طراحان مهرگان نیز در عرصه طراحی انواع طرح‌های دکوراتیو اختصاصی و سفارشی، به عنوان یک تیم متخصص و خلاق شناخته می‌شوند. این تیم با هدف ایجاد طرح‌های زیبا و متنوع، تمام توان و تلاش خود را معطوف به برتری در این زمینه قرار داده است. برای دستیابی به این هدف، از طراحان حرفه‌ای و با سابقه در حوزه هنر استفاده می‌کنند که با دقت، ظرافت و خلاقیت لازم، طراحی‌های دکوراتیو خود را به اجرا می‌گذارند.

در طراحی انواع چاپ دکوراتیو، آتلیه طراحی طراحان مهرگان بانی چاپ، طرح‌هایی بسیار زیبا و منحصر به فرد تولید می‌کند. این طرح‌ها با توجه به تنوع گسترده سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان طراحی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های بارز این طرح‌ها، زیبایی، انعطاف‌پذیری، و اصالت در هر نمونه می‌باشد.

با بهره‌گیری از توانایی‌های هنری و تجربه تخصصی، طراحان مهرگان به ارائه راه حل‌های دکوراتیوی مناسب برای مشتریان خود می‌پردازند. این تفاوت‌ها و خصوصیات، تیم طراحان مهرگان را به یک انتخاب برجسته در زمینه طراحی دکوراتیو تبدیل کرده است.

طراحان مهرگان

مجموعۀ بانی چاپ، مجموعه ای پویا و متخصص در زمینه انواع طراحی و چاپ تبلیغاتی و دکوراتیو است. آتلیه طراحی این مجموعه در بخش طراحی دکوارتیو، تیم طراحیِ طراحان مهرگان می باشد؛ و تیم طراحان مهرگان نیز، طراحی انواع طرح‌های اختصاصی شامل تمام طراحی های ست اداری و تمامی طراحی های استندهای نمایشگاهی در زمینه چاپ افست و چاپ دیجیتال و چاپ های عریض مانند بنر و استند رول آپ و پاپ آپ و استند ایکس و سفارشی دکوراتیو را بر اساس خواسته های مشتریان عهده دار است.

طراحان مهرگان تیمی قوی در زمینه طراحی آماده ارائه تمامی خدمات طراحی می باشد.

طراحان مهرگان تمام سعی خود را برای کسب برتری در جهت خلق طرح‌های زیبا و متنوع دکوراتیو انجام می دهد؛ و با استفاده از طراحان حرفه ای و با سابقه در این زمینه از هنر، دقت، ظرافت و خلاقیت لازم در طراحی‌های دکوراتیو خود بهره می برد.
طرح‌هایی که از آتلیه طراحی طراحان مهرگان بانی چاپ برای انواع چاپ دکوراتیو تهیه می شود، طرح‌هایی بسیار زیبا، منحصر به فرد می باشد که بر اساس تنوع کلیه سلیقه ها طراحی گردیده است.
تیم طراحان مهرگان تجربه لازم را برای طراحی کسب رضایت مشتریان و ارائه طرح‌های منحصر به فرد و زیبا دارد؛ و با توجه سلیقه های متنوع افراد طرح‌هایی که ارائه می شود، می‌تواند بر اساس طرح‌های مدرن و امروزی باشد و یا بر اساس طرح‌های سنتی و بر گرفته از طرح‌های اصیل ایرانی باشد.
تیم طراحان مهرگان دارای طرح‌های گرافیکی منحصر به خود است و گالری طرح‌های زیبا و جذاب مخصوص به خود را دارد. برای دیدن گالری نمونه کارهای طراحان مهرگان به گالری تصاویر بانی چاپ مراجعه نمائید.

انواع سبک های طراحی در طراحان مهرگان

تیم طراحان مهرگان متشکل از طراحان زبده است که سلیقه مخاطبین را می شناسد و زیباترین طرح‌ها را در بازار ارائه می دهد؛ از انواع سبک‌هایی که در این تیم طراحی کار می شود در موارد زیر عنوان گردیده است؛ البته در مرحله اول خواسته و کسب رضایت مشتریان برای تهیه طرح‌های سفارشی و اختصاصی را مد نظر گرفته می شود و بعد موارد دیگر در طراحی پیاده سازی می گردد:

  1. طرح‌های مدرن و امروزی
  2. طرح‌های مناسبتی (به مناسبت روز تولد، ازدواج، شب یلدا، اعیاد و ...)
  3. طرح‌های کلاسیک
  4. طرح‌های سنتی و اصیل ایرانی
  5. طرح های مناظر، درختان، گل‌ها و حیوانات
  6. طرح‌های فانتزی و انیمیشن
  7. طرح های پرتره و چهره‌های معروف و شناخته شده
  8. طرح‌های اروپایی
  9. طرح‌های کوبیسم و انتزاعی
  10. طرح‌های بر اساس معروف‌ترین طراحی‌های دنیا
  11. طرح‌های اختصاصی و سفارشی مشتریان

انواع طرح‌های دکوراتیو طراحان مهرگان

طراحی دکوارتیو در گروه طراحان مهرگان مربوط به طراحی موارد دکوراتیو و زیبایی منزل، ادارات و کلیه فضای داخلی می باشد؛ و هچنین طراحی دکوراتیو در تیم طراحان مهرگان به گونه ای بسط داده شده است تا اگر فردی برای دکوراتیو منزل و محل کارش تصمیم به ست کردن مواردی مانند پرده، رومیزی، کوسن، آباژور، لوستر، پادری، پاف، روتختی، تابلو و ... با یکدیگر گرفت با مشکلی برای اینکار مواجه نگردد.
طراحان مهرگان همچنین طراحی دکوراتیو محصولات مربوط به کودکان را نیز بر عهده دارد و طراحی کلیه اقلام دکوراتیو و مورد نیاز در اتاق کودک را انجام داده و برای چاپ ارسال می نماید.
برای دیدن نمونه کارهای اتاق کودک که می تواند شامل طراحی پرده اتاق کودک، طراحی رو تختی و رو بالشی کودک، طراحی ست اتاق کودک و ...می باشد به سایت بانی چاپ مراجعه نمایید.

طراحی پرده

یکی از موارد بسیار پر کاربرد در دکوراسیون داخلی طراحی پرده می باشد که در بسیاری از منازل و ادارات کابرد فراون دارد؛ بطور مثال در خیلی از ادارات تمایل دارند که طرح لوگو و نشان تجاری خود را بر روی پرده طراحی و چاپ نمایند تا جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد.
برای اینکار فقط کافی است که با تیم طراحان مهرگان از طریق کانال‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را اعلام نمائید.
در مجموعه بانی چاپ
انواع پرده ها اعم از پرده شید، پرده لوردراپه، پرده زبرا، پرده سیلوئت، پرده پانچی، پرده ریسه ای و ...ارائه می شود.
جنس پرده هم با توجه به نوع پرده ای که انتخاب می شود، نوع کاربردی که پرده دارد و در چه مکانی استفاده می شود تعیین می گردد:

انواع جنس پرده در بانی چاپ

-پرده شید از جنس سولیت، تکستایل، مش پی وی سی، بلک اوت (پرده شید از انواع پرده های رولی و یا بالارو می باشد.)
-پرده لوردراپه از جنس سولیت، بلک اوت (پرده لوردراپه از انواع پرده های کناررو می باشد.)
-پرده زبرا از جنس PVC انعطاف پذیر (پرده زبرا از انواع پرده های بالارو می باشد.)
-پرده سیلوئت از جنس پارچه مخصوص(پرده سیلوئت از انواع پرده های بالارو می باشد.)
-پرده ریسه ای از جنس بلک اوت (پرده ریسه از انواع پرده های کناررو می باشد.)
-پرده پانچی از جنس‌ مخمل، ساتن، شنل، حریر شیشه ای، کتان، هازان یا گونی بافت (پرده پانچی از انواع پرده های کناررو می باشد.)

طراحی کوسن

طراحان مهرگان بانی چاپ انواع طراحی اختصاصی و سفارشی برای چاپ کوسن را انجام می دهد؛ کوسن‌هایی که ارائه می شود در اشکال و سایزهای متنوع هستند برای طراحی و چاپ کوسن می توانید به صفحه مربوطه در سایت بانی چاپ مراجعه نمائید.

طراحی رانر و رومیزی

طراحان مهرگان همچنین ارائه طراحی اختصاصی و سفارشی را برای چاپ رانر و رومیزی در اشکال و سایزهای متنوع بر عهده دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی دکوراتیو می توانید با مجموعه شمسه نگار از طریق‌کانال‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار نمائید.

طراحی تابلو

بسیاری از مخاطبین می خواهند طراحی اختصاصی و سفارشی خود را برای چاپ تابلو داشته باشند که می توانند طرح دلخواه خود را برای کارشناسان طراحان مهرگان ارائه دهند تا چاپ انواع تابلو دکوراتیو با طرح دلخواه و سفارشی آنها انجام پذیرد.
تابلوها می‌توانند در انواع مختلف باشند مانند:

-تابلو بوم نقاشی(تابلو کنواس)
-تابلو شاسی
-تابلو چند تکه و تابلوهای کلکسیونی
-تابلو آینه
-تابلو استیل
-تابلو کاشی

طراحی لوستر و آباژور

طراحی اختصاصی و سفارشی لوستر و آباژور نیز از مواردی می باشد که طراحان مهرگان انجام می دهد بویژه این طراحی باید بگونه ای انجام شود که با سایر موارد دکوراتیو بکار برده شده در محیط سازگاری داشته باشد و ست باشد.

طراحی پاف

پاف نوعی مبل کوچک بدون پشتی و دسته می باشد که علاوه بر کاربرد آن جنبه زیبایی و دکوری بالایی دارد؛ تیم طراحان مهرگان طرح ‌های زیبا و منحصر به فرد برای پاف را برای انواع پاف‌ها آماده می نماید البته طرح اختصاصی و سفارشی چاپ پاف نیز تهیه می شود.

طراحی رو تختی و رو بالشی

از موارد مهم در اتاق خواب رو تختی و روبالشی می باشد زیرا در دکوراسیون اتاق خواب بسیار مؤثر است؛ طراحان مهرگان همچنین طرح دلخواه شما را برای چاپ روتختی و رو بالشی طراحی و تهیه می نماید.

0 نظر


خصوصیات یک لوگوی خوبتفاوت لوگو و آرمطراحی لوگو حرفه ایلوگو به چه معنی استاهمیت لوگو در کسب و کارلوگو چیست؟طراحی لوگو و استانداردهای جهانی آننکات کلیدی در طراحی لوگوتاریخچه طراحی لوگو و روند تکامل آنلوگو تایپ چیست؟بررسی تاریخچه و نحوه طراحی 10 لوگوی معروفلوگو چه چیزی را نشان می دهد؟بهترین نرم افزار طراحی لوگوطراحی کاتالوگ مبلمانمراحل طراحی کاتالوگ حرفه ایطراحی و چاپ کاتالوگ رنگ موچگونه بهترین طراحی کاتالوگ را داشته باشیماصول طراحی کاتالوگ و بروشورنکاتی راجع به طراحی کاتالوگتعریف کاتالوگ چاپیاصول طراحی کاتالوگطراحی کاتالوگ به سبک ژورنالیطراحی کاتالوگ صنعتیمراحل طراحی کاتالوگمزایا طراحی کاتالوگ حرفه ایاهمیت طراحی کاتالوگکلیاتی در مورد طراحی کاتالوگابعاد طراحی کاتالوگتأثیر طراحی کاتالوگ بر فروشطراحی کاتالوگ دیجیتالاصول طراحی هاردباکساصول طراحی بسته بندیطراحی جعبه حرفه ایطراحی جعبه مقواییاهمیت طراحی کارت ویزیتطراحی کارت ویزیت حرفه ایطراحی کارت ویزیتنکات مهم در طراحی ست اداریطراحی ست اداریاصول طراحی سربرگطراحی سربرگ در فتوشاپنکات ضروری در طراحی سربرگطراحی لیبل میوهمراحل طراحی لیبلطراحی پوسترطراحی فولدر حرفه ایطراحی بروشور خلاقانهطراحی و چاپ بروشور دو لتاصول طراحی بروشورطراحی حرفه ای بانی چاپطراحان مهرگانیازده ترفند برای طراحی تراکتاصول طراحی تراکت حرفه اینکات طلائی در طراحی و چاپ تراکتنحوه و اصول طراحی تراکتچگونه تراکت طراحی کنیمچگونه خوش عکس باشیمنکات کلی عکاسی طبیعتعکاسی از غذادرباره عکاسیآموزش عکاسی از منظرهعکاسی دیجیتالسلفی جذاب بگیریدزیباشناسی در عکاسیعکاسی خلاقانهجلوگیری از لرزش دوربین