سررسید پالتویی یک نوع سررسید کم‌حجم و کارآمد است که به منظور جلب راحتی و سهولت در حمل و نقل طراحی شده است. این نوع سررسید با ابعاد کوچکتر نسبت به سررسیدهای معمولی، امکان جا گذاری در جیب پالتو یا کیف را به فرد می‌دهد. با این ویژگی، افراد می‌توانند همواره یک سررسید کوچک و مفید در دسترس داشته باشند و به راحتی از آن برای یادداشت‌برداری یا برنامه‌ریزی استفاده کنند.

سررسیدهای پالتویی به علت اندازه کوچک و طراحی مناسبشان، بیشتر در مکان‌هایی که احتمال استفاده از یک سررسید بزرگ‌تر کمتر است، استفاده می‌شوند. این ابزار کم‌حجم ایده‌آل برای افرادی است که همیشه نیاز به یک ابزار نوشتاری دستیار دارند اما نمی‌خواهند با حجم زیادی مواجه شوند. همچنین، به عنوان یک سررسید کم‌حجم و جمع و جور، این محصول ایده‌آل برای استفاده در سفرها، مسافرت‌ها، یا هر جا که فضای محدودی در دسترس باشد، محسوب می‌شود. از این رو، افرادی که به دنبال راحتی و سهولت در استفاده از یک ابزار نوشتاری همراه هستند، می‌توانند با انتخاب سررسید پالتویی از این امکانات بهره‌مند شوند.

سررسید پالتویی نوعی از سررسید می باشد که دارای ابعاد کوچکتر نسبت به بقیه سررسیدها می باشد و وقتی اسم آنرا می شنویم فکر می کنیم که در جیب پالتو جا می شود. اما در هر حال این یک تعریف کلی بوده و ممکن است تمام سررسیدهای پالتویی این شرایط را نداشته باشند.
در سفارش خرید سررسید حتماً باید از سایز دقیق سررسید اطلاع داشته باشید. ابعاد رایج برای قطع پالتویی در حدود 10*17 یا 12*17 سانتیمتر است؛ این سررسید نسبت به بقیه سررسید و سالنامه‌ها دارای ابعاد کوچکتر است و جای کمتری برای نوشتن دارد.
اما از مزیت های مهم این
چاپ سررسید اختصاصی اینست که دارای قیمت کمتری نسبت به قطع‌های بزرگ‌تر می باشد. این سررسید مناسب کسانی است که مدام با خود سررسید حمل می کنند.
در کل سررسید پالتویی گزینه خوبی برای انتخاب است زیرا هم خوش‌دست و هم زیبا می باشد و هم به دلیل اینکه از میزان کمتر کاغذ و مواد مورد نیاز جلد در آن استفاده شده است هزینه کمتری دارد.

انواع جلد سررسید پالتویی

برای جلد سررسید پالتویی می توان از جنس‌های متنوع مانند چرم ترمو، چرم مصنوعی، گالینگور، اشبالت و سلفون و جلد سخت استفاده کنیم.

کاربرد سررسید پالتویی

-این نوع سررسید یا سالنامه قابل حمل و مناسب حال کسانی است که مدام باید سررسیدشان در اختیار و همراهشان باشد.
-داشتن سررسید پالتویی برای زمان‌بندی کارهای روزانه و برنامه ریزی ها، ثبت کارهای مالی و نوشتن برخی خاطرات خاص بسیار مناسب می باشد.
-سررسید پالتویی مناسب است برای برخی از کارمندان که می خواهند کارهای روزانه خود را در تقویم خود یادداشت کنند و همیشه مقابل چشم آنها باشد.
-سررسید پالتویی مناسب است برای افرادی که دنبال یک تقویم قابل حمل هستند و یا زمان زیادی را در رفت و آمد می گذرانند.
-این سررسید مناسب کسانی است که برای تهیه سررسید بودجه کمی در اختیار دارند.
-از سررسید پالتویی مانند دیگر سررسیدها می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسب استفاده نمود.

چاپ سررسید پالتویی اختصاصی

اگر سفارش چاپ سررسید پالتویی در تیراژهای بالا و حداقل 200 عدد را دارید برای اینکه در تبلیغات نیز از آن بهره ببرید، می توانید اقدام به چاپ سررسید اختصاصی پالتویی بکنید بطوری که لوگوی برند خود را روی جلد آن داغی کنید و یا با ضرب طلا و یا نقره کوب حک کنید و در صفحات تقویم‌دار نیز همچنین می توانید لوگوی کسب و کار خود را قرار دهید و برای صفحات اولیه سررسید نیز از تصاویر و شعار تبلیغاتی و مورد نظر خود استفاده نمائید.

شرکت بانی چاپ با داشتن سابقه طولانی و درخشان، ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی، چاپ و تبلیغات می باشد؛ شما می توانید برای چاپ سررسید و سالنامه و اخذ مشاوره رایگان با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

0 نظر


تقویم 1403سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟