز درباره کوسن و بالشتانواع پافچاپ روی آینه و شیشهچاپ روی پرچم اختصاصیچاپ انواع پرچم به‌صورت حرفه‌ای و فوریسفارش چاپ پرچمچاپ لوگو روی پرچمدکوراسیون داخلی کلاسیکدکوراسیون داخلی منزل کوچکسفری به عمق هنرسبک های دکوراسیونمکتب های هنریچاپ زیرلیوانی و زیربشقابیتابلو کاشی کاریچاپ روی پارچهدستگاه چاپ فلت بدفرایند چاپ سابلیمیشن به زبان سادهچاپ سابلیمیشن