سررسید اروپایی به ابعاد خاصی اشاره دارد که در اروپا تولید و استفاده می‌شود. این نوع سررسید از ماه‌ها، روزها و هفته‌ها برای نشان دادن زمان استفاده می‌کند.

معمولاً ابعاد سررسید اروپایی متفاوت بوده ولی اندازه متداول آن در ایران 13 در 22 سانتیمتر است. این ابعاد متداول برای یک سررسید مناسب و کاربردی در برنامه‌ریزی روزانه و آگاهی از تاریخ و زمان استفاده می‌شود. سررسید اروپایی به عنوان یک ابزار مفید در کنار تقویم‌های دیگر در ایران استفاده می‌شود تا زمان را بهتر مدیریت کنیم و برنامه‌های زندگی را به دقت برنامه‌ریزی کنیم.

سررسید یا سالنامه

سررسید یا سالنامه دفتر یا کتابی می باشد که تاریخ، اتفاقات و مناسبت‌های هر روز در یک سال را نشان می دهد. سالنامه ها از جمله سررسید اروپایی موضوعات مختلفی را عنوان می کند که می‌تواند این موضوعات اقتصادی، سیاسی و یا اجتماعی باشد. البته تعدادی نیز تنها به یک موضوع می پردازند. نوشتن سالنامه برای مواردی چون حقوقی، بازرگانی، انبارداری یا تولیدی دارای جنبه قانونی است.
همانطور که می دانیم سالنامه از ترکیب دو واژه سال و نامه تشکیل شده و منظور اینست که سالنامه کتابچه‌ای است که اطلاعات مربوط به هر روز در یکسال را در اختیار ما قرار می دهد و یا حتی اینگونه هم می توانیم به آن نگاه کنیم که سالنامه کتابچه‌ای است که حاوی برنامه ها و اطلاعات و یادداشت‌های ما در طول یک سال می باشد.

چاپ سررسید اختصاصی به دلیل داشتن قیمت اقتصادی مناسب، از به صرفه ترین، کاربردی‌‌ترین و مؤثرترین هدایای تبلیغاتی می باشد.

سررسید اروپایی

قطع سررسید اروپایی همانگونه که از نام آن مشخص می باشد مربوط به اندازه سررسیدهایی است که در اروپا تولید می شوند و سپس این مدل توسط ایرانیان الگو برداری شده و تقویم شمسی آن جایگزین تقویم میلادی گردیده است.
سررسید اروپایی ممکن است دارای ابعاد متنوع باشد اما می توان گفت که متداول‌ترین اندازه ای که برای سررسید اروپایی در نظر گرفته می شود 13*22 سانتی متر می باشد که از همه موارد دیگر خوش‌دست‌تر است.
در مورد قطع سررسیدهای اروپایی باید بگوییم که دارای ابعاد بسیار مناسب، بسیار خوش‌دست و شیک هستند و این موضوع سبب شده که حمل آن نیز آسان و مناسب است برای کسانی که باید سررسیدشان همراهشان باشد و یا اینکار کارشان بیشتر خارج از شرکت است و به دفتری برای نوشتن مطالب نیاز دارند.

مزایای سررسید اروپایی

-در سررسید اروپایی از کاغذ کرم و مات برای ممانعت از انعکاس نور و خستگی چشم‌ها استفاده می شود.
-سررسید اروپایی دارای گوشه گرد در کنار جلد و برگه های داخلی می باشد.
-سرسید اروپایی دارای ابعاد مناسب‌تر نسبت به سایر سررسیدها است و به راحتی قابل حمل می باشد.
-در سررسید یا سالنامه اروپایی از کش نگهدارنده سررسید استفاده می شود.

 

نقش سررسید اروپایی در تبلیغات

اگر می خواهید برای مشتریان خود، یا صاحبین مشاغل اطرافتان برای شروع سال جدید، یک هدیه در نظر بگیرید، تا موجب جلب رضایتشان شوید، سررسید اروپایی تبلیغاتی انتخاب بسیار خوب و مناسبی است. اما فقط خرید سالنامه 1403 کافی نیست. شما باید برای این که حداقل تا آخر سال در ذهن گیرنده و افرادی که چاپ سالنامه 1403 را می بینند، ماندگار شوید. برای همین شما باید سفارش چاپ سالنامه تبلیغاتی ثبت کنید. با چاپ سالنامه 1403 و خرید سررسید 1403، ما نام و لوگو و سایر اطلاعات شما را با چاپ روی سالنامه تا حداقل یک سال ماندگار می کنیم. علاوه بر چاپ روی سررسید، می توانید سفارش چاپ عکس روی سررسید نیز ثبت کنید. تا ما جلد سررسید را با طرح و تصاویر شما تولید کنیم. چاپ بر روی سررسید 1403 می تواند با خدمات مختلفی انجام شود. محبوب ترین آن ها چاپ داغی روی سررسید، چاپ طلاکوب روی سررسید و حک لیزر روی سررسید می باشد. به این ترتیب هم خود فرد گیرنده و هم هرکسی که چشمش به چاپ سررسید اروپایی اختصاصی 1403 شما می افتد، ناخود آگاه نام شما در ذهن او تکرار می شود و حتی برای داشتن اطلاعات بیشتر از شما، آن را باز می کند تا با کار شما آشنا شود. پس تلاش کنید تا انتخابی داشته باشید که گیرایی کافی را داشته باشد، تا وقتی در دسترس کسی قرار می گیرد، آن شخص روی نام و لوگو شما دقت بیشتری کند. و همچنین به راه های ارتباطی با شما در چاپ سررسید 1403 دسترسی داشته باشد. ویژگی های سبک بودن چاپ سررسید اروپایی 1403 ، قابل حمل بودن و خوش دست بودن چاپ سررسید اروپایی 1403 به نسبت مدیریتی باعث می شود برعکس سررسید مدیریتی 1403 ، دارنده چاپ سررسید اروپایی 1403 ، چاپ سررسید 1403 را با خود به هر جایی که می رود ببرد. در این صورت احتمالاً افراد بیشتری با نام و لوگو شما آشنا شوند، بنابراین تبلیغات شما با چاپ سررسید 1403 و چاپ سررسید اروپایی 1403 گسترده تر از چاپ سررسید مدیریتی 1403 خواهد بود.

چاپ سررسید اروپایی

در چاپ سررسید اروپایی اصولاً از کاغذ کرم استفاده می شود و این موضوع سبب شده که زیبایی سررسید اروپایی افزایش پیدا کند. همچنین می توان از کاغذ بدرقه های ( کاغذ بدرقه کاغذی است که جلد سررسید را به صفحات آن متصل می کند) فانتزی و خاص برای صحافی سررسید اروپایی استفاده کرد؛ و بهتر است که طرح و رنگ کاغذ بدرقه با جلد سررسید اروپایی ست باشد؛ تا در هنگام باز کردن جلد سررسید توازنی میان جلد و درون سررسید وجود داشته باشد.
چسبکاری سررسید با کاغذ بدرقه باید بدرستی انجام شود زیرا در صورت عدم اتصال صحیح، ممکن است این محل دقیقاً محل پاره شدن سررسید گردد.
از دیگر مواردی که موجب زیبایی سررسید اروپایی شده است وجود کش برای بسته نگه داشتن جلد سررسید می باشد و البته علاوه بر زیبایی، این کش خیلی هم کاربردی می باشد.
در بیشتر مواقع رنگ کش با رنگ سررسید یکسان می باشد اما در پاره از مواقع برای اینکه سررسید متمایز نشان دهد رنگ کش با رنگ سررسید متفاوت می باشد.

چاپ سررسید اروپایی اختصاصی

همانطور که می دانیم یکی از وظایف مهم و اصلی مدیران هر مجموعه ای انجام امور تبلیغات برای آن مجموعه و رقابت کردن با سایرین می‌باشد و برای تبلیغات می توان از :
-چاپ تقویم رومیزی
-چاپ تقویم دیواری
-چاپ انواع سررسید و سالنامه از جمله چاپ سررسید اروپایی
بصورت اختصاصی که بسیار مفید و مؤثر است، بهره برد. زیرا چاپ سررسید و تقویم هم دارای قیمت مناسب نسبت به برخی از تبلیغات دیگر می باشد و هم می تواند به عنوان هدیه ای پرکاربرد به صاحبین برندها و مجموعه های دیگر و یا حتی مردم عادی ارائه گردد و از طرف دیگر تبلیغاتی که همراه با این تقویم‌ها و سررسیدها است، یکسال جلوی چشم مخاطبین شما قرار می گیرد و این امر می تواند در معرفی برند و روند فروش تأثیر مثبت بالایی داشته باشد.
اگر می خواهید در تیراژ های بالاتر سفارش سررسید دهید و حداقل از 200 عدد سفارش این تیراژ باشد و می خواهید از سررسیدهای اروپایی برای تبلیغات و هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنید بهتر است چاپ اختصاصی سررسید اروپایی را انجام دهید در اینصورت:
-نشان تجاری یا لوگوی برند و نام برند شما روی جلد چاپ یا حک می شود و می توانید از ضرب طلا و یا نقره کوب برای اینکار استفاده کنید.
-رنگ جلد نیز طبق دلخواه و رنگ سازمانی شما تنظیم می گردد.
-تبلیغات شما همچنین می‌تواند در بین صفحات قرار گیرد و لت گلاسه تبلیغاتی برای آن چاپ کنید.
-لوگوی شما در کلیه صفحات چاپ می شوند.
-برای آستر بدرقه می توانید طرح و نوع سفارشی آنرا انتخاب کنید.
-برای سررسید روبان سفارشی انتخاب کنید.
-برای اینکه کیفیت صحافی سررسید اروپایی اختصاصی بالا رود، اصولاً از کاغذ بدرقه ضخیم 120 گرم استفاده کنید.

انواع سررسید اروپایی

-سررسید اروپایی ترمو
-سررسید اروپایی چرم
-سررسید اروپایی ترمو یا چرم کش دار
-سررسید دستیار اروپایی
-سررسید اروپایی گالینگور

انواع داخله صفحات سررسید اروپایی

منظور از داخله، طراحی صفحات سررسید اروپایی می باشد که به موارد زیر دسته بندی می شود:

-سررسید اروپایی روز شمار
-سررسید اروپایی هفته شمار
-سررسید اروپایی ماه شمار

مجموعه بانی چاپ با داشتن سابقه درخشان و طولانی در طراحی، چاپ و تبلیغات و با در اختیار داشتن تیم قدرتمند طراحی و بهره‌گیری از بهترین ابزار، پاسخگوی نیاز شما در ارائه خدمات طراحی و چاپ می باشد.
می توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان بانی چاپ از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟