ست اداری کامل به عنوان یک محصول تبلیغاتی، یک پکیج کامل و جذاب است که به شرکت‌ها و کاربران ارائه می‌شود تا محیط کاری خود را به شکلی منظم و حرفه‌ای ترتیب دهند و همچنین برند خود را ترویج کنند. ویژگی اصلی این ست‌ها این است که همه لوازم مورد نیاز برای یک محیط کار ایده‌آل را در بر می‌گیرند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به وجود کارت ویزیت، قلم، دفترچه یادداشت و لوازم مکمل دیگر اشاره کرد.

علاوه بر این، استفاده از ست اداری کامل به عنوان یک محصول تبلیغاتی، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برند و نام تجاری خود را تبلیغ کنند. با چاپ لوگو و نام شرکت بر روی اجناس مختلف این ست، شرکت‌ها می‌توانند به صورت مستقیم و موثر، برند خود را به مخاطبان و مشتریانشان معرفی کنند و همچنین ارتباط مستقیم و نزدیکتری با آنها برقرار کنند.

با توجه به اینکه محصولات تبلیغاتی، علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان، نیازمندی ابزارهای تبلیغاتی همچون لوگو، شعار و دیگر عناصر تبلیغاتی هستند، ست اداری کامل به عنوان یک ابزار تبلیغاتی جذاب و کارآمد برای شرکت‌ها به شمار می‌رود.

ست اداری چیست ؟

ست اداری شامل اوراق و موارد دیگری بجزء اوراق می باشد که مربوط به ادارات است و بصورت ست طراحی می گردد بطوریکه طرحشان یکدیگر را تداعی می کند و در جهت اهداف تبلیغاتی، بازاریابی و تبادل اطلاعات میان مؤسسات، شرکت ها و اشخاص حقیقی ‌مرتبط با آن اداره و مؤسسه طراحی و چاپ می شود.
طراحی و چاپ ست اداری برای هر شرکت و سازمانی غیر قابل اجتناب می باشد. همچنین بهتر است در ابتدا یک هزینه انجام شود و طراحی و چاپ ست اداری مناسب و حرفه ای برای مجموعه شما انجام پذیرد زیرا بعد از طراحی ست اداری دیگر نمی توان آنرا تغییر داد و باید مدت‌های طولانی از آن استفاده نمود.

 ست اداری کامل

ست اداری شامل چیست ؟

ممکن است وقتی صحبت از ست اداری به میان آید فکر کنید  که منظور همان سربرگ، کارت ویزیت و پاکت‌نامه است؛ باید بگوییم شاید در گذشته ممکن بوده است که ست اداری را تنها برای این موارد طراحی و چاپ نمود اما امروزه شرایط کمی تغییر پیدا کرده است و با پیشرفت تکنولوژی رقابت ما بین برندهای رقیب بسیار بالا گرفته است و هر برند می خواهد ست اداری کامل‌تر و متمایزتر داشته باشد
در کل
ست اداری شامل یکسری اوراق اداری و همچنین موارد دیگر می باشد که در ادامه آنها را شرح می دهیم:

اوراق اداری در ست اداری

سربرگ در انواع سایزها
پاکت نامه
کارت ویزیت
کاتالوگ
بروشور
فولدر
فاکتور
پاکت سی دی
کارت پرسنلی
لیبل
برگه یادداشت

موارد دیگر در ست اداری

باید بگوییم ست اداری تنها شامل اوراق نمی باشد موارد دیگری مانند:

فلش مموری
مهر
لیوان و ماگ
قلم
ساک دستی
تقویم و سررسید
تیشرت و لباس

ست اداری هر مؤسسه و سازمان برای انجام فعالیت‌های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد؛ و برای رعایت هم اصول زیبایی و هم نظم و همچنین معرفی بیشتر و بهتر برند بهتر است که اوراق و لوازم اداری با یکدیگر ست باشند و به نوعی تداعی کننده یکدیگر و برند باشند.

مزایای طراح و چاپ ست اداری کامل

-طراحی ست اداری برای همه و یا بیشتر موارد بالا که برای اجزای ست اداری عنوان شد، موجب می شود که مجموعه شما مجموعه زیبا و واحدی به نظر بیاید که دارای انسجام و همبستگی در قسمت‌های مختلف آن می باشد و در کل موجب می شود تا اعتبار مجموعه شما بالا رود و حس اعتماد و اطمینان به مجموعه شما در ذهن مخاطبین شما تقویت می گردد.
-از مهمترین مزایای طراحی ست اداری حرفه ای اینست که موجب تقویت برند شما می شود بگونه ای که هرگاه که مخاطبین شما ست اداری شما را در حالیکه دارای طراحی حرفه ای می باشد دیدند، دیدگاه حرفه ای روی برند شما پیدا می کنند و شما با طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای و زیبا می توانید این دیدگاه را تقویت کنید.
از موارد زیرکانه در طراحی و چاپ ست اداری اینست که شما در ست اداری خود دفترچه یادداشت های کوچک با طراحی ست اداری حرفه ای تهیه کنید و بصورت هدیه به مخاطبین خود ارائه دهید این موجب می شود که برند شما تا مدتها همراه مخاطبین شما بماند و با طراحی شیک و حرفه ای که دارد جلب توجه نماید. این نوع هدیه تبلیغاتی از ارزان‌ترین و مؤثرترین هدایای تبلیغاتی می باشد.
-طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای و کامل موجب تأثیر مثبت در مخاطبین شما در اولین برخورد می شود؛ اولین برخورد همیشه جزء مهمترین برخوردها می باشد زیرا بیشتر مشتریان شما در اولین برخورد درباره برند شما تصمیم گیری می کنند و تعدادی از آنها نیز در اولین برخورد تصمیم به خرید می گیرند.
-داشتن هزینه مناسب تبلیغاتی، همانطور که می دانیم تبلیغات کلاً هزینه بر می باشد اما طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای انتخاب هوشمندانه ای برای تبلیغات و بازاریابی می باشد زیرا هم برای مدت‌ها می توان از آن استفاده کرد و هم نسبت به سایر تبلیغات هزینه کمتری دارد.
درواقع شما با پرداخت هزینه محدود می توانید استفاده دو منظوره هم برای تبلیغات و بازاریابی داشته باشید و هم نیازهای اداری شرکت را برآورده سازید.
-طراحی ست اداری با اجزای جدید و متمایز موجب جلب توجه و تمایز برند شما می شود.
-تهیه اجزای ست اداری کاربردی موجب می شود که تا مدت‌ها وسیله ای که شما در ست اداری خود تدارک دیده اید در نزد مخاطبین شما باقی بماند که این موجب می گردد تبلیغات برند شما برای مدت ها در مقابل چشم مخاطبین شما قرار گیرد و حتی دست به دست شود.
-اگر بتوانید برای طراحی ست اداری خود به طرحی متمایز و زیبا برسید باعث می شود که برند شما برای مدت زمانی در ذهن مخاطبین شما باقی بماند.
-با طراحی ست اداری کامل امکان سوءِ استفاده ازبرند شما به حداقل می رسد.
-یکی از مهمترین مزایای طراحی ست اداری به دست آوردن فرصت شبکه سازی می باشد یعنی اینکه می توانید خود را از این طریق در بین دنیای رقبای خود معرفی نمایید و حتی با آنها تبادل های دوجانبه مفید داشته باشید؛ این موجب توسعه برند شما می شود و هرچه که برند و کسب و کار شما برای ست اداری خود طراحی حرفه ای تر داشته باشد اعتبار بیشتری نزد همکاران و رقبا به دست می آورد. با این روش فرصت مناسبی برای معرفی خود به دست می آورید.

طراحی ست اداری

وقتی می گوییم طراحی ست اداری منظورمان طراحی قالبی است برای ست اداری که به نوعی بر روی تمام محصولات کاغذی و دیجیتالی ثبت می گردد.
در طراحی ست اداری، از مواردی که باید رعایت گردد اینست که روی آنها نام، لوگوی برند و شرکت شما موجود باشد. همچنین باید کانال‌های ارتباطی با شما نیز روی مجموعۀ ست اداری قرار گیرد.
هر سازمانی برای معرفی خود ممکن است از یک رنگ و یا ترکیب چند رنگ استفاده کند؛ که این رنگها باید در طراحی ست اداری لحاظ گردد.

طراحی سربرگ

سربرگ ها بیشتر در اندازه A4 یعنی 210*297  میلی‌متر می باشند. ازسربرگ برای انجام نامه نگاری بین ادارات، مؤسسات و اشخاص حقیقی استفاده می شود.
از موارد دیگری که باید در طراحی سربرگ لحاظ گردد مکانی برای نوشتن تاریخ و شماره پیوست می باشد فراموش نشود که نشانی و شماره تلفن نیز باید روی آن قید شود.
قالب‌های متنوع برای طراحی سربرگ موجود است که ممکن است همه موارد اطلاعاتی که در بالا ذکر کردیم در سمت راست یا چپ و یا در بالا و پایین سربرگ و یا ترکیب هر یک از اینها باشد.
همچنین ممکن است در زمینه کاغذ سربرگ، طرح یا رنگی بصورت پس زمینه موجود باشد؛ و یا پشت سربرگ نیز ممکن است طراحی شده باشد و سفید نباشد.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت در ست اداری نیز جزء موارد مهم آن می باشد؛ زیرا یکی از اولین ابزاری است که برای تبلیغات و بازاریابی ارائه می شود و ممکن است نزد دیگران باقی بماند. با طراحی کارت ویزیت حرفه ای و ارائه آن به مخاطبین خود، تصویری را در ذهن مخاطبین ایجاد می نمائید. فراموش نشود که  در طراحی کارت ویزیت نیز شماره تلفن  و آدرس باید ذکرشود.

طراحی پاکت نامه

اندازه پاکت نامه باید با سربرگ متناسب باشد و در بیشتر موارد طراحی پاکت نامه بصورت افقی انجام می شود در پاکت نامه‌ها نیز نشانی و شماره تماس باید قید گردد.
البته پاکت ها انواع مختلفی دارند از جمله:

پاکت سی دی
پاکت نامه ملخی
پاکت A5
پاکت A4
پاکت A3
پاکت B
پاکت ژاپنی

مجموعه بانی چاپ با در اختیار داشتن تیم قدرتمند طراحی و گرافیک می تواند خدمات طراحی کارت ویزیت را بصورت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، طراحی کارت ویزیت فوری، طراحی کارت ویزیت خلاقانه و طراحی کارت ویزیت فانتزی بصورت طرح های زیبا و منحصر به فرد برای شما ارائه می دهد. در طراحی مواردی مانند کاتالوگ، بروشور، فولدر، ساک‌دستی، لیبل و ... نیز نکات مربوط به ست اداری باید رعایت شود؛ یعنی باید رنگ سازمانی در طراحی آن دیده شود و البته طراحی ست اداری نیز در آن مشهود باشد.
اهمیت رنگ سازمانی و کاربرد رنگ سازمانی اینگونه است که باید در طراحی کلیه امور مربوط به شرکت حتی در طراحی سایت و یا طراحی دکوراسیون داخلی شرکت رنگ سازمانی لحاظ گردد.
در انتها یادآور می شویم که رنگ سازمانی هر شرکت و مؤسسه باید با فعالیت و اهداف آن مجموعه همخوانی داشته باشد.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست