تقویم رومیزی یک ابزار بسیار مفید است که برای نظم دادن به زندگی روزانه و برنامه‌ریزی استفاده می‌شود. این تقویم‌ها عمدتاً بر روی میزها یا سطوح کاری قرار می‌گیرند و اطلاعات مربوط به روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و تعطیلات را نمایش می‌دهند. با استفاده از تقویم رومیزی، افراد می‌توانند به بهترین شکل ممکن وقت خود را مدیریت کنند و هماهنگی بیشتری در برنامه‌های خود داشته باشند.

تقویم رومیزی معمولاً از کاغذ یا مواد مشابه ساخته می‌شود و ابعاد آن متناسب با میز یا فضای کاری است. این تقویم‌ها اغلب دارای قابلیت نوشتن هستند تا افراد بتوانند یادداشت‌هایا وظایف روزانه خود را بر روی آن ثبت کنند. همچنین، بسیاری از تقویم‌های رومیزی به صورت زیبا و جذاب طراحی شده‌اند تا به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز در محیط کار یا منزل خدمت کنند.

تقویم رومیزی به عنوان یک وسیله کمکی برای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مهم است و به افراد کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن تمامی وظایف و رویدادهای زندگی را در نظر بگیرند.

تقویم رومیزی 1403

تقویم رومیزی یکی از اصلی ترین اجزای تبلیغاتی هست که می توانند در بلند مدت ترین زمان ممکن در مقابل دیده مخاطبین شما قرار گیرند، تقویم رومیزی اختصاصی 1403 بانی چاپ در ابعاد دلخواه و یا متداول، قابل چاپ بر روی تمامی صفحات می باشد و همچنین قابلیت نقره کوب و طلاکوب بر روی پایه را دارا است.

به طور معمول سایز برگه های تقویم رومیزی اختصاصی و حرفه ای بانی چاپ 11*19 سانتیمتر می باشد که در تمامی این تقویم ها جنس پایه سخت است و به جز مواردی که برگه ها صفحه پایه رو با طور کامل پوشش دهند در مابقی موارد می توان چاپ اختصاصی رنگی یا چاپ فویل کوب که بیشتر شامل طلاکوب و نقره کوب می شود را بر روی پایه انجام داد و پایه تقویم را نیز با برگه ها هماهنگ نمود.

تقویم ها و سررسیدها هر سال، جزء لوازم ضروری زندگی افراد، شرکتها، سازمان‌ها و ...می باشند. تقویم هجری شمسی، دقیق‌ترین تقویم می باشد که بر اساس گردش زمین به دور خورشید محاسبه و توسط یونانیان و ایرانیان کشف شده است.
از انواع تقویم و سررسید، تقویم رومیزی و همچنین از هدایای شب عید هر سال که شرکت‌ها به کارمندان و مشتریان خود ارائه می دهند تقویم رومیزی می باشد.
 سفارش تقویم رومیزی ابزار بسیار مهمی برای تبلیغات محسوب می شود و جزءِ یکی از بخش‌های تقریباً غیر قابل حذف هدایای تبلیغاتی می باشد.
می توانید برای تبلیغات‌ برندتان روی تقویم رومیزی، لوگوی برندتان را نیز چاپ نمائید تا توسط کسانی که آنرا مشاهده می کنند قابل رؤیت شود و موجب معرفی برند شما نیز می شود.
تقویم رومیزی همچنین مناسب مجموعه ها و اداراتی است که نیاز به تقویم دارند و یا می خواهند در هدایای تبلیغاتی خود تقویم و یا سررسید قرار دهند اما هزینه کافی ندارد و یا تمایل به صرفه جویی اقتصادی دارند، بنابراین بهتر است از چاپ تقویم رومیزی اختصاصی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند.
یکی از مهمترین مزیت‌های تقویم رومیزی اینست که می توانید به راحتی در هر زمان و مکان به آن ملاحظه نمائید. بطور مثال تقویم رومیزی را روی میز قرار می دهند و در مواقع لزوم آنرا مشاهده می کنند و برنامه ریزی لازم را برای روزهای تعطیل، روزهای غیر تعطیل و برنامه های روزانه با یادادشات گذاری‌های کوچک روی آن انجام می دهند.
حسن دیگر تقویم‌های رومیزی این می باشد که اطلاعات مربوط به روزهای یک ماه در مقابل روی شما می باشد و دیگر نیاز نیست که دنبال تاریخ بگردید و یا ورق بزنید.
در مجموعه بانی چاپ، تقویم‌های رومیزی در تمام مراحل طراحی، چاپ و تولید خود از کیفیت بالا برخوردار می باشند و برای ساخت تقویم های رومیزی از مدرن‌ترین و به روز ترین دستگاه‌هایِ تمام اتوماتیک چاپ و برش استفاده می شود.
تقویم رومیزی در بیشتر مواقع دارای 13 برگه می باشد که 12 برگه آن مخصوص تاریخ هر ماه می باشد و یک برگه در ابتدا که به آن برگه کاور می گویند؛ و اگر چاپ تقویم رومیزی
 بصورت اختصاصی باشد این برگه کاور برای تبلیغات هر شرکت مورد استفاده قرار می گیرد و در آن لوگو و شعار تبلیغاتی و حتی تصاویر مورد نظر آن شرکت طراحی و چاپ می گردد.

چاپ تقویم رومیزی خاص

وجود تقویم ها به نوعی برای بشر لازم می باشند؛ زیرا برای انجام امور روزمره، برنامه ریزی برای زندگی و تنظیم ارتباطات واجب هستند. از انواع تقویم‌ و سررسیدها که بسیار محبوب می باشد تقویم رومیزی به دلیل هزینه پائین و سهولت در استفاده است.
بهتر است در طراحی تقویم رومیزی خاص از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده نمائید، تا طرح های گرافیکی آن بیشتر به نظر آید. برای طراحی تقویم رومیزی متفاوت همچنین باید از تصاویر جذاب و طرح ‌ها متنوع و خاص استفاده نمود.
همچنین در طراحی و چاپ تقویم رومیزی می توان از طرح، لوگو یا شعار تبلیغاتی آن مجموعه روی صفحات جلویی و پشتیِ تقویم رومیزی و حتی پایه تقویم رومیزی استفاده نمود.
در چاپ تقویم رومیزی خاص یکی از راه‌های تمایز تقویم رومیزی با سایر تقویم رومیزی تعیین ابعاد متفاوت برای آنها می باشد.

صفحات تقویم رومیزی خاص

-جنس کاغذ صفحات تقویم رومیزی از کاغذ گلاسه با گرماژ 150 تا 300 می باشد. در طراحی صفحات تقویم رومیزی اختصاصی می توان لوگوی شرکت را نیز قرار داد.
-فراموش نشود که برای طراحی صفحات تقویم رومیزی باید از تصاویر بسیار با کیفیت و جذاب استفاده شود بطوریکه بتواند جلب توجه کند زیرا زمانی که جلب توجه کرد احتمال اینکه نگاه مخاطب شما بعد از آن به لوگو و نام تجاری برند شما جلب شود زیاد است و این موجب مؤثر بودن تبلیغات شما می گردد.
-اصولاً در طراحی صفحات تقویم رومیزی  در بخش حاشیه های تقویم رومیزی و فضای خالی که در کنار و یا در بالای صفحات تقویم رومیزی قرار دارد می تواند لوگو، تصاویر و نوشته خاص سفارش دهنده قرار گیرد.
-صفحات تقویم رومیزی برای پشت آن نیز بنا به سفارش مشتری نیاز به طراحی دارند که روی آن می تواند شعار تبلیغاتی برند و یا لوگو و یا تصاویر تبلیغاتی مورد نظر قرار بگیرد.

هزینه اقتصادی در سفارش طراحی و چاپ تقویم رومیزی

شما می توانید با انتخاب تقویم رومیزی هم هزینه به صرفه و کمی برای تهیه تقویم پرداخت نمایید و هم تبلیغات خود را در آن بگنجانید و به عنوان ابزار تبلیغاتی نیز از آن بهره ببرید و از طرفی تبلیغات شما به مدت یکسال در جلوی چشم مخاطبین شما قرار می گیرد.

چگونگی اختصاصی کردن چاپ تقویم رومیزی

شما می توانید برای اختصاصی کردن اجزای تقویم رومیزی اقدام به چاپ اختصاصی تمام صفحات تقویم نمائید؛ بطوریکه طرح دلخواه و لوگو در روی تمام صفحات قرار بگیرد و همچنین می توانید در پشت صفحات  نیز از طرح دلخواه همراه با شعار تبلیغاتی بهره ببرید. در برگه صفحه رویی یا برگه کاور نیز می توان طرح و تصاویر دلخواه را قرار داد؛ برای پایه نیز می توان پلاک فلزی که لوگو روی آن حک شده است را تهیه نمود و یا حتی از فضای داخل پایه مطابق با خواسته شما برای طراحی و چاپ استفاده کرد.
در برخی از مواقع ممکن است تقویم رومیزی اختصاصی به دلیل شرایط آن شرکت طراحی و چاپ نشود و از چاپ تقویم رومیزی عمومی استفاده شود و یا از ضرب طلاکوب یا نقره کوب لوگو روی پایه‌ی تقویم رومیزی برای اختصاصی کردن آن استفاده کرد.

ساختار مستحکم و مقاوم تقویم رومیزی

پایه تقویم رومیزی دارای اهمیت بسیار می باشد زیرا موجب اتصال صفحات تقویم رومیزی به پایه تقویم رومیزی می شود و اگر دارای استحکام مناسب نباشد بعید است که تقویم رومیزی برای یکسال روی میز مصرف کنندگان باقی بماند.
مجموعه بانی چاپ برای ساخت پایه تقویم رومیزی از متریال با کیفیت و ضخیم استفاده می کند تا مواردی مانند واژگون شدن، از فرم افتادن و کنده شدن صفحات و کج شدن فنر برای آن اتفاق نیفتد.

0 نظر


تقویم 1403سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟