اقلام ست اداری تبلیغاتی مجموعه‌ای از لوازم و ابزارهایی هستند که با طراحی‌ها و نشانه‌های تبلیغاتی، به منظور ترویج و تبلیغات برند یا شرکت ساخته می‌شوند. این اقلام شامل قلم‌های نویس ،پوشه‌ها و ساک‌های دستی، دفتر یادداشت ،تقویم و کارت ویزیت با طراحی‌های تبلیغاتی متنوع می‌شوند. هدف این اقلام، خلق یک هویت یکپارچه و جذاب برای برند است تا در ذهن مخاطبان به خاطر بماند و ارتباط قوی‌تری با مشتریان و همکاران برقرار شود.

تأثیرات مثبت این اقلام بسیار گسترده است. با توجه به طراحی‌های جذاب و نشانه‌های تبلیغاتی بر روی این وسایل اداری، برند قدرت ارتباط و شناخت بیشتری به دست می‌آورد. از طرفی، کاربران این اقلام نه تنها ابزارهای کاربردی را در اختیار دارند، بلکه با استفاده از آنها به صورت مداوم با هویت برند در تعامل هستند. این تعاملات مستقیماً به افزایش آگاهی و حفظ وفاداری مشتریان کمک می‌کند و در نتیجه، تأثیر مثبتی بر روی رشد و موفقیت کسب و کار ایجاد می‌کند.به طور کلی، اقلام ست اداری تبلیغاتی نه تنها به بهبود تجربه کاربری مشتریان و همکاران کمک می‌کنند، بلکه باعث تقویت ویژگی‌های برجسته برند و ارتقاء نام‌آوازه آن می‌شوند، که در نهایت به تقویت رقابت‌پذیری و جلب مشتریان جدید منجر می‌شود.

در ابتدای شروع هر تجارت و کسبی و کاری جزءِ اولین اقدامات برای معرفی آن برند تدارکِ ست اداری برای آن برند می باشد. در مبحث برندسازی طراحی لوگو و طراحی ست اداری دارای اهمیت ویژه است که در این راستا انتخاب رنگ سازمانی نیز اهمیت فراوان دارد.
رنگ سازمانی باید بگونه ای انتخاب شود که با برند و کسب و کار شما کاملاً همخوانی داشته باشد؛ و  دید مخاطب را به شما معطوف نماید و موجب تمایز شما نسبت به رقبا گردد.

تعهد به سبک زندگی حرفه‌ای:

داشتن یک ست اداری مدرن و مرتب به شما کمک می‌کند تا به سبک زندگی حرفه‌ای‌تری پایبند باشید و حس و حال کاری خود را بهبود بخشید.

به طور کلی، داشتن یک ست اداری متناسب با نیازهای شخصی و کسب و کار، به بهبود راحتی، کارایی و ارتباطات در محیط کاری کمک می‌کند.

مجموعه بانی چاپ با داشتن تیم قدرتمند و حرفه ای در طراحی  و گرافیک و بهره مندی از مدرن‌ترین دستگاه های چاپ می تواند شما را برای رسیدن به طراحی و چاپ ست اداری ایده آل‌تان یاری کند؛ برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان بانی چاپ ارتباط برقرار کنید.

اجزای ست اداری

کارت ویزیت

سربرگ A4 و A5

پاک نامه ( پاکت ملخی)

پاکت A4 و A5

پاکت سی دی

برگه یادداشت ( A6 )

فولدر یا پوشه

اسناد ارتباط داخلی

قبوض، پرداخت، ورودی و خروجی

ابزار تبلیغاتی در ست اداری:

بروشور

کاتالوگ

تقویم

استند

پوستر

انواع بسته بندی

نکات مهم در طراحی ست اداری

فقط با طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای است که شما قادر خواهید بود که برند و نام تجاری خود را همانگونه که هستید معرفی نمائید.
برای اینکه طراحی ست اداری شما حرفه‌ای تر باشد و نتیجه بهتری از آن دریافت نمایید بهتر است که چند نکته زیر را رعایت نمائید:

طراحی لوگوی حرفه ای یا بازسازی لوگو

لوگو یک نماد گرافیکی است که نشان تجاری برند شما می باشد و می تواند بصورت تصویری (لوگو نشان)، نوشتاری یا تایپوگرافی ( لوگو تایپ) و یا ترکیبی از هر دو یعنی تصویر و نوشتار باشد.
می توان گفت که لوگو یا آرم برند، هسته اصلی و مرکزی برند و تبلیغات شما می باشد؛ و تبلیغات شما در بسیاری از جهات از آن نشأت می گیرد.
اگر برای برند شما یک لوگوی شکیل و زیبا طراحی گردد، در واقع گامی مؤثر در موفقیت برندتان برداشته اید.

رنگ سازمانی

رنگ سازمانی از رنگی که در طراحی لوگو استفاده می شود بدست می آید و یا برعکس؛ رنگ‌های سازمانی اصولاً یک و یا دورنگ می باشند.

جنس و گرماژ ست اداری

برای چاپ ست اداری می توان از جنس های مختلف کاغذ مانند تحریر یا کتان استفاده نمود البته رایج ترین نوع کاغذی که برای چاپ ست اداری استفاده می شود تحریر80 گرم می باشد.
اگر می خواهید کار شکیل‌تر داشته باشید می توانید برای چاپ ست اداری از کاغذ کتان با گرماژ 100 تا 160 گرم استفاده نمائید.

طراحی ست اداری

بین تمام اقلام اداری در طراحی ست اداری باید هماهنگی لازم موجود باشد؛ در طراحی ست اداری، طرح لوگو باید آشکار باشد و از رنگ سازمانی در طراحی ست اداری استفاده شود. در طراحی ست اداری از استفاده از ترکیب رنگ‌های متعدد خودداری نمائید.

شخصی‌سازی ست اداری

عملیات شخصی سازی در زیبایی و خاص بودن ست اداریِ سازمان‌ها و شرکت‌ها تأثیرمثبت بالایی دارد؛ شخصی سازی ست اداری را می توان با فرآیندهایی مانند نقره کوب، طلاکوب، یووی برجسته، قالب‌های خاص و رنگ‌های اختصاصی مانند طلایی، نقره ای و چاپ دو رو ایجاد نمود.

نوع و رنگ فونت در ست اداری

در طراحی ست اداری حتماً از فونت های رسمی و مکاتبه ای استفاده شود و از فونت های فانتزی استفاده نگردد و برای طراحی سربرگ در ست اداری از فونت بالای 10 پوینت استفاده نشود.
رنگی که برای فونت انتخاب می گردد نباید به سادگی کار شما لطمه وارد نماید.

سادگی در طراحی ست اداری

در طراحی ست اداری طرح را شلوغ نکنید و تا جایی که امکان دارد فضای مناسب برای نوشتن در نظر بگیرید. بهتر است از رنگ‌های فلت استفاده کنید تا کار شما سادگی خود را داشته باشد.
المان‌های طراحی در بالا و پایین ست اداری نباید باعث اشغال بیش از اندازه فضا گردد. همواره در طراحی ست اداری سادگی تأثیر مثبت‌تری خواهد داشت.

زمینه سفید در طراحی و چاپ ست اداری

تا جایی که می توانید در طراحی ست اداری از رنگ پس زمینه استفاده نکنید زیرا اینکار موجب می شود که در هنگام کپی و یا فکس کردن  با مشکل مواجه شوید؛ و از طرفی سفید بودن آن نیز به زیبایی و سادگی آن کمک می کند.

چاپ ست اداری

از چاپ ست اداری در فرم‌های عمومی تا جایی که ممکن است پرهیز نمائید زیرا به زیبایی کار شما لطمه وارد می کند؛ همیشه یک چاپ حرفه ای ارزش طراحی کار شما را به نمایش می گذارد.
بویژه این موضوع زمانی مشخص می شود که شما دارای رنگ سازمانی خاصی باشید که می خواهید برای تمایز از بقیه رقبا بیشتر به نظر آیید.
بنابراین بهتر است چاپ اختصاصی برای ست استفاده شود.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست