طراحی و چاپ ست اداری مناسب و باکیفیت می تواند مانند یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند عمل نماید. ست اداری برای یکپارچه کردن اوراق و اقلام اداری طراحی و چاپ می شود. از تأثیرات مثبت طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای ارائه هویت منسجم‌تر و معتبرتر از ارگان و سازمان شما  می باشد. در طراحی ست اداری باید مواردی مانند نام تجاری و لوگوی آن مجموعه، همچنین راه‌های ارتباطی و شماره تماس و آدرسِ مجموعه و خلاصه ای از فعالیت های آن ارگان و سازمان در آن لحاظ می شود.

مراحل چاپ ست اداری، فرآیندی است که از طریق آن اقلام مختلفی که به عنوان بخش‌های یک ست اداری شناخته می‌شوند، تولید و چاپ می‌شوند. این مراحل با دقت انجام شده تا بهترین نتیجه و کیفیت برای محصول نهایی به دست آید. ابتدا، طراحی و گرافیک موردنظر برای ست اداری ایجاد می‌شود. این ممکن است شامل طراحی لوگو، الگوها و محتوای تبلیغاتی باشد.

سپس، فایل‌های آماده برای چاپ به چاپخانه ارسال می‌شوند. در چاپخانه، از تجهیزات حرفه‌ای و فناوری‌های پیشرفته برای چاپ اقلام مختلف استفاده می‌شود. این مرحله شامل انتخاب مواد چاپ، تنظیمات رنگ و تنظیمات دقیق ماشین چاپ است.

در نهایت، پس از چاپ، اقلام به مرحله بسته‌بندی و تحویل می‌رسند. در این مرحله، ست اداری با دقت بسته‌بندی شده و آماده به تحویل به مشتری می‌شود. از مراحل این فرآیند برای اطمینان از کیفیت و تطابق با طراحی انتخاب شده، استفاده می‌شود. این فرآیند جامع از ابتدا تا انتها به کسب و کارها کمک می‌کند تا ست اداری تبلیغاتی خود را با بالاترین استانداردهای کیفیت و جلب توجه طراحی و تولید کنند.

ست اداری برای یکپارچه کردن اوراق و اقلام اداری طراحی و چاپ می شود. از تأثیرات مثبت طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای ارائه هویت منسجم‌تر و معتبرتر از ارگان و سازمان شما  می باشد. طراحی و چاپ ست اداری مناسب و باکیفیت می تواند مانند یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند عمل نماید.
در طراحی ست اداری باید مواردی مانند نام تجاری و لوگوی آن مجموعه، همچنین راه‌های ارتباطی و شماره تماس و آدرسِ مجموعه و خلاصه ای از فعالیت های آن ارگان و سازمان در آن لحاظ می شود.
چاپ ست اداری بصورت تمام رنگی انجام می شود و تا 7 روز کاری زمان می برد.
چاپ ست اداری برای اینکه دارای هزینه مناسب‌تر باشد بهتر است با چاپ افست و حداقل از تیراژ 1000 عدد انجام شود.
انواع ست اداری دارای تفاوت در طراحی ست اداری، اجزای ست اداری و نوع کاغذ چاپ ست اداری می باشد.
مجموعه بانی چاپ انواع پیشنهادات چاپ ست اداری را به مخاطبین خود ارائه می دهد؛ که این پیشنهادات دارای بهترین  و مناسب‌ترین هزینه اقتصادی و کیفیت کار از نظر کاربرد هستند. برای دیدین پیشنهادات انواع چاپ ست اداری بانی چاپ لینک زیر را دنبال نمایید:

ست اداری کامل

چاپ ست اداری با کاغذ تحریر ۸۰ گرم

ست‌ اداری با صرفه اقتصادی و ارزان از کاغذ  تحریر 80 گرم برای چاپ استفاده می کند. این جنس و گرماژ کاغذ تحریر ست اداری تقریباً مشابه همین برگه های A4 موجود در بازار است.
چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 80 گرم بصورت تمام رنگی انجام می شود. چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 80 گرم بسیار مطلوب و با کیفیت انجام می شود. اما چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 80 گرم  برای چاپِ تُمپلات (زمانی که تراکم رنگ و نقش در چاپ صد در صد باشد به آن چاپ تُمپلات می گویند) مناسب نمی باشد و کمی چاپ بور می شود و برای چاپ تمپلات بهتر است که از کاغذ تحریر 100 و 120 گرم استفاده شود.
حاشیه اطمینان برای زمان برش در چاپ ست اداری 5 میلیمتر است و باید لوگو و دیگر نوشته ها از حاشیه کار حداقل 5 میلیمتر فاصله داشته باشد.

چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 100 گرم

یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین جنس کاغذ برای چاپ ست اداری، کاغذ تحریر 100 گرم است. کاغذ تحریر 100 گرم کمی از کاغذ تحریر 80 گرم سنگین‌تر است که موجب می شود چاپ ست اداری زیباتر و شکیل‌تر به نظر آید.
برای چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 100 گرم دیگر هیچگونه محدودیت رنگی وجود ندارد و همچنین در این چاپ نیز باید حاشیه امن 5 میلی‌متر رعایت شود.

چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 120 گرم

کاغذ تحریر 120 گرم از بقیه کاغذهای تحریر دارای گرماژ بیشتر است که موجب زیبایی بیشتر کار می شود. چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 120 گرم هیچ محدودیت رنگی در چاپ ندارد و از دیگر موارد کاغذهای تحریر نیز گران‌تر است زیرا کاغذ آن گرماژ و ضخامت بالاتر دارد اما همچنان قیمت آن از چاپ ست اداری با کاغذ کتان امباس 120 گرم کمتر است.
این کاغذ مناسب سلیقه هایی است که علاقه دارند ست اداری آنها ضخیم‌ تر باشد اما می خواهند از جنس کاغذ تحریر برای چاپ ست اداری استفاده کنند.

چاپ ست اداری با کاغذ کتان امباس ۱۲۰ گرم

ست اداری با کاغذ کتان 120 گرم از زیباترین و امروزی‌ترینِ چاپ ست اداری است؛ کاغذ کتان بافت‌های ریزی است که با لمس کردن نیز می توان آنرا حس کرد.
در چاپ ست اداری با کاغذ کتان امباس 120 گرم نیز محدودیت در رنگ و چاپ وجود ندارد و رنگ‌هایی که بعد از چاپ به دست می آید زنده و شفاف هستند.
برای چاپ این نوع ست اداری نیز باید فضای اطمینان حداقل 5 میلیمتر از حاشیه کار رعایت شود.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست