ابعاد تقویم رومیزی به معنای ابعاد فیزیکی و اندازه‌هایی است که این تقویم بر روی میزیا سطح کاری قرار می‌گیرد. این ابعاد معمولاً توسط طراحان و تولیدکنندگان به دقت تعیین می‌شوند تا تقویم به‌طور مناسب در فضای کاری یا زندگی روزانه جا شود.

ابعاد تقویم رومیزی متفاوت بوده و از اندازه‌های کوچک و پرتابل گرفته تا ابعاد بزرگتر برای نمایش اطلاعات بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تقویم‌های کوچک ممکن است برای فضاهای محدود یا میزهای کوچک مناسب باشند، در حالی‌که تقویم‌های بزرگتر ممکن است برای نمایش رویدادها و تعطیلات مهم در دفاتر یا مکان‌های عمومی استفاده شوند.

توجه به ابعاد تقویم رومیزی به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و با انطباق بهتر، از این وسیله برای مدیریت زمان خود و یادآوری رویدادها بهره‌مند شوند. این ابعاد شامل ارتفاع، عرض، و ضخامت تقویم می‌شوند و به صورت کلی با توجه به نیازهای کاربران و محیط استفاده تعیین می‌گردند.

ابعاد تقویم رومیزی بر اساس نیاز شما و کاربردی که برای آن در نظر گرفته اید، انتخاب می شود. تقویم‌ها، مناسبت ها و برنامه‌ریزی ها، سرگرمی را به میز شما اضافه می‌کنند. مفیدترین تقویم ها به شما امکان می دهد تاریخ های مهم را ردیابی کنید، یادداشت برداری کنید، اهداف را مدیریت کنید، برنامه های متعدد را نظارت کنید، اتمام پروژه ها را یادداشت کنید، رویدادها را برنامه ریزی کنید و موارد دیگر... و با بهترین طراحی تقویم رومیزی خود را مخصوص برند خود شخصی سازی کنید و به برندینگ خود کمک کنید. فقط در این بین باید در نظر داشته باشید برای کی و کجا سفارش تقویم رومیزی می دهید تا برای آن بتوانید سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی دهید و ابعادش را بر اساس استانداردهای آن سازمان و ارگان تنظیم نمایید.

ابعاد تقویم رومیزی

تقویم رومیزی در ابعاد مختلفی چاپ و ارائه می شود ممکن است تقویم رومیزی از نوع تقویم‌های رومیزی فانتزی کوچک و یا تقویم‌های رومیزی بزرگ اداری باشد.
در کل باید بگوییم که برای تعیین سایز تقویم رومیزی چیزی که مهم است نظر و سلیقه فرد سفارش دهنده می باشد. در کل سایز تقویم رومیزی بیشتر در ابعاد A5  و اندازه 13*23 ، 15*20 و 12*24 سانتی متر می باشد.
البته اگر موارد متعددی برای تبلیغات بر روی تقویم‌های رومیزی وجود دارد می توان از سایز A4  برای چاپ تقویم رومیزی سفارشی استفاده کرد. شکل ظاهری تقویم دیواری کاملاً سلیقه ای می باشد و برخی از شکل مربع خوششان می آید و برخی از شکل مستطیل خوششان می آید.
جدیداً مدل دایره ای تقویم رومیزی نیز وارد بازار شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

نکات مهم در تعیین ابعاد تقویم رومیزی

  1. سلیقه مشتری در انتخاب سایز چاپ تقویم رومیزی دارای اهمیت زیادی است.
  2. فضای تبلیغاتی مورد نیاز در تقویم‌های رومیزی و هرچه تقویم رومیزی بزرگتر باشد فضای بیشتری برای تبلیغات در اختیار سفارش دهندگان قرار می دهد.
  3. در نظر بگیرید که شما می خواهید یک تقویم رومیزی زیبا هدیه دهید و نه یک بسته تبلیغاتی، بنابراین زیبایی طرح نیز در انتخاب سایز دارای اهمیت می باشد.

عوامل تعیین کننده کیفیت تقویم های رومیزی

-چیزی که مسلم است کیفیت طراحی تقویم رومیزی بر کیفیت و زیبایی تقویم رومیزی بسیار تأثیر می گذارد در طراحی تقویم‌های رومیزی باید از تصاویر زیبا و جذاب و گرافیک چشم نواز استفاده نمود. تصاویر باید بگونه ای طراحی و انتخاب شود که موجب جلب توجه مخاطبین شما شود زیرا بعد ازاینکه طراحی تقویم رومیزی شما جلب توجه کرد احتمال اینکه نگاه مخاطبین شما از تصاویر به نشان تجاری و لوگو معطوف گردد بسیار زیاد است و این به این معنی است تبلیغات موفقی داشته اید.
-کیفیت چاپ نیز در کیفیت تصویر بسیار مؤثر می باشد. مجموعه بانی چاپ با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ روز دنیا، ارائه دهنده کیفیت برتر در چاپ می باشد.
-کیفیت متریال و میزان کاغذی که برای چاپ تقویم رومیزی استفاده می شود نیز هم بر قیمت تقویم رومیزی و هم کیفیت آن تأثیر گذار می باشد. هرچه تعداد برگه های تقویم رومیزی بیشتر باشد مسلماً هزینه آن بیشتر خواهد بود و بر کیفیت و زیبایی تقویم تأثیر می گذارد. برگه های تقویم رومیزی از جنس کاغذ گلاسه می باشد؛ در نظر بگیرید که تقویم رومیزی باید دارای کیفیت مناسب باشد زیرا روی میز و در معرض دید عموم قرار می گیرد. با توجه به تعداد برگه ها ی تقویم رومیزی و نوع کاربرد تقویم رومیزی از گرماژ 150 تا 300 گرم استفاده می شود.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟