تراکت‌ها یک نقش بسیار مهم در افزایش فروش محصولات یا خدمات دارند. این ابزار تبلیغاتی، با ارتقاء آگاهی مخاطبان از محصول یا خدمات شما، می‌تواند به شما کمک کند تا فروش خود را افزایش دهید. اولین تاثیری که تراکت بر فروش می‌گذارد، افزایش آگاهی مخاطبان است. با ارائه اطلاعات مفید و جذاب در تراکت، مخاطبان بهتر درک می‌کنند که محصول یا خدمات شما چه مزایا و ارزش‌هایی دارند و چگونه می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر، می‌توانند اعتماد مخاطبان به برند یا محصول را تقویت کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در تراکت، مخاطبان احساس می‌کنند که شما به جدیت و کیفیت محصولات یا خدمات خود اهمیت می‌دهید و این موضوع می‌تواند اعتماد آنها را به شما و برندتان افزایش دهد. این اعتماد به شما کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتر به شما توجه کنند و احتمال خرید محصول یا خدمات شما را افزایش دهند.

تاثیر تراکت بر فروش

می توان گفت که تبلیغات با تراکت یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات برای کسب و کارها و بویژه کسب و کارهای کوچکتر می باشد که می تواند بصورت محلی نیز انجام شود. تراکت تبلیغاتی بر فروش تاثیر می گذارد زیرا قرار است شما با تراکت کسب و کار خود و نوع پیشنهاداتی که در آن زمان دارید را در اختیار مصرف کنندگان و مخاطبین خود قرار دهید. چاپ تراکت یکی از راه های موثر برای معرفی برند و کسب و کار در یک منطقه و یا یک جامعه هدف مشخص می باشد. توزیع تراکت در یک منطقه هدف از پیش تعیین شده می تواند به اهداف شما برای هدایت کسب و کار بسیار کمک کند.
البته قبل از توزیع تراکت جامعه هدف نیز باید مشخص باشد، بدون صحبت با جامعه هدف و انجام بررسی های لازم نمی توانید به نتیجه‌ای مناسب برای کسب و کارتان برسید.

tract-2

نکات مهم در تبلیغات با تراکت

برای اینکه اثر تراکت بر فروش بیشتر شود لازم است نکاتی که در ادامه عنوان می شود در نظر گرفته شود:

متن تراکت باید کاملاً واضح و گویا باشد.

شما باید متن تراکت را با توجه به سطح مخاطبین هدف خود تهیه کنید و همچنین نباید این متن مبهم و نامشخص باشد بلکه باید هدف این متن کاملاً واضح بوده و بصورتی روان و گویا تنظیم شده باشد.

از یک تیر جذاب در ابتدا برای تراکت استفاده کنید.

اشخاص به اینکه شما بتوانید به نوعی نیازهای آنها را برآورده کنید علاقه دارند، بنابراین برای تیتر تراکت توجه داشته باشید که چگونه آنرا می توانید تنظیم کنید که رفع نیازهای مخاطبین شما در آن مشهود می باشد. بنابراین برای تیتر بجای اینکه نام کسب و کارتان را بیاورید نحوه خدمت رسانی خود را برجسته نمایید.

از مخاطب درخواست کنید که تراکت را بردارد.

اگر طراحی تراکت حرفه‌ای و با ایده انجام شود مشتری شما برای برداشتن تراکت ترغیب می شود و در این صورت اگر حتی به خدمات شما احتیاج ندارد ممکن است آنرا به فرد دیگری که نیازمند خدمات شماست تحویل دهد.

متن تراکت را طوری بنویسید که گیرنده ملزم به واکنش به آن شود.

در تراکت علاوه بر اینکه باید تیتر جذاب و متن گویا و مشخص کننده نحوه برطرف کردن نیازهای افراد باشد، به همین بسنده نکنید و متن تراکت را طوری تنظیم کنید که فرد ملزم به واکنش به تراکت شما شود برای این هدف می توانید مثلاً از ارائه تخفیف در یک بازه زمانی مشخص صحبت کنید.

از دو طرف تراکت برای طراحی تراکت استفاده کنید.

شاید به این فکر کنید که هزینه تهیه تراکت که در یک طرف آن نوشته شده است کمتر می باشد اما باید به این توجه کنید که اگر از دو طرف تراکت استفاده کنید خیلی هزینه شما افزایش پیدا نمی کند در عوض می توانید اطلاعات خیلی جامع‌تری همرا با جدول و نمودار به مشتری ارائه دهید.

tract-1

انواع تراکت‌ها را مورد آزمایش قرار دهید.

شما می توانید با ایجاد کردن تغییرات کوچکی در تیتر تراکت، تصاویر و محتوا آن تاثیرات زیادی را در فروش داشته باشد پس بهتر است قبل از اینکه تراکت را چاپ کنید آنرا بوسیله چند تن از اطرافیانتان بررسی کنید.

پیش از چاپ انبوه یک نسخه از تراکت را مورد بررسی قرار دهید.

قبل از چاپ تراکت حتماً بررسی خود را روی تراکت کامل کنید زیرا هر گونه اشتباه نگارشی ممکن است کلاً تراکت شما را بی اثر کند و قبل از چاپ آنرا با یک طراح حرفه ای بررسی کنید و برای نمونه با پرینتر رنگی و یا حتی پرینتر سیاه و سفید یک نسخه از آن تهیه و با دقت مورد بررسی قرار دهید.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست