تقویم رومیزی شرکتی یک نوع تقویم است که به نام و لوگوی یک شرکت یا سازمان خاص طراحی و تولید می‌شود. این تقویم‌ها عمدتاً به منظور استفاده در دفاتر، محیط‌های کاری و فضاهای مشابه ساخته می‌شوند و به عنوان یک وسیله برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان و همکاران استفاده می‌شوند.

تقویم رومیزی شرکتی معمولاً دارای لوگوی یا نام شرکت در بالای صفحه و یا در پایین صفحه است که به صورت چاپ شده یا حکاکی شده بر روی تقویم قرار می‌گیرد. این تقویم‌ها ممکن است اطلاعات مربوط به شرکت، از جمله شماره تماس، آدرس و وب‌سایت، نیز داشته باشند تا با مخاطبان ارتباط برقرار شود.

علاوه بر استفاده در دفاتر و محیط‌های کاری داخلی، تقویم رومیزی شرکتی ممکن است به عنوان هدیه به مشتریان، همکاران و افراد مرتبط با شرکت تقدیم شود. این تقویم‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای تبلیغات و افزایش شناخت برند شرکت در بازار مورد استفاده قرار گیرند و به تقویت هویت و تصویر شرکت کمک کنند.

.

تقویم رومیزی خاص

برای انتخاب چاپ تقویم رومیزی شرکتی باید در نظر داشته باشیم که این تقویم ها برای شرکت های مخاطبمان چه کاربردی دارند، اگر سفارش تولید و چاپ تقویم رومیزی شرکتی 1403 برای مدیران شرکت های همکار و مخاطب را دارید می توانیم از تقویم های رومیزی خاص استفاده نماییم، چاپ تقویم شرکتی اختصاصی و یا تقویم های رومیزی خاص می توانند به صورت شخصی سازی شده باشند، به عنوان مثال در صورتی که شما برند جواهر را دارید و برای مدیرهای مخاطبتان می خواهید تقویم ارسال نمایید، می توانید لبه ی برگ های تقویمتان را طلاکوب کنید، یا اینکه بر روی پایه آن به عنوان مکمل چاپی خود طلاکوب یا نقره کوب بزنید، یا اینکه برگه های تقویم رومیزی شرکتی مورد سفارش خود را به شکل الماس برش دهید و بر روی آن فویل کوب با رنگ آبی بزنید.

برای داشتن تقویم رومیزی چاپی خاص بسیار راحت می توانید تصمیم بگیرید چرا که این بستگی به سلیقه طراح شما دارد که چه مدل تقویمی را بخواهد طراحی کند، در تقویم رومیزی خاص مدیران و شرکتی هیچ محدودیت چاپی وجود ندارد و می توانید با هر فرمت و هر نوع چاپ که بخواهید تقویمتان را سفارش دهید.

تقویم رومیزی یادداشت دار

در صورتی که مخاطبین شما منشی ها و اپراتورهای پاسخگوی تلفن یا نیرو های فروش هستند انتخاب تقویم رومیزی یادداشت دار می تواند بهترین گزینه برای مخاطبینتان باشد تقویم رومیزی های یادداشت دار با داشتن دفترچه یادداشت در کنار خود یا در پایین پایه آن می تواند بهترین گزینه برای یادداشت قرارهای کاری یا یادداشت های مشتری است، همچنین می توانید با داشتن تقویم رومیزی یادداشت دار بر روی دفترچه یادداشت آن نیز لوگو و برند و آدرس خود را تبلیغ نمایید و از داشتن فضای بیشترین برای تبلیغات بهرمند شوید.

تقویم رومیزی پلنر_5366 (1)

تقویم رومیزی پلنر

در صورتی که مخاطبین شما کارمندان شرکتی هستند که با اربابان رجوع سر و کار دارند بهترین گزینه انتخاب تقویم رومیزی های پلنر است چرا که این تقویم رومیزی ها به خودی خود باکس بر روی صفحات خود در کنار روزها دارند که برای یادداشت های ریز در کنار روزها بسیار مناسب می باشد. کارمندانی که معمولا با ارباب روجوع ها سر و کار دارند معمولا برای یادداشت های خود از سیستم و کامپیوتر خود استفاده می نمایند و استفاده بسیار کمتری از دفترچه یادداشت می نمایند، از طرفی میزهای کارمندان معمولا به دلیل شلوغی و داشتن فضای کمتری نسبت به میز های منشی و میز کانتر رسپشن و شلوغی بیش از اندازه میزها دارای فضای بسیار محدودی برای تقویم است پس بهتر است تقویم رومیزی های پلنر بدون یادداشت را انتخاب نمایید. تا با اندازه کوچک یک تقویم بسیار کاربردی را به مخاطبین خود هدیه دهید.

تقویم رومیزی پایه چوبی_7688 (1)

تقویم رومیزی پایه چوبی

این تقویم رومیزی ها بسیار مناسب منازل و شرکت هایی هستند که از دکوراسیون چوب بهره مند شدند و مکملی برای ترکیب بندی و زیبایی دکوراسیون منزل یا شرکت شماست. بهتر است این تقویم ها را با پایه چوب همرنگ دکوراسیون خود انتخاب نمایید تا کمپزیسیون دکور شما نیز حفظ شود.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟