یکی از پرکاربردترین نوع تقویم و سررسیدها، تقویم رومیزی می باشد. طراحی و چاپ تقویم رومیزی مدرن اصولاً بصورت 13 برگ و با داشتن صفحه‌ی کاور انجام می شود.اندازه‌های استاندارد تقویم رومیزی، ابعاد 11*22 و 13*21 سانتی متر می باشد. البته اندازه تقویم رومیزی در هر ابعادی که مشتریان اعلام می نمایند می تواند انجام شود اما ابعاد استاندارد به این دلیل که پرتی کار کمتر است و در نتیجه هزینه های چاپ کمتر می شود، پیشنهاد می گردد.نوع کاغذی که برای صفحات تقویم رومیزی استفاده می شود گلاسه می باشد که دارای گرماژ 250 یا 300 گرم می باشد؛برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تبلیغات، لوگو، تصاویر و متن دلخواه در صفحات تقویم و همچنین در صفحه ابتدایی تقویم که به آن برگه کاور نیز می گویند قرار می گیرد؛ همچنین می توان از پشت صفحات نیز برای تبلیغات و قرار دادن شعار تبلیغاتی استفاده نمود.پایه‌ی تقویم رومیزی مدرن، می تواند از دو نوع پایه سخت و یا پایه ایندربرد باشد.در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی لوگو و یا شعار تبلیغاتی را می توان روی پایه تقویم رومیزی درج نمود.

نقش چاپ تقویم و سررسید در تبلیغات

تقویم رومیزی مدرن یک نسخه معاصر و ارتقاء یافته از تقویم‌های سنتی است که با طراحی ویژه‌ای به منظور تناسب با سلیقه‌ها و نیازهای جدید افراد طراحی شده است. این تقویم‌ها دارای اندازه‌ها، شکل‌ها و طراحی‌های مدرن هستند که به شکلی زیبا و مناسب در محیط‌های مدرن قرار می‌گیرند. جلدهای ساده و شیک، از جنس‌ها و مواد متنوع به کار رفته در این تقویم‌ها، آنها را به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز مطرح می‌کند.

تقویم رومیزی مدرن معمولاً دارای ویژگی‌های جلب کننده از جمله رنگ‌های شاد و زنده، طراحی‌های گرافیکی مدرن و استفاده از تکنولوژی‌های نوین مثل چاپ دیجیتال است. این تقویم‌ها همچنین ممکن است دارای امکاناتی مانند جعبه‌های یادداشت یا اطلاعات جدیدترین روزها و ماه‌ها باشند. ترکیب طراحی زیبا و امکانات کاربردی، این تقویم‌ها را به یک ابزار مدیریتی و دکوراتیو برای محیط کار یا خانه تبدیل کرده است.

از این تقویم‌ها معمولاً به عنوان هدیه‌های مدرن و کاربردی در جشنواره‌ها، سال نو یا مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود. ترکیب طراحی انعطاف‌پذیر و ابزارهای کاربردی، تقویم رومیزی مدرن به افراد این امکان را می‌دهد که به زیبایی و کاربردی به دنیای خود رنگ بزنند و از اطلاعات تاریخی به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوند.

همانطور که می دانیم امروزه در این دنیا، همه در کسب و کار خود در حال رقابت با سایرین می باشند و تبلیغات دارای اهمیت فراوان است؛ صاحبین کسب وکارها از هر فرصتی برای تبلیغات استفاده می کنند.
تبلیغات نتیجه بسیار مثبتی در سود یک مجموعه دارد؛ مهم این نیست که یک کسب و کار چه اندازه بزرگ است مهم اینست که چقدر می تواند سوددهی داشته باشد و تبلیغات تا چه اندازه موجب گسترش آن کسب و کار می‌گردد؟
با توجه به اهمیت تبلیغات باید بگوییم که هر تبلیغات در زمان مناسب خود بازدهی لازم را خواهد داشت. چاپ تقویم مدرن در تبلیغات برند نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
یکی از فرصت‌های خیلی مناسب برای تبلیغات ارائه هدایای تبلیغاتی به صاحبین کسب و کارها و حتی عموم مردم می باشد. ارائه هدایای تبلیغاتی فرصت مناسبی می باشد تا شما برند خود را در قالب خاطره ای شیرین و بیادماندنی در ذهن مخاطبین خود ماندگار نمائید.
قبل از شروع سال جدید اکثر برند ها وکسب و کارها دنبال این هستند که هدایای تبلیغاتی مناسبی را تدارک ببینند تا برای به یادماندن در ذهن مخاطبین خود و تبلیغات اقدامی کرده باشند؛ از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی می توان به انواع تقویم‌ها و سررسیدها اشاره نمود. در چاپ تقویم و سررسید می توانید تبلیغات خود را در آن بگنجانید و برند خود را نیز معرفی نمائید؛ از طرفی همه افراد نیاز به داشتن تقویم از نوع تقویم دیواری یا تقویم رومیزی و سررسید برای انجام برنامه ریزی های مناسب در طول سال دارند.
چاپ تقویم رومیزی مدرن موجب می شود که نام برند و کسب و کار شما به مدت یکسال در مقابل چشم مخاطبین شما قرار بگیرد.

تقویم رومیزی 1403

یکی از پرکاربردترین نوع تقویم و سررسیدها، تقویم رومیزی می باشد زیرا تقریباً همه میزهای ادارات نیاز به تقویم رومیزی دارند و در همه منازل نیز حداقل یک تقویم رومیزی برای استفاده و زیبایی مورد نیاز می باشد.
تقویم های رومیزی ممکن است دارای 13 برگه باشند؛ طوری که هر ماه در یک صفحه قرار گیرد و یا ممکن است دارای 5 صفحه باشند طوری که هر فصل در یک صفحه قرار گیرد؛ در ابتدای همه آنها نیز یک برگه است که به آن برگه کاور می گویند که در 
چاپ تقویم رومیزی اختصاصی این برگه برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.

تقویم رومیزی مدرن به عنوان یک وسیله آگاهی از زمان و تنظیم برنامه روزانه، باید ویژگی‌هایی مناسب و جذاب داشته باشد. در زیر ویژگی‌های مهم یک تقویم رومیزی مدرن آورده شده است:

طراحی مینیمالیستی:

طراحی ساده و مینیمالیستی که با اندازه‌ها و رنگ‌های آرام آمیخته شده و از جزئیات زیاد خودداری می‌کند.

کیفیت بالا و مواد مرغوب:

ساخته شده از مواد با کیفیت بالا که باعث دوام و استحکام تقویم شود.

سهولت در خواندن:

انتخاب فونت و اندازه قابل خواندن برای ایجاد یک تجربه استفاده راحت و موثر.

فراهم کننده اطلاعات مفید:

حاوی بخش‌های مختلف برای یادداشت‌ها، برنامه‌های روزانه، و اطلاعات مهمی که افراد برای برنامه‌ریزی نیاز دارند.

نمایش هفته‌ها و روزها:

اطمینان از وجود نمایش کامل هفته‌ها و روزها برای سهولت در برنامه‌ریزی.

سازگاری با محیط زیستی:

استفاده از مواد محیط‌زیستی و انعطاف‌پذیری در دیزاین برای کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست.

قابلیت نوشتن با خشاب:

استفاده از سطوح قابل نوشتن با خشاب برای یادداشت‌ها و تغییرات روزانه.

تصاویر یا نقوش مدرن:

اضافه کردن تصاویر یا نقوش مدرن به طراحی برای جلب توجه و افزایش جذابیت.

تاریخ شمسی و میلادی:

داشتن نمایش تاریخ در هر دو تقویم شمسی و میلادی.

تکنولوژی هوشمند:

اضافه کردن ویژگی‌های هوشمندانه مانند کدهای QR برای دسترسی به اطلاعات آنلاین یا همگام‌سازی با دستگاه‌های مختلف.

قابلیت نصب بر روی دیوار:

داشتن قابلیت نصب بر روی دیوار برای افرادی که ترجیح می‌دهند تقویم را در دید دائمی خود داشته باشند.

نوآوری در شکل و ابعاد:

طراحی‌های نوآورانه با شکل‌ها و ابعاد مختلف برای جلب توجه و ایجاد اثرات زیبا.

قابلیت هدیه دادن:

برخی از تقویم‌ها بسته بندی‌های زیبا و قابلیت هدیه دادن دارند.

آپشن‌های تنظیمات شخصی:

امکان تنظیمات شخصی مانند تغییر رنگ‌ها، افزودن یادداشت‌ها، و انتخاب سبک‌های مختلف.

با توجه به این ویژگی‌ها، تقویم رومیزی مدرن می‌تواند یک ابزار کاربردی، زیبا و جذاب برای برنامه‌ریزی روزانه و آگاهی از زمان باشد.

تقويـم روميـزي مـدرن

-طراحی و چاپ تقویم رومیزی مدرن اصولاً بصورت 13 برگ و با داشتن صفحه‌ی کاور انجام می شود.
-اندازه‌های استاندارد تقویم رومیزی، ابعاد 11*22 و 13*21 سانتی متر می باشد. البته اندازه تقویم رومیزی در هر ابعادی که مشتریان اعلام می نمایند می تواند انجام شود اما ابعاد استاندارد به این دلیل که پرتی کار کمتر است و در نتیجه هزینه های چاپ کمتر می شود، پیشنهاد می گردد.
-نوع کاغذی که برای صفحات تقویم رومیزی استفاده می شود گلاسه می باشد که دارای گرماژ 250 یا 300 گرم می باشد؛
-برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تبلیغات، لوگو، تصاویر و متن دلخواه در صفحات تقویم و همچنین در صفحه ابتدایی تقویم که به آن برگه کاور نیز می گویند قرار می گیرد؛ همچنین می توان از پشت صفحات نیز برای تبلیغات و قرار دادن شعار تبلیغاتی استفاده نمود.
-پایه‌ی تقویم رومیزی مدرن، می تواند از دو نوع پایه سخت و یا پایه ایندربرد باشد.
-در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی لوگو و یا شعار تبلیغاتی را می توان روی پایه تقویم رومیزی درج نمود.
-در چاپ تقویم اختصاصی مدرن می توان از مواردی مانند پلاک، طلا کوب و یا نقره کوب روی پایه استفاده نمود؛ لازم به ذکر است که برای چاپ تقویم اختصاصی مدرن حداقل تیراژ باید 200 عدد باشد.
-در صحافی صفحات تقویم رومیزی و نصب آن به پایه بهتر است از فنر دوبل استفاده شود.

پایه جلد سخت تقویم رومیزی مدرن

این نوع پایه با مقوای سخت (مقوای جلد سازی) ساخته و سپس روی آن کاغذ گلاسه چسبانده می شود و در برخی از مواقع توسط پوشش گالینگور روی آن پوشانده می شود؛ هر چاپی که قرار است روی پایه قرار گیرد روی کاغذ گلاسه چاپ شده و سلفون می خورد و سپس روی مقوا چسبانده می گردد.
این نوع جنس پایه دارای استحکام و ایستایی بالایی می باشد.

پایه ایندر برد تقویم رومیزی

این نوع پایه از مقوای ایندربرد ساخته می شود؛ مقوای ایندربرد دارای استحکام و مقاومت کمتری نسبت پایه مقوای جلد سخت می باشد و اگر قرار باشد تصویر یا مطلب و یا لوگویی روی پایه قرار گیرد روی همین مقوا چاپ افست می شود.
از مزایای این نوع پایه هزینه کمتر آن نسبت پایه جلد سخت می باشد.

حک لوگو روی پایه‌ی تقویم رومیزی

اگر پایه تقویم رومیزی از نوع سخت با روکش گالینگور باشد نیز می توان از تمام روش‌های حک لوگو روی گالینگور بهره برد:

این روش‌ها عبارتند از: طلاکوب، نقره کوب، چاپ سیلک، داغی، پلاک فلزی، پلاک مولتی استایل و ...
اگر روکش در پایه سخت از نوع کاغذ گلاسه سلفون شده باشد نیز می توان همه موارد درج لوگو را که در بالا عنوان کردیم روی آن اجرا کنیم.
اگر پایه تقویم رومیزی مقوای اینردبرد باشد نیز، تمام موارد بصورت مستقیم روی پایه چاپ می شود.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟