سررسید یک نوع تقویم است که به شکل یک برگه بزرگ و پهن که معمولاً روی میزها یا میزان دیوارها قرار می‌گیرد، طراحی می‌شود. این تقویم‌ها اغلب اندازه بزرگی دارند که به افراد امکان می‌دهد به راحتی تاریخ و رویدادهای مهم را مشاهده کنند. سررسید مناسب باید دارای فضای کافی برایریادداشت کردن وظایف و وقایع روزانه باشد، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر برنامه‌ریزی کنند و همه چیز را به یاد بیاورند.

یک سررسید مناسب باید دارای طراحی جذاب و خوانا باشد تا افراد را به مشاهده و استفاده از آن ترغیب کند. این شامل استفاده از رنگ‌های زیبا، تصاویر جذاب و طرح‌های خاص می‌شود که اطلاعات را به شکل دیدنی و جذاب نمایش دهد. همچنین، سررسید باید به شکل کاربردی و ساده طراحی شده باشد تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و از آن بهره ببرند.

سررسید مناسب باید مقاوم و با کیفیت باشد تا بتواند طولانی مدت استفاده شود. این شامل استفاده از مواد با کیفیت برای چاپ و ساخت سررسید می‌شود تا از پارگی و پوسیدگی جلوگیری شود. همچنین، باید از یک نوع طراحی محکم و استوار برخوردار باشد تا بتواند به راحتی بر روی دیواریا رومیزی قرار گیرد و از دسترسی آسان به آن برای همه استفاده‌کنندگان اطمینان حاصل شود.

سررسید مناسب برای امسال

چاپ سررسید مناسب مخصوص کسب و کار برندتان از هر هدیه ای نزدیک ایام عید مهمتر است، یکی از مهمترین بخش های یک سررسید مناسب لت های طراحی شده داخلی آن است، لت های تبلیغاتی آن اولین عنصری هستند که سررسید را از باقی سررسید های معمولی جدا می کند با طراحی لت ها داخلی سررسید می توانید برندتان را معرفی کرده و مانند تراکت آن را یکسال داخل سررسید قرار دهید. همه می دانیم از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی، سررسید و سالنامه اختصاصی می باشد؛ امروزه نیز با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و همچنین گران شدن هدایای تبلیغاتی نظیر فلش، جا سوئیچی، خودکار و لیوان، طراحی و چاپ تقویم و سالنامه سفارشی به عنوان هدیه تبلیغاتی می تواند مناسب و اقتصادی باشد.

سالنامه یا سررسید چیست؟

سررسید یا سالنامه، دفتر یا کتابی است که هر روز را در سال همراه با تاریخ، رویدادهای اتفاق افتاده، مناسبت ها، اعیاد و تعطیلات نشان می دهد.
همچنین یک سالنامه ممکن است موضوعات مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی و یا اجتماعی را پوشش دهد.
از مهمترین ویژگی های یک سالنامه یا سررسید اینست که مانند یک دفترچه یادداشت می ماند و در هر روز جایگاهی برای نوشتن موارد مورد نیاز از جمله برنامه روزانه، قرار ملاقات های مهم در آن روز، یا نوشتن خاطرات و وقایع مهم روزانه و ... وجود دارد.
سالنامه از ترکیب دو کلمه سال و نامه تشکیل شده است که شاید منظور مجموعه مواردی است که فرد در طول یکسال سال می نویسد و یا حالت برعکس یعنی اطلاعات یکسال که در قالب سالنامه ارائه می گردد.
سالنامه کاملاً وسیله شخصی است و هر فرد بویژه در ادارات برای برنامه ریزی ها و نت برداری های لازم خود نیاز دارد که
چاپ سررسید اختصاصی یا سالنامه داشته باشد.

انواع قطع های سررسید یا سالنامه

سررسیدها قطع یا همان ابعاد متنوع دارند که در اینجا چند نمونه قطع استاندارد را عنوان می کنیم:

-سررسید قطع رحلـی (21 در 28 سانتیمتر)
-سررسید قطع وزیری (17 در 24 سانتیمتر)
-سررسید قطع رقعـی (14 در 21 سانتیمتر)
-سررسید قطع اروپایی(13 در 21 سانتیمتر)
-سررسید قطع جیبی (12 در 17 سانتیمتر)
-سررسید قطع خشتی (22 در 22 سانتیمتر)
-سررسید قطع پالتوئی (10 در 19 سانتیمتر)

بهتر است برای اینکه در هزینه و مواد اولیه صرفه جوئی شود از قطع های استاندارد استفاده شود اما به هر حال شما می توانید قطع و ابعاد مورد نیاز و درخواستی خود را اعلام کنید و طراحی و چاپ سررسید بر طبق آن انجام می شود.

چاپ سررسید اختصاصی

سفارش چاپ سالنامه یا سررسید در تیراژهای چاپی مختلف انجام می شود و بعد از چاپ به مشتریان و پرسنل ادارات ارائه می شود.
در نظر داشته باشید که اگر می خواهید تیراژ بالا سفارش چاپ دهید بهتر است سفارش چاپ سررسید یا سالنامه اختصاصی بدهید.
برای اینکه چاپ سررسید اختصاصی انجام دهید موارد متعددی را می توانید داشته باشید:

-اضافه کردن صفحات یا لت تبلیغاتی در داخل سررسید
-چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی در تمام صفحات داخل سررسید
-حک نام یا لوگو بر روی جلد سررسید
-چاپ آستر اختصاصی در سررسید

لت تبلیغاتی چیست؟

لت گلاسه یا لت تبلیغات، صفحاتی از جنس گلاسه می باشد که چاپ آن بصورت چهاررنگ است و آنرا می توان هم در ابتدای سررسید و هم انتهای سررسید و یا حتی در وسط سررسید قرار داد.
روی لت گلاسه در سررسیدها می توان تبلیغات و اطلاعات ارزشمند هر مجموعه قرار گیرد. این صفحه از سررسید جزء فضاهای های مناسب برای درج تصاویر، نوشته و طرح‌های خاص تبلیغاتی شما می باشد.

حک لوگو اختصاصی بر روی جلد

یکی از متدوال ترین و مهم ترین روش های تبلیغات که در شرکت ها و ادارات برای چاپ سررسید اختصاصی ارائه می شود حک کردن لوگو روی جلد می باشد.
در سررسیدهای اختصاصی هر مجموعه اصولاً لوگو روی جلد آن حک می شود و شما کمتر سالنامه می بینید روی جلد آن لوگوی شرکت چاپ نشده باشد.

آستر بدرقه سررسیدها

آستر بدرقه سررسید به کاغذی می گویند که جلد سررسید را به صفحات داخلی آن متصل می نماید. بصورت نرمال سررسیدهای تبلیغاتی دارای 2 آستر بدرقه هستند که در قسمت های ابتدایی و انتهایی سررسید و یا سالنامه ها قرار می گیرند. آستر بدرقه در کیفیت سررسید نقش مهمی دارد و همچنین چون در چشم است نقش بسزایی در زیبایی و ظاهر سررسید دارد.

کاغذهای استفاده شده در سالنامه ها

صفحات داخلی سررسیدها معمولاً کاغذ تحریر به رنگ های کرم و سفید می باشند. اما در سال های اخیر رنگ کرم به دلیل داشتن ظاهر زیباتر هر چند نسبت به رنگ سفید گرانتر است، طرفدران بیشتری پیدا کرده است.

انواع صحافی سررسید و سالنامه

صحافی سررسید و سالنامه را می توان به 4 دسته تقسیم بندی کرد:

صحافی ته دوخت: در صحافی ته دوخت، کاغذهای سررسید در دسته های 8 تایی یا 16 تایی در کنار هم قرار گرفته و دوخته می شوند.
صحافی چسبی: در این نوع صحافی، کاغذهای سررسید یا سالنامه در کنار هم دسته می شوند و با چسب محکم می شوند.
صحافی فنری: در این نوع صحافی سررسید، کاغذهای داخل سررسید از یک سو پانچ می شوند و در قسمت پانچ، فنر قرار می گیرد.
قفل کلاسوری: در این نوع سررسید از قفل کلاسوری برای نگه داشتن کاغذها استفاده می شود.

طراحی و چاپ تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی دیگر از انواع سررسیدها می باشد که دارای ظاهری زیبا و کاربردی می باشد و در بیشتر میزها در ادارات یافت می باشد.
در این میان می توانید با کمی دقت در انتخاب سایز مناسب و طراحی زیبا این فرصت را به برند خود بدهید که تبلیغات خود را به مدت یکسال در مقابل چشم مشتریان به القوه و مخاطبین خود قرار دهد.

انواع تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی در سه گروه جای دسته بندی می شود:

-تقویم رومیزی زیر دستی با قابلیت دفترچه یادداشت و تقویم
-تقویم رومیزی اداری که بصورت روزشمار می باشد و معمولاً بر روی پایه های فلزی قرار می گیرد.
-تقویم رومیزی پایه دار
-تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

با به کار بردن موارد زیر می توانید چاپ تقویم رومیزی اختصاصی را برای برند و کسب و کار خود داشته باشید:

-اضافه نمودن یک برگه تبلیغاتی اختصاصی به تقویم رومیزی
-چاپ اختصاصی تصاویر و متن تبلیغاتی دلخواه و لوگو بر روی تمامی صفحات
-چاپ لوگو و یا شعارهای تبلیغاتی خاص بر روی پایه تقویم رومیزی
-حک لوگو روی پلاک فلزی و نصب آن روی پایه تقویم رومیزی

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟